Úgy tűnik nem valami bevált rendező miatt rúgták ki Seth Grahame-Smithet, aki eredetileg rendezte volna a DC filmjét, hiszen az utódja nem blockbuster veterán. Famuyiwa legutóbb a Dope-ot rendezte, ami az utolsó 20 percig baromi jó volt, de ott szétesett. Meglátjuk mit művel a DC filmek könnyedebb karakterével, akit Ezra Miller alakít.
Vajon hány bukás kell még mire megtanulják, hogy egy jó indie rendező nem feltétlen tud blockbustert készíteni?
“Vajon hány bukás kell még mire megtanulják, hogy egy jó indie rendező nem feltétlen tud blockbustert készíteni?”
1. mit kell ezen tanulni? lehet, hogy tud, lehet, hogy nem. nincs szabály. jó popcorn rendező sem tud feltétlen blockbustert.
2. hol számít a rendező a bevételben? a nézők fele úgyis első hétvégén nézi a filmet, amikor még nincsenek visszajelzések. a marketing és a trailerdarabkák határozzák meg a film sikerét
Nekem Ezra Millerrel van a legnagyobb bajom!!!
“Vajon hány bukás kell még mire megtanulják, hogy egy jó indie rendező nem feltétlen tud blockbustert készíteni?”
vajon hány volt a közelmúltban ilyen? elég vastagon pozitív irányba dől ott még a mérleg.
Én se értem mkért kellett Ezra. Semmi köze Barryhez, de tényleg 0. Ennyi erövel salma hayek is lehetne….
Ezra magánélete nem nagyon számít, ha NPH elment nőfaló baromnak az ígyjártamanyátokkalban, akkor ez az amúgy tök tehetséges fiatal is megtudja oldani. Szerintem egész szépen hősiesítette a testét, még jó, hogy Flash nem úgy néz ki, mint Superman vagy Batman. Ilyen jó kis fitt, futós áramvonalas. Arcéle iszonyat jól mutat így is meg kosztümben még inkább az tuti. Színészileg pedig nem kétséges, hogy simán hozza a szerepet.
http://photos.laineygossip.com/articles/beffcake-ezra-miller-28mar16-02.jpg
Legalább érdekes választás. Fogalmam sincs, mire számítsak, és ez jó. Lehet, hogy visz bele valami egyediséget.
Ezra Miller-hez: A faszi egy karakter, legalább nem a Chris Pine-Bradley Cooper, stb féle fancastok valósultak meg, mert Ben A. és Henry C. mellé nem kell újabb maszkulin álompasi, inkább valami különcre van szükség, aki feldobja a csapatot.
(Khm…Aaron Paul khm…)
Josh Trank teljesen elszállt az F4-el. Gareth Edwards-tól már a Godzilla is szar volt, a Rogue One-t meg most küldték utóforgatásra. A Jurassic World anyagilag ugyan sikeres volt, de rendezésileg 0, Colin Trevorrow pont egy olyan középszert alkotott, amit a stúdió elvárt tőle, ezért is kapta meg a SW9-et. Famuyiwa egyetlen jó filmje a Dope, előtte tipikus “négereknek szóló” gyöngyszemeket készített mint a Házasodik a család és a Hip-hop szerelem.
Egyrészt ezek az emberek ahhoz vannak szokva, hogy kis pénzből forgatnak azt, amit akarnak. Nem feltétlen tudják kezelni azt a nyomást, ami a stúdiótól jön. Másrészt ők inkább emberi történeteket mesélnek el, ami tök jó, de ha nem tud egy rendes akciójelenetet megrendezni, akkor nem feltétlen való blockbusterhez. Nem véletlen, hogy bizonyos rendezőket hívnak ilyen filmekre. Nem azt mondom, hogy nem nyisson a rendező nagyobb filmek felé, de egy pár milliós indie után a nyakába rakni egy 150 milliós filmet szerintem nem túl jó ötlet.
DonMaros: a probléma, hogy nincs közepes film, 40-50 milliós, nem tudnak hova lépni. plusz a stúdió pont azért veszi fel ezeket az embereket, h kicsit emberibb, mélyebb legyen a filmje.
Anno még egy Chris Nolan megcsinálta az Insomnia-t, mielőtt a Batman Begins-t negkapta. Ma már nincsenek ilyen közepes büdzséjű filmek. Ma már a Mementó után rögtön jött volna Batman.
Plusz, ma már több blockbuster készül, vagyis azok, amelyek sikeres akarnak lenni a túltelített piacon, egyszerűbbek és univerzálisabbak kellenek, hogy legyenek–>> kevesebb hely van az egyéni hangnemnek, vagyis olyan rendezők kellenek, akik azt csinálják, amit a stúdiók akarnak. Indiefilmesek, akik valaha akarnak majd stúdiófilmeket csinálni, elválallják ezeket a blockbustereket, és hagyják, hogy kivegyék a kezükből az irányítást. Ugyanezt egy középkategóriás stúdiófilmekkel már felfutott direktor nem hagyná olyan könnyen. Ezért is kellenek az ismeretlenebb akarcok.