A Netflix szerint az Old Guard hatalmas siker

A jelenlegi előrejelzések, nézési adatok alapján úgy tűnik számukra, hogy 72 millió háztartás fog belenézni 4 hét alatt!

Csak ismételni tudom, ha máshol is olvastátok a számot, hogy a Netflix mondja (miért hazudna persze, sok filmjükről nem mondanak ilyet, ott tudni, hogy nem hozta), nincs igazi ellenőrzési lehetőség mögötte. Viszont 2 percnyi belenézéssel oda lehet kerülni a 72 millióba, avagy ha valaki kinyomta az első akció után, az is be van számolva.

17 hozzászólás a “A Netflix szerint az Old Guard hatalmas siker” bejegyzéshez

  1. Valaki belenéz 2 percet, aztán kinyomja, mert nem tetszik neki, mégis a netflix úgy könyveli el, hogy plusz egy néző. A végeredmény pedig siker.
    Nagy kalap shit ez a netflix.

  2. Tökmindegy, ez csak kommunikáció. A netflixet se az érdekli, hogy mennyi megtekintése volt, hanem hány új előfizetőt hozott. Csak ugye azt nehéz lemérni.
    Ha tényleg akkora sikernek konyvelnek el, már rendelnek be a kövi részt.

  3. Mostanra szerintem biztos, hogy a Netflix nem mozi akar lenni, havi egy mozijegy áráért teljesen jó nekik a videótékák színvonala a 80-as évekből, legyen mit nézni, a kábel tv-kkel se kell versenyezni, nem egy nagy sorozat kell, hanem pár órányi nézhető tartalom minden hétvégére. Vajon ez lesz az amazon-hbo-disney+ útja is hosszútávon?

  4. Valahol azért mégse hülyeség a mérésük, mert nekik az előfizetők száma a lányeg, nem hogy végig is nézze valaki. Ne feledjük, ez a részvényeseknek szól, akiknek az előfizetők száma a lényeg.

    Így aztán aki csak rákattint, ha csak két percre is, az egyrészt előfizetett (még ha nem is kifejezetten ezért), másrészt célzottan belenézett (még ha nem is tetszett) = profit.

    Egyébként moziban hányan sétálnának ki filmekről, ha nem fizettek volna érte egymagában annyit, mint egy hónap netflixért? :)

  5. Azt nem értem, hogy van valami algoritmusuk, mert a profilomban is akkor dobja be a filmet a “megnézettek” közé, ha a stáblistáig lement kb. Mondjuk azzal gondolom kijátszható a rendszer, ha végigpörgeti az ember, de akkor is, miért nem így számolnak?

  6. “Valaki belenéz 2 percet, aztán kinyomja, mert nem tetszik neki, mégis a netflix úgy könyveli el, hogy plusz egy néző. A végeredmény pedig siker. Nagy kalap shit ez a netflix.”

    Nem érted. Minden filmjüket és sorozatukat így mérik. Ez nem arra szolgál, hogy megtudd, hányan nézik, NYILVÁN ennél jóval többen, hiszen egy acc-cal nem egy ember nézi meg, hanem 2-4-10 is megnézheti, ez csak és kizárólag arra szolgál, hogy mondanak egy bizonyos, más által nem használt, és mással épp ezért össze nem hasonlítható adatot, ami alapján a Netflixes népszerűségeket meg tudod határozni.

    Ennyi. Ennél több adat nem is kell. Nem csak azért, mert a Netflixnek sincs gőze arról a fenti miatt, hogy mit hányan néznek, hanem azért is, mert ha lenne is egy szám, azt nem tudnád összevetni semmivel. Ezért nem shit az adat vagy a Netflix.

    Próbálj átváltani arra, hogy a Netflixnek nem a nézettség a siker, nem az számít, hogy mit hányan néznek meg, hanem az, hogy hány előfizetőjük van. Hogy valami hány embert érdekel, hogy valamiért hányan fizetnek elő direktbe, hogy az új előfizetők mit indítanak el először. Ha valaki elindítja az Old Guardot, akkor az fizetett érte. Az mindegy, hogy hány percig nézi, az sehol sem érdekli a szolgáltatót. Ha valamit x millióan néznek meg moziban, azoknak is elég ehhez jegyet venni, nem kell végignézni semmit.

  7. Ha túl hosszú lenne: ez a szám arra szolgál, hogy legyen valami bázis, ha már nem szolgálnak nézettségi adattal (mert ugye semmilyen más szolgáltató nem szolgál, még ennyivel sem) és hogy össze lehessen vetni a többi filmmel, hogy az előfizetőket jobban vagy kevésbé érdekelte másnál.

    Ezért nem hisztizni kell, meg rugdosódni, attól neked nem lesz jobb vagy rosszabb, ha a film nem tetszett és sok embert érdekelt (főleg, hogy ha nem tetszett, akkor téged is érdekelt), és jobb sem, ha tetszett. Meg eleve eléggé fura lenne egy ilyen modellben, ha egy ilyen film nem lenne siker. Szóval nem a duzzogás a megfelelő reakció arra, ha papírforma alapján valami sikert arat, és a Netflix azt mondja, hogy “sikert aratott”.

    (Ez nem minőségi dolog, hogy megnyugodjanak a kedélyek, most hadd ne példálózzak azzal, hogy a Netflix egyik legnagyobb idei sikeres a 365 nap című lengyel film, ami az egész világot leigázta.)

    Majd érdekes lesz nézni, hogy itthon mikor és mi taszítja le az első helyről. A héten a DJ Cinderella támadást intézett ellene, de kétszer már visszaverte. (Értsd: Ez a vihar egy pohár vízben definíciója.)

  8. Én végig néztem de hazudnék ha azt mondanám, hogy nem tekertem bele párszor :P
    Azért most nem egy rossz film volt a semmihez képest és ezt a netflix is tudja :D

  9. Rakás szar volt ez a film, vicc kategória.

    Bírom a Netflixet, de jó lenne már ha összekapnák magukat, mondjuk minek ha mindent sikernek könyvelnek el

  10. En lattam belole 35 percet szoval a Netflix jol jart velem
    Nem jott be a film szoval csak fel orat vesztettem ezert en is jol jartam

    Hol itt a gond? 😄

  11. “Ez nem arra szolgál, hogy megtudd, hányan nézik, NYILVÁN ennél jóval többen”

    direkt háztartást írnak már, szóval szerintem ezt nem kell tisztázni.

    “ez a szám arra szolgál, hogy legyen valami bázis, ha már nem szolgálnak nézettségi adattal”

    azért nem véletlenül a legnagyobb számmal jönnek, sztem egyértelműen az az a PR céljuk h mégis hasonlítsuk (mint akik kiszámolják, hogy ennyi eladott jeggyel mekkora BO lenne:), és váltottak a 75%-ot megnézettekről, amit ugye most is tudnának.

    Amúgy szerintem 8 mit mondanak, lehet hasonlítgatni egymáshoz Netflixen belül, és ahogy te szoktad mondani a talent és a stúdió is bekavarhat, de amelyik nagy filmjüknek lesz folytatása pár éven belül, az volt tényleges siker valószínűleg, mivel láthatóan mindet franchisenak tervezték.

  12. Szerintem a Netflix már nem feltétlenül az új nézőkre utazik, hanem a régiek megtartására a konkurencia mellett. Ehhez viszont állandó új sorozatok és filmek kellenek, s lássuk be, azért szépen halad a szekerük.

  13. Ha megveszed a mozijegyet, de felálsz 10 perc után és elmész, az sem érdekel senkit. Kifizetted, akár a reklám után haza is mehetdu. Azaz a lényeg, hogy friss, érdekes tartalmakkal megtartsák a régi előfizetőket, plusz a nagyobb költségvetésű cuccokkal hozzanak új előfizetőket.
    Én próbáltam az HBO-t, de kb mindent láttam már, friss tartalom alig. Itt sok szar van, de van közte jó is, csak meg kell találni. Moziban se ülsz be mindenre.

  14. Végignéztem (szenvedtem),régen láttam ilyen unalmas filmet! Még az akció jelenetek is olyan álmosítóak voltak,hogy szinte azon csodálkoztam,hogy hogy lehet ennyire semmilyen!

  15. Ez nagyon nem fair.
    …feltételezem nem nagyon akarnak változtatni. Hülye világ ez. :(

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Az írott szöveg (c) 2004- , a médiatartalmakkal az eredeti jogtulajdonosok rendelkeznek.