Blockbuster watch: siker a Maze Runner, be is rendelték a folytatást + Liam Neeson filmje

Bár a Divergent számai alatt hozott, de körberöhögi a Givert. Sajnos? Szerencsére? 32,5 milliót hozott odakinn, 81,5-öt világszinten. 34-be került (plusz a reklám ugye), így gondolom a második héten már profitban lesz. Szóval hiába hozott a Percy Jackson is ennyit nyitáskor, azért azt sokkal többe került elkészíteni. Nem is meglepő, hogy a stúdió 2015 szeptemberére kéri a folytatást, a Maze Runner: Scorch Trials-t.

Ennek örömére a FOX ki is adta a Comic Conon látott concept artot rendes minőségben.

Közben Liam Neeson nagyjából bukott Amerikában a Walk Among the Tombstones-szal. A Non-Stopja 29 milliót hozott idén, erre most a Tombstones csak kb 13-at volt képes összeszedni. Persze a világpiac ezen majd javít. Mondjuk ez sokkal sötétebb thrillernek nézett ki, nem annyira akciófilmnek, mint anno a Non-Stop.

Közben a Guardians of the Galaxy még 5,2 milliót szedett össze, ezzel a 4. legsikeresebb Marvel-film lett, csak az Avengers, az Iron man 1 és 3 hagyja le pénzügyileg a stúdió felhozatalából.

9 hozzászólás a “Blockbuster watch: siker a Maze Runner, be is rendelték a folytatást + Liam Neeson filmje” bejegyzéshez

  1. Számomra felemás volt a Maze Runner. Egyszerre volt benne valami, és hiányzott belőle valami. Mindenesetre jöhet a folytatás, én örülök.

  2. Ha nekem valaki el tudja magyarázni mitől függ ez, hogy melyik young-adult film bukik vagy éppen kaszál, annak hálás leszek az biztos, mert én régóta figyelem a boxoffice adatokat, marketing stb, de ezen én át nem látok…

    Miért van az, hogy egy Csontváros vagy mi, meg egy Giver bukik, de jön egy Divergent és egy Maze Runner, majd kaszál mint annak a rendje?

  3. Producer: a Maze Runnernek akciódús előzetese volt azzal a sci-fi töltéssel amit ezek szerint kedvelnek a fiatalok, mint a Hunger Games vagy a Divergent, mindben történik valami, míg a Giver ehhez képest tök más volt, ahogy a Beautiful Creatures is. Szerintem lassan megvan nekik a recept ezekhez a filmekhez, és egyre inkább úgy tűnik, hogy a Twilight volt a kivétel, nem pedig az alap.

  4. Producer:

    szerintem egyesével lenne érdemes őket vizsgálni:

    1. a Hunger Games anno a Twilight után hagyott urt töltötte be némileg a szerelmi háromszögével, csak volt mellé egy alapvetően érdekes felállás, amivel nagyobb közönség felé tudtak nyilni, és akkor talán nem is jutott még minden hétre egy YA feldolgozás, könnyebb volt felhype-olni.

    2. a Divergentet eladta a ránézésre (plakát) és trailerek alapján is Katnissre hajazó főszereplő, jó pótlék volt az előzőnek.

    3. Maze Runner szintén érdekes felállás, akciódus előzetes – ahogy Human is emlitette – és ez is erős hype-ot kapott már a gyártási fázisban is.

    -> A Givernél meg szerintem mindent elrontottak a marketinggel, amit csak lehetett. Egy jóval filozofikusabb filmnek tünt, amivel mégis a fiatalok felé nyitottak, de komolyabb szinészekkel, moralizálással, ez tipikusan a két szék között a pad alá – és a kritikák alapján amúgy sem állt össze a dolog.

    Human:

    ” egyre inkább úgy tűnik, hogy a Twilight volt a kivétel, nem pedig az alap.” ezt nagyon adom.

  5. közben a Guest meg elég gyengécskén nyitott limitáltan, szerintem ezt a forgalmazó most elkalkulálta, ilyen kritikák mellett kár lenne érte.

  6. Amikor utánnanéztem miről szól a Maze Runner, rögtön el is olvastam a könyvet, annyira érdekes témának tűnt. A könyv elolvasását követően pedig az gondoltam, hogy ebből egy elég korrekt filmet lehetne csinálni!

    És tudjátok mit?Meg is csinálták!

  7. Remélem Liam Neeson öregnek világszinten bejön a filmje! Egy-két helyen olvastam, hogy kritikailag jókat írtak róla! Könyv alapján, kedvenc írómtól! Írások szerint nem nagyon tértek el a könyvtől, ami októberben jön ki magyarul!
    A nyomozó, akit alakít, annak összetett, s elég sötét karaktere van! Ennek a sorozatnak a könyvei nem is túl finom falatok! Inkább talán a felnőtteket foghatja meg!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Az írott szöveg (c) 2004- , a médiatartalmakkal az eredeti jogtulajdonosok rendelkeznek.