Project KARA

Itt tart a történetmesélés a videójátékokban? Rövid demonstráció real time futtatva a PS3-mon a Heavy Rain készítőjétől. Vicces, hogy csak a motion capture technológiájukat mutatják be, erre egy megható rövidfilmet kapunk.

10 hozzászólás a “Project KARA” bejegyzéshez

  1. Nem rossz. Mit takar ez a real time? Játék közben ilyen szintű jelenetek futhatnak?

  2. Tegnap láttam a videót, lassan tonnára fog már megvenni a Quantic Dreams, nincs még egy studió aki ennyire elgondolkodtatott volna, hogy megvegyem a PS3-at (Heavy Rain miatt), és úgy tűnik, hogy közel sem futottak ki az ötletekből. :)

  3. Saint: Már a heavy rain-ért megéri megvenni a gépet. Kvázi 3 játékért vettem anno, azóta meg van 11. Kara nem egy új játék, de már így is büntet

  4. Slusszpoén, hogy ezt most mutatták be, de már egy éve kész volt, szóval valószínű még előrébb jár a QD technológiailag.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Az írott szöveg (c) 2004- , a médiatartalmakkal az eredeti jogtulajdonosok rendelkeznek.