Spike Jonze még mindig érzi a bugit

Basszus, a Weapon of Choice klip már 16 éves? Itt a modern változat. Spike Jonze ezúttal parfümöt reklámoz a Leftoversből ismert Margaret Qualley-vel, de a játékosság még mindig megvan benne. Nyilván. A tovább mögött lehet mosolyogni.

human
írta
2016. 08. 31. 05:01
megjelenés
10
hozzászolás


10 hozzászólás a “Spike Jonze még mindig érzi a bugit” bejegyzéshez

  1. úgy látszik 16 év alatt kikerült a zenei ízlésem a fősodorból, de ez a fajta videó még mindig működik nálam.

  2. fyi: a Leftovers eddig még kimaradt, viszont a csaj ismerős volt, megoldás: The nice guys

  3. @4: azért nem látszik a kamerás a tükörben,
    mert vámpír (kamerája pedig “fényszívó” vérszívó helyett) :D

    Viccet félretéve, hátha majd a “Making of” / “Behind the scenes” videóból kiderülnek a technikai trükkök is.

  4. nekem nem tetszik.
    nem tűnik természetesnek, szemben ch. walken valóban laza, cool és egy az egyben zseniális táncával.
    csak hát azzal nem lehet parfümöt reklámozni. szerencsére.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Az írott szöveg (c) 2004- , a médiatartalmakkal az eredeti jogtulajdonosok rendelkeznek.