Közhelyszótárként sokszor felüthető lesz majd az elemzés a nyáron, de hát nem én raktam össze a programot, tarktíva ócska tucatfolytatásokkal, feldolgozásokkal és így tovább. Döbbenetes, hogy a hétvége 3 premierjéből 2 folytatás és egy régóta gyúrt videójáték feldolgozás érkezett meg az amerikai premierek sorába.
James Wan immár Hollywood egyik legstabilabb iparosa mindössze 38 évesen, aki a Saw sorozat elindításával egy szigetre elég pénzt harácsolt az LGF-nek, kicsit később a Conjuring és Insidious mozikkal szintén kasszát robbantott, miközben úgy fél kézzel még tekert egy Furious 7-et, ami a bemutatása idején a mindenkori 4. globális bevétel címét is őrizgette egy darabig 1.5 milliárd feletti jövedelmével.
A Conjuring mostani folyatátásának 40 milliója viszont nem csupán szinte kicentizve kopizza az első rész nyitását, de a műfajtól némileg idegen módon a kritikusokat is lenyűgözte és a rengeteg folytatás közepette pont a legváratlanabb zsánerdarab teljesít a legszebben, a Conjuring 2 átbillenhet így az elődhöz hasonlóan a 100 millión rögtön már otthon is. A 40 milliós produkció emellett plusz 50-et húzott be még a külhoni piacokról is, szóval mostantól minden cent már nyereség, a két rész (+ a spin offjuk) összbevétele nemzetközileg valahol 800+ környékén lesz. Csak reménykedni lehet, hogy Want nem öntik aranyba, mielőtt ad egy löketet a DC-nek is az Aquamannel.
A második helyezett Warcraft furcsa piaci pozíciójáról már eleve oldalakat lehetne regélni, de legyen annyi elég felütésként, hogy a feltehetőleg félmilliárd feletti végső globális bevételének nagyjából 15%-a folyik be csupán amerikai kasszákból, ami egy elég sajátságos minta felé közelít.
A 160 milliós büdzséhez (plusz a feltehetőleg minimum 40-50 milliót kóstáló marketinghadjárathoz) mérten a 24 milliós amerikai hétvége katasztrofális és a 60 millió körüli zárás sem javít majd az összképen pár hét múlva, mégis, főleg Kínának köszönhetően Blizzardék akár tervezgethetik is a franchise-t tovább. Már az első napján tönkreverte keleten a Furious 7 mindenkori rekord nyitányát 46 millióval, majd 5 nap alatt kerestek vele 156-ot, ami pl. már üti a Star Wars komplett kínai bevételét. Hogy Amerikában mikor is kezdett el totálisan kényszerpályán mozogni a kezdeti hype, azt az objektívabb rálátással bíró fanok tuti jobban gyanítják, de annyi ziher, hogy nem kicsi felhajtás övezte a teljes produkciós felállást, majd ahogy közeledett a premier, úgy csendesedett el az egész.
A kezdeti elvárások – főleg otthon – nem realizálódtak túlzottan, nem termelte vissza magát csupán a hazai piacán, de amekkora hasasnak ez ígérkezett pár hete, ahhoz képest szépen megúszták a leégést.
A 2013-as nyári blockbuster szezonból a Now You See Me közepes zászlóshajóként emelkedett ki ügyes eredeti történetként, ami a többnyire szerethető karakterekkel (Eisenberg idegesítő makogó ripacskodása már-már kiteljesedettnek tűnt, amikor még ráhúzott egy Luthort) is jól rezonált, hogy idén, a folytatások nyarán levetkőzze minden tiszteletreméltó vonását és beálljon a nagyobb, színesebb, szagosabb (szarabb) második részek sorába.
A nézőket nem is hagyta hidegen a bőrlehúzás és az első rész 29 milliójától elmaradva csak 23-ért váltottak jegyet, pedig a Step upokon nevelődött és Justin Bieber házi dokurendezőjeként felemelkedett John Chu tuti odarakta magát rendesen. Az első rész kiváló lefutása a kanyarban sem lesz, szóval marad megváltóként esetleg a nemzetközi bevétel, mert innét a 60 millió a cél a legmagasabb lécként.
Az amerikai hétvége a tovább mögött:
- The Conjuring 2 – $40,406,314 – össz: $40,406,314
- Warcraft – $24,166,110 – össz: $24,166,110
- Now You See Me 2 – $22,383,146 – össz: $22,383,146
- Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows – $14,386,565 – össz: $60,626,348
- X-Men: Apocalypse – $9,915,017 – össz: $136,289,212
- Me Before You – $9,038,263 – össz: $36,650,841
- The Angry Birds Movie – $6,550,445 – össz: $98,020,068
- Alice Through the Looking Glass – $5,646,012 – össz: $62,538,623
- Captain America: Civil War – $4,314,343 – össz: $396,871,490
- The Jungle Book (2016) – $2,761,034 – össz: $352,689,723
Hetek óta vártam ezt a bejegyzést. Összességében elégedett vagyok a Warcraft számaival. Talán így visszagondolva a film is olyan mint a Blizzard játékaik, egyértelműen épít az európai és ázsia piacra is. Igazi globális fenevad. Remélem a második rész azért jobban össze lesz rakva.
Azért ez a WarCraft domestic nagyon gyenge, de számítani lehetett rá. Viszont ezek után minden misi számít nagyon worldwide is, bár egyelőre azon a fronton jó a helyzet. Ha nem lesz nagy kifulladás a héten, akkor lesz folytatás, de azért nem lennék annak a marketingesnek a helyében, akinek a domestic bevételt kell majd magyaráznia.
Mert lehet mondani, hogy a kritikusak a játékfeldolgozásos előítéleteikkel alátettek a filmnek, és még a megjelenés előtt ellehetlenítették, de egyrészt ez csak részben igaz, másrészt a botrányos marketing után nem tudom, hogy mire számítottak?
Van egy olyan érzésem egyébként, hogy Kínában a helyi marketing is sokkal jobb lehetett, tippre a marketing büdzsé nagy részét is oda tolhatták bele… amit megértek, de akkor is annyira feltűnő volt nekem, hogy a marketing csapatnak fogalma sincs, hogy reklámozza a filmet… főleg a viccesen csak “dubstep trailer”-nek elnevezett förmedvény után.
Közben a Pax East-en lement egy sokkal jobb (talán Duncan Jones által összepakolt?) trailer, azt persze nem hogy nem rakták fel hivatalosan, de még a nem hivatalos verzióit is tűzzel-vassal írtották, mintha megíjedtek volna attól, hogy kikerült egy olyan trailer is, aminek pozitív a visszhangja.
Most nagyon gonosz voltam… de azt is el kell ismernünk, hogy a marketingeseknek nagyon nehéz dolguk volt, és tippre sok amcsi kritikusnál mindenképpen vert helyzetből indított a film.
Az, hogy a “Gyűrűk ura trónfosztás” elmaradt, és a film a várakozásaimnak megfelelő 7/10 kategóriába került csak be(egyéni vélemény), megint csak nem segített a dolgon. 40 percet akkor szokás kivágni a filmből, amikor nagyon terjengős, nem akkor, amikor tippre még ezzel együtt is rohanó léptékben próbál elmesélni hatalmas mennyiségű háttértörténetet.
Ugyanakkor a pénzügyi okait megértem, hogy miért vágták vissza 2 órára… csak ezzel megint két rossz közül választottak, ahelyett, hogy rendesen odatették volna magukat, és bíztak volna a filmben.
És most akor döntse el az ember, hogy megdőlt-e a videójáték átok?
Végülis megdőlt, mert kaptunk egy jó filmet, ráadásul tényleg talán az első olyat, ami komolyan vette azt, amit adaptál, és tényleg az alapján készült (Resident Evil filmek, most rátok nézek szúrós szemmel).
De nem dőlt meg, mert az emberek szemében az enyhén szólva is felemás kritikai visszhang miatt nem oszlatta el a játékfeldolgozásokkal szemben előítéleteket.
Aki eddig erősen hitt abban, hogy játékból nem lehet filmet, azok nagy része sajnos továbbra is tartja ezen álláspontját.
Na már megint a rohadt kisregényeim… :)
Aki kihagyta moziban, mert otthon nézősnek ítélte a trailerek alapján(vagy még annak se), javaslom a megnézéssel várja meg a Director’s Cut-ot, ha lesz. Van egy olyan érzésem, ez azon ritka filmek közé tartozik, ami tényleg azzal együtt válik azzá a filmmé, aminek eredetileg készítették.
Bejött a Warcraft film, de szerintem negyon nagy öntökönrúgás volt, hogy ennyi energiát feccöltek a történet vonal nyitására, hsizen az igazi moziba való történetek csak ezután következnek. Thrall felemelkedése, Arthas bukása, Illidan, stb…
Molroth: Ezen elgondolkoztam én is.
Az első gondolatom nekem is az volt, hogy nem lehet a WC3 sztorijával kezdeni, hiába az a legjobb… hiszen az elején kell kezdeni. Aztán belegondoltam, hogy a Gyűrűk ura sem az elején kezdte (és mennyivel jobb volt ez így), és igazából simán lehetne a Thrall/Arthas sztorival kezdeni.
Ennek ellenére nekem jó ez így, a domestic bukás ellenére szerintem minden a folytatás mellett szól, úgyhogy tippre meg fogjuk kapni a sztori javát is :)
DeadMan:
“Van egy olyan érzésem egyébként, hogy Kínában a helyi marketing is sokkal jobb lehetett, tippre a marketing büdzsé nagy részét is oda tolhatták bele… amit megértek, de akkor is annyira feltűnő volt nekem, hogy a marketing csapatnak fogalma sincs, hogy reklámozza a filmet… főleg a viccesen csak “dubstep trailer”-nek elnevezett förmedvény után.”
nagyon nem vágom a Warcraft sztorikat (a WC3-at is csak a megjelenés után toltam egy darabig), szóval nem tudom rajongóként mennyire lehetett taszító az a trailer, de én akkor úgy éreztem, hogy ez egy jó popcorn mozi lesz, érdemes beülni rá majd a melegben.
ettől függetlenül tény, hogy az első előzetest követő visszhang után mintha lemondtak volna az amerikai sikerről és feltehetőleg igazad van, hogy a kínai(globális) marketingbe beletoltak mindent.
En meg a Warcraft 3 ota nem talalkoztam jobb sztorival pedig tul vagyok par jatekon az elmult 20 evben. Engem egyaltalan nem izgat hogy a hazai amerikai piacon mennyit hoz. Nem is ertem miert kell ezt hangsulyozni. A warcraft globalis jelenseg es foleg PCn hodit. A konzol meg macbook amerikaja persze hogy nem annyira vevo ra mint Europa es Azsia.
Addig is Illidan is out there somewhere.
@Deadman Tok egyetertek, ennek fantaziatlanabb pocsekabb marketinget nem lattam mostansag. Amilyen zsenialis volt a Deadpool kampanya annyira ertekelhetetlen es szar volt a Warcraft filme.
Evj: You are not prepared! :)
abelh: Egyik WC-t nem ismerő haverom is ugyanezt mondta, szóval lehet, hogy úgy voltak vele, hogy a fanok úgyis elmennek rá, és akkor inkább próbáljuk berángatni az átlagembereket.
Ehhez viszont lehet több kellett volna, mint az, hogy a film egy jó popcorn mozinak tűnik. Ennyivel nem tudta felvenni a harcot “még” a Conjuring 2-vel sem.
De nem érdemes túl sokat rugózni a domestic számokon, bár minél kisebbet bukna usában annál jobb lenne, de úgy látszik elsődleges piacnak a kínait szánták, és emellett nemzetközileg jól hoz.
A bluray, és a “mörcsendájzing” meg szerintem a rajongói bázisnak köszönhetően megint csak átlagon felüli lesz majd.
EvJ:
“Engem egyaltalan nem izgat hogy a hazai amerikai piacon mennyit hoz. Nem is ertem miert kell ezt hangsulyozni.”
a hétvégi amerikai premierek bevételével foglalkozó topicban? őszintén szólva nem tudom. ha tippelnem kéne, akkor a mostani állandó fronthatás miatt csinálhattam ekkora hülyeséget.
utólag mindíg könnyebb okosabbnak lenni, de talán érdemes lett volna egyből a lecsóba vágni és a 3. résszel kezdeni a történet mesélést, majd ha az lefutott akkor meg bedobni egy előzmény trilogiát…
De bízzunk benne, hogy az első warcraft film nem az utolsó is egyben :)
Ertsd jol amit irtam. Engem az amerikai szamok nem zavarnak a Warcraftnal. Vilagpiacra mentek ra mentek tudtak hogy amerikaban mostanaban a kepregeny a trend nem a jatekfantasy. Azsiaban meg kultusz epult a blizzard jatekok kore.
A változatosság kedvéért most a Blizzard farmolja Kínát aranyért.
abelh: Ez a fronthatasos… Ez… :DDD
markánsabb a hazai bevételből a terjesztő részesedése, ezért nem lehet totál leszarni az amerikai piacot. tolják Kínát oké, de ettől függetlenül még törekedni kéne az amerikai haszon maximalizálására is. Kína nagyon kevés kivételtől eltekintve hamar fordul el a filmektől, ezért stabilan még nem lehet csak rájuk alapozni.
Ha már ott a késztermék, akkor lehet kínálni otthon is, a nyári blockbuster szezonban azért csak el lehet adni egy látványfilmet, még ha nem is megy a fantasy manapság annyira.
Minden misi fontos, az a lényeg.
A Warcraftnak a büdzsé megoldása miatt(Wanda) talán a kínai a legfontosabb piaca, de ettől még minél többet hoz usa-ban annál jobban örül minden befektető.
Egyébként meg tök mind1 az egész, mert Bronzisten kettővel feljebb már megnyerte az internetet :)
kiváncsi vagyok, hogy számithatunk-e Starcraft filmre ezek után vagy nyugodtan elfelejthetjük
Abelh jogos! Nagy szó ha Kina 3-4 hétig nyom egy amerikkai blockbustert! Nagyon szigorùak :D a saját hülyeségeik az elsö!
Ja egyébként Kínában tényleg nem szaroznak.
A WarCraftnak az az egyetlen szerencséje, hogy a Wanda révén a film nagyjából a “saját hülyeségüknek” mondható.
Késön érkezett amerikába. Közbe a sok hozzáértő kritikus szétfikázta és negatív reklámot csinált neki. Pedig böven egy jó film. Ilyenek a kritikusok, és ezért nem olvasok kritikákat sem évek óta.
Csatlakozom, a sok okos kritikus szétalázta teljesen értelmetlenül.
Legjobb fantasy amit eddig láttam vásznon, alig várom a folytatást.
Párom akinek lövése se volt a Warcraft lore-hoz, és olyan film kritikus hogy 10ből 9 filmet elkaszálna, azt mondta hogy nagyon tetszett neki.
Clash, Cthulhu: ezt a hülye elméletet. az első hétvégén semmit sem számítanak a kritikák, sokkal inkább 1, nem érdekelte az átlagemberek többségét 2, el volt baszva a reklámkampány.
Human, ez nem igaz, egyre inkább számítanak a kritikák Amerikában, nem véletlen, h a lehúzott filmek buknak, a jó elbírálasban részesültek meg nem.
human sajnos érezhetően szinte utálod az egész filmet úgy ahogy van…
Nem tudom mi az oka, igazándiból nem is érdekel, de bőven jó fantasy volt.
Sok unalmas Marvel (pedig szeretem) után igazi felüdülés.
Cthulhu: nem utálom egyáltalán, itt most csak a bevételről van szó, a film minőségéről egy szót nem ejtettem, főleg, mivel az első hétvégén az nem számít. A Nice Guyst minden kritikus éltette, jó film, és mégis bukta, mert nem érdekelte az átlag nézőt és úgy tűnik a reklámkampánya mellément. Ez csak egy példa a kritikusok hatására a nyitóhétvégén.
@BronzIsten:
LOÁL!! :D
a hype-ot én abszolút nem éreztem a film körül. követek egy csomó zsánerrel foglalkozó külföldi oldalt, és a WarCraftról szinte soha nem lehetett hallani, csak ha kijött egy új trailer, és az sem csapott nagy port szinte sehol. talán a legelső, de utána a legtöbb helyen letudták egy okéval, vagy hogy de rossz zenét kapott az előzetes. zsáner oldalakon teljesen semleges volt a hozzáállás, és ez aligha a kritikusok hibája, hiszen ők csak a moziba kerülés után tudnak cikkekkel meg értékeléssel előállni. gamer oldalakat nem követek, ott lehet nagyobb volt körülötte a zsongás, de ha az összes gamer elment az usába rá, na akkor az volt a 25 millás bevétel.
Csupán osztani tudom néhány előttem szóló véleményét. A Warcraft film tényleg nem lett hatalmas áttörés, maga a film is lehetett volna jobb, ugyanakkor én is azon a véleményen vagyok, hogy egy újravágással, és bővítéssel (directors cut) simán lehet javítani a filmen, és így magamban kicsit reménykedem, hogy a DVD eladásokból is lesz bőven bevétel, ugyanis ennek a filmnek kell a folytatás. Aki kicsit ismeri a világot, az tudja, hogy milyen potenciál rejtőzik a történetekben, plusz végre kaptunk egy olyan fantasy sztorit, ahol nem csak a jók, nem csak az egyik oldal küzdelme és esetleges győzelme a fő vonal.
Mindezek mellett azt is számításba kell venni, hogy ez egy nyitány film volt, mint ahogy a képregény filmek esetében lenni szokott. Azoknál se az első, amolyan eredettörténet viszi a prímet.
Human: semmi baj nem volt a marketingel. Teljesen átlagos volt, interjuk, tv spotok, hogy készült videók…..
Kettő, a film nem 1 hanem 2 hetet késett….3 bizony hogy érdekelte az “átlagembereket” is, velünk is voltak 4 en…aztse tudták mi az a warcraft…jah éés tetszett nekik. Nehéz kimondani néha születnek jó filmek a warcraft pedig, és erről csakis egy rajongó nyilatkozhat aki ismeri az eredeti loret minden hibája ellenére rendben van. De persze már az sg.hu oldalán is a kezdetektől fikázást lehetett olvasni..meg hogy mennyi lesz a nyitóhétvége uristen megmenie a filmet vagy máris bukta…holott alig pár országba mutatták be. A tények ilyesfajta lefestése is azt sugalja az átlagembernek szarfilm, nincs bevétel be nézd meg…és odafissza körforgás. Érdekes mert én alig olvasok negativ kritikát az átlagos nézőket illetően. 90% egyöntetűen élteti….
nem tudom minek kevered ide az sg-n olvasottakat, és ezek szerint téged bántó dolgokat, mivel az utolsó hónapban a premier előtt szinte csak pozitívan nyilatkoztam a filmről itt a filmbuzin, semmi lehúzás. a kibeszélőben pedig csak a társalgást tartottam fenn. őszintén szólva ha bármi mondható rám, akkor az az, hogy hidegen hagyott kicsit a film, nem pedig az, hogy negatív vagyok vele szemben. (Ezt a bevételes posztot amúgy nem is én írtam)
ellenben ha még szerinted is csak átlagos volt a reklámkampány, akkor miről is beszélünk? nyilván egy átlagos nem rántja be a warcraftot nem ismerő átlagembert, ha az epic fantasyt nem sikerült átadni a kampány során. most nem arról beszélünk, hogy hány spotot vagy ilyesmit adtak ki, hanem hogy azok milyenek voltak. De nézd meg, az X-Men is így járt, borzasztó kampány és elég nagy bukta, pedig az nem késett 2 hetet.
hidd el, nem a kritikusok tehetnek a film amerikai buktájáról. bárcsak lenne ilyen befolyásuk, akkor talán több jó film készülne, és nem kapnánk transformers 2-3-4-hez hasonló blockbustereket, amik hiába fosok, simán folytatódnak.
“Nehéz kimondani néha születnek jó filmek a warcraft pedig, és erről csakis egy rajongó nyilatkozhat aki ismeri az eredeti loret minden hibája ellenére rendben van.”
Csak egy rajongó nyilatkozhat hogy jó lett-e egy film vagy rossz. Aham.
Cardas : Arról, hogy a warcraft mint warcraft jó lett-e…és csak azután mint film szórakoztató e a laikusoknak. Sokan nevetséges indokkal fikázták szét a filmet kezdve a színészi játéktól a zenéig…ami szubjektiv vélemény és nem objektiv, kinek mi az ingerküszöbe.
Momentán nekem a t2 tetszett. Vicces volt, ügyesen adta a történetet, és izgalmas. A 3kicsit csalódás volt de azt sem bántam, hogy moziba néztem. A 4 pedig…no comment kategória. A reklámkampánnyal ismét mondom semmi baj nemvolt. Igen is beréntotta az átlag embert, hiszen látványból olyan ízelitőt kapott, hogy anélkül, hogy tudta volna mi is ez felkeltette az érdeklődését. A rajongók úgyszint elmentek. Mi a helyzet a maradékkal? Akiket pontosan a negatív, lefikázó és 90% ban az igazat is nélkülöző kritikák miatt eseik másra a választás. És ugye, sokan megnézték már amerikában is kalóz verzióban….késett a film amerikában, ezért nem mutat jelentőset. Ennyi.
Cardas: a színész játék megítélése szubjektív vélemény és nevetséges indok? Ez óriási! Egyre jobban tolod, ne hagyd abba!
Na azért van olyan szinészi játék, ami objektive szar :)
Bár a WarCraftot emiatt pont nem szedném szét. Az orkok nagyon jól működtek, az emberi szinészekről pedig a legrosszabb elmondható az, hogy semmivel nem emelkedtek ki a mostani átlag mozifilmes színvonalból. Senki nem nyújtott igazán átütő alakítást, de nem voltak rosszabbak a többi film 95%-ában lévő színészeknél (mostanában sok sorozatban néhány színész egyébként nagyobbat alakít, mint a blockbusterekben szokás).
Ami szerintem sokkal jogosabb kritika, az a zavaros karakterábrázolás, erről nem annyira a szinészek tehetnek, de Duncan Jones-ból sem nézem ki, hogy ezen a téren ennyire összecsapta volna a melót.
Két lehetőséget látok, mind a két esetben a stúdió a hibás.
1. Volt egy szkript, amit ugye ő írt át úgy, hogy a Horda oldala is rendesen be legyen mutatva. Érdekes módon a horda oldali karakterek még megvágva is nagyon jól működnek, míg az ember oldalon inkább csak elmennek (bár Ragnar… arakom mondani Lothar mindenképpen szórakoztatóan hozta a karakterét). Lehet azért, mert megkötötték Jones kezét, hogy mennyire nyúlhat bele a forgatókönyv ezen részébe?
2. A karakterek valószínűleg jobban működnének, ha több időt töltene velük a film, és részletesebben be lennének mutatva. Nekem gyanús, hogy annak a kivágott 40 percnek a nagy része karakterizálás akar lenni (a maradék meg világbemutatás, ami szintén hiányos, és kapkodó a filmben, de úgy, hogy szinte érzed, ahol a jelenetek ki lettek vágva). Egyrészt láttam itt-ott bemutatott jeleneteket, amiknek pont ez lett volna a lényegük, de a filmben ezek már nem szerepeltek. Másrészt ha 40 percet ki kellett vágni, a filmből mást egyszerűen nem lehetett. Ha a sztorit nyírbálják jobban, akkor nem jutunk el A pontból B pontba, és magába dől az egész.
Én a második pontra gyanakszok, de valamennyire az 1. pontban írtak is bejátszhatnak. A lényeg, hogy letagadhatatlan, ennek a WarCraft filmnek hiányzik az a 40 perc, ezért is remélem nagyon, hogy kapunk rendezői változatot.
@clash: még akkor a zenéhez: azt objektive nagyon eltalálták. Ramjin megint megcsinálta, ahogy a GoT-nál is. Ugyanúgy, mikor először meghallottam, mondom egynek elmegy. Mire harmadszorra hallottam – már a moziban -, alig bírtam nem hümmögni. Nem az a pofádba tolakodó, amit egyből megjegyzel, de tökéletesen kiszolgál minden jelenetet. Aki nézi a GoT-ot az szerintem tudja mire gondolok. Ráadásul benne volt a WarCraft feeling.
Deadman: nekem csak a főcim tetszett. A többi nem túl emlékezetes, jobb lett volna ha a játékból pótolják a témákat+ nosztalgiafaktor!
clash: De hát a főcím témája tér vissza ilyen-olyan formában egy csomó trackben :)
Viszont abban egyetértek, hogy a játékok témáiból többet vehettel volna, bár… szóval volt Stormwind zenénk a WoW-ból, ami még elfért, de igazából logikailag a WC1-2 soundtrackjeit kellett volna feldolgozniuk. És igazából a zene stílusával kissé ezt is tették.
Az nagyon nem tetszett volna nekem, ha WC3-as trackeket, vagy a Lich King zenéjét, vagy ilyesmiket hallhattunk volna, hiszen azoknak még nem most van itt az ideje, majd ha azok a történetek jönnek, akkor fogom várni a hozzájuk kapcsolódó theme-eket.
Sokat olvasom, hogy ez ink csak warcraft film és nem wow…holott a kettő elválaszthatatlanul ugyan az. Csupán a wow kibővitette a történetet és a világot is. Például, kharazan, dalaran, vagy épp westfall. Mindnek van zenéje. Ezek visszaköszönhettek volna. De annyi baj legyen.
72%-os esés a második hétre, na erről tuti nem a kritikusok tettek, hanem aki elment nagyon nem ajánlotta az ismerőseinek. oh.