A producerek céhe szerint ezek a legjobban összehozott filmek:
MOZIFILM
- Argo
- Beasts of the Southern Wild
- Django Unchained
- Les Misérables
- Life of Pi
- Lincoln
- Moonrise Kingdom
- Silver Linings Playbook
- Skyfall
- Zero Dark Thirty
ANIMÁLT
- Brave
- Frankenweenie
- ParaNorman
- Rise of the Guardians
- Wreck-It Ralph
Mármint hol? Úgy értem itt nyilván nem a világ filmtermését figyelték..(Vagy csak várható és valós bevételre mentek?)
Kameraman negative comment – check.
Argot, Djangot, SLP-t illetve a Zerot nem láttam ezek közül, a többi a Les Misérablest leszámítva mind tetszett, Skyfallnak, Moonrise Kingdomnak meg Beastsnek kifejezetten örülök. Az eddigi kedvenc nekem a Lincoln.
Ebben mi volt a negatív. Inkább az a negatív sajnos, hogy a legtöbb ember számára az a mozi ami amerikai. Ha megnézed a kedvenc listákat szinte nem is találsz rajtuk más filmeket… Nincs ebben negatívum, csak sajnos egy nagyon szomorú ténymegállapítás. Itt egy bejegyzéshez szóltam hozzá, amely kissé hiányos címmel került fel. Érdemes lett volna megemlíteni, hogy a producerek céhe hol is tevékenykedik és milyen szinten figyeli a mozis termést egy évben.
Hát ha egyszer Producer’s Guild of America, akkor mire számíthatnánk? :P Ez amúgy talán a legpontosabb előrejelzője az Oscar legjobb film jelöltjeinek. Amerika a filmipar ura, hiába szomorú valakik szerint, ez van. De aki akar, az tud nézni nem amerikai filmeket is,itthon a mozikban is mindig vannak, és (most nem rád gondolok, ne értsd félre) én meg azt vettem észre, hogy van egy csomó ember, aki meg, ha valami Hollywoodban készült, azt rögtön megbélyegzi, meg szarozza. Moonrise Kingdom pl. szerintem van olyan jó, mint akármelyik “minőségi, nem-amerikai, igazi nagy remekmű”. Beasts of the Southern Wild dettó. Nem kell valamit rögtön leszólni azért, mert amerikai! Nem a sok szart kell kiemelni, ami pusztán pénzkeresés céljából készül.
kameraman: a legtöbb embernek nincs is ideje többre. Ha Amerikából elég jó film jön számára, akkor nem fog felfedezni mást
Lezlie: A legpontosabb Oscar előrejelző a Director’s Guild of America. A díj történetében eddig csak hat kivétel volt, hogy nem az ők díjazottja nyerte az Oscart. De a producerek díja is eléggé előrejelzi a dolgokat, az igaz.
Úgy nézem két kedvencemből egyik sem került a listára.
Hála az égnek. Az amerikai díjkiosztókat kifejezetten taszítja az eredetiség.