Jó pár blockbuster kapott 30 másodpercnyi reklámot a Super Bowl alatt. Ez azt jelenti, hogy 5 millióért vetítették le őket. Hogy ez miért érdekes? Mert ez az a spot szerintük, amivel a legjobban eladható a tömegnek a film. A leglátványosabb, a legjobb.
Rájöttek, hogy a címben is említett poénnal lehet eladni a legjobban a filmet. Avagy az állatok mindennapjainak bemutatásával, hiszen a gazdik nélkül sem áll meg az életük. Ez továbbra is aranyos, szemben a múltkori trailerrel.
tartok tőle ellőtték a poénok nagyját, tuti valami gagyi drámai szállal töltik ki a film nagy részét, de ettől még várÓs
Az a bajom, hogy az előző trailer alapján ez a rész csak a beetetés, és valami totál sablonos állatsztori lesz belőle. Én nagyon vártam, mikor tavaly megláttam az első előzetest, de ez az utóbbi (nem a Super Bowl-os) totál elvette a kedvem tőle.
Zootopia-t jobban várom, mindig azt hiszem, hogy arról jött ki valami előzetes, mikor látom a címben, hogy pets.
Jó,hogy a minyonokkal reklámozzák,mert ott is a film eleji poénok értek valamit.A többi meg inkább fárasztó szenvedés volt számomra.