Ezt pedig Bay osztotta meg velünk. Whalberg feszít, a rendező feszít, mindenki feszít az oversaturation fényében.
28 hozzászólás a “Beállított kép a Transformers 4 forgatásáról” bejegyzéshez
Pózer Bay. :D
De… Hol van az amerikai zászló? Mi az, hogy nem lobog ott mögöttük?
Nem értem…
az amerikai zászló a legszebb a világon !
Én egy nagy robbanást vártam volna a háttérbe, ez így nagyon gyenge. Pedig nagyon badass lenne, hogy ott mindenkinek annyira természetes a pusztítás, hogy már csak az operatőr néz arra.
miért az akciófilmekben mi legyen? pukkanás, vagy csapjanak össze 2 téglát ? vagy rakjanak kindertojásba szódabikarbónát ?
már robbanásokat se akarunk a filmekbe vagy most mi van?
annyira elegem van, hogy mindenki állandóan csak gúnyolódik, meg cinikus
söröskupak: Mi a képről beszéltünk.
“csapjanak össze 2 téglát ?”
Most hogy mondod… az nem lenne rossz!
Mi a szar az hogy túl szaturált?
túlszínezett, túl élénk, természetellenes színekkel.
mondjuk, ez a kép nem az, inkább túl kontrasztos, de kicsire nem adunk. majd kameraman megmondja, ő a szaki.
boyzndahood : igen én is a képről beszéltem, ahogy Szkifi is, én az ő kommentjére reagáltam
Azért nem értem a bejegyzésben irtat.
Egy ilyen filmhez egy ilyen kép dukál. Nekem semmi bajom vele. Bírom Bay munkásságát és a filmjeit is. Legalább ő nem csak lelketlen iparos, hanem van egy egyeedi stílusa, amit maximálisan tud kamatoztatni minden filmjében.
Csendesen megyjegyzem, hogy ebben a mocsok gyenge mozis nyárban is ő szállította a legjobb filmet Pain & Gain név alatt.
Lesz majd: Robbanás , CGI , Lens flare , US flag, Néhány robot…
márcsak Affleck hiányzik és akkor engem megvettek!!!!
Baromi hülyén áll Wahlbergnek ez a szakáll. :)
LOL, Bay nem egy lelketlen iparos. Meg van stílusa. Yep, sure.
Bay a pain & gain-nel sok mindent jóvá tett nálam.
Amúgy meg söröskupaknak van igaza. Kezd kicsit unalmas lenni, hogy már semmi se jó. Bay minek robbantgat agyatlanul az akciófilmben, vagy off, de az öregedő színészek miért nem húzzák meg magukat a nyugdíjas otthonban stb.
Beszélő óriásrobotokról szóló filmnél miért kell több, mint a hősies pózerkedés, vagy az agyatlan zúzás?
“Beszélő óriásrobotokról szóló filmnél miért kell több, mint a hősies pózerkedés, vagy az agyatlan zúzás?”
Hát igen.
Főleg ennél filmnél lehet tudni pontosan,hogy az ember mire számítson.
Pont egyet értek azzal, hogy egy beszélő robotos filmbe minek egyáltalán minimális realitást várni? Itt a pózerkedés a lényeg nem? Látványos legyen, meg pörgős oszt jónapot.
Egyébként is azt figyelmet meg, hogy az utóbbi időben mintha minden oldalon divat lenne minden filmet lehúzni. Mindegy, hogy mi az de szar. Miközben pedig látható, hogy a közönség tesz rá magasról mert pl. a Transformers is igen szépen hoz részről-részre miközben mindenhol lehúzzák. Akkor most a hiba a nézőkben van (értsd. mindenki agyatlan barom) vagy a kritikusokban?
uTomi: Teljesen igazad van. Engem már nagyon zavar, hogy egy cikket sem lehet elolvasni úgy, hogy ne húznák le előre látatlatban a filmet. De sokszor már a bejegyzés is negativ. Most ugye a szivató Afflecken van, pedig lehet, hogy kurva jó Batman lesz. De ez nem érdekel senkit csak szarozni lehessen.
egyáltalán nem mindenki szarozza, pl én sem
Könyörgöm ne lyukadjunk már megint ott ki, hogy egy beszélő robotos filmbe nem is kell normális történet, csak zúzás. Aki komoly történetet vár az meg ne nézzen ilyen filmeket…
Fejtse már ki valaki nekem részletesen, hogy miért is zárja ki egymást a két dolog, és hogy valaki miért elégszik meg a rossz történettel és a korrekt látvánnyal, ha a korrekt látvány mellé akár zseniális történetet is írhatnának. Egy filmnél ugyan olyan fontosnak kellene lenni a történetnek is, mint a látványnak, sőt még fontosabbnak.
Remek beszélő robotos, vagy épp óriás robotokkal harcolós könyvek, novellák is léteznek. Szóval érdekes módon szöveges formátumban nem zárja ki a két dolog egymást, csak valahogy nehezükre esik ezt a nagy vászonra is átültetni. Pedig a mai világban már nincs olyan amit ne tudnának megvalósítani. Szóval az egész hozzáállás kérdése. Ha akarnának, igenis tudnának, komoly történettel rendelkező robotos filmet is csinálni.
Félre ne értsetek, én nem azt mondom, hogy a Transformers filmek az évszázad legrosszabb filmjei. Megszámlálhatatlanul sok, rosszabb filmet láttam már. Sőt az első részt még szórakoztató darabnak is nevezném. De ettől még a két folytatás történetileg félelmetesen gyenge.
Szerintem az eddigi 3 filmből, 1-nek volt elfogadható története. Most csinálják a 4-ik részt ugyan azzal a rendezővel. Mégis miért lennék optimista? Csak azért mert lecserélték a baromira idegesítő főszereplőt? Ez még nem jelenti azt, hogy a történet most majd jó is lesz. Majd elválik. Csak arra akarok kilyukadni, hogy ne akadjunk már ki azon, ha valaki pesszimista, és ennek hangot is ad. Bőven van oka rá.
Az meg hogy egy rendezőnek vannak jó és rossz filmjei is, az égvilágon semmit nem jelent. Ott van pl Shyamalan, aki csinált pár klasszikust is, de egy rakat hulladékot is. Az hogy most Bay csinált a nyáron egy jó filmet, mégis mire garancia? Az égvilágon semmire.
Kiemelném még egyszer a lényeget, hátha valakinek elkerülte volna a figyelmét. Miért elégszik meg valaki a rossz történettel és a korrekt látvánnyal, ha a korrekt látvány mellé akár zseniális történetet is kaphatna?
vagy korrekt történetet. csomszor írtam már pont ezt :)
mert még csomóan ott tartanak, hogy a művészet az igazi, de a valós életről fogalmuk nincs, és nem merik jól érezni magukat, hát ezért ciki a robotos film…
Azért ciki a robotos film mert azokba még mindig az a poén, hogy hugyozik a robot, meg az, hogy golyói vannak és ha azt megütöd, fáj neki. Mivel kis világunk hirhedt arról, hogy a legalantasabb dolgokkal is képesek mulattatni magukat (lásd rtl klub műsorai, amerikában a dagadt gyerekek vetélkedői) ezért bizony a közizlést nevezhetjük bénának. Ha egyesek vennék a fáratságot és el is olvasnák mit kritizál az a kritikus…
Ejjj, de látom akinek nem tetszenek a béna robotos megoldások, az biztos megint csak művész film kedvelő. Nem mer szórakozni, az kemény, hogy már ideológia van már gyártva a rossz filmekhez.
sol
abban igazad van, hogy a szórakoztató filmeket is normálisan megírhatnák, sőt sokkal nagyobb teljesítmény egy robotos filmet jól megírni, mint egy 20ad rangú művészfilmet
nekem se nagyon tetszettek az előző transformerek, nem is emlékszem miről szólt az első két rész, a harmadik már nagyjából tűrhető
de ennek ellenére még mindig az amcsik csinálják a legjobb filmeket, és dagadt buta emberek bizony Magyarországon is vannak, a tvt is valszeg inkább kapcsolom be egy amcsi műsorra, mint a magyar rtl vagy tv2ős borzalmakat nézzem
az a baj, hogy az emberek már a könnyed szórakozást felejtik el, és a laza vagánykodást, mindent túlkomplikálnak, filozofálnak, mindenbe művészetet akarnak, pedig az életet egyszerűen és normálisan élni a legnagyobb művészet,
viszont ezt az amcsit szapuló álfilozófiát teljesen elutasítom, mert a világ legnagyobb hülyesége, egy akciófilmben igenis legyenek hatalmas robbanások, fegyverek és zúzzanak szét mindent, közben nyomjanak be pár poént
manó: ezzel így még egyett is értek. Bááár én láttam már zúzás nélküli f*sza action movie-t is, pl.: Piszkos Harry. De értelek, én is így vagyok vele, hogy nincs jobb egy jó akció filmnél. Csak ugye legyen már jó. Szerintem nem megeröltető összehozni egy Die Hard 1-3 szintü forgatókönyvet. Én meg pont azt vettem észre, hogy lassan a jó ízlés miatt kell elnézést kérni, pedig mi se mutatja jobban, hogy igény van a jópofa sztorikra, mint a Pain & Gain közkedveltsége. Látszik, hogy még a Bay fanoknak is jólesik néha egy falat kenyér, nem csak a száraz házikeksz.
manó: de hát erről regélünk, senki sem akar magas művészetet: Az utolsó cserkész vagy a Die Hard vagy az Ötödik elem vagy a Jurassic Park vagy az Indiana Jones, mind kurva jó blockbuster, izgalmas, látványos, és ez a forgatókjönyvükön is múlott. Egy jó forgatókönyv nem azt jelenti, hogy akkor most a Sztalkert (http://hu.wikipedia.org/wiki/Sztalker) akarjuk óriásrobotokkal.
Tehát a “gagyi történet + sok robbanás és látványorgia” jobb szórakozás, mint a “korrekt történet + sok robbanás és látványorgia”?
Az a szomorú, hogy valaki azt hiszi hogy a komoly történet egyenlő a művészfilmekkel. Miközben semmi mást nem jelent, csak annyit, hogy a történet logikusan van felépítve, a szereplők értelmes döntéseket hoznak, és emellett törekednek arra, hogy kerüljék az ezerszer látott giccses kliséket. Attól hogy valaminek komoly, épkézláb története van, még lehet iszonyat szórakoztató, teli vicces beszólásokkal, vagy vicces jelenetsorral, meg marha nagy robbanásokkal.
na mindenki ezt akarja, de már úgy tűnik ezeket se képesek ma megcsinálni
Leave a Reply
Hirdetés
Az írott szöveg (c) 2004- , a médiatartalmakkal az eredeti jogtulajdonosok rendelkeznek.
Pózer Bay. :D
De… Hol van az amerikai zászló? Mi az, hogy nem lobog ott mögöttük?
Nem értem…
az amerikai zászló a legszebb a világon !
Én egy nagy robbanást vártam volna a háttérbe, ez így nagyon gyenge. Pedig nagyon badass lenne, hogy ott mindenkinek annyira természetes a pusztítás, hogy már csak az operatőr néz arra.
miért az akciófilmekben mi legyen? pukkanás, vagy csapjanak össze 2 téglát ? vagy rakjanak kindertojásba szódabikarbónát ?
már robbanásokat se akarunk a filmekbe vagy most mi van?
annyira elegem van, hogy mindenki állandóan csak gúnyolódik, meg cinikus
söröskupak: Mi a képről beszéltünk.
“csapjanak össze 2 téglát ?”
Most hogy mondod… az nem lenne rossz!
Mi a szar az hogy túl szaturált?
túlszínezett, túl élénk, természetellenes színekkel.
mondjuk, ez a kép nem az, inkább túl kontrasztos, de kicsire nem adunk. majd kameraman megmondja, ő a szaki.
boyzndahood : igen én is a képről beszéltem, ahogy Szkifi is, én az ő kommentjére reagáltam
Azért nem értem a bejegyzésben irtat.
Egy ilyen filmhez egy ilyen kép dukál. Nekem semmi bajom vele. Bírom Bay munkásságát és a filmjeit is. Legalább ő nem csak lelketlen iparos, hanem van egy egyeedi stílusa, amit maximálisan tud kamatoztatni minden filmjében.
Csendesen megyjegyzem, hogy ebben a mocsok gyenge mozis nyárban is ő szállította a legjobb filmet Pain & Gain név alatt.
Lesz majd: Robbanás , CGI , Lens flare , US flag, Néhány robot…
márcsak Affleck hiányzik és akkor engem megvettek!!!!
Baromi hülyén áll Wahlbergnek ez a szakáll. :)
LOL, Bay nem egy lelketlen iparos. Meg van stílusa. Yep, sure.
Bay a pain & gain-nel sok mindent jóvá tett nálam.
Amúgy meg söröskupaknak van igaza. Kezd kicsit unalmas lenni, hogy már semmi se jó. Bay minek robbantgat agyatlanul az akciófilmben, vagy off, de az öregedő színészek miért nem húzzák meg magukat a nyugdíjas otthonban stb.
Beszélő óriásrobotokról szóló filmnél miért kell több, mint a hősies pózerkedés, vagy az agyatlan zúzás?
“Beszélő óriásrobotokról szóló filmnél miért kell több, mint a hősies pózerkedés, vagy az agyatlan zúzás?”
Hát igen.
Főleg ennél filmnél lehet tudni pontosan,hogy az ember mire számítson.
Pont egyet értek azzal, hogy egy beszélő robotos filmbe minek egyáltalán minimális realitást várni? Itt a pózerkedés a lényeg nem? Látványos legyen, meg pörgős oszt jónapot.
Egyébként is azt figyelmet meg, hogy az utóbbi időben mintha minden oldalon divat lenne minden filmet lehúzni. Mindegy, hogy mi az de szar. Miközben pedig látható, hogy a közönség tesz rá magasról mert pl. a Transformers is igen szépen hoz részről-részre miközben mindenhol lehúzzák. Akkor most a hiba a nézőkben van (értsd. mindenki agyatlan barom) vagy a kritikusokban?
uTomi: Teljesen igazad van. Engem már nagyon zavar, hogy egy cikket sem lehet elolvasni úgy, hogy ne húznák le előre látatlatban a filmet. De sokszor már a bejegyzés is negativ. Most ugye a szivató Afflecken van, pedig lehet, hogy kurva jó Batman lesz. De ez nem érdekel senkit csak szarozni lehessen.
egyáltalán nem mindenki szarozza, pl én sem
Könyörgöm ne lyukadjunk már megint ott ki, hogy egy beszélő robotos filmbe nem is kell normális történet, csak zúzás. Aki komoly történetet vár az meg ne nézzen ilyen filmeket…
Fejtse már ki valaki nekem részletesen, hogy miért is zárja ki egymást a két dolog, és hogy valaki miért elégszik meg a rossz történettel és a korrekt látvánnyal, ha a korrekt látvány mellé akár zseniális történetet is írhatnának. Egy filmnél ugyan olyan fontosnak kellene lenni a történetnek is, mint a látványnak, sőt még fontosabbnak.
Remek beszélő robotos, vagy épp óriás robotokkal harcolós könyvek, novellák is léteznek. Szóval érdekes módon szöveges formátumban nem zárja ki a két dolog egymást, csak valahogy nehezükre esik ezt a nagy vászonra is átültetni. Pedig a mai világban már nincs olyan amit ne tudnának megvalósítani. Szóval az egész hozzáállás kérdése. Ha akarnának, igenis tudnának, komoly történettel rendelkező robotos filmet is csinálni.
Félre ne értsetek, én nem azt mondom, hogy a Transformers filmek az évszázad legrosszabb filmjei. Megszámlálhatatlanul sok, rosszabb filmet láttam már. Sőt az első részt még szórakoztató darabnak is nevezném. De ettől még a két folytatás történetileg félelmetesen gyenge.
Szerintem az eddigi 3 filmből, 1-nek volt elfogadható története. Most csinálják a 4-ik részt ugyan azzal a rendezővel. Mégis miért lennék optimista? Csak azért mert lecserélték a baromira idegesítő főszereplőt? Ez még nem jelenti azt, hogy a történet most majd jó is lesz. Majd elválik. Csak arra akarok kilyukadni, hogy ne akadjunk már ki azon, ha valaki pesszimista, és ennek hangot is ad. Bőven van oka rá.
Az meg hogy egy rendezőnek vannak jó és rossz filmjei is, az égvilágon semmit nem jelent. Ott van pl Shyamalan, aki csinált pár klasszikust is, de egy rakat hulladékot is. Az hogy most Bay csinált a nyáron egy jó filmet, mégis mire garancia? Az égvilágon semmire.
Kiemelném még egyszer a lényeget, hátha valakinek elkerülte volna a figyelmét. Miért elégszik meg valaki a rossz történettel és a korrekt látvánnyal, ha a korrekt látvány mellé akár zseniális történetet is kaphatna?
vagy korrekt történetet. csomszor írtam már pont ezt :)
mert még csomóan ott tartanak, hogy a művészet az igazi, de a valós életről fogalmuk nincs, és nem merik jól érezni magukat, hát ezért ciki a robotos film…
Azért ciki a robotos film mert azokba még mindig az a poén, hogy hugyozik a robot, meg az, hogy golyói vannak és ha azt megütöd, fáj neki. Mivel kis világunk hirhedt arról, hogy a legalantasabb dolgokkal is képesek mulattatni magukat (lásd rtl klub műsorai, amerikában a dagadt gyerekek vetélkedői) ezért bizony a közizlést nevezhetjük bénának. Ha egyesek vennék a fáratságot és el is olvasnák mit kritizál az a kritikus…
Ejjj, de látom akinek nem tetszenek a béna robotos megoldások, az biztos megint csak művész film kedvelő. Nem mer szórakozni, az kemény, hogy már ideológia van már gyártva a rossz filmekhez.
sol
abban igazad van, hogy a szórakoztató filmeket is normálisan megírhatnák, sőt sokkal nagyobb teljesítmény egy robotos filmet jól megírni, mint egy 20ad rangú művészfilmet
nekem se nagyon tetszettek az előző transformerek, nem is emlékszem miről szólt az első két rész, a harmadik már nagyjából tűrhető
de ennek ellenére még mindig az amcsik csinálják a legjobb filmeket, és dagadt buta emberek bizony Magyarországon is vannak, a tvt is valszeg inkább kapcsolom be egy amcsi műsorra, mint a magyar rtl vagy tv2ős borzalmakat nézzem
az a baj, hogy az emberek már a könnyed szórakozást felejtik el, és a laza vagánykodást, mindent túlkomplikálnak, filozofálnak, mindenbe művészetet akarnak, pedig az életet egyszerűen és normálisan élni a legnagyobb művészet,
viszont ezt az amcsit szapuló álfilozófiát teljesen elutasítom, mert a világ legnagyobb hülyesége, egy akciófilmben igenis legyenek hatalmas robbanások, fegyverek és zúzzanak szét mindent, közben nyomjanak be pár poént
manó: ezzel így még egyett is értek. Bááár én láttam már zúzás nélküli f*sza action movie-t is, pl.: Piszkos Harry. De értelek, én is így vagyok vele, hogy nincs jobb egy jó akció filmnél. Csak ugye legyen már jó. Szerintem nem megeröltető összehozni egy Die Hard 1-3 szintü forgatókönyvet. Én meg pont azt vettem észre, hogy lassan a jó ízlés miatt kell elnézést kérni, pedig mi se mutatja jobban, hogy igény van a jópofa sztorikra, mint a Pain & Gain közkedveltsége. Látszik, hogy még a Bay fanoknak is jólesik néha egy falat kenyér, nem csak a száraz házikeksz.
manó: de hát erről regélünk, senki sem akar magas művészetet: Az utolsó cserkész vagy a Die Hard vagy az Ötödik elem vagy a Jurassic Park vagy az Indiana Jones, mind kurva jó blockbuster, izgalmas, látványos, és ez a forgatókjönyvükön is múlott. Egy jó forgatókönyv nem azt jelenti, hogy akkor most a Sztalkert (http://hu.wikipedia.org/wiki/Sztalker) akarjuk óriásrobotokkal.
Tehát a “gagyi történet + sok robbanás és látványorgia” jobb szórakozás, mint a “korrekt történet + sok robbanás és látványorgia”?
Az a szomorú, hogy valaki azt hiszi hogy a komoly történet egyenlő a művészfilmekkel. Miközben semmi mást nem jelent, csak annyit, hogy a történet logikusan van felépítve, a szereplők értelmes döntéseket hoznak, és emellett törekednek arra, hogy kerüljék az ezerszer látott giccses kliséket. Attól hogy valaminek komoly, épkézláb története van, még lehet iszonyat szórakoztató, teli vicces beszólásokkal, vagy vicces jelenetsorral, meg marha nagy robbanásokkal.
na mindenki ezt akarja, de már úgy tűnik ezeket se képesek ma megcsinálni