A Logan Lucky kapott végre egy viszonylag jó posztert. Balra az a 4 figura egy Nascar verseny alatt akar elkövetni egy rablást Soderbergh (Ocean’s 11) filmjében.
6 hozzászólás a “Rajzoltan Lucky” bejegyzéshez
fuha, drew barrymore reg nem nezett ki ilyen jol.
Verseny lesz az, nem meccs :D
todie: Nekem is folyamatosan ez jut eszembe ahogy nézem a trailert, vagy a sajtóanyagokat. Riley Keough tisztára fiatal Drew.
A plakát egészen jó egyébként, a film is várós.
Azt mondjuk nem értem, hogy egy Oscar díjas rendezőt miért nem a Traffic-kal reklámozzák, mikor a Magic Mike csak egy egyszer nézős kellemes kis szösszenet. De mindegy, ez legyen a legnagyobb bajunk a filmmel!
Lazypants: jogos.
Zoli:
Soderbergh maga intézi a forgalmazás egy részét is a filmnél, bár nem tudom ez mennyire jelenti azt, hogy a marketingbe is beleszól. Ez a mozi pedig egyértelműen sokkal inkább az Ocean’s és Magic Mike stílusú filmjeihez passzol. Azok voltak a legnagyobb közönség sikerei is, itt pedig fontos neki, hogy működjön az amerikai renddszertől független forgalmazási formulája, minél nagyobb sikerre kell vinnie ezt a mozit is.
Szerintem érthető, hogy egy ennyi filmmel rendelkező rendező megválogatja, hogy melyik műfajú filmjéhez mit hoz fel creditként, melyik közönsége elé szeretné a leginkább eljuttatni. Akik a Traffic, Contagion vagy éppen a Che miatt szeretik, azok lehet pont nem erre a fajta szórakozásra vágynak. Oscar a komoly témáért ide vagy oda, ez egy közönség barát műfaj, könnyed darab, amit érdemesebb a hasonló hangvételű mozikkal reklámozni.
MEd:
Jogos amiket írsz. Azt én is hallottam – Voxban olvastam – hogy ilyen új stílusú a forgalmazás és gyártás megvalósítása és valóban logikus, hogy a Magic Mike egyik főszereplőjével közös filmjét azzal reklámozzák, meg a műfaj is inkább ahhoz passzol.
Leave a Reply
Hirdetés
Az írott szöveg (c) 2004- , a médiatartalmakkal az eredeti jogtulajdonosok rendelkeznek.
fuha, drew barrymore reg nem nezett ki ilyen jol.
Verseny lesz az, nem meccs :D
todie: Nekem is folyamatosan ez jut eszembe ahogy nézem a trailert, vagy a sajtóanyagokat. Riley Keough tisztára fiatal Drew.
A plakát egészen jó egyébként, a film is várós.
Azt mondjuk nem értem, hogy egy Oscar díjas rendezőt miért nem a Traffic-kal reklámozzák, mikor a Magic Mike csak egy egyszer nézős kellemes kis szösszenet. De mindegy, ez legyen a legnagyobb bajunk a filmmel!
Lazypants: jogos.
Zoli:
Soderbergh maga intézi a forgalmazás egy részét is a filmnél, bár nem tudom ez mennyire jelenti azt, hogy a marketingbe is beleszól. Ez a mozi pedig egyértelműen sokkal inkább az Ocean’s és Magic Mike stílusú filmjeihez passzol. Azok voltak a legnagyobb közönség sikerei is, itt pedig fontos neki, hogy működjön az amerikai renddszertől független forgalmazási formulája, minél nagyobb sikerre kell vinnie ezt a mozit is.
Szerintem érthető, hogy egy ennyi filmmel rendelkező rendező megválogatja, hogy melyik műfajú filmjéhez mit hoz fel creditként, melyik közönsége elé szeretné a leginkább eljuttatni. Akik a Traffic, Contagion vagy éppen a Che miatt szeretik, azok lehet pont nem erre a fajta szórakozásra vágynak. Oscar a komoly témáért ide vagy oda, ez egy közönség barát műfaj, könnyed darab, amit érdemesebb a hasonló hangvételű mozikkal reklámozni.
MEd:
Jogos amiket írsz. Azt én is hallottam – Voxban olvastam – hogy ilyen új stílusú a forgalmazás és gyártás megvalósítása és valóban logikus, hogy a Magic Mike egyik főszereplőjével közös filmjét azzal reklámozzák, meg a műfaj is inkább ahhoz passzol.