Ugye a sok rendezői változat pletyka miatt elé sok minden felszínre kerül mostanában. Elvileg a (tavalyi? 2018??) Dark Phoenixhez is sok mindent forgattak, amiket kihagytak a filmből, de Kinberg szerint nem lenne olyan egyszerű ezeket felhasználni, hiszen elég nagy befektetés lenne befejezni a CGI-t rajtuk — itt nem teszi hozzá, de esélytelen, hogy a Disney ezért fizetne.
Nem mellesleg elejtette, hogy eredetileg 2 filmet akart a Dark Phoenix sztoriból kihozni, de rajta kívül álló okokból 1 lett belőle.
Dark Phoenix was a hard movie because, in its initial concept when I wrote it, it was meant to be a two-part film. And then it suddenly became a one-part movie for reasons that weren’t of my doing. Having to create around that massive change was a challenge in itself.
Teljesen jó film volt, hibái ellenére is, nem egy Justice League vagy Suicide Squad.
“itt nem teszi hozzá, de esélytelen, hogy a Disney ezért fizetne.” – igen mert a kutyát nem érdekelné a dolog. A Justice League mögött fanok hordái tüntettek hogy “release the snyder cut”, a Dark Phoenix még az X-Men rajongókat se érdekelte. (lásd. bevétel)
Na, ha valamiből akkor ebből egy új vágás sem segítene sokat.
Az Apocalypse után kellett volna abbahagyni a fenébe, pedig de szerettem ezt a gárdát.
Szerintem sok ilyen hír lesz, mert a rá adott reakciókból fel lehet mérni, hogy mire harapnak rá a rajongók.
Minden streaming szolgáltatónak kell exkluzív tartalom, és erre a rendezői változatok tökéletes, viszonylag olcsó megoldások. Pláne ha beszélgetős és nem CGI orgiás akciójelenetekkel egészítik ki a filmet.
Szóval ha hozzávágnak még pár misit, akkor minden rendezőnek lesz (sőt mindig is volt) hirtelen ambíciózus viziója, amit a mozis változatba nem tudott beletenni.
3# Csigusz
*Apocalypse _előtt_
szép lett volna, ha a Days of Future Past a vége a fő szálnak, és a Logan csak a “Once Upon a TIme in the West” dekonstrukció. Álmodozni lehet.
human: valóban szép lett volna…
De amúgy én a “Once Upon…”-t vitatnám. Nem inkább “Unforgiven”-féle dekonstrukció? Én jobban annak éreztem.
lehet az Unforgiven jobb
Most minden bukta filmnél krüljárják majd a témát?
Puffin: The Room – Sandy Schklair Cut téma is jön majd egyszer tippre :)
Ezen a ponton az a rendező, aki azt mondja, hogy hát lehetett volna jobb, de én kb. ennyire voltam képes, az vagy gyáva, mert fél, hogy kevesen fognak mellé állni ahhoz, hogy a stúdió fizesse, vagy bátor, hogy nem kezd el mocskolódni a stúdióra, főleg ha tényleg ő cseszte el a filmet.
Ez a Cut-ok éve lesz :)
ezzel a filmmel az a baj, hogy nehéz filmként értékelni, annyira rossz megvalósításában. konkrétan nehéz belőle kiemelni egy konkrét jelenetet, ami nem vérzik valamitől (pocsék plánozás, rossz vágás, borzalmas színészi játék stb.) Erre mondtuk pár éve, hogy tipikus tévés megvalósítás, csak már a tévés megvalósítás is sokszor szebb.
Kicsit off-topic, de érdekes amúgy, hogy a Netflixes önállóság mennyire felszínre hozta azt, hogy a generáció nagy visionary, meg szupertehetséges rendezői mennyire elvéreznek, amikor szabad kézzel végigvihetnek egy projektet a stúdiók oltalmazó keze nélkül. ilyenkor azért kiderül, hogy nem is olyan sok az igazán jó filmkészítő, aki elboldogul ebben a világban, a tehetség viszont valahogy mindig utat tör – lásd pl. Taika Waititi. Így jöhet mindenféle supercut, de David Ayernek sem hinném el, ha az SS-t felhúznák egy újravágással 10/2-ről 10/5-re, hogy ő most jó rendező.
És hogy legyen egy kerete a kommentnek, visszakanyarodva az elejére, érdemes megnézni Kinberg producerként párszor mire volt képes, rendezőként viszont egész egyszerűen tehetségtelen (Peter-elv?)
Én már arra az egyre sem emlékszem, annyira semmilyen volt. Nemhogy kettőt belőle..
Én már várom a Solo rendezői változatát. Úgy látom ez lesz az új sláger.
#releasetheLord-Millercut
Most megnéztem, sokkal jobb, mint amilyennek itt is mondjátok, az apocalypse nekem egyáltalán nem működött (apocalypse utolsó mondatától eltekintve, ami viszont nagyon jó). A marvel filmeknél mindenki elfogadja, hogy úgy nagyjából semmi előre nem látható nem történik, hogy ott se színészóriások többdimenziós alakításait látjuk, ennél meg meg a mostanában nagyon divatos filmkritikus vagyok én megmondom miért rossz a vágás :).
Nyugi gyerekek, nem vérrel fizettetek érte.
@abelh:
Én is nagy pártolója vagyok annak, hogy ez a “minden producer dillettáns” egy olyan satu egyszerű eszetlenség mint amennyire csak lehet, de itt pl. kiváncsi lennék ki gondolta komolyan, hogy egy 2 filmre írt karakterívből jó lesz egy filmet iratni, és ki gondolta, hogy látva a forgatókönyvet ezen nem fog érződni ez? Inkább mondjuk úgy, hogy jelenleg se a pénz, se az egyéni tehetnség nem elég egy kiváló filmhez, minimum egy csapat, egy zavartalan üzleti háttér kell ahhoz, hogy komoly esély legyen egy jó filmre.
“Inkább mondjuk úgy, hogy jelenleg se a pénz, se az egyéni tehetnség nem elég egy kiváló filmhez, minimum egy csapat, egy zavartalan üzleti háttér kell ahhoz, hogy komoly esély legyen egy jó filmre.”
pontosan.