15 dal a Joker: Folie à Deux-ban

Belsősök alapján azt írja a Variety, hogy a Joker: Folie à Deux elvileg 15 ismert dal feldolgozását tartalmazza, azokat adják elő a karakterek. Az hangzott el rá, hogy “jukebox musical” (mint a Mamma Mia).

Azt hiszem 15 dal már nem 1-2 betét, nekem ez tuti moziban kihagyós így.

38 hozzászólás a “15 dal a Joker: Folie à Deux-ban” bejegyzéshez

  1. 15+1 bonus dal van a Moulin Rouge-ban, 17 dal a Mamma Mia-ban…érzékeltetni csakhogy mit várhatunk… Tehát musical lesz, beszarás, egy Joker témában. Ezt az első rész után mint folytatást most fejben nem tudom hova rakni. Hetedik-nek nem akarnak folytatást 20 dallal, ahogy a főszereplők énekelnek? Brad Pitt és Morgan Freeman is még aktív…

  2. Zolsan: jó ötlet, de a Hetediket csak akkor, ha ez is benne lesz: The Lonely Island – Dick In A Box
    :)

  3. Azt hittem saját dalokkal jönnek. Engem az éneklős résszel még érdekelt a hogy vajon mi lesz ebből, de ismert dalokat elénekelgetni… igen, Mamma mia..

  4. @2. A kísérletezéssel nem lenne gond új IP-vel, de miért épp egy Joker filmet kell így elcseszni, meg valószínűleg a folytatás lehetőségét is kiherélni, mert Musical-re nem hiszem hogy sokan mennek majd el, pláne nem képregény fanok.

  5. Nekem top élményem volt a Buffy musical rés, szóval valahogy így állok ehhez is. Benne van a zsenialitás lehetősége. Mostanában mennek a zenés filmek, simán bejöhet ez is a nézőknek

  6. Igazság szerint ez az egyetlen dolog, ami miatt lehet, hogy megnézem moziban. Az első rész szerintem nagyon túlértékelt.

  7. Tök felesleges volt a szinte tökéletes Joker filmet folytatni, de főleg így… Én tuti kihagyom. Az előző film legütősebb része az volt, hogy nem is tudja eldönteni a néző, hogy a filmbeli események valóban megtörténtek vagy csak Arthur elborult elméjében létezett az egész. Nyilván ezt a jelleget tovább lehet vinni ebbe a folytatásba is, főleg ha ilyen musicalesre veszik, de a varázs eltűnt.

  8. Az első rész 60 millióba került.
    Ez 200 millióba.
    Mire költenek el 200 milliót egy musicalben?

  9. zero :

    A dalokra. 15-ből 2 lesz csak saját, a döbbiért jogdíjat kell fizetniük. A szakmában az egyik legköltségesebb dolog a zenék jogdíjai.

  10. Lady Gaga nem nagyon szokott hibázni, mert sokoldalú művész. Bízzunk már az alkotókban, hogy ebből a koprodukcióból valamilyen különleges musical jött létre.

  11. Én is nagyon túlértékeltnek tartom az első filmet, és egy ilyesmi hír az, ami miatt pont még érdekelni tudna. Nem szeretem a musical-eket (kivéve néhányat), de talán ezzel így túl tud lépni a dolog a 40-50 évvel ezelőtti Scorsese-stílus centire kimért kopizásán.

  12. Na? Na? Hogy megmondtam. Már a bejelentésnél nálam felejtős kategória volt meg mindenki írta, hogy “jAj mAxImUm lEsz bENne 2 db éneklés az még nem MuSiCal 🤡”. Tessék itt van.
    + gaga nálam alapból kihagyós, de így végérvényesen dobd ki kategória lett. Marad a Batman a pingvin sorozat és majd ha végre valahára elkészül a James Gunn Supermanje.

  13. Ez se moziba, se itthon nem lesz nézős. Mondjuk én az első részt sem szeretem.

  14. El tudom képzelni hogy működhet, Joker skizo elméjében sokminden elfér. Phoenix nagyon mondogatta az első film után, hogy csak akkor ír alá a folytatásra ha valami nagyon meggyőző koncepcióval keresik meg, remélem komolyan gondolta.
    A Joker a covid lezárások utáni első mozis filmem volt, bizonyára ezért is top10 (5?) moziélményem. Ezt is biztos moziban nézem, de a lelkesedést nálam is eléggé lecsavarta.

  15. ha nem egy ilyen tökéletes első rész után jönne, szerintem várnám, mert ismert és jó dalok, jól előadva, új környezetben, sőt akár sokkoló helyzetben marha nagyot tudnak ütni. persze ehhez nem árt kicsit zenemániásnak lenni.

    de én egy súlyos és komor és őszinte második részt vártam, szóval kicsit bánom most ezt.

  16. A zeneiség nem állt távol az első résztől sem. Volt egy jól megválogatott track list-je. Pl. Sinatra-tól a Send in the clowns, vagy a Cream-től a White room, ami a rendőrautós-utcai zavargásos jelenetet a film egyik legbadass-ebb jelenetévé tette. Lehet ebből indultak ki, mikor eldöntötték hogy a lélektani dráma-thriller után muascal-ként viszik tovább, hogy elkerüljék egyrészt az ismétlést, másrészt, hogy valami átlag képregényfilm legyen ebből is.
    Kockázatos húzás. Ez vagy nagy bukás lesz, vagy nagy siker, ha jól eltalálják. Középút szerintem itt nincs.

  17. Durva, hogy mennyi ember nem szereti a zenét. Nem vágom amúgy hogy miért ilyen réteg műfaj még mindig a Musical. Az elmúlt pár évben pedig elég “sok” jót kaptunk.

    Nem mondom, hogy ez a film jó lesz, de azért durva hogy amikor egy blockbuster vagy képregényfilm próbálkozik valami mással akkor felróják neki, ha meg ugyan azt csinálják akkor meg az a baj. Nem mintha az 1. rész is egy tipikus képregényfilm lett volna. Todd Phillips már nem egyszer bizonyított, akárcsak a két főszereplő, nem tudom hol itt a probléma. Ráadásul Gaga egyik legjobb filmje is tele volt énekléssel. Star is Born ugye. A Gucciban is konkrétan ő volt a legjobb pedig az a film gáz volt.

  18. “Durva, hogy mennyi ember nem szereti a zenét.”

    nem látom az összefüggést a zene szeretete és a musical-film között, mert utóbbit nem szeretni olyasmi, mint nem szeretni a westernt “nem látom az akciófilmeket kedvelők miért nem nézik a westerneket, hiszen lőnek azokban is”

  19. @human: Nem jól fogalmaztam meg. A Musical direkt el van túlozva nyilván ezért nem nyeli be sok ember, és akkor nem beszéltünk a színházi musicalekről mert azok druvábbak ilyen téren. De itt a kommentek közt is írták hogy “nyávogás”, máshol is olvastam hasonlókat. Azért erős túlzás nyávogásnak nevezni mert nem szar énekesek/színészek szerepelnek ezekben a filmekben. A Mamma Mia nekem sem kedvencem és nem vagyok hatalmas Musical fan sem, de van pár kedvencem.

    Azt értem ha a műfaj nem jön be valakinek, de ha az ember szereti a zenét akkor valamilyen szinten értékelnie kéne SZERINTEM a musicaleket is. Legalább annyira hogy nem valami megvetendő dolognak tartja őket, mintha valami Disney Channeles hülyeség lenne. Erre próbáltam utalni igazából.

    Pl az Andrew Garfieldos film Netflixen szerintem kiemelkedő volt.
    Tick Tick Boom.

  20. Semmi problémám nincs az újonnan készült, a filmhez írt, saját dalokat felvonultató musicalekkel. A már létező dalokat felhasználók viszont azok, amiket a legmesszebbről kerülök minden műfaj közül. Úgyhogy ez is egyértelműen kihagyós, hiába ütött nagyon az első, különösen Phoenix alakítása és Hildur Guðnadóttir zenéje.

  21. What’ next?
    Fátum doktor musical? Belépő vokál: Galactus?
    Thanos-retrospektív musical?

  22. Nem a zenével van baja az embereknek, nekem se, hanem a műfaji keveredéssel. A film es a zene keveréke amit nem szeretnek. Én nem érzem, hogy ennyi zene mit tudna adni a film értékéhez, inkabb csak elveszi a játékidot. Ebben mindjuk egy 30 perces cgi értelmetlen tétnéokuli verekedés se más.

    Nekem még az a bajom ezzel, hogy az az érzésem, hogy akartak egy nagy költségvetésű musicalt, es arra jottek.ra, hogy csak akkor kapnap rá pénzt ha képregény filmnek álcázva készítik el. Ha nem így lett volna csakntenyleg frissitenek akkor max 2-3 dal

  23. Több jogdíjas dalt fel lehet dolgozni egyszerre mixként vagy csak kiragadott részletekben is, tehát 15 dal nem feltétlenül jelent 15×3= 45 perc nettó éneklést. Attól még a film másik fele üthet, hogy milyen történetbe ágyazták be vagy mennyire passzol a dalszöveg az adott helyzethez.

  24. Most komolyan, azért írjátok le előre, mert van benne 15 dal? Engem nem érdekel, hogy a próza vagy dal, csak működjön. Jobban belegondolva, nincs is filmműfaj amivel alapból gondom van, szerintem egytől egyig élvezhető, csak minőségi legyen.

  25. ha jó lesz, örülök.
    nagyot kockáztatnak.
    3x-os a költségvetés. (200 milla, azt hiszem).

    nem tudom, ki hogy van vele, nálam minden 20 emberre esik 1 db musical rajongó. vagyis (az ismerőseim figyelembe véve) 20 emberből 19 nem fogja megnézni a filmet (még stream-en) sem.

    drukkolok neki, jól süljön el.
    engem a hideg ráz sajnos a (la la land, chicago, moulin rouge) műfajtól, közelébe sem megyek, még stream-en sem.

  26. javaslok egy DIE HARD musical-t.
    1. John Maclaine transzvesztita legyen.
    2. A felesége olyan nő legyen, aki már átoperáltatta magát (eleinte férfi volt) de újra megint férfi szeretne lenni, de nő testben.
    3. A végén ne Maclaine legyen a hős, hanem a nő. Ő kerekedjen felül a terroristákon. A Maclaine legyen egy inkompetens hím.
    4. Végig énekeljenek és táncoljanak.
    5. Maclaine legyen kövér és szerethető. Sértődjön meg minden gender-témán.

  27. baromi kíváncsi vagyok, mi sül ki belőle. A karrierje kezdeten, ki nem állhattam Gagát, de mostanra nagyon megkedveltem, iszonyat tehetséges a csaj (majdnem annyira sokkolóan énekelte a himnuszt, mint anno Whitney:D), top gun végén mikor kiírták Tony Scott nevét és felcsendült a hold my hand, törölgettem a könnyeimet a moziban. Szóval jah, hiába utálják sokan, tehetséges.

    Musical terén engem csak a Chicago vett meg, mert jól keverték a dalokat a sztoribal, ha húznak egy hasonlót, el fog ájulni a világ.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Az írott szöveg (c) 2004- , a médiatartalmakkal az eredeti jogtulajdonosok rendelkeznek.