Ilyen, amikor az ember 10 éve egyszer látta a Le Fabuleux Destin d’Amélie Poulaint és gyerekkorában sokszor a Black Lagoont? Aztán felnőttként egy mesében megpróbálja ezeket ötvözni.
Bevallom még az Oscar előtt meg akartam nézni a filmet, de csakis a jelölése miatt, nem azért, mert igazán kíváncsi voltam rá. Nagyon igazam lett, amit még keserűbbé tett a tudat, hogy az akadémia szerint ez volt 2017 legjobb… vagy értékesebb filmje. Mert ezt nem látom benne.
Félre ne értsetek, vannak fontos témái a Shape of Waternek, és ha jobban belegondolunk, akkor remekül van összerakva, kezdve a sokak által “feleslegesnek” tartott maszturbálással, ennek ellenére rég unatkoztam ennyire egy tehetséges rendező filmjén. A kíváncsiság végigvitt volna rajta, de csakis a körítés miatt, hiszen mi van, ha a végével jóvátesz a bűneiből párat. Nem tett.
A történet szerint él egy nő, aki sosem találta meg a lelkének a hiányzó felét, de a hidegháború alatt egy laborban dolgozva mégis összeismerkedik valakivel. Egy hal-ember szerű istenek tartott lénnyel. Egymásra néznek és szerelmesek lesznek. Azért ez elég merész alap egy filmnek, nem? Közben ki lehet dobni a női szereplőkhöz köthető kliséket, lehet beszélni még egy kicsit a jelen kor aktuális problémáiról is, elég csak megnézni a film szó szerint rohadó gonoszát, és azt, hogy ő miképp gondolkozott a világról.
Avagy a film üzenete rendben lenne, most hogy a podcast óta aludtam még párat rá, ezek alapján Oscart neki, de basszus, ha a tálalás ilyen unalmas, akkor mégse. Főleg, hogy idővel még furcsábbnak tűnik az a döntés, hogy az egyik legnagyobb fordulat nincs rendesen felvezetve, így kellő alap nélkül van elsütve még a film első felében. Addigra nem üt be az empátiánk, vagy csak az enyémnek nem sikerült.
true. nem értem az óriási hype-ot, nem értem.
különösebben nincs ok bántani a filmet, de a kétmondatos cselekményleíráshoz egyáltalán semennyivel sem tesz hozzá többet. ha tudod, hogy miről szól, el birod képzelni az egészet, és pont olyan, slussz. még egy plusz poén vagy kiemelkedő karakterjelenet sincs benne.
Nemcsak a tiednek nem sikerült, egy elnevezett hamutálért jobban tudnék izgulni, ennek a filmnek a végén magasról tettem rá, hogy mi lesz velük végül. Üzenetért lehet jelölni, de megnyeretni???
Fájóan közepes film, elképesztő, hogy itt volt az Ebbing vagy a Lady Bird és neki adják. Nem azt mondom hogy borzasztó, vagy nézhetetlen, de semmi olyan extrát nem ad, ami miatt ez lehetne a tavalyi év legjobb filmje. Kár érte.
Az óriási hájp annak szól, hogy ez a film tökéletesen beállt abba a PC-vonalba, amit Hollywood annyira imád mostanában. Aki hetero WASP férfi, az gonosz, mindenki más pedig jó (feketék, fogyatékosok, nők, melegek, stb.). És még mielőtt valaki leszólna: nem hiszem, hogy az említett csoportok egyenjogúságának lenne itt nálam nagyobb híve, de ez az erőltetett kategorizálás gagyi és kontraproduktív.
Annyi jót tudok elmondani a filmről, hogy Sally Hawkins tényleg remek benne, simán megérdemelte a maga jelölését (Octavia Spencer viszont… ehh, hagyjuk).
A képi világ giccses, a mondanivaló dedós, a történetben meg irtózatos lyukak vannak. Pl. ha az Amazonasból szedték ki a lényt, akkor miért kell neki a sós víz? És miért nem lehet EGYBŐL beb**zni az óceánba, minek kell hozzá a dokk? És ilyenből még simán lehetne említeni vagy tízet.
Ezek után a rendezői Oscar BdT-nek is pont ugyanakkora vicc, mint a filmé.
Ez a film egy idétlen PC-bullshit. Szívesen kiborulnék az oscar-díján, de azért van ami megnyugtasson: az ilyen brutális hátszéllel rendelkező, túldíjazott alkotások minden erőfeszítés ellenére sem válnak maradandó klasszikussá. Lásd: a Moonlight nem csak az oscar előtt nem érdekelt gyakorlatilag senkit, hanem utána se. A víz érintésének is ez lesz a sorsa.
Ez a film simán egy E.T.+ Szépség és a szörnyeteg-kotyvalék, telenyomva kisebbségivel. Láttam mind a kilenc jelöltet a legjobb film kategóriában az idén. Messze a leggyengébb.
Szerintem egy kellemes kis filmecske, egy szabadítsátok ki willyt, amélie, bioshock, E.T. legjobb jeleneteiből összelopva, gyermeki mese szerű sztorival ami simán disney történetnek is elment volna ha nincs benne nudi meg vér.
A karaktereknek legfőbb jellemvonásaik a tulajdonságaik: az-az egyik hátrányos helyzetű (süketnéma) női hős, a másik a meleg, a harmadik afroamerikai (szintén nő) míg a főgonosz a szexista, erőszakos (szexuálisan is persze) fehér férfi.
A film bár del Toro egyik legjobbja, ez sajnos nem mond sokat. Ami jellemző rá az meg van itt is; brutálisan jó kosztümök és színtér, klisés összelopkodott történések és karakterek, csak ez mind most kellemesre jött össze. A zene szerintem szintén az Amélie-ből van pár hangjegyet cseréltek benne. Az Oscar díj átadó akadémia saját magát jellemezte ezzel hogy ezt a közepesnél alig jobb filmet választották.
Tudom, a 3 Billboards túl ateista volt amerikának a jelenlegi politikai állása miatt főleg (érdemes megnézni hogy ott szintén megtalálhatók a női, színesbőrű, ill. meleg karakterek, mégis van jellemük, céljuk a karaktereknek, ami jellemzi is őket izgulsz értük és megmutatja, hogy az írójuk egy zseni és rengeteget dolgozott rajtuk).
Ami a Shame of Waterről látványosan nem mondható el.
“Ezek után a rendezői Oscar BdT-nek is pont ugyanakkora vicc, mint a filmé.”
Ezt Benicio rendezte? :D Akkor nemcsoda, hogy nincs semmi lelke ellentétben egy csomó Guillermo filmmel hehe… de amúgy tényleg olyan, mintha valaki beült volna GDT elé egy recepttel, amit követni kéne
Az első fele csalodast keltoen unalmas volt. Aztan jora jott. A 3plakát sem volt jobb. Nehany jelenet számomra bantoan lett megvágva. Összessegeben nem rossz. Es, h mi ér oscart? Ki tudja.. (még annyi, h néma helyett párszor inkabb fogyatékosnak ereztem a csajt – viszont meglepően csinos. Csak tudnam mit mutogatott el a néger nőnek amikor amikor a mutató ujja előbújt a ket keze közül. Mik vannak..? )
Jól van, korán van még… :-DDD
Igen…ha ez kapott Oscart…akkor milyen lehet a többi??? Én speciel erőteljesen küzdöttem a bealvás ellen. Teljesen középszerű. Semmi több. Persze valakinek biztos tetszik…de hogy ezért Oscar???
5 csillagot kapott. Pont mint a bvs, justice league, baywatch.
A Del Toro random film generátor:
1. Hú nagyon különleges (de kb ugyanúgy kinéző) lény
2. Kicsit furcsa női főszereplő
3. Valami mese bullshit narráció ami keretbe foglalja a sztorit
4. Passzív-agresszív rosszfiú
5. Jólelkű orvos segítő
nay: Én is így vagyok a Last Jedi-vel, A Jumanji-val és ezzel is. Nem értem.
Nekem baromira bejött (hozzáteszem repülőn néztem és kivágták a maszturbálós jelenetet meg ahol Shannon üti a lényt igy kicsit könyedebb sztori lehetett? ) nem Évfilmje, de egy érdekes film volt lélekkel
Kakaó: ragadj le a pontján, más is tegye és akkor végleg megszüntetem. Kategóriáján belül 5 pont, pl a többi Oscar jelölthöz képest. ilyen kibaszott egyszerű.
Egyáltalán nem Legjobb Film. Két jó dolog van benne: a főgonosz és a díszletek. Amúgy semmi különös nincs benne.
Én az I, Tonyát tettem volna meg Legjobb Filmnek, de az még csak jelölve sem volt!
Alain Prosztó: az Amazonashoz csak ikrát rakni ment. Pont elkapták. Amugy tengeri lény. Masik meg, te életed polip nőjét kiraknád masnap, vagy még kádaznál vele kicsit?? Ez egy cerelmes film es igen, ossze van lopkodva. Mint az osszes többi.
Én sem értem ezt a nagy hypeot. Nem rossz film ez, de nem is különleges vagy maradandó. Nem az a kategória, ami után elégedetten azt mondanám, hogy ezt bármikor újranézném.
A legjobb ötlet a vízzel elárasztott stúdió (kicsinyített makett) volt. A főszereplő egyetlen beszéddel töltött jelenete is kiemelkedő. A sebeket a nyakán már a film elején kitaláltam, hogy mire lesz jó. De a többi? Csupa pc szereplő, néhány gusztustalan jelenet és a nyomasztó orosz fenyegetés. A lény nagyon hasonlít Thanere a Mass Effect 2-3 játékból.
Az egész történet lehetetlen és vártam, hogy végre beindul, de addigra véget is ért. Szóval ez így harmatgyenge.
Először is: enyhén indulatos, személyes véleményt tartalmazó hozzászólás jön. Nem akarok megsérteni senkit, a saját véleményemet, benyomásaimat, gondolataimat írom le a filmről. Ha valaki szerint ez sértő/bántó, nyugodtan töröljétek ki!
Szerintem ez egy borzalmasan gyenge film ami csakis a beleerőszakolt, de most roppant népszerű és trendi ultraliberális üzenete miatt nyert díjat. A díszletek szépek, a zene tetszett, a színészek szerintem jók voltak. Semmi bajom az üzenettel sem, ha az ki van dolgozva és ízlésesen van bemutatva. Itt a szélsőséges karakterek véleményem szerint mindent tönkretettek. A fehér heteroszexuális férfi természetesen erőszakos és gonosz. Hát persze. Viszont én úgy érzem, hogy még a főszereplő karakterekkel is teljesen mellélőttek, mivel egyáltalán nem tudtam a kialakuló érzéseikkel azonosulni. A természetesen sajnálatra szánt főszereplő nő meglátott egy csúnya lényt, ami megeszi a jutalomfalatkákat, úgyhogy beleszeret és ez az egész természetesen szexhez vezetett, hiszen minden kapcsolatban az a legfontosabb. Nem ismerték meg egymást, itt egy sérült, magányos nő beteges kielégülése volt bemutatva, legalábbis számomra nem volt alátámasztva a románc, úgyhogy nekem ennyit jelentett. Őszintén szólva, ha egy gorilla van a halember helyett, az is kb ugyanígy élvezte volna a zenét, ennyire az is tud kommunikálni, meg azzal is meg tudja d***tni magát a csaj. Viszont ha egy majom lett volna a szerepben az egész világ szerint egy gusztustalan, provokatív, beteg alkotást kaptunk volna. Bár lehet, hogy még pár évtized és ez is teljesen normális lesz, ki tudja. Félreértés ne essék. Nem utálom a melegeket, kisebbségieket, tényleg. Egyszerűen nem tetszik, hogy egy kifejezetten rosszul elkészített filmet, amely jelen állapotában inkább beteges, mint romantikus filmet Oscarra jelölnek, mert amit szimbolizálni próbál az most minden felett áll. Lehet beszélni nehéz témákról, de nem így. Szerintem a például a melegeket is a való, érzelmeik és nem az ösztöneik alapján kell megítélni. Nem az a lényeg, hogy ők is ki akarnak elégülni, hanem hogy az számít milyen ember vagy. Ez a filmből egyáltalán nem jött át. A film számomra összefoglalva egy mondatban: Minden másság normális, a szex mindenek felett, aki máshogy gondolkozik szörnyeteg. Hát nekem ez 2/10.
Mindenkinek szép hetet amúgy! :)
szerintem nézd újra a filmet, ha ezeket gondolod a karaktereiről.
“Szerintem a például a melegeket is a való, érzelmeik és nem az ösztöneik alapján kell megítélni. Nem az a lényeg, hogy ők is ki akarnak elégülni, hanem hogy az számít milyen ember vagy.”
a film meleg karaktere épp hogy felsül a saját vágyaival és utána segít a barátjának, mert jó ember és látja, hogy annak mi fontos. a film pont azt mutatja amit írsz, de mégis felrovod neki, hogy nem ezt teszi?
” úgyhogy beleszeret és ez az egész természetesen szexhez vezetett, hiszen minden kapcsolatban az a legfontosabb. Nem ismerték meg egymást, itt egy sérült, magányos nő beteges kielégülése volt bemutatva, ”
pont ez volt elvileg a maszturbálásos rész lényege, hogy megvolt neki a szex, a munka, önálló nő volt, nem beteges. szerelmes lett, ami pedig szexben teljesedik ki. szerintem a te kapcsolataidban is. A lény csak mások szerint volt szörny, de biztos van akinek pl a kommented alapján te vagy az, a kinézet itt csak szerzői eszköz volt ennek érzékeltetésére. főleg, hogy a film igazi szörnye egy ember volt.
eskuszom: “Nem az a lényeg hogy ok is ki akarnak elegulni hanem hogy az számít milyen ember vagy.”
Ezzel az érveléssel csak annyi a baj, hogy éppen emiatt készülnek ilyen filmek ilyen erőteljes tálalásban, mert az érvelésed szerint a pl. Melegek szexualitása olyasmi, ami szégyellni való, és el kell takarni, mi több, a filmekkel kell bebizonyítani, hogy attól még ok is lehetnek jó emberek.
Az elnyomott rétegek mindig radikálisan fognak előre nyomulni elfogadottsagukig, ez nem új.
Varázslatos. Sajnálom, hogy nem tetszett human. De hidd el, hogy ebben a filmben minden benne van, amit egy legjobb filmnek tudnia kell. Minden.
Ebben a mezőnyben, a Három óriásplakát…, Lady Bird, The Florida Project mellett ezt a filmet kihozni a legjobbnak és a legjobb rendezőnek? Ebből látszik a “nem a tehetség és a film, hanem a korteskedés számít” jött le nekem. Jó rendező, szó se róla, de ez a film egy mese, ami ugyan ad valamit, amin elgondolkozhatsz, de az előbbi említett filmek mindegyike többet ért ennél, nálam. Minden benne van, ezt aláírom, de nem minden ahhoz, hogy azt mondjuk, hogy 2017/2018 legjobb filmje.
@human
Lehet én értelmezem rosszul, de én úgy értettem a két főszereplő kapcsolatát, mint mondjuk egy hasonlatot egy meleg kapcsolatra. Ők voltak a mások, és egyben akik megérdemlik a szerelmet. Ez eddig tökéletesen rendben van. Viszont azzal, hogy nem értettem, hogy a puszta szexuális vágyukon és közös érdeklődésükön kívül miért szerettek egymásba, mert rohadtul nem ismerték meg egymást, csak “szükségük volt egymásra, mert egyedül voltak”, és ez vezetett a szexhez, nálam nagyon ledegradálja egy kapcsolat valódi értelmét. Egy meleg pár nem azért van együtt, mert szükségük van egymásra, hanem mert ugyanúgy megismerik és megszeretik egymást mint bárki más. Mert igazi, valós érzelmekre alapul az ő kapcsolatuk is. Ez az, ahol (nálam) mellé lőtt a film.
A maszturbáció a lelki kielégülést nem adja meg. Ez egy kielégületlen, szeretethiányos nő volt, aki egy valódi, ismertségen alapuló kapcsolat helyett megelégedett valamivel, ami nem is kommunikált vele rendesen. Számomra ez az értékrendszer egy kapcsolatnak tökéletesen megöli a lényegét. És csak emiatt zavart, hogy szexben teljesedett ki, mert NEM tudtuk meg, hogy miért szereti. Nem ismerték meg egymást.
Érdekes, hogy a kommentem alapján szörnynek hívsz, nemtudom, pontosan mi miatt, talán mert picit más a véleményem, vagy máshogy éltem meg a filmet, esetleg nem tudtam jól elmagyarázni amit gondolok, de mindegy, ezzel nem tudok mit kezdeni. :)
@anthony711 egyáltalán nem mondtam, hogy szégyellni való. Mindenkinek meg lehet a véleménye, hogy ez helyes vagy nem, de én abszolút az egyenjogúság, elfogadás, szeretet híve vagyok. Az a bajom, hogy a film nem azt mutatta be, hogy a “más” is ugyanúgy szeret mint a hetero, hanem hogy a hetero férfi az igazi szörny (miért nem egy meleg férfi volt erőszakos például? Olyat még sose láttam filmben…) és a “más” az aki szeret (annak ellenére, hogy nem ismeri meg a partnerét). Nem volt igazi oka szeretni a halembert. Ha bemutatták volna, miért szeretik egymást semmi gond nem lenne. Azt kéne bemutatni, hogy nem a nemi indentitásodtól vagy személyiségjegyeidtől függ, hogy milyen ember leszel. De ebben a filmben igen. Pont ez a bajom, hogy azt mondja, hogy nem számít milyen vagy, érdemes vagy a szeretetre és lehetsz jó ember, hanem tipikus, kidolgozatlan karakterekkel szájbarágósan mellékommunikál egy fontos üzenetet.
Del toronak amúgy kiderült már valamilyen pszichológiai vizsgálat során honnan jön ez a halember fetish?
Vagy csak amolyan Michael bay -es spórolás, csak ő néma cgi-t hasznosítja újra hanem a jelmezt.
Csak ki ne derüljön hogy univerzum építés a hellboyhoz :D
25:
Ha frissen valami ilyesmire vágysz, akkor most megy még egy darabig az American Crime Story the assassination of Gianni versace évada
De ott van Zed a Ponyvaregényben pl, akkor Jenna Meloni a Neon Démonban eszik :D de persze kevesebb, viszont nem is tudom van-e statisztika, de tippre nem olyan erőszakosak a valóságban sem, inkább magukkal nem? vannak persze kirívó esetek
eskuszom: Teljesen egyetértek veled. Semmit nem tudunk meg a szörnyről, csak annyit, hogy nem egy túl értelmes lény, ráadásul igen ronda, de mivel giccses romantikába volt burkolva az egész, sok embernél átment.
attól,hogy Oscar bácsi azt mondja ez lett az év filmje, még nem kell kétségbe esni… persze fogalmam sincs kik vannak a bizottságban és mi alapján hozzák meg a végső döntést, de emberek ők is.
azért kíváncsi lennék, ha Magyarországon kellene szavaznunk ezekre az amerikai filmekre, mi lenne a végeredmény. egy biztos, hogy nem tükrözné a magyar filmízlést, a világét meg pláne nem.
az nem vitás,hogy az Oscar nívósabb (lehet nem is jó összehasonlítási alap), de annó a Megasztár vagy X-faktor vagy fenetudjaéppmineknevezték tehetségkutató győzteseit is kikiáltották az év hangjának. elképzelhető,h volt akinek valóban az volt. másnak meg nem…
nekem pl. az adult life skills volt az év filmje, ami lehet nem is ez évi, meg nem is látta nagyon rajtam kívül más. persze az én véleményemre senki sem kíváncsi, de szerintem Oscarékat sem kellene leköpni, mert megválasztották maguknak a szerintük legjobb filmet.
egyébként évről évre szurkolok,akinek szurkolok. viszont mióta Colin Firth nem nyerte meg a single man-ért az Oscart (akkor még nem voltunk ennyire elfogadóak a melegekkel szemben), a rá következő évben meg elvitte a dadogós királyért, az teljesen kiborított. közben meg minek? azóta megpróbálom nem izgatni magam amiatt,h épp ki veszi át a szobrot…
Eskuszom : Nem teged hivott szornynek, hanem a film lerohado ujju pszichopatajat….
“azért kíváncsi lennék, ha Magyarországon kellene szavaznunk ezekre az amerikai filmekre, mi lenne a végeredmény. egy biztos, hogy nem tükrözné a magyar filmízlést, a világét meg pláne nem.”
nem tudom mit keversz, de tippre szerintem a hazai filmes szakma rendezői és színészei is magasra értékelnék a filmet, ahogy az amerikaiak tették. a közízlés nem az oscaron látszik, hanem pl az mtv movie awardson odakinn, aminek a győzteseivel sok utca embere is egyetért itthon. csak tippre.
Azért az 5/10-et túlzásnak tartom ez a film minden hibája ellenére is 7/10 legalább. De!!! Az hogy ez a film, és nem a Három óriásplakát kapta meg az oscart, bizonyítja, hogy az akadémiai tagok 80%-a meg sem nézi a nekik küldött filmeket, úgy szavaznak.
Nekem tetszett, de egy gondom volt, ami sajnos közben beugrott és emiatt elkezdtem bosszankodni: annyira nem volt történet, hogy a szereplők kénytelenek voltak oltári marhaságokat (értsd alatta: könnyedén, kicsi gondolkodással elkerülhető) csinálni, hogy történjen valami…
Viszont a hangulat és a látvány jó volt.
human: abszolút igazad van. épp ezért lesznek mindig elégedetlenkedők. (amúgy pont nem a hazai filmes szakma rendezőire és színészeire gondoltam a szavazásnál. azért volt a többes szám. akármilyen szavazásról lenne szó, úgysem tudnánk lefedni MINDENKIt (kor,nem,egyéb hovatartozás) és akkor sem állíthatnánk 100%-ig egy filmről, hogy az az év filmje,mert lenne aki nem ért egyet. no de nem akartam ennyire belebonyolódni.)
Nálam se a legjobb film, de azért ennyire nem húznám le.
Sajnos szerintem is a túltolt PC miatt nyert.
Jelölés? ok. győzelem? hát nagyon nem ok.
de ilyen hollywood
SPOILER
eskuszom: én is egyetértek, nem ismertük meg a halembert, így nem értjük, miért szerettek egymásba. Viszont én találtam egy megoldást, ami talán működik. Amikor a végén a nyaki karcolásokból kopoltyúk lesznek, egycsapásra megérthetjük, miért nem tudott beszélni a nő, miért mindig vízben maszturbált, miért álmodott elárasztott szobáról, és miért vonzódott egy számunkra rusnya döghöz: ő mindvégig halnő volt, legalábbis részben. Olyan ez, mintha te a majmok bolygóján találnál egy embert. Rabságban. Nem ismered meg a jellemét, de ő az egyetlen, aki szóba jöhet, kérdés sem fér hozzá.
borzasztóan félresiklott ez a film. Én komolyan mondom, anno kivoltam az avatar hype-tól is, de az több érzelmet váltott ki belőlem, vagy a classic beauty&the beast, mint a shape of water.
Az volt a legnagyobb probléma vele, és lehet én dekódoltam félre, de annyira belém akarták sulykolni, hogy márpedig a lány és a szörny pozitív szeretnivaló karakterek, hogy végül Shannon karaktere vált szerethetővé számomra – annak ellenére, hogy köztudottan ő volt az, akit minden áron meg kellett vetni.
Totálisan félresiklottak azzal, hogy nem építkezett a film tisztességesen. Minekután én nem tudom díjazni, sem forgatókönyv, sem film, sem rendezői kategóriában. Egész egyszerűen vicc.
25.” Egy meleg pár nem azért van együtt, mert szükségük van egymásra, hanem mert ugyanúgy megismerik és megszeretik egymást mint bárki más. Mert igazi, valós érzelmekre alapul az ő kapcsolatuk is. Ez az, ahol (nálam) mellé lőtt a film.”
És ez az amit pl a call me by your name-ben nagyon szépen el tudtak mesélni és függetlenül attól, hogy itt nem melegekről van szó, hiába (bocs, most lebutítom) a szeretet legyőz mindent, itt én ezt nem igazán éreztem át. Nem is tudott berántani a hangulata. ÉS jövőre néhány kivételtől eltekintve senki nem fog emlékezni rá.
Miért van az az érzésem hogy egy Faun Labirintusát szeretett volna újra forgatni és vele hátha nyerni. egyébként tetszett a film. Meg van GDT sajátos viziója ami nagyon tetszik:) És látszik hogy Ő is kész van ettől a világtól az ilyen elmeséléstől a jókról és rosszakról :) De egyet kell értsek abban, hogy nem biztos hogy ez volt 2017 legerősebb filmje. De ez is mint annyi minden egy tök viszonylagos dolog :) Még jó hogy van egy csomó más szervezet akik elég jó filmeket szednek elő és díjjaznak :)
Nem láttam még, de egyre jobban érdekel :) Szombaton meg is nézem.
@sparrow:
TALÁN SPOILER:
Igen, ez lehet indok, hogy miért tetszett a nőnek a halember. Attól függetlenül nem volt kémia köztük, és nem volt karakterük (a halembernek pláne) magyarul érdektelen nézni (számomra). Nagyjából olyan, mint egy NatGeo műsort néznél állatokról. Az szexel azzal, mert ugyanaz a faj, világos. Nem érdekel, hogy a két mongúznak milyen személyisége van. Olyan érzésem volt, mint pl. egy Twilight-nál, ahol tényként volt kezelve, hogy szeretik egymást, csak senki se értette, hogy azon kívül, hogy mindketten szépek (kinek mi….), mi a szart esznek egymáson…
Ezért aztán utólag meg lehet magyarázni, hogy a nő halember volt és akkor leesik az embernek – miután végignézett 2 óra érdektelenséget- , hogy ezért tetszett neki a ponty, csak attól még totál nem érdekel a két szereplő, mert nincsenek felépítve. Azért meg nem tudok izgulni a nőért, mert néma, meg tojást főz. Ettől még nem lesz szimpatikus.
Ez a ‘62-es szovjet Keteltu ember remakeje?
Iszonyat üres PC film,ami emellett unalmas és a legrosszabb az egészben hogy szereplők mindegyike teljesen egydimenziós és kicsit sem kedvelhető.
A film viszont nagyon szép,zenék jók,színészek elmennek(jónak egyiket sem nevezném,Shannon mondjuk kifejezetten rossz,mondjuk abból a karakterből bármint is kihozni..)
Retroschock most kicsit túl lett tolva, kicsit széteső,de kb benne van miért ennyire lélektelen a film
@Sparrow 37: “Amikor a végén a nyaki karcolásokból kopoltyúk lesznek, egycsapásra megérthetjük,”
Egyébként nekem ez a rész, inkább egyféle elképzelt lezárása volt csak a mesélő (Giles) szempontjából. Én úgy értelmeztem, hogy ezt már csak ő gondolja hozzá, hogy mégiscsak happy end legyen a sztori vége.
Mondjuk ez pont levont az értékéből számomra.
@DH 42: Nekem is pont ez jutott eszembe! (azt amúgy, akkoriban – gyerekként – nagyon szerettem.
Akik PC filmekről beszélnek, tudják egyáltalán mit jelent a PC? :)
“Én úgy értelmeztem, hogy ezt már csak ő gondolja hozzá, hogy mégiscsak happy end legyen a sztori vége.”
jep, hiszen felnőtt mese, és a kopoltyút már csak a narrátor mondja.
Mindenesetre a halember dildó remekül fogy a hírek szerint.
A 3 óriásplakát az Oscar-díjas film számomra. Ez csak ilyen plöttyedt félromantika volt, ami az aktuális kultúrterror vonalat propagálta.
Nem volt jó nah.
En azt, h kopoltyuja nőtt nem is vettem eszre. Utana láttam csak.
Spoiler
De ha a kopoltyút csak a narrátor találta ki, akkor a valóságban a csaj csak… beesett a vízbe és meghalt? Na, remek.
A vibrátorlobbi már az Oscarba is beszivárgott, kétségtelen.