Kecsap: Hellsing, Pinocchio, The Little Mermaid, Silent Night Deadly Night, Kitbag, Borderlands, KIMI, Fatherhood, Dungeons & Dragons, Hello Kitty, Bob Marley, The Gray Man, Nocebo, The Vault

Atyaég, Derek Kolstad írja az Amazonnak a Hellsing manga élőszereplős adaptációját. Hozzá mernek nyúlni a nagypisztolyoshoz! Ti kit castingolnátok Alucardnak?

Az oldalt követitek már facebookon? Csak kérdezem. Ott válaszolok a leggyorsabban, mint látjátok.

Cynthia Erivo lesz Blue Fairy a Robert Zemeckis által Disneynek rendezett Pinocchio filmben. Ezen kívül minimum hanggal Joseph Gordon-Levitt, Benjamin Evan Ainsworth, Keegan Michael-Key, és Lorraine Bracco is érkezik.

Jessica Alexander is érkezik az új Little Mermaidbe. Nem tudni pontosan kit alakít majd.

2022-ben jön a Silent Night, Deadly Night remake.

Lena Dunham “titokban” leforgatta a Sharp Sticket, ami a női szexualitással foglalkozik. Dunham írja és rendezi, na meg főszerepel Kristine Froseth, Taylour Paige, Jennifer Jason Leigh, Jon Bernthalés Scott Speedman mellett.

Jodie Comer is jön a Napóleon életééről szóló filmbe, amit Ridley Scott készít Kitbag néven, és Joaquin Phoenix főszerepel benne.

Tiny Tina is megvan a Borderlands filmbe: Ariana Greenblatt.

Steven Sodebergh  KIMI címen csinál filmet az HBO MAX-nak Zoe Kravitz főszereplésével. Egy techcég alkalmazottjáról szól, aki egy datastream felülvizsgálata közben egy erőszakos bűneset nyomára bukkan, de a cégén belül a jelentés közben ellenállásra bukkan.

Fatherhood címmel drámát szállít majd Kevin Hart a Netflixen. Előtte majd moziban is megy, mert valami Sony-Netflix dealről van szó. Paul Weitz írta és rendezte. Egy apa a lányával két hónapra Indiába költözik.

Hugh Grant és Sophia Lillis is megérkezett a Dungeons & Dragons filmbe. A történetről semmit sem tudni, de Grant elvileg a gonosz lesz benne.

A New Line ugye már évek óta tervez filmet a Hello Kitty-ből, animációs-élőszereplős keverék lesz. A rendezőpárosa is megérkezett: Jennifer Coyle (Bob’s Burgers) & Leo Matsuda (Zootopia).

Reinaldo Marcus (King Richard) rendezi a Bob Marley életéről szóló filmet, ami elvileg igyekszik majd jobban megismertetni velünk a legendát. “I trust this film will bring us closer to understanding his journey, his music, and continue to carry the torch of his legacy with humility and grace, and most of all, love.”

A Netflixes The Gray Man újabb színészeket kapott: Regé-Jean Page, Alfre Woodard & Billy Bob Thornton. Joe és Anthony Russo rendezi az akcióthrillert, ami egy igazi bérgyilkos karakterén alapul.

Nocebo lesz a Vivarium rendezőjének, Lorcan Finnegannak az új filmje, és Eva Green & Mark Strong duóját szerezte meg a főszerepre. Green egy divattervezőt alakít, akinek egy rejtélyes betegsége van, amit az orvosok nem tudnak megfejteni, és ez frusztrálja a férjét. Egy fülöp-szigeteki nő valami ősi rituáléval felfedi azt a titkot, ami az elméjén keresztül hat a nő testére.

A rablós The Vaultból van itt egy részlet a végére.

16 hozzászólás a “Kecsap: Hellsing, Pinocchio, The Little Mermaid, Silent Night Deadly Night, Kitbag, Borderlands, KIMI, Fatherhood, Dungeons & Dragons, Hello Kitty, Bob Marley, The Gray Man, Nocebo, The Vault” bejegyzéshez

  1. A Hello Kitty már szabályos egzisztenciális szorongást keltett bennem. Azaz, hogy ennyire nincs már mihez nyúlni, ha filmről van szó.
    Gyerekkoromban attól szorongtam, hogy mi lesz, ha elfogy az összes kitalálható dallam és már minden zenét megírnak, amit meg lehet…és tulajdonképpen kezd a félelmem valóra válni.

  2. Reboot, Remake, Hello Kitty meg liveaction Disney rajzfilmek. Csak gratulálni tudok HollyWeird-nek, ez már a legalja.

  3. Szerintem az Uno kártyajátékból filmet csinálni még mindig lentebb van. Az már tényleg az “és ezt így hogy?” kategória.

  4. Amúgy tényleg, nem lehet, hogy olyan mértékben pörög már a film-és sorozatipar, hogy azért fog meghalni, mert nem lesz már téma és nem fog senki filmet nézni?

  5. @Scorpion82

    Akkor majd kezdődik a ciklus előlről. Eladják majd megint ugyanazt egy újabb generációnak. Egy percig se gondold, hogy amit eddig életed során láttál az mind “eredeti ötlet” volt.

  6. Endymion: jaaj, csodálkoztam, hogy a múltkori kecsapnál arra senki nem akadt ki :D

  7. @Cras: a mozi és tulajdonképpen a filmművészet az 1920-as években kezdődött. Nem volt az olyan régen. Ha nem is eredeti ötlet volt minden, mert regényeket is feldolgoztak, azért nagyon sok történetet vásznon meséltek el először, mert volt mit kitalálni, kidolgozni a meglévő anyag mellett is. Most azt a kort éljük már elég régóta, hogy a látványtechnika fejlődésével ugyanazokat dolgozzák fel újra.
    De már lassan elérünk oda, hogy a látványt se lehet fokozni.
    Mellesleg nem csak a filmekre vonatkozik ez. Regényben még lehet eredeti történetet kitalálni? Olyat, ami nem más, korábbi ötleteket variál? Én például nem tudnék kitalálni semmi olyat, amiről mások már nem írtak. Nem lehet, hogy az elmesélhető történetek mennyisége véges és a tömeges filmipar egyszerűen pár évtized alatt úgy kimeríti, hogy akik jelenleg a Földön élnek, már egyszerűen nem fognak érdeklődni sennilyen film iránt?

  8. Ezen én is sokat töprengek mostanában. Mert az „alkotói válság” a szórakoztatóipar szinte minden területén érzékelhető. A filmek, sorozatok mellett gyakran olvasok, én is tapasztalom, hogy már a könyvek között is egyre ritkábban találni olyat, ami még újat tud felmutatni. Ennek az egyik oka az a tömegtermelés, ami minden területen jelen van. Sok az eszkimó és kevés a fóka. Ráadásul a fantázia is kimerülőben van. 80-100 éve még könnyebb dolguk volt az alkotóknak, ha meg akarták lepni a nézőket, olvasókat – akik minden újdonságra rácsodálkoztak – és ők még rákényszerültek, hogy használják a fantáziájukat, mert nem voltak előttük minták. Mostanra már mindent láttunk, vagy ha nem, akkor olvastuk, az ingerküszöbünk is egyre magasabban van, mert folyamatosan feszegetik. Lassan tényleg nem lehet már tovább fokozni a látványt, a sebességet, a csavarokat, mert nincs hová, és közben meg egyre művibb, természetellenesebb minden.

  9. @Scorpion82

    A történetmesélés egyidős az emberiséggel és a Monomyth is okkal létezik de abban egyetértek, hogy tényleg eszméletlen sok egy kaptafára készülő film és sorozat van. Ez persze önmagában még nem rossz mert lehet, hogy más szemete neked arany lesz mert pont olyan arányban vannak benne dolgok ahogyan az neked tetszik. A remake-ekkel sincs különösebb bajom mert új életet lehelhetnek egy halott rajongói csoportba és/vagy bankot robbanthatnak vele ha jó időben sütik el.

    Egyszerűen az van, hogy ha elég sokat töltesz egy ilyen médiumban mint egy az átlagnál kicsit jobban érdeklődő fogyasztó akkor egy idő után feltűnnek az ismétlődések és az építőkockák amiből az egész felépül. Az emberi fantázia persze végtelen de kérdés az, hogy abból mennyi az amiből épkézláb filmet vagy sorozatot lehet kihozni ami még érdekelné is az embereket.

    Az, hogy kollektíven elvesztik-e az érdeklődésüket az emberek arra nem tudok választ adni ezért is említettem a eljövendő generációkat, nekik minden “új” lesz mi meg kicsit olyanok leszünk mint Marty McFly “Erre emlékszem, már láttam!” “Hogy láthattad? Ez még tiszta új!” :D

  10. Alucard=Jake Gyllenhaal. Esetleg Krasinski, Cumberbatch v Elba. Valami magas fószer kéne a szerepre szerintem…

  11. Korábban még 30-40 éves filmeket rimékeltek, majd 15-20 éves filmeket, most már nem ritka, hogy 5-10 éves filmeket újráznak, rebútolnak, blakvasingelnek, stb.

  12. Szerintem a Hellsingnek nem fog jól állni a megfilmesítés :(
    De Cumberbatch-ot nehezem tudom elképzelni a szerepben Strange után :)

    Keanu Reevs, vagy talán egy Christian Bale féle Equiriblium vagy mi … típusú filmmel esetleg működhet.

    Vagy a sorok írása közben Kral Urban eléggé odabasz lenne a szerepben szerintem :)

  13. “Nem lehet, hogy az elmesélhető történetek mennyisége véges és a tömeges filmipar egyszerűen pár évtized alatt úgy kimeríti, hogy akik jelenleg a Földön élnek, már egyszerűen nem fognak érdeklődni sennilyen film iránt?”

    a blacklist tele van jó forgatókönyvekkel, amik helyett Hello kittyt rendelnek be.

    ” az „alkotói válság” a szórakoztatóipar szinte minden területén érzékelhető”

    nem alkotói válság van, hanem amiről Scorsese írt, a content gépnek (streaming cégek) bizonyos tartalom kell. még vannak érdekes projektek tévében, egyelőre.

  14. @human: Mindent azért mégsem lehet a kötelező “tartalomgyártás” számlájára írni. Az önismétlő, vagy másoktól “lopikált” ötleteket újra és újra “hasznosító” regényeket biztosan nem. Az viszont igaz, hogy a sorozatokat érinti a legkevésbé ez a válság, ezért is fogalmaztam úgy, hogy “szinte”. :)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Az írott szöveg (c) 2004- , a médiatartalmakkal az eredeti jogtulajdonosok rendelkeznek.