Megérkezett a Különösen veszélyes bűnözők a Netflixre, ami talán a legnagyobb blockbusterük idén, és amit döbbenten nézhetünk, mert a rá költött 200 millió az orrunk előtt ég el a semmire. December végén kitennék majd egy kérdést, hogy mi történt a Red Notice-ban, akkor 99% nem tudna válaszolni. Tegnap láttam és már most elhalványult pár dolog.
A történet a világ második legjobb rablójáról szól, akire vadászik az Interpol meg az FBI-tól egy hatalmas darab profilozó figura (igen, ez a Rock, profilozó…). A rabló egy busás jutalomért össze akarja szedni Kleopátra tojásait egy egyiptomi milliárdos lányának esküvőjére. Kettő tojásról tudni merre van, a harmadikat viszont homály fedi. Nyilván az egyik legismertebbet akarja elrabolni először, amikor a Futó tippje nyomán megjelenik az Interpol meg az említett komor nézésű FBI-os.
A rablás nem sikerül, viszont eközben a Futó miatt az FBI-os neve is bemocskolódik, megy a híres rabló mellé a börtönbe, így nyilván tisztázni akarja a nevét, amihez bizony a Futót kell előkeríteni, azt akivel a rabló versenyez a tojások megszerzésében, így összefognak. Huhh, lehet csak azt kellett volna írni, hogy sok helyszínes rablós-kincskeresős.
A lényeg, hogy aki realista rablós filmre vágyik, az ne ide jöjjön, annyira képtelen és bugyuta a sztori, de közben meg kompetensen pörgeti előre a cselekményt. Nekem konkrétan a Nemzet aranya ugrott be többször, voltak pillanatok amikor az első, de többnyire a második. Igen, bár szélhámosos rablós, de amellett van benne egy kis kalandfilmes is, hiszen elő kell keríteni a harmadik tojást, amiről nem sokat tudni. Bár kicsit túlkeverés ez már a zsánerek között, de valójában elmegy.
Ami nekem kicsit jobban betette a kaput, hogy mennyire művi és ritmustalan volt a tényleges akció. Konkrétan építhettek 1-2 díszletet, de hogy a terepre nem mentek az is biztos, annyira mesterséges volt minden fény és háttér bármerre jártak az “egész Földet átszelő kalandban”, vagy hogy fogalmaztak korábban a filmről. Ezek mellett a verekedésekben olyan volt, mintha túl korán vágnának a kaszkadőr és színész között, nem folytak egybe a mozdulatok. Nézzétek meg a Netflix által kiadott kezdő üldözést itt. Sokszor a tér sem stimmel, és amikor az állványon vágnak Reynolds és a parkour srác között az egyszerűen furcsa.
Nem akartam fent ezzel kezdeni, de ha a címkén alulról kezdve végigolvassátok a híreket, akkor tényleg érthetetlenné válik az ilyen miképp kap zöld utat? Az első képkocka előtt 60 millióba volt csak a három sztár. Szinte minden stúdió licitált a projektre, de nem tudni miért? Végül a Netflixre valósult meg 200 millióért, és rendben, nagyjából megértem pont őket, ha minden stúdió elköteleződik saját streaming mellett akkor kell majd legyen ismertarcos blockbuster náluk is, és ez drága, de úristen, legalább egy kicsit legyen a legközepesebbnél eltérőbb. Technikailag a 6 Underground szarabb film szintén a Netflixtől, de mégis több egyéniség volt benne, mint ebben a semmiben.
Tudom, mindig védem a Rockot és Ryan Reynoldsot, de az idei év már nálam is betette a kaput. Mondjuk Reynolds is ráébredt, a Free Guy még elment, de itt a Red Notice után tart egy kis szünetet, ami jogos, mert már az ő humora is sok. De Reynolds legalább próbál választani filmeket, és tolta a Deadpoolt magának, miközben a Rock a Pain & Gain után úgy döntött, hogy tökéletes vanília brandet épít magának, olyat ami soha senkit nem sért meg véletlenül sem, és ezzel én beteltem mostanra, hiába örök a The Rundown és a Southland Tales, na meg az Other Guys kameó. Nem meglepő, hogy a siralmas Skyscraper és Central Intelligence rendezője mellett tart ki, amikor ezek nagyjából az akciófilmek Melissa McCarthy felhozatalai.
Ha csak egy rövid értékelés kell, akkor tényleg azt tudom mondani, hogy filmkészítésileg a nulla tényleges helyszínen kívül semmi negatívan kilógó dolog nincs benne, fordulatos a sztori és minden előbbim ellenére aki nem unja a főszereplőket annak működik majd a karizmájuk, bár Gal Gadotnak csak a sejtelmes mosolygás megy és az, hogy rohadt szép.
Itt van a ködös hétvége, simán le lehet tolni egy kis kanapészórakozásnak limonádéval, de valójában ez egy semmi, egy töltelék a Netflix kínálatában. Eközben mehet a mosógép és le lehet állítani a filmet a teregetés idejére.
A Red Notice vagy a Kate nyeri az év autósüldözése díjat?
Egyetértek teljesen, szörnyen semmilyen, unalmas, és középszernél rosszabb lett. Valóban mindhárom színészből most elég egy kicsit. Bár sosem rajongtam Rock filmjeiért. Talán Reynolds legalább próbálkozott, de már kevés ő is (vagyis sok)
Szombat délutáni harmatgyenge “akció” vígjáték. Egy két poénon felnevettem, nem ült le és nem nyújtották el, nekem itt véget is érnek a pozitívumok. A legnagyobb negatívum, hogy a három főszereplő sztár színész lehet papíron, plakáton, meg a próbafelvételeken nagyon jól mutatott így együtt, de filmbe egyszerűen nem működött ez a trió, pedig ez volt a film aduásza. Három no name színésszel senki nem akarta volna ezt legyártani, főleg ennyiért.
Ez egy nagyon ostoba film volt 1db jó poénnal. Kedvelem a könnyed szórakoztató filmeket, nem várom el feltétlen a realisztikus történetvezetést, de ez tele volt értelmetlen baromságokkal.
Spoiler: gondolom az nem mindenkit zavar, h ha egy állványból kiveszel egy pöcköt összedől az egész (az építőipar 5 éven belül kihalna), vagy egy interpolos egy telefonbeszélgetés után orosz fegyházba tud küldeni egy “fbi ügynököt”, de az már izgalmasabb volt, h a 17 tonna náci kincset egyik oldalról egy speckó páncél ajtó, másik oldalról meg, ahonnan elvileg mindent bevittek, csak egy vízesés véd (bár lehet, h a bevezető utat a munka végén elbontották és vízesést vezettek át rajta). A negyvenes évek óta parkoló kurblis kocsik pöccre indulnak (régen még tudtak üzemanyagot és gumialkatrészeket gyártani). Az interpol tucatnyi ügynöke feltünés nélkül tudja követni az őserdőn át “hőseinket”, oké. De azért az már tényleg sok(k), h valaki ismeri a teherhajónyi náci kincs rejtekét, de azért kivár egy olyan melót, ahol 300m dollárt tud keresni és otthagyja a többi kincset…
Azért az elején, ahogy a rock lezúzza a porsche-t, azért tényleg tuti poén volt.
2-3 poénon jót röhögtem, sőt néhány kamera mozgás is kifejezetten tetszett. Skyscrapernél azért ez jobb volt csak szörnyű előzeteseket kapott. De nem akarom védeni mert csak a szokásos egyszer nézős limonádé.
Teljesen közepes film volt, péntek este vacsi közben pont elég. Újra biztos nem nézem meg.
Ebben mi volt 200 millió? A gagyi CGI autós üldözés?
Ha már gytibor007 felhozta a témát, a Kate kategóriákkal jobb film, mint ez, és még MEW sem A++ sztárszínész a fizetési lapja alapján.
Pedig a rendező előző akció-vígjátékai elég faszányosak voltak, de z most mellément.
(meg engem zavart a sterilség és a rengeteg green-/bluescreen)
Ryan Reynolds hozza itt is azt az egy figurát akit tud. Saját magát. Rohadt idegesítő és őszintén szólva miatta nem tudtam végignézni. Bár úgy látom nem vesztettem semmit. Gyalázat erre 200 millát elverni.
Volt pár vicces pillanata, és Gal Gadot gyönyörű, ennyi pozitívumot tudok róla mondani én is.
A 200 milliós költséget úgy kell érteni, hogy Dwayne barátunk producerként kiszivattyúzta tippre kb. a harmadát (de nem lepődnék meg egy nagyobb arányon sem). Néha próbálja tagadni (néha meg nem), híresen nagy lábon él. És hogy ez miért érte meg a Netflixnek? 2021 elején jelentették be, hogy már nincs szükségük további kölcsönökre, pozitív a cash flow. Ráadásul úgy, hogy látszólag a világ összes pénzéért veszik/gyártják a tartalmat. Még mindig van kb. 18 milliárd dollár tartozásuk, ami kamatokkal együtt nagyjából 19 milliárd dollárt jelenthet hosszútávon, ha tényleg nincs szükség újabb kölcsönökre. Mindehhez 30 milliárd dollár bevétel és 17% profitráta társul. Eddig is be tudtak vállalni olyan presztízs projekteket, amiknek nem kellett profitot hozniuk. Most annyi a különbség, hogy ez már nem fáj nekik semmilyen értelemben. Ezt a sztorit 20 millióból is meg lehetett volna csinálni ilyen színvonalon kisebb színészekkel (ok, ahhoz nem adta volna a nevét a Porsche) de azzal senki sem járt volna jól. A szakemberek ugyanakkora fizetést kapnak mindkét esetben de egyszerre csak egy filmen tudnak dolgozni és már elég tartalom van. Brandingre költeni kell, ha nem akarnak piacot veszíteni, az meg így is úgy is pénzbe kerül. Ha másik stúdió veszi meg 150 millióért, akkor azzal a konkurencia lesz ismertebb. Így kaptak egy közepes filmet, amire jövőre már senki sem fog emlékezni de tudat alatt megragad, hogy sztárok=Netflix. Dwayne pedig a következő ötletét rögtön hozzájuk tereli első körben.
Ilyen lesz a világ, ha a nézők 1 mozizás összes költségéből minimum 1-2 havi előfizetést kapnak annyi tartalomhoz, ami egy életre elég. Ilyenkor bőven elég a közepes minőség néhány kiugróan jó és rossz cím mellett. Csak az a fontos, hogy kinek mekkora a piaci részesedése, amit ismertséggel lehet megszerezni vagy megtartani mert az ár minden szolgáltatónál baromira alacsony.
Pont kanapésgórakozás volt ahogy írtad. Ryan Raynolds már kezd sok lenni, ez valahogy most nem volt zavaró. A sok CGI viszont igen. A szuperhősös filmeknél már megszoktam, illetve ott szerintem nem lóg ki annyira a lóláb, de itt néha szétesett a kép. Vonatos jelenet, meg a barlangos kicsikázás. Végig az Indiana Jones-ra gondoltam, hogy az mennyivel élethűbben adta ezeket a jeleneteket.
Egynek elment.
Ryan Reynolds karrierje történelemkönyvekbe illő. A fazon ugyanazt a karaktert “játsza” minden egyes filmben. Elképesztő b+….
Borzasztóan unalmas volt. Mindhárom színész alulmúlta magát.
Gál Gadot-val is a t@kom tele van már. Nyilván ízlések, de egy tucat szebb színésznőt tudok mondani, és csak a szépségről beszélünk. Ez a sejtelmes szépség karakter rohadt fárasztó már.
A film tele hibákkal, alporgos, alstilusos…
Ez most jól sikerült tőled Human, nagyjábol osztom a véleményed. Borzalmas CGI helyszínek, a színészek leesnek a képernyőről, főleg a bikás és a vonatos jelenetekben szúrt nagyon szemet, de úgy általában is.
Rock a filmipar egyik legnagyobb kontárja, kezdem azt érezni a budgetek nagy része a zsebébe vándorol. Reynolds a Deadpoolban csúcsra vitte a stílusát, azóta pedig szimplán fárasztó ez a minden mondatom poén próbál lenni. Erőltetett, gagyi, izzadtságszagú. Lassan a fehér Kevin Hart lett belőle a sok pofázással. Vagy Kevin a fekete Ryan Reynolds? Hmm…
Amúgy pedig egy szombat délutáni matiné, ami alatt az ember megfőz, megebédel és el is mosogat. Nagyjából ezt a szintet sikerült belőni nagy átlagban ezeknek a filmeknek.
Egyetértek a kritikával, tulajdonképpen ártalmatlan háttértévézésnek végülis elment (és ha már a Kate is megemlítődött a kommentekben, arról sokkal rosszabb a véleményem, ezzel szemben azt kimondottan ártalmasnak tartom)
PS: azon viszont elgondolkoztam hogy a “forgatókönyv”írók azok egy ilyen filmnél egyszerűen felveszik a fizetési csekket hogy hát végülis valakinek ezt is le kell gépelni és mégiscsak jobb mint egy foszfátbányában gürizni, vagy úgy mit gondolhatnak a saját munkájukról? Mert itt kb jelenetek vannak egymás után téve, és egyre látványosabban semmi kohézió nincs benne, a végére már totál szétesik az egész. És azért ennél még egy ártalmatlan háttértévétől is csak többet várna azért az ember… (ja igen, az a 200 milla pedig tényleg csak valami oltári könyvelési csalásként elképzelhető :)))
Még nem láttam a filmet, de két kérdésem lenne:
1. A Netflix valamikor tavasszal, de lehet nyáron a nagy eventjén annyira tolta ezt a filmet, hogy minden más tartalmat háttérbe szorítottak miatta. Megérte? Értem, hogy 3 jelenleg elég népszerű sztár van benne, de nem rohadt ciki, hogy ennyi pénzből ennyire futotta… mikor sorozat fronton meg ott a Squid Game, ami nem hibátlan, de minőségi cucc és csak 12 milla volt.
2. Ryan Reynolds a szememben szimpatikus fickó, bírom a nyilatkozatait stb. Viszont nem rohadt idegesítő, hogy a Deadpool óta ami 2016-os, folyamatosan csak ezt a vicces fazont hozza? Előtte is voltak vígjátékai, de teljesen változatos filmeket vállalt. Most meg csak a funny guy szerepkör van. (Deadpool, Sokkal több mint testőr, Free Guy). Értem, hogy miért teszi ezt, kajálja a nép, de ez számomra már egyre kiábrándítóbb…
Hm… kb azt hozta, mint amit vártam: SEMMIT!
Egynek elment, de annyira nem éltem bele magam, hogy fennakadjak a faszságain. Gal Gadot nálam kezd egyre érdektelenebb lenni. Szép-szép, de kevés. Egyébként Rock és Reynolds között több kémia volt, mint Rock és Gadot között. Reynolds humorát imádom, viszont azzal is egyet tudok érteni, hogy az utóbbi filmjeimben mindig ugyanazt hozza és ettől kezd unalmassá válni. Még mindig jókat röhögök rajta, de amikor utólag visszagondolok az adott játékára, akkor már csak egy vállvonásra telik.
CGI és képi megvalósítás… Ilyenken nehézen akadok fenn (mondjuk Kate-et említve ott nagyon kiverte a biztosítékot az autós üldözés), de azért gyenge volt jah.
Rock…, nekem ő fura. Skyscraper nem volt rossz, bár sokra nem emlékszem, a San Andreast elvitte a katasztrófa, azt bírtam, de azt Rock nélkül is bírtam volna. Egyébként vannak vállalható filmjei, amik szórakoztatnak, viszont olyan érzésem van vele kapcsolatban, hogy amikor másokkal játszik együtt (itt Reynolds és Gadot, korábban Stathem) akkor sokkal gyengébb, mint amikor egyedül van. Ez nemtom, hogy a készítők hibája-e vagy az övé. Pl. Hobbs and Shawnál is túl volt tolva a páros, itt is picit azt éreztem. Jumajikben jól hozta a karaktereket, de ott többen is osztoztak a figyelmen.
Reynoldsnál pl az első Bodyguardban sokkal természetesebb volt SLJ-vel, míg a másodikban iszonyatosan túl volt tolva a trió egymáshoz való kapcsolata és a közös jeleneteik.
“A 200 milliós költséget úgy kell érteni, hogy Dwayne barátunk producerként kiszivattyúzta tippre kb. a harmadát”
esélytelen, eredetileg 20 millát kapott, amihez jön még a marketing költésből esetleg meg pár dolgok, de nem hiszem, hogy 66 milliót lenne a vége.
Nekem tetszett. ¯\_(ツ)_/¯ :D
Reynolds kb. minden 5-6. poénja ült, ami a nagy számok alapján annyira nem hihetetlen. A többi bőven elment kategória. Nekem gyorsan elszaladt a majdnem 2 óra. :D
Ostoba,humortalan film…Adam Sandler jut az eszembe aki sok filmjét úgy csinálta hogy közben a stábbal nyaralt,plusz gondolom a haverokkal családdal..uuh tudom hogy nem dokumentum film..de!!!Szerintem MI8 as heli volt benne…na az a gatyádat is leszedi rólad…a hangja brutális…tudom..voltam helikopterközelben….párszor…a kocsi..ja..kb.. 60 év után pár pöffenéssel indul…a Merci..aaah..hagyjuk..hülyének nézi a film a nézőt…NEM VELE NEVET…HANEM RAJTA…ennyi..
6 Underground sztem fasza volt, mi a bajod azzal Human?
human, Friderikusz es Frei is azutan lettek nagyon gazdag emberek, hogy producerek lettek a sajat musoraikban. A producereknel van a penztarca, ok targyalnak a befektetokkel (sokszor maguk is azok, Rock a Seven Bucks-on keresztul) es contractorokkal, sajat magukat fizetik es a sajat koltsegelszamolasaikat hagyjak jova. Csak arra kell figyelniuk, hogy a vegen mindenki mas is ki legyen fizetve. A 20 millio csak a “fellepesi” dija. Minden koltest ugy iranyitott, hogy abbol sajat maga is profitaljon (nem csak marketing), a produkcios budget fizette a maganrepulo hasznalatat, a privat szakacsot, a specialis etrendet, a hoteleket, az uzleti vacsorakat. Ami pedig a vegen megmaradt, mert ilyen gagyi minoseg utan biztos maradt (o szoritotta le a koltsegeket), az az o zsebebe ment nagyreszt (miutan befektetokent mar visszakapta a tokejet kamatostul). Volt masik producer is, aki valoszinuleg a szakmai partner volt.
Egyszer bőven nézhető volt, azért ezt a negativitást túlzásnak érzem. Nálam sok poén működött, a kalandfilmes vonal is tetszett. Viszont, pár helyszínnél a fények valóban kilógtak, pl miután leesnek a vízesésben és kimennek a partra. Rock-ot meg csípem, de itt mintha kisujjból lehozta volna a minimált kb végig egy faarccal. Gadot nálam kiemelkedett a trióból.
Nemzet aranyához nem hasonlítanám, mert az azért sokkal jobb. :)
6 Underground amúgy simán lepipálja ezt, ahhoz jöhetne folytatás.
Nekem tetszett. SPOILER!
Az a pillanat, amikor Rock beül a porsche-ba, elindul a zene, beletapos a gázba, és egy másodperccel később telibe veri a WV kisbusz, az nagyon ott volt. Onnantól elengedtem minden elvárást, ez egy film, ami nem veszi komolyan magát, nekem se kell, és végig működött. Jó kis popcorn mozi volt, amit két hét múlva elfelejtünk, de szükség van ilyenekre is.
Szerintem azt felhozni, hogy hogyan indult el az autó, ami 50 éve egy barlangban áll, teljesen felesleges. Aki realitásra vágyik, nézzen dokumentumfilmeket, aki meg szórakozni akar, az nézzen ilyeneket.
“Aki realitásra vágyik, nézzen dokumentumfilmeket, aki meg szórakozni akar, az nézzen ilyeneket.”
yézusom, tényleg ne haragudj meg de ez rendkívüj, hm, mondjuk egyszerű copypaste ellenvetés. Edge of Tomorrow, Mission Impossible, stb, mindenki tetszés szerint ide teheti bármelyik kedvenc blockbusterét (de basszus, akárcsak a posztban is említett Nemzet aranya), és nem hinném hogy ezzel a mostani remekművel szemben bárki is dokumentumfilm mivoltukban dicsérné őket…
Évek óta mind a három színész abból él, hogy saját magát adja. Reynolds abból, hogy egy nagyra nőtt hülyegyerek szar poénokkal; Gadot abból, hogy gyönyörű; Rock pedig abból, hogy ő a kemény legény Hollywoodban. Mind a hármuknak megvan a saját masszív rajongótábora is, akikre elég szépen alapoznak, és ezt teszik a stúdiók is. Szerintem ez az a film, amikor ez mindhármuk esetében kifulladt. Nem állítom, hogy mostantól jön majd számukra a lejtmenet, de amikor egy filmben kiosztják a három főszerepet, három ennyire sablonos színészre, abból egy ennyire unalmas, méregdrága szar fog kijönni.
Csatlakoznék! Tegnap néztem végig és ma már nem tudnék belőle egy jó jelenetet sem felidézni! Vagyis nem csak jó jelenetet,konkrétan semmit,mert annyira jellegtelen,steril,futószalagon leGYÁRTOTT és unalmas volt,hogy hihetetlen! Kár,hogy mára már a minőség egyet jelent a sz@rral!
Az a gaz, amikor egy ilyen szereplogarda mellett Ed Sheeran volt a legviccesebb. Szamomra teljesen leirtak magukat.
Olyan szinten volt ez osszeollozva mas, jobb filmekbol (Tango es Cash, True Lies, Indiana Jones filmek, Quantum of Solace + sok mas) hogy en ilyet meg nem lattam.
“yézusom, tényleg ne haragudj meg de ez rendkívüj, hm, mondjuk egyszerű copypaste ellenvetés”
Értem amit mondasz, igazad is van, hogy lehet ezt jobban is csinálni. Amit én mondok az az, hogy szerintem ha pl az zavar, hogy hogyan indították be az autókat ( amúgy meg füstöltek is, mit akarsz még? :) ) ebben a filmben, akkor leginkább magadat lövöd tökön, és magadnak rontod el az élményt. Én is rögtön arra gondoltam amúgy, mint te, hogy persze, tuti nem indul be a motor ennyi idő után, meg pl a gumik se lesznek épp harcra foghatóak – de megvontam a vállamat, és élveztem a filmet. Én nem várok el full realitást a filmektől – ilyen alapon rengeteg nagyon sikeres film mehetne a kukába, pl a teljes MCU.
Szóval szerintem ezeket a filmeket nem az ilyen túlzások alapján kell megítélni, mert nem ezért készültek.
TigerZoo: ilyenkor gondolj arra, hogy neki akkor lépte át a cápát a film? előtte is rengeteg hülyeség volt és mindenkinek van egy szint, nem csak fekete (dokumentum) és fehér (bármi megtörténhet mert whatever) létezik. És továbbra is ott van, hogy egy Indiana JOnesban vagy épp Nemzet Aranya 1-ben is sok a képtelenség, mégis többen éltetik azokat.
Egynek elment, újranézni semmiképp sem fogom. Ez nem is arra való. Mintha mindenki fullba nyomná a kretént, de kit érdekel, Reynolds szórja a hülyeségeit mint a vadmarha, röhögünk rajta (vagy csak halványan mosolygunk), kész, ennyi. Lejárt a mosógép, teregessünk.
SPOILER
Nekem tetszett. Fordulatos volt és élvezhető. Nem vártam tőle egy Eredet vagy egy Tenet összetettségű történetet de gondoltam, hogy lesz egy nagy csavar a végén de az meglepett.XD
Hát, kémes filmre most nincs időm, szóval a listára került későbbre.
De inkább vicces legyen Reynolds, mint depis. Rocknak meg az áll jól, ha kemény. Gadot meg addig használja ki, hogy szép, míg megteheti, nem? Nyilván az nézi őket továbbra is, akinek ez fekszik.
Tigerzoo: en nem is tettem szova hogy miert mennek azok a gepek :)) szaz dolog ezerszer jobban zavart annal (pl annal a jelenetnel hogy ott az a rengeteg kincs. Es azt nem lehet ket poennal elutni) De amiert neked irtam az tenyleg ez a sokszor olvashato copypaste erv hogy aki nem szorakozni akar akkor nezzen helyette dokumentumfilmet. Mikor ez nem ilyen egy bites dolog, es foleg nem felmentes hogy akkor barmi,yen baromsagra felmentest ad. Pont ezert hoztam konkret pozitiv peldakat.
Netflix mércéval mérve egy tisztes iparosmunka,de amúgy ez is felejthető darab.Lehet,hogy az ilyen starpower filmeknél benne van a tudatalattiban,hogy a nevek úgy is sok nézőt vonzanak majd a képernyő elé.Ezért kénylemesebben írnak és rendeznek.
Szpoiler:
Nekem az abszolút mélypont a bika felökleli a Rockot jelenet volt.Nagyon trágya CGI volt.A sok vetített háttér is feltűnt pedig ezeket nemigen veszem észre általában.
Szpoiler off.
Azt viszont el kell ismerni,hogy tényleg hamar elpörgött ez a két óra.
1. szerintem nem volt rossz, de nyilván a jótól messze van. Netflix szinten ez már jó – de pont erre gondoltam én is, hogy a 6 Underground valahogy eredetibbnek hatott. talán mert Reynolds ott más karaktert hozott.
2. végre egy normál hosszúságú film a Netflixtől, hihetetlen.
3. ez egy fapados Uncharted mozi volt, néha cikin másolva Indy-t.
4. pofátlanul használt kalandfilmes sablonok (helyszínek).
5. iszonyatosan lusta, tróger írás – elmondom ki vagy, kvázi felmondom az életrajzod, nem kell karaktert építeni. amikor éppen szívjuk egymás vérét durvábban, akkor elkezdünk hirtelen bondingolni random bedobott traumával. ez még agyatlan blockbusterben is ciki.
6. Gal Gadot karaktere ellenszenves, és jó ránézni, de ha már karakterdinamikára építünk, akkor nem árt, ha nem idegesít a jelenléte.
Én már az első teljes trailernél írtam hogy olyan mintha 1 nagy szobában vették volna fel az egész filmet. Ez volt a bajom a Skysraperrel is annyira nem ért ez a rendező a hangulat megteremtéséhez egy nagy nulla, az akció jelenetekről meg ne is beszéljünk.
Human írta hogy:
“Technikailag a 6 Underground szarabb film szintén a Netflixtől”
Szerintem a 6 Underground mérföldeket ver rá mind technikailag meg úgy minden téren.
Nem is lehet egy lapon emlegetni a két filmet. A 6 Underground egy mestermű a red notice hoz képest.
Egy jó pontja volt a filmnek, csodálkozom, hogy senki nem említette, az pedig a Jurassic Park poén volt a bikával.
Azon hangosan felnevettem, már ezért megérte, míg a porschén max mosolyogtam.
Amúgy meg elképesztően buta film.
SPOILER
Ott a barlang tele kincsekkel, de nem, elég lesz a tojás…
De akkor meg minek hozták be a sztoriba?!
Csak azért, mert nácik és az milyen jól hangzik?!
Előtte meg a szupertitkos fegyverkereskedő páncél, amibe lehetetlen bejutni x számú cucc nélkül, majd rá két percre bejön mindenki más a páncélajtón..
GG-t meg egyszerűen el kellene felejteni: abból áll a szerepeinek nagy része, hogy néz a nagy semmibe és mindenki legelteti rajta a szemét, hogy milyen szép.
Ez így, a huszadik alkalom után már nagyon kevés.
Rá kellene már ébredni, hogy egyáltalán nem tehetséges.
A 6 undergroundot a negyedénél abbahagytam. Azt mondjátok, ennél az sokkal jobb volt?
Jézus szíve…
Outcast: technikailag szarabb, mert még ennyi cselekmény sincs.
A három főszereplő nevét hallva már teljesen egyértelmű volt hogy ez legfeljebb egy fröccsöntött műanyag termék lesz, és nem film, de legkésőbb az első trailer meg kellett volna győzzön mindenkit aki életében mondjuk kettőnél több filmet látott, hogy egy hulladékról van szó.
furcsa nekem ez a Reynolds utálat:D meg hogy 2016 óta ugyanazt a karaktert hozza és rohadt unalmas már.
Ott volt régen Leslie Nielsen, Eddie Murphy mittomén Gérard Depardieu Rowan Atkinson Will Ferrell Steve Martin Chevy Chase Seth Rogen Jamie Lee Curtis Melissa McCarthy(próbáltam nemcsak vígjátékokban szereplőket keresni, de a lényeg, hogy 1-2 kitérőtől eltekintve mindig ugyanazt a karaktert hozták/hozzák éveken keresztül, mégsem kapnak akkora savesőt mint Reynolds:D vagy ez csak azért van, mert a közösségi hálón is túltolta és túl nagy szeletet vett ki médiatortából?
Leslie Nielsen poénokon, ha ezredjére is hallom/látom, meghalok a röhögéstől, kicsit RR poénjai is ilyenek, persze sosem lesz akkora klasszik mint mondjuk a “csak két óra múlva tud saccolni?” de egy borongós esős délutánon, egy borzasztóan megterhelő hét után pont egy ilyen agysorvasztó cucc teszi meg legjobban a hatását. Pláne manapság, mikor valamiért elfelejtettek a stúdiók vígjátékokat csinálni.
A film 200 milliós büdzséje kapcsán utánanéztem, mennyiből készült a Terminator 2 annak idején, és egy infláció-kalkulátorral kiszámoltam, hogy az is pont ennyibe kerülne ma — de az nem egy egyszernézős izé…
Az egész film egy nagy “déjà vu”.
Az elejétől a végéig elkísért az “ezt már láttam valahol” érzés, tényleg számtalan filmből vettek át klisés dolgokat. A jelentéktelennek tűnő, de zavaró következetlenségek, a kiszámítható “csavar”, és az, hogy kvázi mindenki önmagát alakítja, már csak a hab a tortán. Utálni valahogy mégsem tudtam, lekötött arra az időre, amíg tartott, de már két nap elteltével a történet nagy része kiesett, és egyetlen emlékezetes pillanat sem volt benne, ami miatt újra megnézném. Ebből sem lesz klasszikus.
Ezekkel a szineszekkel Fast & Furious spin-off kellett volna.
És akkor a végére a pont, a korábbi kommentemre utalva, miszerint a lehető legjobb vétel volt a Red Notice: ez lett a netflix eddigi legnagyobb opening weekendje. A nem hivatalos mérések szerint is, és a hivatalos, mostantól publikált órás nézéses Netflix adatok szerint is. A nyár óta második helyezett Army of Thieves számainak dupláját hozta, és az elmúlt hónapokban legerősebb Kissing Booth 3-at is több, mint 40%-kal múlta felül.
Ez nem érv a sorozat mellett vagy ellen, egyszerűen csak és kizárólag arra reflektálok, hogy “erre hajtott minden stúdió”.
Erre.
winnie: öö, akkor a Netflix számok szerinted moziban is ekkorát mentek volna? És a kérdés valójában nem a sikerre vonatkozott, szerintem ezt te is tudod, hiszen még ki is térek rá h korrekt limonádé és aki bírja a főszereplőket annak még jobb. Inkább a helyzetre ahol tartunk, hogy erre hajt minden stúdió, ez az “álomprojekt” mindenkinek blockbustereknél.
sőt, a film művészi minőségétől eltekintve még az is szomorú, hogy sima jelenetekben mennyi és mennyire észrevehető a zöld háttér.
A Red Notice 2 mondjuk szólhatna arról, hogy a Red Notice-ra állítólag elköltött 200 millió dollárt próbálják megtalálni.:)
human: ez pont arról szól, hogy mennyien akarnak valamit megnézni. nincs olyan, hogy utólag okosak vagyunk, mert láttuk, hogy “ööö, ez kellett mindenkinek?”. a filmet a film leforgatása előtt veszik meg. és elég jó vétel volt, és nem azért verték fel az árát, mert tudták, hogy csak a netflixen fog nagyot menni, és felverik az árát. de tényleg. miről beszélünk? Arcane ide, Cowboy Bebop oda, Amerikában és itthon is a Red Notice a Netflix toplista első helyezettje.
https://flixpatrol.com/top10/netflix/united-states/
“sőt, a film művészi minőségétől eltekintve még az is szomorú, hogy sima jelenetekben mennyi és mennyire észrevehető a zöld háttér.”
viccen kívül, én szinte minden sorozatban ezt látom – itt nem láttam semennyire. egyszerűen annyi kell, hogy az embernek eszébe jut, hogy annak kell lennie, mert egy sorozat sosem fog kimenni folyópartra vagy egy épület elé, és pontosan látni fogod.
értsd már meg, hogy a kritikában nem a producer helyében vagyok, hanem nézőként, és a “tényleg ez kellett mindenkinek?” a film minőségéről szól (és talán a nézői elvárásokról), igen utólag, hiszen most láthattuk, nem pedig arról, hogy mennyire éri meg. Eskü nem tudom mit akarsz elérni, miről beszélgetünk egy vélemény cikknél, nem hírnél?
Producerként én is könnyebben okéznám le a szerződést, hiszen a Rock és Reynolds is többnyire jól hozó művekben van, ahogy Gal Gadot is volt hatalmas filmben, könnyebben rájuk lehet bízni 100 milliókat egy random név helyett. Nem ellenkezem azzal, hogy pénzügyileg megérte, de “legalább egy kicsit legyen a legközepesebbnél eltérőbb”, avagy minőségileg megérte? Ez kell mindenkinek?
Viszont ha nem lesz folytatás, főleg a vége után, az már más kérdés lesz :D de az majd csak évek múlva derül ki.
Két hét után:
MOST-WATCHED FILMS
1.) Bird Box, released 12/14/2018 – 282M
2.) Red Notice, released 11/12/2021 – 277.9M
3.) Extraction, released 4/24/2020 – 231M
én csak a csodálkozáson csodálkozom. a tényleg ez kellett mindenkinek kérdés helyett a “Tényleg ez kellett mindenkinek!” kijelentést vártam.
Javíts ki, ha tévednék, de ha piszok jó filmnek tartottad volna, de mondjuk lettek volna számodra irreleváns technikai kifogásaid, akkor nem ezt írtad volna, nem?
Én tényleg úgy érzem, hogy itt a “nekem nem tetszett annyira” aspektusból indulsz ki, holott már egy évtizede túlléptünk azon, hogy ilyesmit tényezőnek tartsunk annak kapcsán, hogy kit mi érdekel, vagy, hogy kinek mi tetszik.
McDonalds – tényleg ez kell mindenkinek? Egy kritika had tegyen már fel ilyen kérdést, komolyan nem értem min lovagolsz még mindig. a film ténylegesen siker, igen, ezen már túlléptünk azt hittem, ez kellett mindenkinek.