2012 a Visual Effects Society szerint

Avagy a trükkökért felelősök is felfedték a listájukat:

Legjobb trükkök blockbusterben:

The Hobbit: An Unexpected Journey
Prometheus
Life of Pi
The Avengers
Battleship

Legjobb kiegészítő trükkök:

Rust and Bones
The Impossible
Argo
Flight
Zero Dark Thirty

Legjobb animációs film kidolgozás:

Brave
ParaNorman
Rise of the Guardians
Wreck-It Ralph
Hotel Transylvania

Legjobb animált karakter élőszereplős filmben:

The Hobbit: Goblin King
The Hobbit: Gollum
The Avengers: The Hulk
Life of Pi: Richard Parker

Legjobb készített helyszín:

The Hobbit: Goblin Caverns
Prometheus: LV-233
The Avengers: Midtown Manhattan
Life of Pi: Open Ocean

Legjobb készített helyszín animációs filmben

Brave: The Forest
ParaNorman: Graveyard
ParaNorman: Main Street
Rise of the Guardians: The North Pole

Outstanding Virtual Cinematography in a Live Action Feature Motion Picture

The Hobbit: An Unexpected Journey
The Avengers: Downtown Manhattan
Total Recall: Hover Car Chase
The Amazing Spider-Man

Outstanding Models in a Feature Motion Picture

The Avengers: Helicarrier
The Impossible: Orchid Hotel
Men in Black 3: Cape Canaveral / Apollo Launch
The Dark Knight Rises: Airplane Heist

Outstanding FX and Simulation Animation in an Animated Feature Motion Picture

Brave
ParaNorman: Practical Volumetrics
ParaNorman: Angry Aggie Ink-Blot Electricity
Rise of the Guardians: Last Stand

Outstanding FX and Simulation Animation in a Live Action Feature Motion Picture

The Hobbit: An Unexpected Journey
Life of Pi: Storm of God
Battleship
Life of Pi: Ocean

Outstanding Compositing in a Feature Motion Picture

The Hobbit: An Unexpected Journey
Life of Pi: Storm of God
The Avengers: Hulk Punch
Prometheus: Engineers & the Orrery

human
írta
2013. 01. 07. 21:18
megjelenés
6
hozzászolás


6 hozzászólás a “2012 a Visual Effects Society szerint” bejegyzéshez

  1. Hát ez bizony durva év lesz a vizuális trükkök ítéletének terén.
    Nem is tudom melyiknek adnám, bár a Life of Pit még nem láttam, biztos nagyon jó, de szívem szerint a Hobbit és az Avengers között osztanám szét a jelöléseket.
    legjobb animált karakter élőszereplős fillmben: durva harc elé nézünk :D

  2. Cloud Atlas megint sehol….

    Pi és a Hobbit előtt le a kalappal, és egy biztos: Richard Parker volt a legjobb!

  3. Szerintem a Cloud Atlasban feltűnően olcsó az animáció. :) Ennyi pénzből mondjuk nem csoda.

  4. Legjobb készített helyszín: Prometheus: LV-233??? Abban mi volt olyan jó és mi volt vizuális effekt? Elmentek Izlandra forgatni, oszt jónapot. Vagy arra a pár folyosóra gondolnak, meg az Alien space jockey kamrára? Ne már.

  5. Ezeket aláírom, bár PI-t nem láttam (nagy valószínűséggel a közeljövőben nem is fogom) de az a kérdés azért megvan, hogy akkor jó-e egy trükk, ha tudod, hogy trükk, de jól néz ki, vagy akkor ha nem tudod, de annyira beleolvad, hogy nem is érdekes trükk-e. Vagyis. Marha jók a trükkök a Hobbit-ban. DE annyira elcseszett a képi technika, hogy szinte lerí nem egy helyen, hogy trükk, animáció. Vagy éppen a Battleship, ahol a fake CGI tengerén túl is sugárzik, hogy computer demo az egész. De mondhatnám a Total Recall autós jeleneteit is, ahol újra megjelennek a “súlytalan” gravitációt meghazudtoló járművek.

    És itt most félreértés ne essék, nem magukkal a filmekkel van gondom, vagy a trükkökkel, hanem azzal, hogy azért ez bonyolultabb, hogy mi a jó trükk. Főleg CGI-ban. A nagy többség persze tapsol egy lens flare parádénak is – lásd Transformers, de én úgy vagyok vele, hogy nálam pl CGI-ban az egyik etalon az újabb filmek közül a Black Hawk Dawn. Jobban szeretem amikor a trükk a filmet szolgálja és nem fordítva.

  6. Én például nem értek hozzá ilyen szinten, hogy melyik trükköt könnyebb, vagy éppen nehezebb megcsinálni, és szerintem a közönség nagy része sem, ezért én akkor “tapsolok”, amikor tetszik valami. Lehet, hogy az a trükk tök egyszerű technikával van, például nekem a Battleship, a Transformersek és az Avengers is nagyon bejött.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Az írott szöveg (c) 2004- , a médiatartalmakkal az eredeti jogtulajdonosok rendelkeznek.