18 hozzászólás a “A 35%-nyi múlthoz egy poszter” bejegyzéshez

  1. Szerintem nem rossz arány ez, csak tartalom kell a jelenkori részekbe. A játékban ez azért nem működött, mert Desmond kb csak kapcsolókat kellett megnyomjon, vagy generátort szerelnie, de pl a Brotherhood végén a modern Colosseumban tök élvezetes volt ugrálni. Az Avatarban is működött a megosztás Jake és az avatarja között. Amire kíváncsi leszek, hogy meglépik-e történelmi összeesküvés elméleteket és beleraknak-e valós történelmi szereplőket.

  2. Úristen, le kell szoknom a kommentek olvasásáról. Tiszta vicc… :/
    Először is kezdjük ott hogy kell egy felvezető rész, mivel nem csöppenhetünk egyből a múltba -> 30perc(30%) egy a végén levő küzdelem a jelenben ami a múlt feltárásából adódik -> 20perc (50%) és kisebb bevágások, ahogy azt a játékban is megszokhattuk kitérőnek -> maradék 15perc (15%). Akkor hol itt a probléma? Az egyik kedvenc játékomról beszélek, ha valaki azt hinné, hogy le**rom ezt a filmet, de én speciel szétunnám magam, ha nem foglalkoznának a sztorival, csak az ugrabugrálással, amit persze nagyon szeretünk, de azért a sztori is nagyon lényeges, aminek nagyrészét bizony a jelenben bonyolítanak a játékban is…!

    Kövezzetek, de ez még teljesen elfogadható… :)

  3. V1haR-Senki nem kövez meg senkit, amíg meg nem fújom ezt a sípot. Mégha és ezt véssétek jól az agyatokba, mégha azt is mondja hogy jehova…DURRR :)

  4. Azért ez sci-fi, nem kalandfilm, ez az arány nem is rossz. Lehetne 50-50, de ez am is csak becslés…

  5. Értem amit mondasz V1haR, de a 65 százalék nem 65 perc egy két órás filmnél. Hanem 78. Ami azt jelenti, hogy 42 percet áldoznak a múltra. Háromnegyed óra alatt nem lehet olyan jól felépíteni, hogy az is egy kerek egész történet legyen a filmben. Ha ez igaz, akkor szerintem az valószínűbb, hogy a múlt lesz a kisebb bevágás/kitérő.
    Egy idő után tényleg izgalmasabbak lettek a jelenben játszódó szálak, de sosem az volt a lényege a játékoknak, se az élvezetesebb része. Erre a Ubisoft is rájött, hiszen a negyedikből már kivették a jelenben folyó akciót és behelyettesítették egy fps vállalati mászkálással.

  6. játék is biztos a jelen miatt lett sikeres hogy ennyit áldoznak rá. éédes fasom

  7. Azt tudom hogy a jatekokban engem a jelenben jatszodo reszek bosszantottak es feleslegesnek ereztem.

  8. Eléggé sokat mond már most el a filmből, ha a főszereplő neve ekkora betűkkel van kiírva.

  9. Nagyon sok lehetőség van a modern kori szálban is annak ellenére, hogy a játékokban abból volt kevesebb. Voltak nagyon jó dolgok is, pl. Desmond halála után az Initiates szerveren/oldalon folyamatosan lehetett követni a Desmond halála utáni jelenkori eseményeket, és én személy szerint örültem ennek, sőt élveztem is. Ezt ott szúrták el, hogy a Unity megjelenésekor az egész átalakult kvázi egy companion appá, és már nem volt survaillance. Azóta csak annyit kapunk a jelenkori szálból, amennyit évente beleraknak egy újabb részbe, semmi többet. Így nézve nekem csak jó, hogy egy kicsit többet kapunk a jelenből, pláne, hogy egy világban játszódik a kettő – legalábbis nekem ez az utolsó infóm erről, cáfoljatok meg, ha nem igaz.
    Viszont ha nem csak így nézem, mármint olyan emberként, aki ismeri a történetet, akkor sem kell szerintem rögtön temetni. Emlékeztek a Lineage-ra? Ha csak annyit raknak bele múltbeli szálként, szerintem már az is jó, és az volt vagy 30 perc, a fentebb levő kommentekben pedig ha jól látom, 40+ lett kiszámolva. Én bizakodó vagyok, de szerintem ebből még nagyon jól is kijöhetnek.

  10. Nyilván 2 óránál mások a százalékok, én 100 perces filmmel (normál filmhossz) számoltam. Van itt mégegy dolog, amit érdeeks módon még nem írtatok, ezért én megteszem, hátha megszűnnek a kételyek a film sikerével kapcsolatban –> FILM != JÁTÉK :)

  11. játékban is utáltam a jelenkori részeket, felesleges, erőltetett, unalmas volt. Nem is értem minek bele. sima játék/sztori a multban és kész.
    A filmes 65% meg nagyon riasztó :/ persze ez nem játék, nem egy irodában kell mászkálni, ami a játékban hótunalmas, egy filmben nyílván lehet ez akár jó is (de nem hinném h bárki ezeket a jelen részeket várná a filmben is)

  12. A játéksorozat fő storyja teljesen kerek és jó történet volt, és remekül beleilletek a jelenkori részek is. Az egész Animus lényege az, hogy a múltban megtaláljuk a jelenkori probléma megoldását és ezt a teljes Desmond történetszál végigvitte.

    A lényeg, hogy a filmben is eltalálják ezt, és hogy jó legyen a történet. Szerintem egyértelmű, hogy több filmben gondolkodnak, manapság ez a sztenderd, szóval biztos, hogy semelyik idősík nem fog teljesen végigmenni az első filmben. Gondolom a múltban majd össze kell szedni valamit, ki kell nyírni valakiket, a jelenben meg le kell lépni az abstergo-tól szóval ilyen soft lezárásokat el tudok képzelni, ha esetleg szopnak a filmmel és nem lesz folytatás. Fogjátok fel úgy mint a kalózos részt a játékból. Ennyi.

  13. @V1haR: Nem kell felvezető rész, mert lófasz szükség sincs az Animusra. Egy elsőre jónak tűnő koncepció volt, ami besült, de kénytelenek voltak a játékban hagyni. Az Assassin’s Creedet mindenki (jó, a rajongói) a múltbéli részek miatt szereti. A jelenkori részek elhagyása a történet folyásában minimális kavart sem okozna, csupán egy csökevény, ami azért maradt ott, mert ha már megkezdtek egy sztoriszálat Desmonddal, meg Junóval, iszonyat logikátlan lenne egyik pillanatról a másikra kivenni. Őszintén, csak gondold végig, hogy a játékidő 95%-át kitevő múltbéli szálakra lenne-e bármi kihatással, ha az Animus kimaradt volna az első perctől kezdve. Nem, nem lenne.
    Erre jönnek az idióta filmesek, és a hírek alapján pont azt részt hozzák előtérbe a filmben, amitől a rajongók túlnyomó része (és a belefeccölt energiát nézve maga a Ubisoft is) szabadulna, ha tehetné. Hát gratulálok.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Az írott szöveg (c) 2004- , a médiatartalmakkal az eredeti jogtulajdonosok rendelkeznek.