J.J. Abrams produceri megjelölésben azt mondta a Paramount befektetői napon, hogy hivatalosan is dolgoznak a Chris Pine-os Star Trek filmek 4. részén.
Nem Abrams rendezi, hanem Matt Shakman (WandaVision) abból a forgatókönyvből amit Josh Friedman (Avatar 2) és Cameron Squires (WandaVision) hozott össze a korábbi vázlatok alapján. Az év vége felé akarják forgatni.
Ez baromi jó hír. Nagyon szeretem ezeket a Star Trek filmeket.
Szerintem is tök jók voltak. Jöhet
Csak ugye szegény Anton Yelchin fog hiányozni… :|
It’s sabotage!!!! :D
Már tényleg lehetne ezzel kapcsolatban valami, mert nagyon sok idő lesz a kihagyás.
Kicsit jobban meg kellett volna lovagolniuk ezeknek a filmeknek a sikerét. Szóval álljanak neki forgatni végre.
Hát én úgy tudom, hogy az elsö rész volt mérsékelt siker, a 3. Talán kifejezett bukás, szóval számomra meglepő, hogy jön a 4.rész…de a stúdiónak kell tudni, lehet mégsem csak pletyka, hogy könyvelésnél a költségeknél erősebben fog a toll :-)
@sandor8206:”a 3. Talán kifejezett bukás” – 2016-ban 185 milliós büdzsé mellett az USA-ban és Kanadában valóban csak 158 millió dollárt hozott, de világszerte azért összeszedett 343 milliót. A mérsékelt sikerről az elbaltázott marketing tehet, mert Lin remek részt rendezett, nekem sokkal jobban tetszett, mint a túlhasznált lens flare effekt miatt majdnem nézhetetlen első két epizód.
Az első rész (2009) mérlege: 150 milliós költség, USA és Kanada bevétel 258 millió, világszerte 386 millió; egyenleg 236 millió
A második rész (2013) mérlege: 190 milliós költség, USA és Kanada bevétel 229 millió, világszerte 467 millió; egyenleg 277 millió
(forrás: imdb)
Ezeket az adatokat nézve a Mindenen túl kb. 158 milliós egyenlege tényleg visszalépés, de szerintem korántsem bukás. Persze ezek az összegek nem a tiszta nyereséget takarják, mégis fura, hogy eddig nem folytatták, sok rémes sorozatot meg igen.
Hydro, már kismilliószor leírták korábban, erre te megint írsz ilyen – már bocsánat – hülyeségeket, hogy “egyenleg”. Ennek ÍGY semmi, de semmi értelme! Láthatóan nézed az imdb-t, olvasol filmekről, éppen ezért megdöbbentő, hogy bevételeknél jössz olyannal, hogy mennyibe került a film, mennyi volt a globális bevétele, a különbség az “egyenleg”. Hát BAROMIRA nem.
Egyrészt a film költségvetéséhez még jön vagy 100-150 milla marketing, tehát alapból 185+kb120 mondjuk és ahogy itt a filmbuzin is ezerszer megtárgyaluk, több mint a dupláját kell összeszednie, hogy nullszaldós és egy kicsit nyereséges legyen. Még csak azt sem veszed figyelembe, PEDIG a stúdióknak az számít nagyon is, hogy otthon (USA) mennyit szed össze a film, mivel annak az összegnek folyik be ténylegesen vissza hozzájuk a legnagyobb része.
Szóval most csak így hasraütésszerűen: a film került 185m-ba, marketing legyen csak 115m=300m. Hazai bevétel 158m, ennek mondjuk 70%-a jut a stúdióhoz=110m, külföldi bevétel 185m, ennek tegyük fel 30%-a jut vissza a gyártóhoz=55,5, vagyis összesen kap a stúdió 155,5 milliót, miközben ráköltött 300-at. Persze lehet, hogy 40%-át kapja vissza a külföldi bevételeknek, ennek utána nézhet aki akar, de tudom, hogy az amerikai stúdiónak leginkább a haza bevétel számít, mivel annak kapják meg a legnagyobb részét.
Egyértelmű bukta egy 185 milliós filmnél egy 348 milliós összbevétel. Igen, KIFEJEZETTEN bukás.
Az meg már egy más téma, hogy szerintem is írtó gyengére sikeredett a 3. rész. Én egyáltalán nem csodálkoztam a buktáján. “Sabotage!!!”, hát igen, az legnevetségesebb jelenet volt, és nem a zene miatt, hanem a 100% hülyesége miatt. Ott minden rossz és értelmetlen volt. Közönség felé kikacsintás, ami mögött 0 ésszerű gondolat van.
“Traditionally, a larger chunk went to the studio during the opening weekend of a film. As the weeks went on, the theater operator’s percentage rose. A studio might make about 60% of a film’s ticket sales in the United States, and around 20% to 40% of that on overseas ticket sales.”
https://www.investopedia.com/articles/investing/093015/how-exactly-do-movies-make-money.asp
0 db star trek epizódot látam nem is érdekelt sosem mindig is inkább star warsos voltam ha lehet választani. De ezek az új filmek mindig is bejöttek. Az első 2őre már alig alig emlékszem csak az a szemkib@szós lens flare effekt maradt meg de a 3. Részből a sabotageos jelenet mai napig nagy kedvenc.
@Endymion: Köszi a sok plusz infót, de ezért is írtam, hogy “forrás: imdb” és “Persze ezek az összegek nem a tiszta nyereséget takarják”. Látom ezek kimaradtak. :)
Őszintén szólva tojok rá, hogy Amerikában valami bukás volt, sokszor ebből látszik, hogy egy film igazán jól sikerült – lásd a Holtak hajnala 2004-es remakje, a Dredd vagy még több tucat remek alkotás, amit nem értékelt a tengerentúliak társasága. Számomra ez egy jó előszűrő, mint az Oscar-díj. Mondom, nekem. Dehát ízlések és pofonok… Csak azt sajnálom, hogy az anyagi bukás lehetősége miatt (valahol érthetően) egyre kevésbé bevállalósak a filmesek, de szerencsére mindig vannak kivételek, akiket nem (csak) a pénz mozgat.
“Őszintén szólva tojok rá, hogy Amerikában valami bukás volt, sokszor ebből látszik, hogy egy film igazán jól sikerült – lásd a Holtak hajnala 2004-es remakje, a Dredd vagy még több tucat remek alkotás, amit nem értékelt a tengerentúliak társasága.”
nyilván nem a film élvezetéhez kell a nagy bevétel, mindenki szarik rá, ellenben mivel bukta volt a Dredd nem lett második rész, mivel bukta volt a 3. Trek (én élveztem pedig) így 10 évbe kerül a folytatás és most is csak azért lesz, mert a Paramount+ nagyon ráfeküdt a Star Trekre a Yellowstone-ok mellett. Amikor bevételekről van szó akkor erről van szó. Ha bukik egy eredeti blockbuster, mittomén, John Carter vagy Lone ranger, az nem azért gond, mert szegény Disney és szegény ezek a filmek pedig “szarok” mivel nem tetszett valakinek személyesen, hanem mert a Disney legközelebb kevesebb lendülettel fektet új dologba.
De ez az egész egy nagy terelés onnan, hogy azzal kezdted, hogy nem is akkora bukta a 3. rész, pedig az, minimum a dupláját kell hozza a költségvetésnek minden nagy film, hogy elkezdhessünk profitot feltételezni.
Ez tök jó:) Már letettem róla, hogy lesz még film ezzel a casttal. Remélem, tényleg mindenki visszatér, sajnos Anton Yelchinen kívül.