Megjött Chalamet, méghozzá a Wonka musicallel, ami az előzetes alapján szerintem sokaknak nem volt nyilvánvaló. Mármint a film stílusa. Ennek megfelelően 39 millióval nyitott, ami korrekt hétvége, és ugye hatalmas ünnepi lefutás várhat még rá. Az egyértelmű összehasonlítási alap a The Greatest Showman lehet, ami 15,5 millióval kezdett, és végül 174.3-cel zárt Amerikában (429 világszinten). Mondjuk ennyit nem látnék Wonkában, de érdekes lesz mennyire tart esetleg ki családi szórakozásként az ünnepek alatt.
A The Boy and the Heron hozta Miyazaki legjobb amerikai nyitását 13 millióval, világszinten pedig már 99-nél jár.
A Napoleonnál nem tudjuk mi volt az Apple elvárása, de a 20 milliós nyitása után 188-ig jutott világszinten. Ez elvileg “talált pénz”, és reklám is, hiszen a film csak ezután érkezik meg az Apple TV+-ra. Durva, hogy a Netflix minden “blockbuster” premierjével hasonló, vagy még nagyobb összegeket hagy az asztalon.
A Wish újabb bukás a Disney-nek. 20 millió körül nyitott, 31 körül a premier heti 5 napos ünnepi hétvége egészét nézve, és még most is csak 126 milliónál tart. Mindeközben 200-ba került. Úgy tűnik sok család majd a Disney+-on megnézi, szépen rászoktak.
A The Hunger Games: The Ballad of Songbirds & Snakes már most átlépte azt a szorzót (100 millióból 290-nél jár), ami szerint valószínűleg profittal zár. Bejött a YA franchise felélesztése.
A RENAISSANCE: A FILM BY BEYONCÉ elvileg bejött, hiszen 36 milliót kaszált világszinten, de ha azt nézzük, akkor Taylor Swift agyonverte Beyoncét a pénztáraknál. Érdekes összecsapás volt.
Majdnem elfelejtettem, a Godzilla Minus One csak Amerikában hozott már 57 milliót. Elvileg 15-be került, és még jó is.
Ha egymás mellé tennénk a Godzilla Minus One és a Wish trailerét, szerintem nem sok ember mondaná meg, hogy melyik a 200, és melyik a 15 milliós film.
Megjött Chalamet, méghozzá a Wonka musicallel, ami az előzetes alapján szerintem sokaknak nem volt nyilvánvaló. Mármint a film stílusa.
Volt erről egy cikk nemrég deadlineon, hogy mostanában “vért izzadva” próbálják a trailerek leplezni, hogy egy musical musical, ami számomra teljesen érthetetlen.
Warner is direkt hagyta ezt ki a Wonka előzeteseiből
Legutóbb a legújabb Sandler filmnél tapasztaltam ezt, Leo: a trailerekben nulla kornyikálás, a filmnek meg kb a negyede/fele az volt, ami teljesen meglepett és kizökkentett, mert amúgy annyira nem igazán csípem a musicaleket.
De miért kell ezt titkolni?!
Miért kell az embert “átvágni”?
Ha ennyire nem mennének rá az emberek, akkor ki kell hagyni a kornyikálást.
Szerintem azért a Wonka dalolás nélkül is siker lenne.
Lehet kicsit off, de a Godzilla Minus One meg fog jelenni itthon valamikor, erről lehet tudni valamit? Egyre jobban érdekelne.
hbal,
Én érdeklődtem több mozinál is, de jelenleg nincs magyar forgalmazó. Nincs rá igény. Még egy limitált vetítés sincs terítéken.
Kastély Ferenc: a Leo engem is meglepett, nem is tudtam végignézni
G.M.O.:
Engem már az se érdekel, ha nem moziban látom, (kapják be, ha nem kell a pénzem), hanem csak itthon, de egyelore csak kaki mozis verzió érhető el belőle.
Kicsit még várni kell mire kijön vmi normális verzió, vhol…
Alexejevic,
köszi a választ, sejtettem… Akkor marad majd az otthoni csekkolás sajnos