HELP

Tessék, itt egy 360°-os rövidfilm! Telefonon érdemes nézni, egérrel nyögvenyelős, de azért nyilván úgy is megnézhető. MI dönthetjük el, hogy hova nézünk az alienes sci-fis cselekmény közben.

human
írta
2016. 04. 25. 04:16
megjelenés
16
hozzászolás


16 hozzászólás a “HELP” bejegyzéshez

  1. bögyöske mit nyúkál? akkor nincs gond!:D
    nekem olyan érzésem van mint azoknál a játékoknál ahol vezették a kamerát te meg lődöztél ahova néztél.
    annyi különbség hogy itt mindenhová nézhetsz, de attól még kötött marad.

  2. Nem csodálkoznék rajta, ha nemsoká bejelentenék, hogy készül az egész estés verzió. Nem feltétlen 360 fokban, de a sztori alapján, ami egyébként egész jó volt.

  3. Nekem alapjában véve tetszett, de ahogy DuaneBarry is írta van benne még lehetőség / tanulság

  4. Már csak az a kérdés, hogy szeretnétek-e 2 órán keresztül folyamatosan forgatni a fejeteket össze-vissza? Én basznák rá. Sokan a sima 3D-t is utálják. Ez is olyan, mint az FPS nézet. Csak 5-10 percig poén. Szerintem sem ennek, sem pedig az FPS-nek nincs jövője. Koncentráljanak inkább a jó filmekre!

  5. Tényleg jópofa, de a 3D-hez hasonlóan inkább vásári látványosság, mintsem a filmművészet továbbgondolása. Ahogy előttem is írták, egy film legyen jó, ne csak látványos.

  6. Érdekes, de zsocsonak és Hydronak nagyon igaza van, parasztvakítás csak és semmi több. 5 perc erejéig oké, megnéztem és tetszett is, de egy másfél órás verziót elkerülnék.

  7. Nyilván nem filmművészet, inkább technikai látványosság. Megcsinálták, mert meg tudták tenni. Ha nem próbálkoznak és nem kísérleteznek újabbnál újabb dolgokkal akkor nem halad előre semmi.

    Parasztvakítás lenne? Ez legalább eltér, és új. Az FPS-el egyetértek abban hogy nincs jövője. Igaz nekem tetszett a Hardcore Hanry, de egy ideig elég volt. Ebben viszont rengeteg a lehetőség. Nem csodálkoznék ha komolyabban befektetnének ebbe a technikába. Ha kicsit is de interaktívabbá tették ezt az 5 percet. Nem mennék messzire, ott van az Oculus Rift. Azt a számítógépekhez találták ki, még bőven van hova fejlődjön, de már új szintre emeli a játék kedvelők szórakoztatását. Ott is folyamatosan forgatja az ember a fejét, és ha a gamerek órákon keresztül ezt csinálják akkor azt a másfél órás filmet szerintem mi is kibírnánk.

    Én szurkolok ennek a technikának, remélem egyszer végig tudok nézni majd egy ilyen filmet. Amúgy meg itt legalább nem lehet panasz a kamerarángatásra. :)

  8. Dody: szerintem a VR kurvjaó lesz játékra, de a film másfajta művészet, számít hova és mikor és milyen szögből nézünk, ez is a történetmesélés része. poén ez a kisfilm, de szerintem nem működne teljes estésként.

  9. Nekem nagyon tetszik ez a vr dolog de pl a filmekben annak is van jelentősége hogy mit mutat a kamera. Pl mikor valaki a filmben balra néz és a néző sem látja mi van jobbra. Ez feszültséget szül. De mondjuk ha pl megnézek egy filmet és történik valami mikor én másfelé nézek az azért kellemetlen. Főleg ha jelentősége van.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Az írott szöveg (c) 2004- , a médiatartalmakkal az eredeti jogtulajdonosok rendelkeznek.