12 hozzászólás a “Ha Hans Zimmer szerezte volna a Jaws zenéjét” bejegyzéshez
Miért is nem ő szerezte? : D
Haha, de igazából egy ilyen score-ral is simán jól működött volna a film. :)
Szerintem ez pont szar. Ez a Zimmer zene elbújócskázhat! az alap abban a jelenetben szóló filmzene mellett. Jawsnak a zenéje egy legenda.
Zimmertől nehéz volna legendát mondaNOM!!
Lehet hogy sokan bevannak ájulva Zimmertől, én sem vitatom,hogy tud zenélgetni, de tucat futószalag iparos munka kategoria felé tendál. A régebbi zeneszerzők muzsikái fogósabbak voltak, nekem jobban bejöttek.
Zimmer nevét előszőr amúgy az Mission Impossible 2 korszakban hallottam, azóta az időszak óta pedig kevés igazán fogós filmzene készült. Tipikusan a 2000-es évek minden téren nagy hanyatlást indított el a szórakoztató iparban, akár film, akár zene terén is. Az előtt sokminden “mélyebb”, kiforrottabb volt.
Nem vitatom egyébként, hogy ma is vannak hébe hóba jobb próbálkozások.
Csak azért is írom, mert a régi Batman, Superman zenékhez képest hol vannak a maiaké pl? sehol sem… Expendablesék is remakelik csupán a Híd a Kwai folyónt….
Terro tarol: a világ meg megérett a pusztulásra, igaz…?
Csak egyetérteni tudok Terror tarol-al: nagy filmzene rajongó vagyok, és pont Zimmer zenéi rántottak bele ebbe a világban. És pont mostanában csalódok benne újra meg újra, mert már egyáltalán nem hozza azokat a dallamos, összetett, komoly megoldásokat, amiket anno pl. a Gladiátor, Utolsó Szamurály, vagy az Őrület Határán hozott össze.
Emellett meg sajnos nagy szerepe volt abban, hogy az általa alapított Remote Control nevezetű ‘cég’ futószalagon gyártott hangzása betört minden blockbuster zenei világába, és kb. egyeduralkodó lett. Ezek a zenék sablon panelekből építkeznek, alig-alig van bennük új, egyedi megközelítés, vagy ötlet.
Zimmer sem igazán csinál semmi újat, az új Superman vagy Batman filmek jó példák, főleg az Acélember. Semmi igazán komoly dallam, összetettebb szerkezet. Megkockáztatom, Zimmer meg a Remote Control a zenei világ McDonalds-a lesz lassan – gyorsan elkészülő, pillanatig hatásos, de hosszú távon feledhető végtermékekkel.
fiatalabbaknak azért dobhattatok volna egy spoiler alert táblát vagy valami hátha meg akarják nézni a csattanó lelövése nélkül……
ne viccelj
Zimmer a 2000es évek elején már legenda volt, az az előtti munkáit nézzük, van pár felejthetetlen dallam.
Most habzó szájjal ráugrotok itt Zimmerre, amikor pont hogy az eredeti Williams zene ment, és csak a stílusjegyek lettek átvéve tőle. Egy eredeti hangszereléssel nagyon is ütött volna, így kicsit midis volt. Inkább rendezzünk erőpróbát, hogy ki a legerősebb itt a blogon aztán dobjunk össze egy kis pénzt arra, hogy kinyomoztassuk ki találta ki ezt a rohadt hajóduda hangot minden filmelőzetesben lassan. A maradék gempából a fenti erőpróba győztesét kiutaztatjuk Los Angelesbe és mindannyiunk nevében jól lezúzhatja a csávót. Egyre gyanúsabb számomra, hogy az ultimate trailer hang bácsi annyira nem tudott elszakadni a munkájától, hogy amikor meghalt (:() a lelke beleköltözött egy hajókürtbe. A trailerekhez manapság meg szinte soha nincs narráció (eredeti nyelven, még mielőtt), de bezzeg a tutulás, na az mindig megy.
ui.: Úgyis tudom, hogy leszavaztok, mert a Nolant sejtem emögött, bár a funkcionális tutulás mintha a Spielberg-féle Világok Harcában lett volna először. Ő viszont megérdemelne egyet a kristálykoponyáért…
Még ha mostanában tényleg inkább csak tisztes iparosmunkákat ad ki a kezéből, szeretem Zimmer zenéit már az erősember óta, ez így ebben a formában nem jönne be, de biztos tudna hozzá nagyon is jót írni.
Viszont azért vicces, és gondolom, a készítője is annak szánta.
Crysis 2 main theme utan mar ha lakodalmas rockot irna csak, akkor is o lenne az isten. :)
Ez egy kalandfilmhez elmenne, ide pont nem illik.
Leave a Reply
Hirdetés
Az írott szöveg (c) 2004- , a médiatartalmakkal az eredeti jogtulajdonosok rendelkeznek.
Miért is nem ő szerezte? : D
Haha, de igazából egy ilyen score-ral is simán jól működött volna a film. :)
Szerintem ez pont szar. Ez a Zimmer zene elbújócskázhat! az alap abban a jelenetben szóló filmzene mellett. Jawsnak a zenéje egy legenda.
Zimmertől nehéz volna legendát mondaNOM!!
Lehet hogy sokan bevannak ájulva Zimmertől, én sem vitatom,hogy tud zenélgetni, de tucat futószalag iparos munka kategoria felé tendál. A régebbi zeneszerzők muzsikái fogósabbak voltak, nekem jobban bejöttek.
Zimmer nevét előszőr amúgy az Mission Impossible 2 korszakban hallottam, azóta az időszak óta pedig kevés igazán fogós filmzene készült. Tipikusan a 2000-es évek minden téren nagy hanyatlást indított el a szórakoztató iparban, akár film, akár zene terén is. Az előtt sokminden “mélyebb”, kiforrottabb volt.
Nem vitatom egyébként, hogy ma is vannak hébe hóba jobb próbálkozások.
Csak azért is írom, mert a régi Batman, Superman zenékhez képest hol vannak a maiaké pl? sehol sem… Expendablesék is remakelik csupán a Híd a Kwai folyónt….
Terro tarol: a világ meg megérett a pusztulásra, igaz…?
Csak egyetérteni tudok Terror tarol-al: nagy filmzene rajongó vagyok, és pont Zimmer zenéi rántottak bele ebbe a világban. És pont mostanában csalódok benne újra meg újra, mert már egyáltalán nem hozza azokat a dallamos, összetett, komoly megoldásokat, amiket anno pl. a Gladiátor, Utolsó Szamurály, vagy az Őrület Határán hozott össze.
Emellett meg sajnos nagy szerepe volt abban, hogy az általa alapított Remote Control nevezetű ‘cég’ futószalagon gyártott hangzása betört minden blockbuster zenei világába, és kb. egyeduralkodó lett. Ezek a zenék sablon panelekből építkeznek, alig-alig van bennük új, egyedi megközelítés, vagy ötlet.
Zimmer sem igazán csinál semmi újat, az új Superman vagy Batman filmek jó példák, főleg az Acélember. Semmi igazán komoly dallam, összetettebb szerkezet. Megkockáztatom, Zimmer meg a Remote Control a zenei világ McDonalds-a lesz lassan – gyorsan elkészülő, pillanatig hatásos, de hosszú távon feledhető végtermékekkel.
fiatalabbaknak azért dobhattatok volna egy spoiler alert táblát vagy valami hátha meg akarják nézni a csattanó lelövése nélkül……
ne viccelj
Zimmer a 2000es évek elején már legenda volt, az az előtti munkáit nézzük, van pár felejthetetlen dallam.
Most habzó szájjal ráugrotok itt Zimmerre, amikor pont hogy az eredeti Williams zene ment, és csak a stílusjegyek lettek átvéve tőle. Egy eredeti hangszereléssel nagyon is ütött volna, így kicsit midis volt. Inkább rendezzünk erőpróbát, hogy ki a legerősebb itt a blogon aztán dobjunk össze egy kis pénzt arra, hogy kinyomoztassuk ki találta ki ezt a rohadt hajóduda hangot minden filmelőzetesben lassan. A maradék gempából a fenti erőpróba győztesét kiutaztatjuk Los Angelesbe és mindannyiunk nevében jól lezúzhatja a csávót. Egyre gyanúsabb számomra, hogy az ultimate trailer hang bácsi annyira nem tudott elszakadni a munkájától, hogy amikor meghalt (:() a lelke beleköltözött egy hajókürtbe. A trailerekhez manapság meg szinte soha nincs narráció (eredeti nyelven, még mielőtt), de bezzeg a tutulás, na az mindig megy.
ui.: Úgyis tudom, hogy leszavaztok, mert a Nolant sejtem emögött, bár a funkcionális tutulás mintha a Spielberg-féle Világok Harcában lett volna először. Ő viszont megérdemelne egyet a kristálykoponyáért…
Még ha mostanában tényleg inkább csak tisztes iparosmunkákat ad ki a kezéből, szeretem Zimmer zenéit már az erősember óta, ez így ebben a formában nem jönne be, de biztos tudna hozzá nagyon is jót írni.
Viszont azért vicces, és gondolom, a készítője is annak szánta.
Crysis 2 main theme utan mar ha lakodalmas rockot irna csak, akkor is o lenne az isten. :)
Ez egy kalandfilmhez elmenne, ide pont nem illik.