9 hozzászólás a “Detroit: ez lett a Project KARA-ból” bejegyzéshez

  1. A Quantic Dream még sosem csinált open world játékot, valószínűleg nem is fognak stílust váltani most sem. Interaktív filmhez áll inkább közel az összes játékuk.

  2. Reggie – Omikron – The Nomad Soul, az első játékuk, 3d sci-fi open world volt, 99-ben (David Bowie-t is tartalmaz)

  3. A Fahrenheittel játszottam anno, aztán persze a többi játékuk soha többet nem került a PC közelébe. Pedig Heavy Raint nagyon dicsérték, bár az Ellen Page-s Beyondot már nem annyira. Így ez is ki fog maradni. Pedig szeretem az ilyen interaktív cuccokat, egyszeri élménynek jók. Főleg ha van ráhatásod a végkifejletre…

  4. Most már nem fognak váltani a működő szisztémán, mert meggyőzték a producereket, hogy interaktív sztorihoz értenek és viszik is rendesen a boltokban. David Cage eljutott arra a pontra, hogy azt csinálhatja, amit mindig is akart.

    Beyond-nak az volt a hibája, hogy a fejezeteknek nem volt hatása egymásra igazán, ami egy ilyen játéknál hiba, de az érzelmek a helyén voltak. A játék végén eldönthetted, hogy x befejezés közül melyiket választod annak függvényében, hogy életben maradtak bizonyos szereplők a fejezetekben. Nehéz témát választott David Cage, úgyhogy nem csoda, hogy valakinek nem tetszett. Heavy Rain-nél jobban bele tudja élni magát mindenki a karakterek helyzetébe és a legelső döntéseidnek is volt jelentősége.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Az írott szöveg (c) 2004- , a médiatartalmakkal az eredeti jogtulajdonosok rendelkeznek.