A Sony szerint a kritikusok és a nézők a hibásak

Jó, hogy volt cáfolat a Spider-Man nélküli Spider-Man gonoszos univerzumuk lefújásának híréről, hiszen most a Sony Pictures CEO Tony Vinciquerra olyanokat mondott, ami folytatásra utal… NOT! Amúgy kiderült, hogy cégen belül snake-bittennek hívják már ezeket a filmeket, mérgezettek.

A Los Angels Times-szal beszélt Vinciquerra, és olyan okosságokat mondott a Sony képregényfilmjeiről, hogy csak pisloghattunk. Ezek itt az ő állításai, szerinte ezek a tények:

A film minősége jelenleg nem számít, mindenképp szét lesz szedve

If we put another one out, it’s going to get destroyed, no matter how good or bad it is.

A sajtó tehet a Madame Web és Kraven megítéléséről, mert maguk a filmek nem rosszak, hiszen Netflixen jól teljesítettek. (Ami külön vicc, mert valamennyire árulkodik a Netflixes tartalomfogyasztásról is, legalábbis ott minden ismert neves blockbusternek van esélye toplistára, lásd a Fast X-et épp. Plusz a sajtó szétszedte mindet, mert akkora hatalma van (haha, ezer példa van a sajtó ellenére siker filmekre), de a Venom mégsem bukott, mert… logika?)

Let’s just touch on Madame Web for a moment. Madame Web underperformed in the theaters because the press just crucified it. It was not a bad film, and it did great on Netflix. For some reason, the press decided that they didn’t want us making these films out of Kraven and Madame Web, and the critics just destroyed them. They also did it with Venom, but the audience loved Venom and made Venom a massive hit. These are not terrible films. They were just destroyed by the critics in the press, for some reason.

Elvileg újragondolják a hozzáállásukat, ez a nagy tanulság. De mit gondolnak újra, ha nem ők tehetnek róla ugye… Ezen kívül Tony Vinciquerra a hét végén távozik az állásából. Mármint nem ezek miatt, mivel amúgy helyretette a Sony Picturest, de elmosolyodtam rajta.

human
írta
2024. 12. 29. 17:24
megjelenés
18
hozzászolás


18 hozzászólás a “A Sony szerint a kritikusok és a nézők a hibásak” bejegyzéshez

  1. A Madame Web még a Dakota Johnson szerint is szar volt. Biztos ő is tönkre akarta tenni valamiért a filmet.

  2. Egy nagyon fontos dolgot el ne felejtsünk; Nem szabad magunkra venni mert ezek a sajtó kijelentések SOHA nem a nézőknek szól hanem a részvényeseknek magyarázkodás. Az van, hogy a Sony vezetősége nem tanul és nem fog rendes embert keresni aki képes lenne rendesen a kezében tartani ezt a IP csokrot inkább keresnek egy olyan “fogmeget”. Nem vagyok meggyőződve, hogy nem azért készültek el ezek a filmek, hogy ne veszítsék el az IP jogokat. (mivel tud illik, hogy ha nem csinálsz egy megvásárolt IP-ből egy bizonyos idő után filmet elveszted annak jogait. Így készült megszámlálhatatlan hulladék VOD-os Hellraiser film :( )

  3. igazából a Madame Web csak annyira nem rossz film, hogy gyakorlatilag filmnek se igazán nevezném, mert az sértés lenne a tényleg filmnek hívható produktumokra nézve

    a Kravent még nem láttam, de nem sok jót nézek ki belőle, majd meglátjuk

    de persze szerintem a Venom mindhárom része is kula volt, csak valamelyik még kulább, mint a többi, és bár messze nem vagyok forgatókönyvíró, de az utolsó részben pl, ahogy Eddie eljut a kaszinóba, ha megnézzük, mi minden és főleg hogyan történik azért, hogy az az egy totál random találkozás ott megtörténjen, hát szerintem tanítani kellene, hogy így ne

    lehet persze, hogy az ilyen dumák nem nekünk, nézőknek szólnak, lehet, hogy ő maga se hiszi el, amit mond, csak elmondja, amit leírtak neki, de az is biztos, hogy az ilyen nyilatkozatokkal csak a saját inkompetenciájukat hangsúlyozzák

    a legtöbb ilyen film (nem csak a Sony filmjei) már full egy kaptafára, futószalagon, rommá fókuszcsoportozva készülnek, én úgy látom, és nem számít nekik se a kreativitás, se az eredetiség (illetve lassan mindkettő teljes hiánya), csak jöjjön be valamennyi lé, persze lehetőleg minél több, a többi meg szerintem nem is érdekli őket

  4. @Illés Gergely

    Oké, magyarázkodás, de ha mi földi halandók se hisszük el ezeket a magxarázatokat akkor miért várnánk azt, hogy akinek több millió dollárral fektet be az elhiggye?

  5. Röviden: mint egy mindenhez buta kisiskolás gyerek magyarázza otthon az anyjának a rossz bizonyítványát, persze másokra mutogatva hibáztatva őket. Csak amit egy kisiskolásnál még meg lehet érteni, az itt nála az ő korában és pozicíójában szánalmas. Egyébként baromi érdekes logika ez, hogy ha elmegyek rá moziba vagy rákattintok egy streaming csatornán, akkor az ezen fejeseknek azt jelenti, hogy én szeretem a filmet?! Mindenesetre legalább távozik ebből az állásból, nem volt ez neki való. Ha dollármilliós végkielégítéssel, akkor ez a világ tényleg a hülyéknek való.

  6. Illés Gergely, a Pókember 3 és az Andrew Garfield-os új Pókember között 5 év telt el. Ergo 5 év biztosan elég ahhoz, hogy ne veszítsék el a jogokat, szóval nem szükséges évente kijönni filmekkel.

  7. Endymion: ez nem automatikus, megállapodás kérdése, hogy milyen feltételekkel kapnak megfilmesítési jogokat.

  8. Morbius pozitív csalódás volt, divat utálni, nem is jó de egynek elment. Madame Webet nem láttam nem is érdekel, Kravent majd megnézem itthon. Újra kellene gondolni az egészet mert nagyon jó színészeket pocsékoltak el gyenge filmekre. Azzal meg nem értek egyet h Pokember nélkül ezek a karakterek nem működnek. Amit nagyon adnék egy R rated univerzum pokember gonoszokkal, pokember nélkül, Venom, Carnage, Scorpion, Hobgoblin, Kingpin atya ég micsoda filmeket lehetne ezekből csinálni ha komolyan veszik és nem 10 éveseknek szánják. Pokember meg nem működik R kategóriában mert alapból annyira infantilis és gyerekeknek szánt karakter h őt nem lehet ilyen filmekbe rakni. De sok karakter működne ha véres és komolyan vett lenne.

  9. Igaza van… Mi vagyunk a hibàsak.. 😂 😂 😂 Oooo Ne gyàrtsanak filmet, kapàsból utalom a pènzt.. A Madame Web èletem egyik legxarabb filmje… 😂 😂 😂 😂 😂

  10. 1. az, hogy egy ilyen pozícióban levő ember, mit mond, mit gondol, és mit mondhat azok gyakran nagyon eltérnek :)

    2. a sajtóra maszatolás azért nyilván elég gerinctelen és béna húzás, vagy nagyon erős paranoia, de ez a része nyilván netto faszság

    3. abban azért igaza van, hogy a Netflix siker is siker – és ott simán rengetege ember bírhatta a filmet.

    Ajánlom pl. a facebook kommenteket korábbi Rebel Moon kritikák alatt, valami döbbenetes, hogy a filmek minőségének irányába mérsékeltebb igényt tanusító nézők mennyire imádták és ekézték rommá az “összes hülye kritikust”, mert nyilván ezt csak élvezni kell, nem gondolkodni. Nyilván közhely, de ezen a platformon nem válogatsz még úgy sem, mint a moziban, nem egy filmért fizetsz, hanem nagyon sokért. És így egy nagyon más közönséghez jutsz el, akik valóban nagyon szerethetik, mert náluk ott van a léc. Persze rengeteg toplistás szar volt a Netflixen emellett is már, de szerintem meglepődnénk, hogy mennyi ottani nézőnek tetszettek ezek ténylegesen.

  11. Én nagyon akartam szeretni a Madame Web-et, de tényleg rossz lett sajnos. Úgy néz ki, mint egy direkt a Netflix alsó polcára szánt film.
    Viszont nem bántanám a készítőket, mert néha nem lehet tudni, hogy miből lesz siker, mármint előre. Amikor már kész, és mennek a tesztvetítések, akkor eső után köpönyeg, de amikor aláírsz, akkor még nem mindig egyértelmű. Van, hogy forgatókönyvet nem is látsz, csak rendezőt vagy egy-két színészt, és operatőrként vagy látványtervezőként kell a meló. Aztán jönnek a fejesek vagy egy tapasztalatlan producer/rendező, és eltolja az amúgy jó szakemberek munkáját. Vagy elfogy a pénz, vagy nem is volt sose – ilyenekre nincs ráhatásod.
    Majd legközelebb.

  12. tüske: azért a rendezőt én “bántanám”, vagyis elővenném. ha megnézel vele interjúkat, akkor eléggé el volt tévedve.

  13. Nos a Madame Web sem olyan rossz, csak nem moziba való. Az egy átlag streaming minőség. Itthon egy délután teljesen elvoltam vele, de ennyi, egy gyorskaja, már alig emlékszem rá. Morbius is egynek okés volt, de semmi extra. De igazából a Venom-filmek sem nagy eresztések, az elsőnél volt egy kis újdonság, működött Brock és a szimbióta között a kémia, ehhez Hardy is kellett persze, de a következő 2 film csak a pénz miatt készült el. Carnage karakterét iszonyat eltékozolták, annak a filmnek nem is volt sztorija. A harmadiknak legalább volt, de ott meg nem lőtték el Knull-t még csak egy első összecsapásra sem, szerintem az is egy tök gyenge film. Ehhez képest a Kraven ebben a Sony univerzumban kb. a legjobbak között van. Egynek tökre kikapcsolja az embert, a színész is jó választás volt. De persze az összes filmet Pókember köré kellett volna szervezni, így sok értelmük nincs. Annak is több értelme lett volna, ha elkészül Garfield-dal a harmadik Póki film, amiben összehozták volna a Baljós Hatost. Na mindegy. Kíváncsi leszek, hogy lesz-e további film vagy a Kravennel vége.

  14. @Anonymus

    Akiknek ezek szólnak azok magasról tojnak a filmekre. Valószínűleg látták a Tőzsdecápák-at egy klubvetítésen amikor még egyetemre jártak és kb. ennyi.

    Nekik a számok számítanak és egy ilyen magyarázat ugyanúgy megfelel nekik mint bármelyik másik. Ha nem teljesít valaki akkor lecserélik olyanra akik szerintük majd több pénz termel.

  15. A Madame Web szerintem is borzasztó volt. Elpocsékolt másfél óra vagy hány perc az életemből. Pedig azért láttam már rossz filmeket..
    Tegnap előtt néztem meg a Kravent egyik haverommal és mindketten ugyanazt mondtuk a végén, nem volt vele semmi baj simán nézhető volt moziban. A béna CGI meg csak másodpercenként számolható és a sztori amúgy is atlendít rajta szóval szerintem nem számít összességében. Bátran merem ajánlani.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Az írott szöveg (c) 2004- , a médiatartalmakkal az eredeti jogtulajdonosok rendelkeznek.