Anthony & Joe Russo nekiugrik pár remake-nek

Az MGM és AGBO Films összefogott, hogy kezdjenek valamit az MGM filmjeivel. Az AGBO az a Russo testvérek produkciós cége, szóval egyáltalán nem egyértelmű, hogy rendezésekről van szó.

Our partnership with AGBO demonstrates MGM’s focus on creating alliances with today’s most innovative and premiere storytellers, Joe and Anthony’s track record speaks for itself and we look forward to working with their team to bring new and exciting projects to life on the big and small screens.

Az első közös munkájuk a The Thomas Crown Affair új remakeje lenne (ugye a Brosnanos zseniális is egy remake), amiben Michael B. Jordan lehet a főszereplő. Előfordulhat, hogy a Russo-ék rendezik amúgy, de egyelőre csak a forgatókönyvíró biztos: Matthew Michael Carnahan.

És ha már Russo tesók, akkor idefűzőm, hogy beszéltek az Endgame-ben látható Captain Marvel jelmezről. A lényeg: egy részét a színészre hagyják a dolognak, és Larson az Endgame-et előbb forgatta, mint az eredettörténetes filmjét a karakternek, így akkor még eképp képzelte a hőst. Ezért néz ki máshogy most, mint ahogy márciusban láthattuk.

14 hozzászólás a “Anthony & Joe Russo nekiugrik pár remake-nek” bejegyzéshez

  1. Elég jó rendezők, magasan a legjobb filmeket tették le eddig az MCU-ból az asztalra, szóval kicsit pazarlásnak érzem, hogy egy már 2x leforgatott filmnek ugorjanak neki harmadszorra is. Mondjuk Michael B. Jordant meg az Erő krónikáját leszámítva mindig valami irritáló szerepben látom viszont, talán majd most…

  2. Az 1999-es változat nagy kedvencem, legalább évente egyszer újra megnézem, ami elsősorban a két főszereplő érdeme, de Nina Simone ikonikus dala is hozzájárul. Őszintén kétlem, hogy felül tudják múlni.
    Komolyan ennyire nincsnek már új ötletek, hogy szinte mindenki valaminek a remake-jét, reboot-ját, x-edik folytatását, vagy átdolgozását akarja elkészíteni??

  3. Szerintem lennének új ötletek, csak a stúdiók inkább a remakekben és folytatásokban látják az üzletet. Nem mernek semmi újat bevállalni.

  4. Ez de vicces, hogy még az időben korább történt eseményeket hamarabb láthattuk, mint a jelenben történőeket de a forgatás meg szintén fordítva történt :D

  5. @zsocso

    +1, de ez igazából egyébként teljesen érthetőa részükről, ha belegondolunk a streaming térhódításába.

    Jelenleg ott tartunk, hogy már otthon a 4K TV-n/projektoron tudok nézni havi pár ezer forintért szinte mindent, még itthon is (Netflix, HBO GO). Netflix előfizetésben vagyok három másik haverommal, havonta nincs egy ezresben. Moziban az árakat ha kiátlagolom, nagyjából 1500 Ft-ba jövök ki (USA-ban asszem 10$ környékén mozognak), + utazás, + büfé. Pestiként nálam az első kiesik, de pl. sokaknál ez is egy komoly faktor. És akkor még nem beszéltünk arról, hogy a mozis társaság sokszor hogyan viselkedik, ami mellett nem csodálom, ha valaki szintén inkább az otthoni komfortot választja.

    A fentiek miatt a moziba jelenleg a “biztos” az, amire hajlandó elmenni a néző. Biztos alatt értem a franchise-okat (ahol ráadásul még bejön a “ki ne hagyjak egy sorozatrészt” hatás) és a rebootokat (“Ú ezt ismerem, nézzük meg megint”). A franchise-oknál pluszban még működik az “event” faktor is, hogy sokan haverokkal, közösen átéljük ahogy Thor megérkezik Wakandába, Billy elordítja magát a tetőről leugorva, hogy Shazam!, Rey és Kylo szétkúr mindent a trónteremben stb stb.

    Lehet full triviális dolgokat írtam le, igazából én csak azt szeretném picit árnyalni (bár lehet te is erre gondoltál), hogy a stúdiók is egy beszorult helyzetben vannak. Fagyi árusként ha mindenki csak vaníliát meg csokit akar venni, én se fogok feltétlenül kínlódni a mentás áfonyával. (Pedig az amúgy qrvajól hangzik úgyhogy kell valahol találnom egy olyan fagyizót, ahol adnak azt is.)

  6. Annyi máshoz lehetne jó remake-et készíteni, nem értem miért pont erre esett a stúdió választása.

  7. A 99-es Thomas Crwon zseniális. Mindig megtudom nézni. Abban 100%-ig biztos vagyok, hogy azt nem tudják felülmúlni. Kész. Pont.

    Michael B Jordan-től még nem láttam még normális szerepet, szóval…

  8. Tudom, hogy a pénz az úr, de attól még elszomorít ez a tendencia. Húsz évvel ezelőtt, a ’90-es évek közepén-végén valóban megérte moziba járni, mert szinte hetente jött ki egy-egy olyan film, amire a mai napig is emlékszünk, pedig a technika csúcsa akkoriban még a két hatalmas hangfal volt a mozivászon két oldalán. És ezek között elvétve akadt csak egy-egy folytatás, vagy remake. A mostanában készülő filmek többségére nem hogy 20 év múlva, de már jövőre sem fogunk emlékezni, mert nincs miért. :(

  9. Javaslom mindenkinek, hogy próbálja a pozitív oldalát nézni ennek a tendenciának. Akik olvassuk ezt a blogot, azok mind szeretik a filmeket, de ez egy szélmalomharc, elvégre sose fogjuk tudni megnézni mindet. Legalábbis régen ez volt, most viszont ha kb. 2010-ig megnézünk mindent akkor ki lehet pipálni a bakancslistán, hogy mindent láttunk. :D :D :D

  10. @ speranza

    “90-es évek közepén-végén valóban megérte moziba járni”

    Eleve Pierce Brosnan Thomas Crown-ja is egy remake. :)

    Sőt a Két tűz között, A szerelem hálójában, Egy asszony illata, stb… mind ilyen-olyan remake, feldolgozás. Szóval ez nem új keletű szokás.

    Hollywood már a 90′-es években is szeretett megmikrózni bizonyos dolgokat, igaz akkor még csak 300 watton; ma már 1200 watton süt szét minden létezőt.

  11. Tudom, hogy remake, és láttam a korábbi (Steve McQueen + Faye Dunaway) változatát is. Sótlanabb, mint az 1999-es. :)
    Amiket említettél, mind jól sikerült feldolgozások voltak.
    Ezzel együtt elvitathatatlan, hogy sokkal kevesebb az eredetiség a közelmúltban készült filmekben. :)

  12. Nincs ötlet, nosza remake… Mindig van alább és alább… Az meg, hogy milyen szinvonalat képviseltek a nyolcvanas-kilencvenes évek újrázásai és milyeneket a maiak, talán eléggé nyílvánvaló és nem a jelenlegiek javára… Szóval ezzel kár jönni.

    Évente van össz-vissza kb. 2-3 igazán jó film, aztán kalap-kabát. Régen tényleg (majdnem) minden jobb volt…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Az írott szöveg (c) 2004- , a médiatartalmakkal az eredeti jogtulajdonosok rendelkeznek.