More Tea, More Beer: Great Wall, Ouija, Snow White, Napster, Line of Sight, Kurosawa

Ed Zwick (Last Samurai, Love and Other Drugs) készít egy filmet a kínai nagy fal készítéséről The Great Wall címmel.

McG-re rájár a rúd, ezúttal az általa rendezésre kerülő Ouija-t dobta a stúdió. Mindezt úgy, hogy a projekt ejtésre 5 millióba kerül! Hát nem tudtak mit kezdeni a szellemtáblával.

Megkezdték a Snow White and the Huntsman munkálatait. Ez a Kristen Stewartos Hófehérke-film.

Bár még nincs címe a filmnek, de az Expendablest és Conant hozó stúdió ezúttal egy csapat zsoldosról készítene filmet, akik a kambodzsai dzsungelben keresnek egy eltűnt személyt, de egy vámpírba futnak.

Alex Winter készít egy dokumentumfilmet a Napster felemelkedéséről és bukásáról.

Úgy néz ki a Line of Sight lesz Ben Affleck Argo utáni filmje. Rendezésileg mármint. AZ érdekesség, hogy POV nézetben készül, avagy végig “FPS” lesz.

A Splendent Media bevásárolt Akira Kurosawa filmek remake jogábó, konkrétan 69 művet dolgozhatnak fel, amihez a mesternek köze volt. 26 film (köztük Yoyimbo, Rashomon), 24 amit írt, de nem rendezett, és 19 forgatókönyv, ami sosem készült el.

7 hozzászólás a “More Tea, More Beer: Great Wall, Ouija, Snow White, Napster, Line of Sight, Kurosawa” bejegyzéshez

  1. Érdekesen hangzik a Ben Affleck-es film, de ha nem látod a főszereplőt nehéz vele azonosulni. Bár a Secret Girlfriend formátumából adódóan működött (20 perces részek), nem biztos, hogy egy másfél-két órás filmnél is fog. Azért kíváncsi leszek rá.

  2. Play: ezt mintha a számból vetted volna ki! :-) Ha J.T. lesz a főszereplő, biztosan megnézem. Jó volt a Facebok-os filmben is, lassan színésszé érik. Kezdem egyre jobban megkedvelni a fazont. Főleg, mióta valami ilyesmit mondott: ” A hollywwood-i partikon mindig jó gyorsan leissza magát, mert csak így tudja elviselni a sok üres fecsegést.” :-)

  3. Egyszerre izgalmas és ijesztő is a Kurosawa hír. A le-nem-forgatott scriptek jól hangzanak, viszont nem örülnék a remake-eknek, pedig úgy érzem, ez utóbbira van nagyobb esély.

    Ez a végig POV meg nagyon érdekes próbálkozás. Nem csak az azonosulást nehezíti, sőt akadályozza meg, de a kamera, ergo a néző részesévé válik a történetnek, és így végig tudatában van, hogy filmet néz, nem tud “elveszni” benne. Ez egy komolyan vett történettel nem biztos, hogy működni fog (a Secret Girlfriend szerintem ezért működött). Az 1947-es Lady in the lake-ben az egész hiteltelenné vált, a levegőben lógott. Mindenesetre kíváncsi vagyok.

  4. Bocs, tényleg átfutottam a “dokumentumfilmsége” felett, úgy sem rossz, de J.T.-vel is jó lenne egy a Facebookos-hoz hasonló feldolgozása a sztorinak.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Az írott szöveg (c) 2004- , a médiatartalmakkal az eredeti jogtulajdonosok rendelkeznek.