A Dark Phoenix után a Men in Black International problémái is kiderültek

Most a THR csapott le egy összefoglaló sztorira, ami alapján csoda, hogy a semmilyen státuszig eljutott a film a szemeteskuka helyett. Bár gondolom jó páran inkább oda dobnák.

A lényeg röviden, de tényleg ajánlom a fenti linket:

  • A Men in Black – 21 Jump Street crossovert preferálta volna a Sony, de sajnos a Street egyik producere, Neal Moritz fillérbaszón aláásta. Persze pénzről van szó, szóval igazából egyik oldal sem engedett valószínűleg.
  • A franchise felélesztése Will Smith-szel nem volt elég előremutató irány, anyagi okokból sem, és közben amúgy a Bad Boys 3-ról is épp tárgyaltak vele.
  • A Sony azt hitte, hogy az új sztárok, Hemsworth és Thompson egy teljesen új rajongótábort is a moziba vonzanak majd. (Nem nézték Hemsworth szóló filmjeinek bevételét?)
  • Az első forgatókönyv jó volt, csak úgy tudták megszerezni az előbb említett sztárokat.
  • Amikor a filmet felügyelő executive kilépett a Sony-tól, akkor elindult a háború F. Gary Gray (Straight Outta Compton) és Walter Parkes (MiB-producer) között a filmről.
  • Elvileg a forgatókönyv korai változatai edgy-k voltak, beleálltak pár aktuális kérdésbe. Sőt, úgy nézett ki, hogy egy ismertebb zenei csapat lesz a főgonosz, aki képes 4 tagból eggyé válni.
  • A fő probléma az volt a belső harcban, hogy Parkesnek Final Cut joga volt. Régebben ő is író volt, például a WarGames-t köszönhetjük neki. Na most ő felügyelte a folyamatos újraírásokat, amik még a forgatás közben is zajlottak. Ez elég zavaros helyzetet jelentett, így a színészek is felfogadtak maguknak a párbeszédek kipofozására embereket.
  • Parkes néha rendezni is akart.
  • De még a film színein is összevesztek.
  • Viszont a post production már nem volt annyira problémás, bár a fókuszcsoportozást és az utóforgatást nem erőltették. [tippek szerint itt a Sony már próbálta minimalizálni a veszteségeit, és valószínűleg a rendező is elengedte a művet.] Ugye a Dark Phoenixnél utólag is sokat költöttek ilyesmire.
  • Előbbe utal az is, hogy minimalizálták a média költést, és a film költségei 110 millió közelében maradtak, ami azért egy nyári blockbusternél nem annyira erős.
human
írta
2019. 06. 18. 03:27
megjelenés
29
hozzászolás


29 hozzászólás a “A Dark Phoenix után a Men in Black International problémái is kiderültek” bejegyzéshez

  1. Mindig megdöbbent a filmipar működése. Űgy tűnik itt is elvileg a star powerre akartak építeni, de amint alá voltak írva a szerződések, rögtön magasról tettek a munkakörülmények biztosítására, mint amilyen a kész forgatókönyv lenne, amiből a színész felépíthetné a karakterét. Az hogy a színész bérel fel írót saját szakállára, mert különben nem lennének értékelhető dialógusok olyan, mintha az autógyárban a szalagmunkásnak kellene biztosítania a hegesztőrobotot saját zsebből, hogy utána legyen mihez csavaroznia a lökhárítót. Közben pedig mosolyogni kell az egészhez, különben megválnak tőled, mindezt úgy, hogy a te arcod van a nyilvánosság előtt, ha jól sikerül a film, ha rosszul. Nem csoda, hogy ilyen magasak a bérek.

  2. Szerintem ezen nem kell csodálkozni a világon mindenhol minden így müködik, hiszen emberek vagyunk.

  3. Ilyen az üzleti világ, hányszor hangzik el (a munkahelyeden is), hogy ha ekkora pénzekről van szó komoly döntési pozícióban nem lehetnek ennyire hülyék az emberek. Pedig de :) az ego durva dolgokat tud megbillenteni

  4. Ayrons, a Shazam nem akkora siker, Box Office Mojo szerint 100 milliós költségre hozott otthon majdnem 140-et. Tudom, hogy sokan imádták, mondjuk nem értem miért, idegesítő és béna volt és a Disney sem mindig talál el mindent, nézd csak meg a Dumbot. Én inkább a How to train your dragon 3-at emelném ki még sikernek idén bár az nem tudom mennyi számít blockbusternek

  5. Tényleg a Dumbo, róla elfeledkeztem. Mondjuk nem tudom mit vártak sose volt kedvelt mese annyira a Dumbo. De igazad van nekik is mellément az egyik,nem volt kiemelkedő. De többi mind az.

    Shazam csak jól zárt mert már írjak a folytatást.

  6. Nagy kaliberű US multinál dolgozom, ahol több milliót költenek az iroda design-jára, de arra nem képes a management, hogy rábólintson egy sima excel-függvényezésre, hogy automatikusan töltődjenek ki bizonyos cellák… úgyhogy erről ennyit, nincs itt semmi meglepő (sajnos).

  7. Pont most néztem meg a Vogou-os 73 Questions sorozatból a Margot Robbie-sat. Abban volt egy ilyen:

    – What in the film world needs a drastic overhaul?
    – Non-creatives making creative decisions.

    Annyira tökéletesen összefoglalja ezt az egészet. A producer/menedzser réteg ne próbáljon már storytelling szinten beleszólni minden apróságba. Fókusz csoportozni tudnak, tudják (bár ebben sem vagyok már biztos…), hogy kb. mire vevő/nem vevő a nép. És itt a vége.

    Ezek alapján rendeljenek be filmeket meg nagyon magas szinten egy supervision-t azért toljanak, hogy a kreatív szereplők se szálljanak el, de ennyi.

    Ezt itthon is annyira utálom egyébként, hogy azt hiszik sokan hogy írni vagy színészkedni mindenki tud mert hát nem kell hozzá semmi csak egy toll/laptop meg hogy felöltözz. Aztán csodálkoznak hogy az így kreált polihisztorok alkotásai meg egyenest a Dunában landolnak.

  8. Ez a star power dolog kb 30 éve nem működik. Utoljára talán Arnold vitte be a nézőket a nevével a mozikba. Azóta? Itt van mondjuk a manapság talán legnagyobb sztár Robert Downey Jr. A neve önmagában megfogja menteni az esetleges bukástól a The Voyage of Doctor Dollitle-t? Erősen kétlem.

  9. A Shazam enyhe siker azért, emellett a Pikachu + John Wick ami a blockbusterek között siker. Illetve a How to Train Your Dragon, ahogy Great írta. De a többi tényleg bukta. A Disney meg totál uralja a mozikat, ami kissé szomorú. De hát, ez a nyár nagyon gyenge.

  10. @legatus

    +1 Jézusom tényleg, még ez is, hogy 2019-ben “starpower” dolgokban gondolkoznakm, mikor Hollywoodban jelenleg ez max 2-3 embernél működik – túlzás nélkül. Már réges rég nem ez a módi, hanem a franchise-központú gondolkozás.

    Évekkel vannak lemaradva a Sony-nál és szendvics dobálás ide vagy oda, Amy Pascal rohadt sokat tett azért, hogy az a stúdió életben maradjon az utóbbi 15 évben. Meg fogják érezni az ő távozását és nem csodálom, hogy már ő se bírta ami ott ment.

  11. 14:

    Troll? Arnold óta nincs star power? A 90es évek végéig minden erről szólt, Tom Cruise, Tom Hanks, Mel Gibson, Bruce Willis stb. És a 2000es évekbe belenyúlt még a Will Smith éra. Manapság meg Leo maradt csak valóban.

  12. janika
    Mondjuk azt ne felejtsük el hozzátenni, hogy ezek a bukták mind jogosak is, ha a minőséget nézem.

    Ami inkább szomorú, hogy még így sem bukik elég film. Pl. csak minőség alapján a Marvel Kapitány is lehetett volna egy ordas nagy bukta.

  13. Madhew, igen, a bukták jogosak. Szerencsére :)

    Bizony, elfért volna itt egy Marvel Kapitány is, persze.

    Az is szomorú, hogy nincs ötlet, de tényleg.

  14. John Wichet már pótolni kellene de jogos az is siker lett. Pikachu is ott van.

    Warnernek nagyon nem megy a az univerzum szekere. Dc jövője elvállik 2020 végére de eddig döcögős
    A Godzilla se akar összejönni a HP spin off is egyre kérdéses.
    Nyáron ami nagyot szól az Az Oroszlány király, Póki, Volt egyszer és ennyi. Alapvetően erősebb nyárnak néztünk elébe mint tavaly deba jó része bukás lett.
    Jumanji 2re kíváncsi leszek és az SWre mondjuk utóbbi szerintem tarolni fog

  15. @Ayrons

    Szerintem nyáron a Hobbs & Shaw is nagyot fog menni anyagilag.

    (Meg az Artemis Fowl /s)

  16. 21:

    Artemis fowl majd jövőre :) de helyette a Lion King szakítani fog, Stathamék valóban tuti, meg Pókember és ennyi a latvanyfilmekrol a nyáron

  17. Ja hat az nekem egy elírt “is” volt :) de ma is tanultam valamit, habár rá kellett keresnem miről van szó

  18. vicces, hogy az új Potternek szánták, de mostanra már mintha rájöttek volna, hogy ehm.

  19. Cserébe a Cinema City még mindig töretlenül adja a trailert az augusztusi premiert hirdetve.

  20. bár ahogy néztem májusra tették, szóval lehet még jobban bíznak benne, mint gondoltuk

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Az írott szöveg (c) 2004- , a médiatartalmakkal az eredeti jogtulajdonosok rendelkeznek.