Barbara Broccoli lenyugtatja a James Bond háborgó fanokat

A James Bond franchise főproducere, Barbara Broccoli azt mondta, hogy nem lesz női James Bond a közeljövőben. Keményen hangzik, de azzal magyarázza, hogy inkább nőknek alkotott karakterekben hisz, nem abban, hogy nők játsszanak férfiaknak írt szerepeket.

I think it will be a man because I don’t think a woman should play James Bond. I believe in making characters for women and not just having women play men’s roles. I don’t think there are enough great roles for women, and it’s very important to me that we make movies for women about women. He should be British, so British can be any [ethnicity or race].

Hogy mikor jelentik be a következő színészt? Nem mostanában, egyelőre azt akarja, hogy lecsengjen a Craig-éra, cinikusan nézve: lecsengjen a marketing amit “az utolsó Craig Bond” ér? Igazából bajt nem látok ebben, teljesen logikus, hogy így tesz egy cég, amíg nem néztük meg HBO Go-n vagy Amazon Primeon a filmet, addig miért beszélne a következő Bondról.

I want to let this film play and really celebrate Daniel’s incredible achievement that he has done over 16 years. People always ask, ‘Oh, who’s the next James Bond?’ It’s like asking a bride as she’s going up to the altar who’s her next husband going to be. I don’t really want to think about who is going to be the next person until I absolutely have to.

human
írta
2021. 12. 09. 02:45
megjelenés
17
hozzászolás


17 hozzászólás a “Barbara Broccoli lenyugtatja a James Bond háborgó fanokat” bejegyzéshez

  1. Spoiler

    Nem láttam még az utolsó filmet, de ha kinyírták James Bondot, akkor hogy akarják folytatni a karakterrel a franchiset?

  2. A halálával nem vonultatták vissza a rajtszámát, tehát egy új versenyzővel mehet tovább a buli…

  3. Plarschu

    Siman elkezdhetik ujra elolről meselni. A Bond sorozat nem olyan kohézis, hogy ez gond legyen.

  4. Számomra Craig sosem volt Bond, így az sem izgat, ha kinyírták, jöhet végre egy rendes Bond. :)

  5. Azért elég viccesek az ilyen megjegyzések egyes nézőktől, hogy számukra XY sosem volt Bond, aki amúgy 16 évig vitte a karaktert :D

  6. Szerintem az is fontos adalék, hogy a film konkrétan az év eddigi legsikeresebb Hollywood-i mozija. (Jó, a Pókember biztos lenyomja majd, de addig az marad.) És bármilyen hihetetlen – jómagam is azt hittem, hogy esélytelen – de immár talán picit nyereséges is a film.
    765 millió azért már nullszaldósra hozza a filmet, talán valóban nyertek is pár milliót rajta, mert a gyártása és a sok halasztás miatt 300-350 millió dollár felett volt a kiadás marketinggel együtt.

    Amerikában nem szakított óriásit, de a világon nagyon futott. Az év 3. legsikeresebb filmje jelenleg, két, csak Kínának készített film előzi csak meg. Szerintem ez szép eredmény.

  7. “inkább nőknek alkotott karakterekben hisz, nem abban, hogy nők játsszanak férfiaknak írt szerepeket.”
    Ez miért hangzik keményen? Most egy nő mondja meg, mi a jó nekik, ez csak elfogadható. Írtam korábban, hogy a színészek között alulprezentált csoportoknak saját szerepet írjanak, ne “levetett” karaktereket öltsenek magukra, a saját önbecsülésük érdekében.Az volt a válasz, hogy a bejáratott franchise-okkal nem lehet versenyeztetni az új ötletre épülő filmeket. De itt most az látszik, hogy a film sikere miatt nem akarjak a járt utat elhagyni, tehát, úgy néz ki, mégis van az a pénz! Még a végén megint fehér Bondot kapunk!

  8. csuszu1: ezt mondja, de nagy pénzt még egyszer nem csinált vele. Oké, a többsége kicsi film, de a The Rhythm Sectiontől tuti többet várt és bum, bukta. Avagy a válasz továbbra is áll, anyagilag szinte csak a létező IP-k működnek blockbuster szinten.

  9. Z0l1:

    “765 millió azért már nullszaldósra hozza a filmet, talán valóban nyertek is pár milliót rajta, mert a gyártása és a sok halasztás miatt 300-350 millió dollár felett volt a kiadás marketinggel együtt.”

    1. 300 kb csak a produkciós költség volt (250 a hivatalos, de sokszor rácáfoltak forgatás közben, hogy nagy a csúszás), a marketing meg még simán ennyi.

    2. mivel a nemzetközi bevételből kisebb a részesedés, én azt mondanám, hogy nagyjából most hozta vissza a produkciós költségét és a marketingből egy centet sem látott. a nullszaldótól még kilométerekre van.

  10. “Keményen hangzik, de azzal magyarázza, hogy inkább nőknek alkotott karakterekben hisz, nem abban, hogy nők játsszanak férfiaknak írt szerepeket.”

    ez sem lenne baj, de akkor írják meg rendesen. ez a túlkompenzáló női 007-es a legirritálóbb karakterek top10-be befér ever. akarva sem könnyű ennél rosszabb figurát írni.

  11. Human:Igazad lehet, de mindennek oka van. Pl. minden IP-nek volt kezdete, mikor vagy berobbantak, vagy az évek alatt felfutottak. Azt, hogy ez ma nem működik, nem lehet csak a megváltozott fogyasztói szokásokra fogni. Nem akarok itt “régen minden jobb volt”-ozni, de tény, hogy stúdiók biztonsági játékot játszanak, nem szeretnek kockáztatni (ez mondjuk érthető), és ez sok esetben tetten érhető a filmek minőségen is (igen, a bejáratott címek esetében is, de ott néha meglepetésszerűen, minőségtől függetlenül is csilingel a kassza). Mindenesetre érthető, hogy pl. Bond esetében kivárnak néhány évet, mielőtt bármit bejelentenének, pedig tuti van pár név, meg szerződéstervezet a fiókban, minden körülményre (pl. aktuális trendek) felkészülve.

  12. csucsu1, a teljes fogyasztó kultúránkra jellemző már az, hogy a bejáratott és ismert márkaneveket vásároljuk, azokban hiszünk, amiket már ismerünk. ez nem csak a filmfogyasztásra, hanem a termékfogyasztásra is jellemző ma. a legtöbb termék és szolgáltatás már egy bejáratott márkanév alatt fut már. nem az van, hogy minden terméknek más az elnevezésre, hanem ha bevezet egy új terméket a gyártó, egy már ismert márkanévhez kapcsolja és egyre ritkábban vezeti be teljesen új néven.
    gondolom vannak kutatások, amik a fogyasztói kultúra alakulását vizsgálják, ami érdekes lehet, hiszen mi sem tudjuk mik ennek az evolúciónak a fázisai. most ott tartunk, hogy olyat szeretünk vásárolni, ami márkát/franchiset már ismerünk.
    a stúdiók valóban biztonsági játékot játszanak, figyelik a piac alakulását, a nézői igényeket és azokhoz idomulnak. már eljött az az időszak, amikor a nézők nem annyira kíváncsiak az olyan újdonságokra, amiket semmihez sem tudnak kötni, hanem olyan tartalmakra kíváncsiak, amiket tudnak kötni valamihez. ezt pedig nem lehet mesterségesen alakítani, ez így alakult organikusan. most vagyok ezen a lépcsőfokon.
    de, a nézői szokások alakítják ezt az iparágat is.

  13. Nyilván nem fognak egy női 007-es karaktert James Bond-nak hívni, ennyire még nem progreszívosodtunk el…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Az írott szöveg (c) 2004- , a médiatartalmakkal az eredeti jogtulajdonosok rendelkeznek.