Ang Lee és a Gemini Man

A filmhez jött új “ígykészült”-ben a rendezőről van szó, és a vízióról, amivel nekiült a filmnek. “Push filmmaking into the 21th century”, ami már megint a high fps-t jelenti nekik, nincs blur, movie magic. Vagy házivideó…

human
írta
2019. 09. 23. 19:48
megjelenés
6
hozzászolás


6 hozzászólás a “Ang Lee és a Gemini Man” bejegyzéshez

  1. 5×5 centin nézve elég a 25 fps, de egy kosárpályán mikor framenként 10 métert ugrik a kép már elég zavaró. Legalábbis nekem szinte bántja a szemem az imax filmek többségének szaggatása. Egyszer megnézném milyen végre amikor fluid a cselekmény.

  2. Szóval ez bukó akkor, ugye? Nem is tudom melyik filmnél íratta át Will Smith a forgatókönyvet, mondván hogy túl kicsi a szerepe, talán Suicide Squad. Hát most játszhatja a főszerepet 2x is!

  3. Igazán elterjedhetne már jobban a nagy fps, YouTube-on már szinte alap a 60, a mozi meg csak kullog utána. A Hobbitban is imádtam, hogy végre a gyorsabb jelenetekben is látom, mi történik, azóta már rossz nézni a fapados 24 fps-t. Ezt kéne inkább nyomatni a tök felesleges 3D helyett, fizetnék többet a jegyért is.

  4. Szerintem is borzalmasan néz ki mozifilmen. Amúgy ez egy érdekes téma: vajon az emberek nem tetszése személyes ízlésből fakad, vagy csak azért szörnyülködünk, mert máshoz szoktatták a szemünket évtizedek alatt és nehezen fogadjuk be? Vajon mi lett volna ha kapásból 60 FPS az ipari standard és ma néhány rendező közölné, hogy akkor 24 FPS-sel forgatnak? Vagy miért mondják sokan azt, hogy “TV műsor szerű a hatás” (hozzáteszem nekem is pont ez ugrik be elsőre), miközben nem hinném, hogy a TV-s műsorok technológiailag annyival előrrébb lennének, mint a filmipar. Ma már lehet, de régen? 10-20 éve nem hiszem, hogy voltak high FPS tv-s adások.

    Játékokban jó amúgy, amikor a Ninja Theory-s DmC-nél hirdették, hogy 60 FPS-sel fog futni PC-n, ég és föld volt a különbség a videókon. Tökre ki lehetett szúrni és nagyon kellemes volt a szememnek.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Az írott szöveg (c) 2004- , a médiatartalmakkal az eredeti jogtulajdonosok rendelkeznek.