A kölkök és az Inception

Nolan egy friss interjúban kiszakadt az elméletgyártók egy részére. Spoileres, csak az olvasson tovább, aki már látta a nyár blockbusterét.

The kids are not wearing the same clothes at the end! And they do age! We were working with two sets of kids.

Azaz: nem ugyanaz a ruha van a végén rajtuk és öregszenek is. 2 pár gyerekkel dolgoztak.

Szerinte nem az a lényeg, hogy eldől-e a pörgettyű vagy sem, hanem hogy Cobbot ez már nem is érdekli. Persze Nolan sem árulta el ténylegesen, hogy álom-e vagy valóság, csak másik értelmezést tolt meg a gyerekek ruhája elméletet lőtte le.

human
írta
2010. 11. 24. 23:25
megjelenés
28
hozzászolás


28 hozzászólás a “A kölkök és az Inception” bejegyzéshez

  1. Őszintėn, számít ez? Tudom h a film csattanója, de ehhez minimum 2-3 újranézés szükséges…

  2. na, most direkt megnéztem, bár nem vagyok nagy elméletgyártó. a ruhák néhány igen kis részlettől eltekintve ugyanazok (kivéve a liftes-tengerpartos jelenetnél, ott valóban mások, de az egy másik emlék), ezek a kis részletek meg származhatnak az emlék/álom torzulásából… de ha ő mondja :)

  3. srsly, ez kinek új?

    spoiler_

    premier után 2 nappal mindenhol leírták hogy 100% hogy valóság, hiszen a gyerekei változtak (kor+ruha), meg amúgy is eléggé kileng az a pörgettyű, még ha vissza is áll 1 pillanatra

    és egyetértek, tényleg a karakterfejlődés a lényeg, a film elején, kb egy 10mp jelenet, de leo ott a hotelben, pörgeti, fegyverrel a kezében, tudja ha nem áll meg, egyből lelövi magát, ezzel szemben a végén megpörgeti, és elsétál tőle

    ennek ellenére továbbra is van 1-2 pont amit nem értek.
    fisher hogy jön vissza limbobol, miután a csaj lelőtte, ha meg nem limbo, hanem még 1 szintel lejebb megy, akkor meg miért oda kerül?
    és saito miért öregebb? csak pár percel halt meg korábban mint leo, az a pár perc szorozve 20^3 nem lesz 60 év különbség

  4. de ami a lényeg: hogyhogy nem hugyoztak be 10 órán keresztül, amikor én már a mozi végét is alig bírtam ki?

  5. Akkor csak én álmodtam, hogy a film végén a nevek után (elég sokat kellett várni és a mozi takarítói már szinte öltek a nézésükkel) van egy hang ami a totem eldőlését hallatja?

  6. Máig nem értem, mit lehet egy olyan filmen ennyit elmélkedni, ami a dialógusok 90%-ban önmagát magyarázza, és végig tök egyértelmű szálon fut. Kicsit emlékeztet a Prestige “van-e buborék a végén a tartályban, avagy sem” viccére.

  7. Én is totál úgy emlékszem, hogy ugyanaz volt a ruhájuk, de ma hazamegyek és megnézem a DVD biztonsági másolatát. xD

    +nagyon nagyon remélem, hogy nem lesz folytatás.

  8. Ax3 ki engedheti meg magának a 10 óra alvást manapság. Én már nem is tudnék annyit aludni. :D

  9. nem mindegy, Caine már elmondta, hogy hogy volt a scriptben, végig az van ami volt, tehát a vége valóság.
    Most az tök lényegtelen, hogy Nolan a végén úgy vágta meg a filmet, amikor papírra vetette ötletét, amit évek óta dédelgetett ,akkor az egészet így írta meg, van Cobb-nak egy mission amit teljesít és happy end, hazamegy.
    + tök felesleges elméleteket gyártani, mert úgyse erősít meg a film

  10. Ax3
    ez rossz következtetés – előtte, utána és közben (pl hajnalban) is elintézem ha kell ;)

    human
    kibírni még csak kibír de nem egészséges (az orvos szerint 3 óránként célszerű), ill ha jól emlékszem az első rétegben sem véletlen esett az eső, noch da zu egy erős szedálásnál nem igazán működik a visszatartó izomzat, szóval kicsit foltos naciban kellett volna ébredniük (egyiküknek legalábbis tuti).

  11. Emlékszem, mikor még nem láttam a Mátrixot, kérdezgettem ismerősöket, miről szól, és mindenki azt mondta, hogy nem lehet elmondani, meg bonyolult, meg hú de elgondolkodtató. Aztán megnéztem, és nem értettem, mert egyszerű volt, mint a bot. Ugyanez a helyzet ezzel a filmmel is. Komolyan nem értem, mit lehet ennyit agyalni rajta.

  12. Fiatalon én többször aludtam 12 órát egybe. Ma már örülök, ha reggelre nem szarok be… :D

  13. “Szerinte nem az a lényeg, hogy eldől-e a pörgettyű vagy sem, hanem hogy Cobbot ez már nem is érdekli.”

    Remek, ezt mondom a nagy pörgettyű vitában a kibeszélőben :)

  14. Gonzo
    Szedálásnak számít szerintem az is, amikor buliból hazaérve tök részegen beájulsz az ágyba, és alszol egy huzamban 10-12 órát, mégsem vizelsz be – én legalábbis nem szoktam…
    Stuttgart-Esztergom 11 óra – “egy seggel”…

  15. Most, hogy elmentek a lányok, beszüljünk az incep..inkontinenciáról :))
    Szerintem azért nem érdekelte, hogy pörög-e a totem ,mert sietett csurgatni..csak előbb még kelett a kötelező puszi a kölköknek..
    Valamint Yusuf egyszer csurrant egy picit, nem mondom meg hol…nézzétek figyelmesen a filmet…és nem nem lesz fura hogy miért bámuljátok egy másik pasik tökeit órák óta :)

  16. Egyébként az egész film bukik az alapelveken, ha jól megnézzük. :) Álmunkban nem érzünk fájdalmat ha kitörik az összes fogunk, akkor sem ha leszakad a karunk, akkor sem ha öt sebből vérzünk. Csak álmodunk tovább, vagy egyszercsak felébredünk. Ezen kívül akit az életben még nem lőttek meg, nem fájt a foga, nem tört el végtagja, stb(rengeteg féle fájdalom létezik ugyebár), az álmában sem fogja tudni elképzelni hogy az milyen fájdalom lehet.

    Ezt csak azért írtam le, hogy lássátok az egész film egy baromság az alapjaitól kezdve, de ennek ellenére nagyon szórakoztató és elgondolkodtató, remek munka. Nekem nagyon tetszett.

  17. rcs, hát ja amúgy jó nagy hülyeség és következetlen az egész film – pl: Sato később ment le jóval a váróba, a gazdag gyerek után DE az szépen fiatalon van megkötőzve, Sato meg leélte az életét, persze akkor a néző, hogy fogná fel, hogy az ott feleség és gazdag ficsur, Sato-s dolog, hogy meg most jó öreg, olyan cool meg rejtélyes, meg ahhhhh*2 :-)
    DE amúgy nekem is tetszett, csak az OKOS jelzőt ne használnák annyira ennél a filmnél, ugyanolyan mint a többi :-)

  18. nálam már az az “alapelv” leverte a lécet, hogy annál gyorsabban pörög az agyad mennél több álom van az álomban…

    ehhez képest a gyerkőcök rucija szvsz marginális kérdés.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Az írott szöveg (c) 2004- , a médiatartalmakkal az eredeti jogtulajdonosok rendelkeznek.