Kijött az Alien: Isolation játék új trailere, amiben baromi ijesztőnek tűnik a lény és az előle való bujkálás.
11 hozzászólás a “Van ahol még fosatós az Alien” bejegyzéshez
Biztosan érdekes lesz, én már előrendeltem a Nostromo változatot, de ez sem tekinthető eredet-sztorinak, hiszen itt már adott a xeno a fedélzeten. De persze ettől függetlenül ebből simán lehet egy remek kis horror játék, ami hozzátehet az Alien-univerzumhoz.
Fernando: Miért lenne eredetsztori? :D Az első Alien után játszódik, ahol a mélyálomban alvó Ripleyt keresi a lánya.
Dicséretes hogy az első filmhez nyúltak vissza.
Mondjuk ezt az elbújás dolgot nem igazán értem. Ha jól tudom, nem tudni róluk, hogy milyen érzékszervekkel tájékozódnak. A filmekben is mindig egyből tudták merre vannak a túlélők, ennek fényében majd pont egy szekrényajtó rejti el a lányt, na persze…
Halálra rémülni ezen? Ezuton gratulálok annak, akinek sikerült. Hahota!
Egyébként mint gáma elég bírható. De akkor ez is ilyen csak bujkálós, semmi akciózós fps lesz mint az a fos horror utánzék Outlast? Egyenlőre nem vagyok még elájulva. Látvány remek.
Ha lövölde lenne, pont a lényeget irtanák ki egy Alien játékból.
A cápákhoz hasonlóan elektromágneses kisugárzás alapján észlelnek, ezért találták meg az áldozatokat. Normál érzékszervük (látás, szaglás) elvileg nincs, talán hallani hallanak valamit.
gatling
Mondta a csaj hogy nem lehet előlük elbújni…
Nem feltétlen az alien elől bújuk a szekrénybe, lesz ott más is, de ha azt nézzük hogy melyik a reálisabb egy; egy idegennel szemben bámulni azt, vagy a szekrényben elrejtőzni, akkor én utóbbira tenném a voksomat.
Szerintem meg pont ellenkezőleg, botrányosan modellezték le az Alient. Más videókból látszik, hogy esetlen a mozgása, fizikailag érzékelhetetlen (mintha egy papírmakett szaladgálna) meg úgy maga az egész lény kinézete olyan mű.
A filmekből bármelyik képkocka jobban “megijeszt” mint ebből a játékból fél óra gameplay pedig hypeolják rendesen a fosatós részeket.
Nincsen semmi baj azzal a modellel.
Leave a Reply
Hirdetés
Az írott szöveg (c) 2004- , a médiatartalmakkal az eredeti jogtulajdonosok rendelkeznek.
Biztosan érdekes lesz, én már előrendeltem a Nostromo változatot, de ez sem tekinthető eredet-sztorinak, hiszen itt már adott a xeno a fedélzeten. De persze ettől függetlenül ebből simán lehet egy remek kis horror játék, ami hozzátehet az Alien-univerzumhoz.
Fernando: Miért lenne eredetsztori? :D Az első Alien után játszódik, ahol a mélyálomban alvó Ripleyt keresi a lánya.
Dicséretes hogy az első filmhez nyúltak vissza.
Mondjuk ezt az elbújás dolgot nem igazán értem. Ha jól tudom, nem tudni róluk, hogy milyen érzékszervekkel tájékozódnak. A filmekben is mindig egyből tudták merre vannak a túlélők, ennek fényében majd pont egy szekrényajtó rejti el a lányt, na persze…
Halálra rémülni ezen? Ezuton gratulálok annak, akinek sikerült. Hahota!
Egyébként mint gáma elég bírható. De akkor ez is ilyen csak bujkálós, semmi akciózós fps lesz mint az a fos horror utánzék Outlast? Egyenlőre nem vagyok még elájulva. Látvány remek.
Ha lövölde lenne, pont a lényeget irtanák ki egy Alien játékból.
A cápákhoz hasonlóan elektromágneses kisugárzás alapján észlelnek, ezért találták meg az áldozatokat. Normál érzékszervük (látás, szaglás) elvileg nincs, talán hallani hallanak valamit.
gatling
Mondta a csaj hogy nem lehet előlük elbújni…
Nem feltétlen az alien elől bújuk a szekrénybe, lesz ott más is, de ha azt nézzük hogy melyik a reálisabb egy; egy idegennel szemben bámulni azt, vagy a szekrényben elrejtőzni, akkor én utóbbira tenném a voksomat.
Szerintem meg pont ellenkezőleg, botrányosan modellezték le az Alient. Más videókból látszik, hogy esetlen a mozgása, fizikailag érzékelhetetlen (mintha egy papírmakett szaladgálna) meg úgy maga az egész lény kinézete olyan mű.
A filmekből bármelyik képkocka jobban “megijeszt” mint ebből a játékból fél óra gameplay pedig hypeolják rendesen a fosatós részeket.
Nincsen semmi baj azzal a modellel.