Az öreg a streaming szolgáltatónak kell erre a VOD premierre, főleg mivel egy régi filmjéhez nyúl, bár ezt tényleg csak erős ecsetvonásoknak lehet most mondani. És persze Chow Yun-fat pótolhatatlan.
Párizs legjobb bérgyilkosa nem hajlandó megölni az egyik célpontját, így ellene fordul az alvilág, ellenben mellé fordul egy nyomozó. Főszerepben a gyönyörű Nathalie Emmanuel.
Katasztrófa és még csak nem a manapság felkapott szitokszavak mint wokeizmus és társai miatt. Szimplán csak egy szarnak néz ki, Cobra 11 szint. Mondom ezt úgy, hogy imádom Woo-t.
Szörnyű. Nálam végig a főszereplő előnytelen szemöldöktetkója elvitte a showt, minden jelenetben önkéntelenül arra fókuszáltam, hogy milyen gáz már.
Egynek elmegy,a többet meg nem várok tőle. Cserébe újranézem majd az eredetit addig.
Hüha.. Nem is merek semmit mondani inkább.
Én igen. A volt főbérlőm váratlanul visszatartja az egész kauciómat, pedig nem szabadna, nekem meg nincs itt rechtschutzom, nem hittem volna, hogy kelhetne, így ezt a csajt szívesen ráereszteném, hogy slowmóban verje péppé helyettem a rohadékot. :(
Egyébként filmileg ugyanaz a probléma, mint az utolsó Die Hardnál, a Hitmannél, Equalizernél és egyéb hasonló akció filmeknél. A főszereplő megint annyira túlontúl szuper és sebezhetetlen, hogy a néző nem bírja a főhös bőrébe képzelni magát, ezáltal hiányzik az empátia; nem lehet izgulni az épségéért. Ami hátra marad, az a látvány, de tartalmilag meglehetősen üres alkotássá silányul.
Édes Istenem, az a segg 1:25-nél….hát lehet, hogy szar a CGI, de hogy ez felkerült a listámra, az is tuti :D Az Isten éltesse, aki kitalálta a szűk latex nacikat :D :D :D
A gyönyörű és tehetségtelen Nathalie Emmanuel*