Ez most két külön reklámot jelent, és csak érdekességnek kerülnek ide. Az elsőben legendás kocsikkal hajtanak a Walmartba, hogy az előre összekészített csomagjukat hazavigyék. Ez amúgy szerintem a bevásárlás mélypontja, mert az online felületen összekattintás is egy idő, és még érte is kell menni? Maga a reklám amúgy aranyos.
A második pedig a Turkish Airlines új spotja, amit Ridley Scott rendezett. Nem mellesleg egy kisfilmet takar.
human: nem rossz az, nalunk – Csehorszagban – a Tesco pl csinalja mar egy ideje, bar itt lehet azt is valasztani, hogy kihozzak. Fura, hogy az amcsiknal meg csak most kezd elindulni :D
Az osszekattintas meg szerintem gyorsabban megvan, ha tudja az ember mit akar venni, hisz nem kell vegigmaszni a folyamatosan atrendezett polcokat…
Hát csúnyán fog hangzani, de remélem Scott apó már megmarad az ilyen daraboknál, még mielőtt egy római istenként feltámadó Maximus kalandozása a világtörténelemben (nem vicc) szintű második résszel kinyírja a Gladiátort is.
A Walmartét már láttam pár hete, és zseniális, imádom! Főleg a Compykat a Jurassic Park-os dzsipben :D
Jaja, a Walmartos reklám x hete már nézhető (lehet moziban láttam a két ünnep között feliratos film előtt?), cserébe nagyon jó lett, függetlenül a szolgáltatástól amit reklámoz)
Kaoka: tudom h nem vicc, írtam már róla :D
Igen itt olvastam először és annyira szürreális volt, hogy utána is jártam, de a végső bizonyságot a Covenant adta meg arról, hogy van baj nála. Igen nagy.