Ezúttal még ki is kellett hagynunk témákat, egyszerűen annyi volt. Borzasztó, mi? Haha. Amit viszont érdemes tudni, hogy a Silver Linings értékelő nem mindenki spoilerszűrőjének felel meg, így akik érzékenyebbek az ilyesmire, azok csak utólag hallgassák meg. Az Impossiblet részt pedig az kerülje, aki nem látta a trailert, de kíváncsi a filmre. Mondjuk ő vajon miért kíváncsi? Na mindegy, azért gondoltam szólok. A jövő hétre Cool Hand Luke-ot nézünk.
Premier: Django Unchained
Premier: The Sessions
Premier: Hyde Park on Hudson
Premier: Sightseers
Trailer: Trance
Trailer: The Call
Interstellar hír
Star Wars Saga: Machete Order
Oscar és a szinkron
Oscar jelölések
Megtekintve: Silver Linings Playbook
Megtekintve: Dredd
Megtekintve: The Impossible
IMDb250: Jaws
Dreddel kapcsolatban én humannal vagyok, tökös, old school akció film volt ez, nem szaroztak szerelmi szállal meg azzal, hogy “hát itt nem ölhetünk le civileket mert akkor mi lesz így”.
A jövőben szerintem ne úgy érveljetek, hogy “lebombázom az épületet és probléma megoldva.” 1. Nem lenne film 2. Egy egyszerű gyilkosságot mentek kivizsgálni, nem azért mentek oda, hogy szintről szintre halomra lőjék az embereket.
A nagy világmegmentés mellőzése is abszolút pozitívum. (“Drug bust.”)
Amúgy tetszett a podcast, csak a véleményekben a jövőben próbáljatok pártatlanabbak lenni (vagy ne, nem mintha az én véleményem számítana).
Human, teljesen igazad van a Dreddel kapcsolatban, teljesen élvezhető másfél órás agykikacsolós, odab*szós akciófilm volt a javából. A csöves poén az ajtóval pedig külön pluszpont a filmnek.
Jah és csak így tovább!
Hát szerintem meg a The Impossible rettentően gyenge, nagyon Hollywoody-ra megcsinált, nagyon erőltetten manipulatív film. Az már más kérdés, hogy a főszerepet természetesen egy angolul beszélő fehér család játssza…
ungverjaland :
Jobb lett volna, ha egy franciául beszélő fekete család lett volna a központban? Semmi nem változik a filmben, ők is ugyanúgy sodródtak volna a történettel. Mintha azon háborognál, hogy Henry helyett Francis-nek híják a főszereplőt.
pont az mondja az okosságot, hogy romboljuk le a házat, aki végig sem nézte.. xdd nem volt rádiókapcsolatuk a központtal.
“Mondjuk ő vajon miért kíváncsi?”
mert egy katasztrófafilm? ahhoz nem kell trailer, hogy ezt tudd :)
sajnos elég ritka a műfaj, és még ha a drámán is volt a hangsúly, akkor is elég jól visszaadta, hogy mekkora káosz lehetett ott a katasztrófa után
amúgy kerülöm a drámákat, de ezt az említett műfaja miatt mindenképp megnéztem
dredd meg állat volt, kár, hogy ez a nem szívbajos műfaj is rendkívül ritka
play93: Félreérted. Engem baromira nem érdekel, hogy milyen nemzetiségűek a szereplők, amíg a film nem sarkítva, leszűkítve illetve általánosítva dolgoz fel egy problémát. Amúgy a film igaz történeten alapszik, és a nő és a családja spanyol (http://en.wikipedia.org/wiki/Mar%C3%ADa_Bel%C3%B3n), de nem ez a lényeg. Az a baj, hogy a film sokszor direkt, idegesítően manipulatív és hiába jók a színészi alakítások, ha film emiatt egész egyszerűen nem működik. Nekem nem a történettel van bajom, hanem az elmesélés módjával. Túl melodramatikus, túl csöpögős, és az egészben a lényeg veszik el.
dredd szerintem marha jó volt, raidet simán veri, nem igazán voltak felesleges és/vagy logikátlan szálak, expandablest dettó. bár a sci-fi amúgy is a kedvenc zsánerem, ilyen disztopikus meg pláne elég rég volt, szóval némi elfogultság bejátszik, de ilyet hogy otthagyni felénél? bár lehet hogy rossz hangulatban ült be wayne.
Újranéztem a Cápát, szerintem azért voltak benne unalmas részek. Brody sem volt annyira kidolgozott karakter, mint a másik kettő, őket sokkal erősebbnek, érdekesebbnek éreztem. A kép tényleg jó volt, de azért látszik, hogy nem mai film már.
Amúgy a fenti plakát rohadt jól néz ki, ha van más filmekhez ilyen stílusú, adhatnátok egy linket a forráshoz! :)
jah meg jaws-ot elfelejtettem szidni XD szóval ott elég sok túlszínészkedés volt (a parton), meg a kezdeti helyzet, hogy a partőrt baxtatja mindenki, ő meg egy szót se szól … szóval kissé frusztráló volt. a végére a horgászás már jobb, bár abszurd, de összességében nem tudom mit keres a top250-ben. pontosabban tudom: nosztalgia miatt van ott. mellesleg nem láttam még a keresztapát, megnéztem nemrég, gondoltam az is előbb utóbb sorra kerül, de az is elég nagy csalódás volt
Lincoln közel sem olyan jó film mint amilyen lehetne. Spielberg végzi valójában a legrosszabb munkát. Rendezésében eléggé szimpla mozit hoz össze, Oscart biztosan nem érdemel érte.
Day-Lewis és Tommy Lee Jones alakítása viszi el a hátán az egészet. Lewis olyan zseniális mint szokott, Jones élete egyik legnagyobb alakítását nyújtja (a film végi arckifejezése mindent megér).
Tényleg lemaradásban vagytok. Mindent moziban néztek meg?
A díjátadó szezon miatt szinte mindegyik beszerezhető jó minőségben.
9-ből 8-at már láttam, ebből kettőt néztünk meg moziban :D
Dredd fasza volt.
Az ellenvéleményekben az érvelések voltak a legmulattatóbbak, komolyan:
A The Raid baromság, Commando-nak ennél komolyabb sztorija van. Tééééleg?!
Avagy:
“Öncélú véreskedés”, avagy az akciófilmekbe vetett logika igénye :D
Komolyan, néha elcsodálkozom azon mikor növesztett intellektuális igényei miatt néhány pasi a véleményében puncit :P
A The Impossible korrekt, empatikus, jó film. Igazi barátnősíratós élmény, ha vigasztalós estére vágytok!
Trailert előtte NEM MEGNÉZNI!- szerencsémre nekem nem is jutott időm rá.
Egyébként a kölyök, amikor azt mondta valamit nem mert elárulni az anyjának a műtét előtt azt hittem az volt a titka, hogy a lába valójában már fekete volt. De szerintem még csak le sem sántult :)
Kis színes: Spielberg eleinte utálta John Williams zenéjét.
A cápákat ma sem csipázom. Távolról szépek, de inkább a delfinekkel haverkodom :D
A Bilincs és mosolyt nem láttátok?!
Komolyan, egy filmszerető embernél ez olyan, mint, amikor egy hithű zsidónál csak félig van meg a körülmetélés.
Annyira alap, annyira pasifilm, zseniális klasszikus film. A tükröződő napszemüveg, Newman bendzsójelenete, az örök lázadás mozija az egész. Ááá, majd meglátjátok…
Utolsó jó tanács, a filmet érdemes főtt tojást falatozva nézni!
hányszor kell elmondani, miről szól az imdb nézésünk? igen, biztos még neked is vannak kimaradt filmek, fogadjunk. Pár hete mindig láttuk mind az ötöt, most a Cool hand nekem nem látott volt, így arra szavaztam, a többiekket meggyőzve
Human:
Néha hiánypótlás egyikőtöknél-másikotoknál, máskor meg csak ismétlés, vettem.
Igazából csak meglep néha a dolog, hogy mik maradtak ki egyeseknél, így nálatok. Elvégre a filmbuzira járok. És teljesen alapművek esnek ki, vagy hiányoznak a már látottak listájáról.
Nemrég ilyen volt a Száll a kakukk fészkére hasonlóan filmekben egyébként pallérozott társaságban. Én meg csak néztem értetlenül, hogy valaki olyat csipog mennyire szereti Nicholsont ezt a mozit meg nem látta. Mintha rajongana Spielberg munkáiért, de Indy-ről sohasem hallott volna.
A Cool Hand Looke meg valami hasonló.
Paul Newman-től 5 mozi van, amit meg kell néznie az embernek ha pasiból van és nem mellesleg filmrajongó:
A svindler
A hallgatag ember
Bilincs és mosoly
Buch Cassidy és…
A pénz színe
Tudom ismeretterjesztésben és felzárkózásban nyomultok az imdb-vel, ami dicséretes, de néha attól még meglepődöm kinek mi kerül pótlásra most.
Az IMDb lista persze kifog rajtam is (na jó az első 100-ból kb. 3 nem volt meg, de nem az én talibán-filmrajongásom az alap senkinek sem), ezzel együtt amikor szembe jön velem egy öntudatos film-fan és nem érti miért kérdem, hogy “tetszik-e neki a keresztapja”, azt nem bírom nem lereagálni :D
Nem bántásból, tényleg :P
Nem tökmindegy ki mikor nézi/pótolja a filmeket? Én is mostanában pótlok régebbieket, mert most ehhez van kedvem, és én sem ma láttam először mozgóképet. Különben meg a régebbi és főleg komolyabb filmek esetében általában igaz, hogy minél idősebb fejjel nézi az ember, annál jobban tudja majd értékelni. Ha gyerekkoromban láttam volna pl. a Mechanikus narancsot, lehet, hogy az gondolnám róla, hogy egy fos, de mivel felnőtt fejjel mostanában pótoltam csak, ezért már megértettem, tetszett és tudtam értékelni. Rohadt sok film van, és ehhez kevés az idő, még akkor is, ha nagyon ráér az ember.
Human meg filmes blogot ír, így a friss cuccokkal is tisztában “kell” lennie, ami ugye időt vesz el.
Szerintem mindannyian tudnánk olyan filmeket mondani amiket nem láttunk és mások számára megdöbbentő lehet.
“lebombázom az épületet és probléma megoldva.” Nem igazán.
1. Eleve egy túlzsúfolt metropoliszban lebombázni egy magas épületet nem túl okos húzás, leomló épület, szórodó törmelék,meglepően magas halálozási arány a szomszédos épületek lakói között. Nem oly meglepő de szintén magas halandóság a leomló épületben. + jelentős anyagi kár, egy szimpla drog maffia felszámolása során.
2. Ha a helyi rendfentartó erők ilyen módszerekkel írtanák a civil lakosságot (Peach tree tele volt gyerekes családokkal, meg gondolom nem a fekete egészségügyi dolgozó volt az egyetlen közalkalmazott az épületben) két három hasonló megmozdulás után a feldühödött civilek saját két dolgos kezükkel kapnák szét a Hall of Justice épületét. Lebombázni egy civilekkel és bünözökkel vegyesen lakott házat kb annyira szofisztikált megoldás mint a rákot fejlövéssel gyógyítani:)
Nekem is meg kell védenem a Dredd-et. Amit a másik két úriember összehordott az nem kritika. Engem nem érdekel, hogy ők szeretik-e az akciófilmeket. Mondják el mi a jó benne. Milyen a rendezés, akciók, fényképezés stb. Kritikustól olyan baromságot meg már régen hallottam, hogy le kell bombázni a házat. Ennyi erővel nem lenne egy film sem.
symor:
“Day-Lewis és Tommy Lee Jones alakítása viszi el a hátán az egészet. Lewis olyan zseniális mint szokott, Jones élete egyik legnagyobb alakítását nyújtja (a film végi arckifejezése mindent megér).”
nekem lewis alakítása nem igazán tetszett, legalábbis annyira semmiképp, hogy bármilyen díjat adjak neki, többnyire olyan semmilyen volt, a kevés kivétel meg elenyésző, jones ezerszer jobb volt
de örültem a kisebb szerepeknek is, mint pl. spader
“9-ből 8-at már láttam”
én nagyon válogatok, eddig 4-et néztem meg közülük, és csak a hitchcock és az anna karenina érdekel már csak a sorból, illetve a flight eleje, és csakis az eleje, a drogos/ittas szenvedést már előre unom, tudom, előítéletes vagyok
Mammut
A Flightban pont az a lényeg, arról szól, illetve azok keresztül szól pár emberi értékről/tulajdonságról.
jky: tudom, hogy arról szól, ezt nem értem, most komolyan, szerinted mégis mi másért írtam volna azt, hogy csak az eleje?
Hát jó, csak furcsa volt, hogy pont a film (illetve a lényege) nem érdekel. :) Az eleje, meg a zuhanás hát most na… :) Igazából buszsofőr is lehetett volna, aki megcsúszik a jeges úton :D
azt mondják, kiváltképp jóra sikerült a zuhanásos jelenet, ennyi, a film témája nem érdekel, van elég más téma, így is csak töredékükre van időm
A cápa jó film, akkor még Spielberg értett valamihez.
A Dreddről meg azt szűröm le, hogy mindenki szerint egy film azért jó, mert nincs szerelmi szál, és leölnek 10000 embert, és mutatják is ahogy cafatokra lövik őket agyatlanul. Az expendablesnél is ugyanez a helyzet. Adaptációs szempontból nulla, sztori nulla, CGI olyan gagyi, hogy én is csinálok olyan itthon, de a Dredd egy jó film. Ez igen.
Ja, és a Halálbiztos a kedvencem Trantinotol.
Cody: lécci akkor csinálj ilyen CGI-t, köszi! És miért ne lehetne végre egy olyan film is, amiben nincs szerelmi szál? Azt nem is említettük podcastban, pedig tada, a filmek 99%ában van, szóval máris kilóg a tömegből :D
dredd-et tenyleg nem ertem miert kell bantani, raadasul indulatbol. tokeletes szorakozas felnott ferfiak reszere, egyszeruen majd’ minden teren rendben volt es kulon feludules volt a grandiozus cel mellozese, a szerelmi szallal egyetemben.
tarantinonál azon csodálkozni, hogy két egymásután következő filmben is szerepelteti ugyan azt a színészt…?? hát ha valakire, akkor pont tarantinora ez a jellemző. tim roth, harvey keitel, samuel l jackson neve jut hirtelen az eszembe, akik pl. három QT filmben is szerepeltek egymás után.
Dredd szerintem is jó film volt keményen osztotta a ítéletet.
Idáig heti rendszerességgel hallgattam, de most kell egy pár hetes hiátus.
Béla, Wayne, mik ezek az érvek a Dredd ellen? Én értem, hogy nulla volt a sztorija, de mi az, hogy a 80as években elkövetett akciófilmeknek jobb volt? Azokban a sz*rokban, már elnézést, amiket főleg a testépítő főszereplővel adtak el, mert mást szinte nem tudtak biztosítani?
Meg: bombázzák le a házat? A körülötte levő épületekkel mi van? A benne lakó családokkal mi van?
LOL már.
Látom megakadtatok a bombázáson, (megint olyanon pörögtök amin nem kéne,) de akkor elmagyarázom:
1. Nem bombáról volt szó, hanem napalmról. Az nem robbantja fel a házat a környező épületekkel együtt.
2. A napalm is a The Raid esetében igaz, ahol az egész épület rosszfiúkkal volt tele.
3. Az egészet nem konkrétan, hanem képletesen értette Wayne. Az volt a mondandó lényege, hogy céltalan az egész, nincsen semmi értelme, az öncélú brutalitáson és izzadságszagú macsóskodáson kívül. Sajnálom, hogy sokatok szerint ez való ‘egy felnőtt férfinak’, de legyen nektek. Minden esetre ha innen ismerni meg egy igazi férfit, akkor ennek a klubnak én kívánok tagja lenni.
4. Céltalan volt még az egyetlen jó ötlet, a lassító kábszer is. Csak azért volt, hogy lehessen néhány látványos jelenet a filmben, a ‘sztorihoz’ semmit sem adott.
5. Akármit is mondtok, a régi akciófilmeknek (de az Expendables-nek is) komolyabb a sztorija ennél, mégha minimálisan is, de mindenképpen jóval változatosabb, van az akciók között szünet is ahol nem csak lőnek, ráadásul mindegyiknek van egyfajta humora is, ami ebből a gyönygyszemből hiányzott. Hiteltelen volt a rosszlány is, gyengék voltak az alakítások, nem tudom mi tetszik ebben bárkinek is, miközben mondjuk a Cápa-t vagy az Impossible-t gyengének mondja.
De mindenki azzal butítja magát amivel jólesik. Hajrá! :)
nyilméregbéka: Bizonyára örömödet leled abban, hogy kijavíts, ha tévednék. :P
Amúgy igazad van. Azóta rájöttem, hogy nem az első eset, (Uma-t kihagytad), de felvétel közben valahogy nem jutottak eszembe. Ebben pedig pont ez az érdekes:
Mi lehet az oka annak, hogy Waltz azonnali újraszerepeltetése ennyire furcsának tűnt? Miért lóg ki a sorból?
Ezen gondolkodj inkább…
silver42:
Hogy ne csak Nyílbékaméreg érezze ezt az örömöt :D
1. A The Raid esetében nem csak bűnözők laknak az épületben (az egyik lakó el is rejti a csapdába esetteket).
2. A napalm nem rombol le épületeket, az a vákuumbomba + ritkán használnak napalmot (vagy inkább vákuumbombát), akár csak félkatonai jellegű rendőri szervek is.
3. Az osztag az elfogásra hajtott, nem a likvidálásra (drogdíler élve = hálózati felderítés, had ne szakmázzam).
4. Az osztagot félrevezették, mind az épületben található ellen felkészültségével, számával kapcsolatban, mind pedig az akció valódi céljaival. Emiatt nem dobtak le az épületre semmit, nem voltak többen és nem hívtak (a végén már nem is hívhattak) erősítést.
5. És még egyszer, akciófilmben logikai buktatókkal érvelni amiatt mert nem tetszett cinkes dolog.
Ezt a “felnőtt férfizást”, meg klubtagságot hanyagolhatnád, vagy Humannak sok dolga lesz a moderálással. Emiatt inkább ki sem kísérletezem most a mértéktartó választ rá :)
Akármit is hiszel, cseppet sem volt komolyabb sztorija ennél a régi akciófilmeknek, legfeljebb szimpatikusabbak voltak (bár azok sem mindenkinek, hisz sokan ugyanazokkal az érvekkel savazták őket akkor, mint ti most a Dredd-et: erőszakos, értelmetlen stb.).
Nyílbékaméreg:
Waltz túlságosan is ugyanazt a rendhagyó karaktert hozza, mint a Brigantykban. Tarantino annyit csavart a dolgon, hogy elvette a szadisztikus élét a régi szerepének, hozzáadta a vadnyugati hátteret és a felvilágosult barátságosságot. Egészében viszont ugyanaz a furcsa, kicsit kívülálló és játékos habitust adja a szerepben, mint az előzőben.
Ettől még persze jól játszik a Djangoban is, hisz egy klassz figura újrahasznosításának lehetünk tanúi aminek Waltz ismét megfelel. Bár Oscart azt nem adnék a kezébe ismét :/
A Cápát nem bántani, mérvadó klasszikus!
Ha valakinek most zavaróak a megoldásai inkább gondoljon akkor úgy rá mint egy alapműre, ami típusában és feszültségkeltésében nagy elődje volt minden utána következő hasonló (modernebb, pörgősebb) mozinak. Ismerjük el Spielberg bácsi kezdő nagyságát, hisz a filmszakma sokat köszönhet neki!
Impossible, persze, kicsit hatásvadász, kicsit könnyfakasztó, de ugyanakkor őszintének hat és szerencsésen elkerüli az eltúlzott érzelmeket és gesztusokat.
Aki a témában valami keményebbre vágyik az inkább nézze meg A cunami után című tévéfilmet Chiwetel Ejioforral és Tim Roth-al, amiben jóval átfogóbb képet adnak a katasztrófáról.
Az Impossible ebből csak egy részt emel ki és igen, épp egy fehér családét, de hát voltak ott fehér családok is, amellett, hogy helyi falvak tűntek el. Szerintem jól megcsinált film, olyan egynek elmegy szinten.
silver: majd megnézek még pár Dredd-kvalitású filmet, és annyira lemegy az IQ-m, hogy ki is bukok az SZTE-ről :)
A férfizásba meg tényleg ne menjünk bele, a saját maszkulinátosommal semmi gond nincs, nem azért néztem meg a Dredd-et, hogy annak az értékén javítsak :). Fingom nem volt arról, hogy mekkora brutalitásra számítsak amúgy is, mret trailereket csak ritkán nézek. Dredd meg nem öncélúan macsó, nehogy már amiatt legyen lealázva, mert volt néhány vicces one-linere. Tyler Durden is csak egy feleslegesen macsó karakter vajon?
loller
silver42 2013. January 19 at 12:01
Hidd el, negyvenes felnőtt férfiként vannak ennél sokkal nagyobb örömeim is az életben!:D
Amúgy nem is emlékeztem melyikőtök mondta, ezért is nem konkrétan név szerint céloztam, csak tarantínora annyira jellemző, hogy több filmen át foglalkoztatja a színészeit, hogy ki kellett javítsam…
“Mi lehet az oka annak, hogy Waltz azonnali újraszerepeltetése ennyire furcsának tűnt? Miért lóg ki a sorból?”
szerintem mert nagyjából hasonló karaktert alakított mindkétszer, és mert nem telt el olyan sok idő a két film között, mint máskor, így még jobban bennünk maradt waltz előző alakítása.
Ez igen érdekes! :) Ha más mondja, hogy a Dredd férfiaknak való film, meg hogy ‘puncit növesztettünk’ az rendben van, de ha én erre reagálva azt mondom, hogy ez röhejes meglátás, akkor azonnal kapom az oltást, hogy ne magyarázzak itt a férfiasságról. :) A hét vicce, kösz srácok!
silver42:
Azt írtam a véleményében növeszt puncit. Egyébként ha visszahallgatod magad az érveiddel kapcsolatban kifejezetten olyan hangnemet ütsz meg, mintha valami érzelmi kényszer ért volna egy barbár és értelmetlen kikapcsolódás miatt, amit a Dredd okozott. Simán csajos túlreakciónak hatott az egész valami kellemetlenre :D
Nem kevertem viszont bele egyéb érettségedet, felnőtt férfiassságodat, sem azt, hogy ez az intellektus milyen klub részévé tesz – ezeket inkább te sugalltad, illetve az ellenkezőjét azoknak akiknek tetszett a film.
Erre írtam, hogy ebben az értelemben inkább hagyjuk egymást, vagy nem ideillő vége lesz :P
A hét vicce, hogy a saját prekoncepcióid vezettek félre, hogy a véleményed leszólásába már belekövetkeztetted azt is, hogy a férfiasságod egészét kérdőjelezem meg.
Más szóval egy-egy véleményedben felpróbálhatsz pink fehérneműt, amit csak arra az esetre vonatkozóan megdicsérek, de ettől még kósernak tartalak :)
miért kell ezt?
Nem tudom én sem.
Drága Symor! Nem csak te vagy itt meg én, mások véleményére is reagálok egyben. Olvasd végig a kommenteket! Nem prekoncepcióim vannak, hanem elolvastam miket írtok nekünk. Ezekből jól levonható mi az általános vélemény. De úgy tűnik nem szeretnéd átgondolni ezt mielőtt újra válaszolsz. Sokkal fontosabb, hogy gyorsan leolts újra és megutasd ki az ász. Nem szükséges. Te vagy az ász. Túlléphetünk ezen is.
silver42:
Ha felidézed mit írtam (a puncinövesztésben :) azt azért talán vehetem úgy, hogy arra nekem kell válaszolnom.
Mások gondolataiért nem felelek, de ha észreveszik ugyanazt esetedben többen is talán lehet benne valami. Na igen, a kommentek lényege pont ez, hogy megmutassuk ki az ász, nem pedig a véleményformálás/ hozzászólás akár ellenkező álláspontunkról is. Ehhez az önfényezéshez pedig a filmbuzi a legjobb hely, kösz nem. Ezért az önkifejezéshez inkább te jársz ide hangot adni, ki hogy érvényesül nem igaz?!
Bár ha jobban nézzük (illetve hallgatjuk) többek közt te ugattad le ezúttal human véleményét is, lesajnáló modorban, amikor pedig visszakapod kommentben ugyancsak vékony bőrt mutatsz.
Komolyan már, ki milyen mértékben, de leginkább filmszerető emberek járnak ide és igen, a kommentek részét képezik néha az elharapózó gondolatok, beszólások, de azért tisztában lehetünk ennek a jelentéktelenségével is. Ezt a te vagy az ász, én az ász baromságot meg hagyjuk az oviban.
Bocs Human, ez már tényleg nem ide tartozik, bár már érett egy ideje, te is tudhatod :/
Ezt a posztot inkább nem kommentelem többet, jó műsort a továbbiakban!
Én végigszenvedtem magam A király látogatásán. Ennyira rossz filmet rég láttam. Tök mókás amúgy, hogy a rendező az interjúkban azt mondja, hogy A király beszéde volt az alap. Lehet, hogy az volt, de én ezt a filmet nem tudom minősíteni. Annyira rossz volt, hogy a felénél azt kérdeztem magamtól, mi a fenéért nézem még mindig? Nem nagyon szoktam filmet félbehagyni, így a megoldás az megvan. De ez a film: KÍNOS! Nem találok rá jobb szót.
A király és a királyné azon lamentálnak a jeleneteik 3/4-ében, hogy megkóstolják-e a hot dogot. Amikor meg a király beleharap a hot dogjába, 50 kamerát tolnak az arcába és elvakítják a vakuk. Majdnem megfullad szerencsétlen. A királyné egy hisztis p…aként van ábrázolva és a szerelmi szál meg eléggé félresikerült. Ami köré ugye az egész film épült volna. Ez így egy katyvasz és rettentő kínos.
Hmmm… látom Ti még nem igazán olvastatok el, vagy láttatok egy Dredd képregényt sem. Ha igen akkor tudnátok hogy az említett “céltalan erőszak” egy ilyen hard core erőszakos képregény abszolút jellemzője, így PONT emiatt kerültek bele ezek a jelenetek a moziba. Más kérdés valóban, hogy ez a “hűség” a filmnek mennyire vált a javára.
“Cody: CGI olyan gagyi, hogy én is csinálok olyan itthon”
javaslom gyere el az oldalunkra: http://www.artistpub.hu és ott is írd meg ezt a véleményt… ott esetleg akad olyan is aki ért hozzá. Nem volt világmegváltó, de pl. a belső jelenetkehez képest amit itt Magyarországon is egy panel pincéjében fel lehetett venni, és a budget-hez képest elég kellemes, egész jól kidolgozott és hangulatos jeleneteket hoztak létre főleg a városról és a block-ról.
http://youtu.be/msu__1U6WsY
https://vimeo.com/52479438
https://vimeo.com/52383864
https://vimeo.com/52147352
https://vimeo.com/52221302
RRomeo
Miből vetted hogy nem értek hozzá, nem írtam volna különben.
Amugy egész jók alinkek amit kitettél.
Cody: nem tudom, még akár az is előfordulhat hogy egy valódi CG veterán vagy, de azzal nem értettem egyet hogy mint alacsony költségvetésű film annyira nem lettek volna jók az effektek, szerintem pont rajtuk látszódott hogy ezekre jobban költöttek mint pl. másra (díszlet, props, extras).
még egy:
http://www.artofvfx.com/?p=3014