Podcast: Nyilvános vetítés 009: A szomszéd néni és a zombik

Kicsi csúszással, de pénteken végre befutott a vetítés, amiben a Rosemary’s Babyt kicsit benézzük, miközben bosszankodunk rajta, meg dumálunk a Bourneról és a gyerekvállalásról. A jövő hétre a Római vakációt nézzétek meg velünk.

Visszatekintés: Indavideo Film – teljes magyar filmek a neten

Kisebb heti premierek: Drága besúgott barátaim, Édesnégyes

Premier: Fékezhetetlen – Poros gengszterfilm

Premier: A kaptár – megtorlás

Megtekintve: A Bourne hagyaték – Jó akciófilm és rossz Bourne folytatás

IMDb250: Rosemary gyermeke – Horror amitől nem tudtunk már megijedni

Le is tölthető.

Az iTunes automatikusan is tudja szállítani minden héten.

12 hozzászólás a “Podcast: Nyilvános vetítés 009: A szomszéd néni és a zombik” bejegyzéshez

  1. Kicsit csalódtam, azt hittem keményebb filmbuzik vagytok – és igen, ez kicsit kritika felétek – , amikor a Miskolci Filmfesztivál – Cinefest, meg sincs említve, holott zseniális a felhozatal….Végülis tegnap “csak” Oliver Stone új filmjét néztük meg… :S

  2. az új kaptárról azért nem sok szó esett végül,jól elmentetek zombifilmekre
    mondjuk nem gond,am is felesleges egy film,ahogy mint mondjátok a world war Z is az lehet majd
    bourne nem csodálom ha nem jó,én már meg se próbálkozok vele sztem,az alap trilógiát is végig untam
    bár lehet damonnal volt bajom,és renner vmi jobbat nyújt

    rosemary gyermeke: szörnyű egy film,nem értem mit keres a listán
    nagyon régen nem unatkoztam ennyit,az egész filmet simán le lehetett volna rendezni fél órában
    annyira lassú volt..
    ha már vmi antikrisztus szerű vmit akartak bemutatni akkor lehetett volna a csajjal játszani jobban,ahogy mondjátok rengetegszer csináltak már jobbat
    rémálmok,pszichozis,élet elszívása,sok mindent meg lehetett volna játszani,de kimaradt,egyetlen “tünet” h vmi nem oké vele h terhesen is csak fogy és fáj neki,nabumm
    egy menthető lett volna ha tényleg csakis félrevezetés és csak beképzeli a sztorit,de ezt se kaptuk meg
    tényleg csakis az a gond h nagyon régi,nincs csavar
    szerencsére 8 évvel később előjött újra az antikrisztus minőségibb köntösben: Omen
    egy időre el is ment a kedvem az ilyen régi filmektől (majdnem 2x annyi idős mint én..)

    jah és technikailag: human,nem megint basztatásként h mindig nálad van vmi gond,mert jól hallatszol,de vmi lett a hangsávodban,van egy visszhangod végig
    nem zavaró nagyon,de ott van azért

  3. “Ne bántsuk szegény kommentelőt!”

    Ez annyira szép volt tőletek, hogy nem is írom, hogy anyátok pics… – szóval nem írom :)

    Másrészt a gyerekvállalással csak hülyéskedtem, bár megkérdezhetitek magatoktól, hogy amelyik csajnak a gyereknemzés jut eszébe a Rosemary gyermeke megtekintése után, mint pozitív gondolat, az vajon milyen képeket vetetett le a falról az anyóséknál, amikor látogatni mentetek? :D

    Másrészt Rosemary ugye nem egyenlő az Emlékmással, bár érthető ha ilyen “modern gondolkodásúak” vagyunk filmekről.

    Bourne, ez a Hagyaték tényleg nem ért fel az eredetihez és itt most az eredeti 2. és eredeti 3. részről beszélek, amit Greengrass jóval eredetibb és csavarosabb (bár nem túl csavaros) történetté tett, amellett, hogy megfájdította kicsit a szemünket.

    Az eredeti, eredeti, originál Bourne-rejtély mozihoz képest (Doug Liman-tól) ez a Hagyaték filmes szempontból viszont talán még jobban is sikerült. Nem is csak a változó technikai lehetőségek miatt akció szempontjából, hanem a feszessége miatt. Bár az újdonság ereje persze már nem volt a mozival.

    Abban egyetértek, hogy a Hagyaték eleve egy új sorozat kezdetének lett szánva, valószínűleg azért is hagyták a végét ennyire nyitva, hogy olyan folyamatos jelenettel kapcsolódhasson össze a következő résszel, mint a Csapda az Ultimátummal.

    U.i.: A Nem beszélünk Kevinről tényleg abszolút jó célzás lenne egy babázni vágyó barátnőnek, de azért az én kegyetlenségemnek is vannak határai :D

  4. A Rosemary gyermeke pedig kemény film. Aki meg akar ijedni tőle, sőt, akinek annyit jelent, hogy lépten-nyomon megijed mint k*rva az erdőben annak gratulálok. Ez egy feszes és nyomasztó, hatásos mint egy acélcső. Vérbeli Polanski.

  5. human
    lehet csak nálam van ez,de a “nem jó” és “rossz” közt nekem van különbség
    értettem én h élveztétek,de azért te is ti is mondjátok h lehetett volna máshogy szerkeszteni,és a végéhez közeledve csökken az értéke
    ennek ellenére most így újra belahallgatva lehet csak Wayne sok negatívuma miatt máshogy jött le az egész 2:1

  6. Ó, és míg majd el felejtem, a Római vakációnál tessék vigyázni arra, ha valami nem tetszene benne.

    Néhány klasszikust csak óvatosan érdemes sértegetni, ha nem lehet nagyon. Márpedig ezt nem lehet, ha eljárt felette az idő, ha nem, nagyon bántani semmiképp sem!

    Ez a mozi Hepburnnel és Peck-el máig az egyik legtermészetesebb romantikus mesefilm, amit volt szerencsém látni.

    Úgy értem bájos, hiába 60 éves mozi, de ha léteznek egyáltalán örök érvényű filmek akkor hatását tekintve a Római vakáció ilyen. Amolyan ízig vérig klasszikus.

    Annyira fesztelen mozi, hogy hiába érzi rajta az ember a történések lárifári voltát nem képes megszólni érte a történetet.

    Abszolút kellemes mozi, remélem kedvelni fogjátok!

  7. Human: Nagyon kíváncsi lettem a Beszélnünk kell Kevinről!- című alkotásra, a napokban be is vizsgálom, csak a leírásokból nem tiszta, mi is az alapkoncepció! Mi az alapvető geba az anya és fia között? Van benne valami misztikum, vagy csupán egy kőkemény drámáról van szó? Válaszodat előre is köszönöm.

  8. Rosemary’s baby-t nőket (sőt várandósan) nézni sokkal nagyon para, pedig tizenévesen többször is láttam. Mi nő benned, mi lesz ha nem lesz “egészséges”, többiek furák körülötted és valamit titkolnak, bármilyen is lett, a te gyereked és elfogadod. Ez a film nem félelmetes, hanem nyomasztó.
    Eljárt felette az idő, az aláírom. Csodálom, hogy a The Astronaut’s wife nem került elő, “ugyanaz” a sztori (kicsit Artúr-mondakörös felvetéssel), totál más véggel.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Az írott szöveg (c) 2004- , a médiatartalmakkal az eredeti jogtulajdonosok rendelkeznek.