Itt tart a történetmesélés a videójátékokban? Rövid demonstráció real time futtatva a PS3-mon a Heavy Rain készítőjétől. Vicces, hogy csak a motion capture technológiájukat mutatják be, erre egy megható rövidfilmet kapunk.
Itt tart a történetmesélés a videójátékokban? Rövid demonstráció real time futtatva a PS3-mon a Heavy Rain készítőjétől. Vicces, hogy csak a motion capture technológiájukat mutatják be, erre egy megható rövidfilmet kapunk.
Nem rossz. Mit takar ez a real time? Játék közben ilyen szintű jelenetek futhatnak?
Bástya: nem előre renderelték le, hanem a gép számolta “lejátszáskor”
Tegnap láttam a videót, lassan tonnára fog már megvenni a Quantic Dreams, nincs még egy studió aki ennyire elgondolkodtatott volna, hogy megvegyem a PS3-at (Heavy Rain miatt), és úgy tűnik, hogy közel sem futottak ki az ötletekből. :)
Saint: Már a heavy rain-ért megéri megvenni a gépet. Kvázi 3 játékért vettem anno, azóta meg van 11. Kara nem egy új játék, de már így is büntet
Ez fasza volt :)
Miért nincs hang?
Nem kell PS3-t venni. Fahrenheit, Omikron. Ezek a legjobbjaik.
lehalkítottad youtubeot? nem tudom, mindenkinél van hangja.
Macario: ott a pont :D
Slusszpoén, hogy ezt most mutatták be, de már egy éve kész volt, szóval valószínű még előrébb jár a QD technológiailag.