A rabszolgás, nácis, AIDS-es filmek mindig nyernek!!!

“A 12 Years a Slave csak a témája miatt nyert Oscart!” Azt hagyjuk figyelmen kívül, hogy a rendező miket tett előtte az asztalra, de a nagy elméletek már ott megdőlnek, hogy idén a Book Thief tipikus Oscarra gyúrt nácis, érzelmes filmnek tűnt, azt sehova sem jutott, pedig 7,7 az IMDB-n, szóval simán lehet jó.

Aztán nézzük meg az utóbbi évek győzteseit, mennyi is szól a rasszizmusról tisztán?

2012 – Argo
2011 – The Artist
2010 – The King’s Speech
2009 – The Hurt Locker
2008 – Slumdog Millionaire
2007 – No Country for Old Men
2006 – The Departed
2005 – Crash
2004 – Million Dollar Baby
2003 – The Lord of the Rings: The Return of the King
2002 – Chicago
2001 – A Beautiful Mind
2000 – Gladiator
1999 – American Beauty
1998 – Shakespeare in Love
1997 – Titanic

Egy darab, az is a legszarabb az összes győztesből és szinte senki nem tudná elmondani már mi történt benne, szemben a Departeddel, vagy a 14 éves Gladiátorral.

Olyan szempontból is érdekes a lista, hogy sokan szeretik oltani az Oscart, de ezen filmek egyike sem igazán szar (kivéve a Crasht), még ha lehetett volna jobb győztes is az éveikben. Ezt úgy mondom, hogy nem tetszett mind közülük.

human
írta
2014. 03. 04. 13:52
megjelenés
54
hozzászolás


54 hozzászólás a “A rabszolgás, nácis, AIDS-es filmek mindig nyernek!!!” bejegyzéshez

  1. 2012 – Argo
    2008 – Slumdog Millionaire
    2002 – Chicago
    1999 – American Beauty
    1998 – Shakespeare in Love

    Ezeket speciel képtelen voltam végignézni… :)

  2. “szinte senki nem tudná elmondani már mi történt benne”
    Ha azt nem is, de a buszokon azért van akkora ablak, hogy a csóró feketéket közszemlére tegye szöveg legalább akkora alap, mint a megöregszünk és nem tehetünk ellene semmit ez az elméleted gondolat. :D

  3. 2012 – Argo
    2011 – The Artist
    2009 – The Hurt Locker
    2007 – No Country for Old Men
    2005 – Crash
    2002 – Chicago
    2001 – A Beautiful Mind
    1998 – Shakespeare in Love

    Az Artist-t nem láttam, de nem is tudnék leülni rá. A No Country meg nem volt rossz, de annyira jó se. A többi viszont elég gyengusz…

  4. Az az elmélet inkább helytálló, miszerint a színészi/színésznői díjakra szokták mondani, hogy valós személy, meleg, AIDS-es, elnyomott (akár rasszizmus, nácis-zsidós téma miatt), nagy külső változást (fogyás, hízás, stb.) igénylő, és testi/szellemi fogyatékos szerepeknél nagyon esélyes az Oscar. Vagy ha legalább ezzel kapcsolatos a film, akkor valamelyik mellék/fő színész/színésznő biztos kap. Ha én is ’97-től nézem (csak a férfi főszereplői díjat), akkor erre már sokkal több példa akad:

    2013 – McConaughey, AIDS-es
    2012 – Day-Lewis, valós személy
    2010 – Firth, valós személy+beszédhiba
    2008 – Penn, meleg
    2006 – Whithaker, valós személy
    2005 – Hoffmann, valós személy
    2004 – Foxx, valós személy
    2002 – Brody, valós személy (ha jól tudom)+nácis-zsidós elnyomott
    1997 – Nicholson, kényszerbeteg

    A legjobb filmnél inkább az a baj, hogy sokszor van az adott évben egyértelműen jobb film, mint amit végül választanak. Kiváló példa a Crash, Shakespeare in Love (köztudott, hogy nagyon a producer Weinstein nyomása döntött), vagy akár a King’s Speech (jó film, de volt akkor jobb, nem is egy szvsz).

  5. Mindig is lesznek olyan emberek akik divatból fikázzák az oscart, Most a sok szélsőséges embernek biztos szúrja a szemét hogy a slave nyert. haha

  6. Thomas: oké, de nézd meg az Oscar előtti kommenteket és mindenki a fő filmnél vezeti fel az elméletet. Az meg hogy ” valós személy, meleg, AIDS-es, elnyomott (akár rasszizmus, nácis-zsidós téma miatt), nagy külső változást (fogyás, hízás, stb.) igénylő, és testi/szellemi fogyatékos szerepeknél nagyon esélyes az Oscar. ” már sokkal szélesebb spektrum, egyrészt mert valós személy bármi lehet, a betegség pedig eléggé erős színészi munka. De ott is csak kettőt találtál ami belefért a Nácis/Rasszista/AIDSes témába

  7. A Király visszatér pl. biztos, hogy rasszista, mert 3 órán keresztül csak orkoznak benne…

  8. akárki akármit mond, összességében akkor is az Oscar adja a legárnyaltabb képet az adott év filmterméséből. nem a legjobb film kategóriájára, hanem ez egész díjátadóra gondolok.
    a jelölésekig még szerintem nagyjából egyet is lehet érteni vele 80, akár 90%-ig.
    A díjjazásban viszont nem ártana valami szemléletváltás. Eltolódni kicsit a “különlegesebb/merészebb/újszerűbb” filmek irányába. Ez persze nem mostanában fog megtörténni. Jó film a 12 év rabszolgaság, az Argo és az Artist is. De semmi nem venne rá, hogy újra megnézzem őket.

  9. Én borítékoltam előre a slave-et. Tipikus oscar-bait.
    De annak örülök, hogy a Gravity tarolt, nekem ez adta a legtöbbet a mindanivalójával. Ezért is sajnálom, hogy legjobb film nem lett, bár ez mem is az a kategória.
    Ami előtt én értetlenül állok, az a Leo dolog…
    Nagyon szeretem, de ezt a szerepet nem tettem volna bele a jelölések közé.

  10. Engem inkább az zavar, hogyha nem is minden évben bukkanak fel ilyen filmek (rabszolgás vagy elnyomós, betegséges stb.) az majdnem mindig valamilyen díjjal jár. Ugye ebből a legismertebb a Schindler listája, ami kétségtelenül megérdemelt, de ez vonta maga utána A zongorista, meg a más hasonszőrű 2. vh filmek sikerét.

    De ami a legrosszabb, az a posztban is emlegetett tény, hogy egyértelműen tanúsítható (kritikai és nézői szinten egyaránt), hogy mennyivel jobb filmek készültek elgtöbbször az adott évben.

    2014: 12 év rabszolgaság (egyetértek)
    2013: Zero Dark Thirty/Django elszabadul az Argo helyett.
    2012: Drive/Shame az ultraciki A némafilmes helyett.
    2011: Eredet/Fekete hattyú… a korrekt, de nem több A király beszéde helyett.
    2010: A bombák földjén (egyetértek)
    2009: Frost Nixon/Watchmen/Becstelen brigantyk/A pankrátor… a jó, de messze nem 8 Oscart érdemlő Gettómilliomos helyett.

    És ez csak az utóbbi 6 év. Mindegyik filmtől lehet persze jobbat mondani bárkinek, de a nézők és sokszor a kritikák is magasztalták együttesen ezeket a nagyon mellőzött műveket.

  11. Molroth! Minden kekeckedés nélkül: elmondod nekem, mi a Gravity mondanivalója?

  12. “Molroth
    De annak örülök, hogy a Gravity tarolt, nekem ez adta a legtöbbet a mindanivalójával.”

    Ezen felröhögtem. “MONDANIVALÓJÁVAL”.
    Kb 3 oscart érdemelt az a film. Látvány a fényképezés meg vágás. Ennyi.. De 7 et semmiképpen sem.

  13. Istenem, hogy én mennyire felhúzom minden alkalommal magam, mikor meglátom, hogy a Crash Oscart nyert, a Brokeback Mountain meg nem. Röhej…
    (A másik hasonló a Shakespeare in Love, ezt speciel végig se tudtam nézni.)

    De amúgy igen, remélem aki az Oscaros posztnál olyan nagyon kiakadt, hogy csak a téma miatt nyert a 12 years a slave, az most végigböngészi ezt a listát, de akár még jobban visszamenve is érdemes.

    A színészeknél pedig oké, hogy szeretik díjazni a valós személyeket/betegeket/hízás-fogyást, de azért lássuk be, hogy ha ezeket egy jó színész csinálja, az általában jó alakítást is jelent, meg ilyen esetben a színésznek is könnyebb dolga van, mármint, hogy jobban meg tudja mutatni, hogy mit tud.
    Bár, én kifejezetten szeretem az átlagos, visszafogott, de nagyon aprólékos alakításokat is (pl. Bruce Dern idén), de tény, hogy ezekre kevesebben kapják fel a fejüket.

  14. Shannen says:
    Istenem, hogy én mennyire felhúzom minden alkalommal magam, mikor meglátom, hogy a Crash Oscart nyert, a Brokeback Mountain meg nem. Röhej…

    Akkor jönnének az okostojások, hogy az csak azért nyert mert buzik voltak benne.

  15. Nekem a legendás, időtálló alkotások hiányoznak, alig van itt olyan, amit bármikor megnéznék. Ha belegondolok a Departed és a No Country még úgy is a felsőházba kerül nálam, hogy messze nincsenek dobogón a Scorsese ill. Coen brothers életműben.

    Kb. mindig támadják a győztest, polkorrektség, amcsi hazahúzás, pénz-marketing indok stb., ürügy mindig lesz. Az is lehet, hogy néhány szavazót ilyen mellék dolgok is befolyásolnak, másokat meg nem. A 12 years remek film, bár szerintem nem egyenletes minőségű a 130 perc, jó pár jelenet látványosan kiemelkedik, úgy tekintem azokért abszolút megérdemelte, témától függetlenül. Idén nem érzem, hogy bárki is messze kenterbe verte volna a mezőnyt.

  16. Még mindig nem lehet felfogni, hogy a Gravity a technikai díjakat vitte el?! Eszem megáll…

  17. Szerintem a Gravity megérdemelte, azt amit kapott. A director, illetve original score-on kivül mind technikai dij – amiert mellesleg majdnem 5 evet dolgoztak.

    Nekem egyedül Matthew McConaughey-nél rezeg a léc idén. Nem hiszem, hogy neki adtam volna, bar nagyon jo volt a Dallas Buyers Club-ban. Jared viszont abszolut megérdemelte.

    Visszatérve a Gravity-hez. Természetesen van mondanivaloja. Sandra magzati pozicioja, az hogy *SPOILER* kimaszik a vegen a vizbol – egy születesi es evolucios folyamat metaforaja is lehet. A film elejétöl a végéig, tehetetlenül sodrodik sorsa, az ujjaszületés felé. Szerintem érdekes, hogy az ürrel mi mindent lehet abrazolni.

  18. Szerintem az idegennyelvű győztes A Nagy szépség simán veri az idei összes amcsi jelöltet, sőt még a Vadászat is. Az elmúlt években ez elég sűrűn előfordul.

  19. Watchmen: de hát ez nem igaz, rengeteg nácis, rabszolgaságos nem jár automatice díjjal. Most komolyan, az érvelésedben ott van Django, nem lett legjobb film pedig rabszolgaságos, nem automatice tarolás volt rögtön.

  20. Vajna tegnap megmondta: idén a 12 Yearsnek kellett nyernie,ennyi.Általánosítani – “a rabszolgás,nácis,AIDS-es filmek MINDIG nyernek” – hülyeség,gondolom ezen poszt célja is egy kis vitaindító volt,nagyon helyesen.A bölcsek azt szokták mondani: igazság nincs,csak nézőpontok.Ez így van,de VAK az,aki nem látja kint mikor milyen “szelek”,aktuális érdekek szerint díjaznak.

    Emlékszik még valaki Tom Hanks beszédére úgy tizeniksz éve?Vagy a második Oscarja átvételénél,vagy később egy díj átadása előtti felvezetésként fejtegette,vagy inkább KIJELENTETTE,hogy mindig is Hollywood lesz az a hely,ami felnyitja az emberek szemét azokra a dolgokra,amikről a VILÁG nem tud,vagy nem beszél.Aranyos volt,ahogy elmondta,Hollywoodnak köszönhetjük az AIDS megismerését (?),a homoszexualitás elfogadását (??),a rasszizmus megszűnését (??? – nna itt dőltem hanyatt a székkel),és ezt ők ott kint EL IS HISZIK!Kicsit olyan ez,mintha Trier a némsági fogadalmát félretéve Cannes-ban kijelentette volna,hogy a világ az aktuális filmjéből ismerhette meg a b@szást!

    Ha már Gravity: a negyven éve Amerikában élő és filmező Vajna is rá adta a voksát,és kerek-perec megmondta,hogy egyszerűen fogalma sincs,hogy hogyan tudták megcsinálni.Pedig “talán” valamennyire van rálátása,főleg az akkor trükktechnikai forradalomnak számító T2 körüli bábáskodása után,húsz év ide vagy oda.

    A mai nap botránya is alakul: állítólag a 12 Years könyv kamu,pontosabban az író aki úgy adta elő hogy mindez vele történt meg egy egyoldalas újságcikk alapján írta a regényét.Fincsi.

  21. Human: Nem volt a Django mögött tarolás (Tarantino filmnél nem is mindig egyértelmű, hogy a szakma mennyire fogja szeretni), de a jelölésig eljutott, ami megint azt mutatja , hogy azért a témát is elismerték, ugyancsak a Becstelen esetében (ott volt a legjobb film jelöltek között). Illetve mindkét film színésze nyert díjat vele. Szóval mégsem annyira mellőzőtt egyik alkotás sem. Ha nem csak a legjobb filmet nézzük, hanem a szereplőket is, akkor ez a rabszolgás/nácis/betegséges-téma még több versenyzővel gyarapodik.

    Ott van a Gettómilliomos is, aminek nem csak az volt az üzenete, hogy szinte “rabszolgákat” tehát ultraszegényekes témát díjazta, hanem nyitás volt Bollywood meg a hatalmas indiai piac felé is. Szóval itt a baj megint, hogy az Oscar majdnem mindig megpróbálja valamilyen séma szerint díjazni az adott évet, ahelyett, hogy pusztán maradna a legjobb filmeknél és azokat díjazná.

  22. Mi az, hogy pusztán a legjobb filmet díjazza? Ezen lehet rágódni sokáig, de egy ponton túl akkor is szubjektív marad. Bizonyos szempontból a 12 years, másikból a Gravity, harmadikból meg a Dallas Buyers a jobb. Mindegyikbe bele is lehet kötni. Az meg természetes, hogy az átlagostól eltérő filmek, sztorik, karakterek aratnak. A különlegesre kíváncsi a nép. Arról írnak, abból többet hozhat ki a rendező, pláne a színész. Rabszolgás/nácis/betegséges-téma sor folytatható tovább is, s akkor minden győztest lefedünk. Ha azt mondjuk nem szabad az akadémiának a téma miatt megkülönböztetnie egy filmet ugyanez igaz a nézőre is. Ne azt nézze, hogy rabszolgás/nácis/betegséges stb., az mellékes.

  23. Jó a poszt… XD

    Kit érdekel az Oscar, bármit is csinálnak ott… Teljesen amerikai megközelítése a filmeknek. Uuuugyan már.

  24. A témáján belül, megvalósításában legyen kiemelkedő. Nem is értettem azokat a hozzászólásokat hogy a 12 years azért fog nyerni mert rabszolgás. Igaza van Humannak,az hogy valamilyen film elnyomásról, háborúról, népírtásról szól, önmagában még nem jelent semmit, nagyon sok ilyen témájú film van melyeknek esélyük sincs az oscarjelölésig eljutni. Nagyon örülök ennek a posztnak, mert feketén-fehéren bemutatja a valóságot ebben a témában… Crash-t én sem tudtam végignézni, és megértem hogy 2008-ban a gettó milliomos nyert, de basszus, örökké fájni fog hogy a Benjamin Button ellenében nyert. Nem ide tartozik, de megemlítem, hogy ha a Forma1 amerikában is olyan népszerű lenne mint európában, a Rush is bizos kapott volna még néhány jelölést.

  25. wildart: igazából, ha belegondolsz, míg nem téma valami egy nagyobb filmben, addig tényleg mintha tabu lenne a médiában, hiába tudsz te és még sokan róla már ezer éve

  26. Mammut:

    hát igen,a megismertetésben is,és az elfogadtatásban is nagy szerepe van Hollywoodnak – csak az régen rossz,ha egy iskolásnak,fiatalnak filmekből kell megismerkednie a körülötte lévő világgal.Viszont ha a fentiekből indulunk ki,akkor joggal tételezhető fel a “célzott” díjazás.

  27. Én megnéztem ezt a 12 évig dolgozni kell-t, és rohadtul nem hatott meg, lelkiismeret furdalást pláne nem éreztem, mert mire fel. Semmiféle érzelmi katarzis nem történt, mivel ez egy történelmi távlatokat megidéző film – és igen gyengén, erőtlenül teszi. A sztori sem ütött. A rendezése sem. A színészi játék sem. Semmi sem. Mi volt ezen Oscar? Di Caprio meg semmit nem kapott már megint. Helyette egy nímand viszi el a szobrot? Szégyengyalázat ez a pozitív diszkrimináció. Le vele.

  28. Szerintem nem az a baj, hogy egy egy filmet a temaja miatt dijaznak, hanem az ezt akkor is elonyben reszesitik ha maga a film nem nyujt semmi eredetit vagy lenyugozot. A 12 years of slave temaja megindito lett volna, ha az egesz filmben nem minden egyes karakter ugy beszelt volna mintha minimum egy egyetemet vegzett volna illetve ha nem vettek volna szepen sorba minden klisset es az egesznek nem lett volna olyan ize mintha egy kozepiskolai tortenelem kony szaraz szoveget olvasnam. Nincs mereszseg es sajnos ezert lehet tudni, hogy a 12 years nyer es a Wolfnak eselye sincs – en Leo helyeben mar lassan el se mennek, mondom ezt ugy hogy a szineszek dinazasaval semki bajom nem volt, mi d megerdemelt volt megha en a foszereplomnel masnak szoritottam.

  29. Kicsit furcsa a Filmbuzin ilyen “Rage-ReRage” dolgot látni, olaj ez a tűzre… És elég provokatív húzás, pláne úgy, hogy 1, nincs két ember, akik teljes mértékben egyetértenének ebben a témában (az Academy Awardsról beszélgetni olyan egy barátságnak, mint a Monopoly, ha nem rosszabb) 2, ahhoz, hogy megértsük és helyén kezeljük az Oscart, a filmek minőségénél messzebbről kell néznünk a képet. Már persze szerintem :)

    Azt meg szabad amúgy kérdezni, hogy mi ez az elsöprő gyűlölet az Ütközések irányába?

  30. human:
    “Molroth: beszarok, végignézted a listát? oscar bait…”

    Persze, hogy végignéztem. De nálam az oscar bait nem jelent egyet a négeres,fasisztás, elnyomós történelmi személyessel, az UD teljesen jól meghatározza.

    Egyszerűen lerí a filmről, hogy “oszkárra gyúrva”. De ezzel semmi gond, hiszen ettől még a film lehet jó, ahogy sok film az is.
    Az meg más kérdés, hogy van aminek bejön ez (Forest Gump), van aminek meg nem (Nevem Sam).

    Azzal egyetértek, hogy a négeres, zsidós-fasisztás, homo, stb filmek nem járnak feltétlenül oscarral, de azért dolgozik keményen az amerikai öntudat-bűntudat néha. Hangsúlyozom: néha.

    A listából sok filmnek nem adtam volna legjobb film oscart, de furcsamód ezek egyike sem a tipikus oscar film. Nah jó, egyet kivéve… :D

    Aki szerint meg a Gravity-nek nincs mondanivalója, az nézze meg a plusz rádiós jelenetet, de ha akkor sem kezd el semmi motoszkálni a kobakban, akkor az inkább csak Bay filmekre váltson jegyet. :D

  31. “Di Caprio meg semmit nem kapott már megint. Helyette egy nímand viszi el a szobrot?”

    Heh, csodálatos dolog az elfogultság, meg az, amikor valaki látott idén néhány filmet, és az alapján ítél. Jó, hogy nem te sértődsz már be DiCaprio helyett, ráadásul totál jogtalanul. Ha tavaly nyer DiCaprio, akkor minden fasza, nagyon kijárna neki, igen. De ha idén kapta volna, akkor ez lett volna az utolsó Oscar, amit megnézek. Csak azért maradtam fenn, hogy lássam ahogy Jared és Matthew átveszik a díjakat.

  32. A Gravity állítólagos mondanivalójáról nekem az a South Park epizód jut eszembe, amikor a srácok írnak egy undorító könyvet, azt mondják, hogy Butters írta, a könyv pedig sikeres lesz. Majd Butters megírja a folytatást, amibe az olvasók belemagyaráznak minden hülyeséget, holott egy szemét az egész. Szerintem ugyanez a formula a Gravity-nél is. Sokan olyanokat magyaráztok bele, ami nincs is benne, csak hogy ne kelljen beismerni, hogy valójában egy totál meaningless látványfilm. Maximum annyi lehetett volna az érdeme, hogy piszok jól megfog egy bizonyos hangulatot, de szerintem(!) még ez sem sikerült neki.

  33. Azt se felejtsük el, hogy a sok okostojás érvelő tavaly a nyakát tette rá, hogy a Lincoln és Spielberg fog nyerni… Most mind hallgat.

  34. Mellesleg a Gravity-t támadóknak: a filmnek igenis van rejtett mondandója, rétege.

    SPOLIEREK KÖVETKEZNEK!!!!!!!!!!!!

    A film Ryan Stone lélekbeli újjászületését, feltámadását meséli el. Gyermeke meghalt, ezért egyedül, elveszettnek érzi magát az életben = űrbéli színtér. Jönnek a különböző akadályok, jelen esetben a space debris, átvitt értelemben a való életbeli csapások. Akárhányszor Stone úgy érzi, sikerült túltennie magát gyermeke halálán, és élheti végre az életét, sikerült megmenekülnie, a gyermeke halála, és az általa kiváltott következmények, események hatványozódva térnek vissza az életébe, újúlt erővel = a Föld körül keringő, mindig visszatérő, egyre nagyobb kárt okozó debris. Az űrben megfigyelhető, hogy ha becsapódik valami valamibe, az gömbszerűen, hatványozódva robban szét, és az egymásnak ütköző darabok szintén gömbszerűen hatványozódnak, és így tovább = ugyanilyen hatása volt Stone életére a gyermekének halála. Stone keresi a megváltást, és nem tudja, hogyan találhatja azt meg = különböző vallási motívumok, Buddha-szobor, stb… Sokszor meg is próbálja feladni, de végül sikerül neki, és túléli a vele történt eseményeket, szinte újjászületve a Földön = túltette magát gyermeke halálán.

    A Gravity úgy van elkészítve, hogy aki csak a látványt képes észrevenni, az is a végletekig élvezze, de aki tud képet és filmet olvasni, egy kiváló filmet lásson meg benne. Úgy mesél el egy narratívát, mint a film történetében még soha semmi… Aki pedig üresnek látja, az pusztán nem tud filmet olvasni…

  35. A rabszolgas filmek most kezdenek felivelni…megcsinaltak a djangot es valaki rajott, hogy most mar lehet hangosan n*ggerezni es puff neki csinaltak oscarra egy filmet es meg is lett. Na ez itt a nagy problema. Nehogy mar ez legyen a legjobb film…azon kivul, hogy erosen probal hatni az emberi erzelmekre semmit nem er az egesz.

    Es most hiaba emelsz ki 1 filmet minden evbol persze az lehet pont nem rasszistas, nacis de ettol fuggetlenul elfogult az akademia es beszopjak a hatasvadasz filmeket (mint pl a 12 years).

    Leorol meg annyit, hogy nem azert mert olyan hude nagy rajongoja vagyok sot szerintem a wolf of wall street nem is a legjobb filmje, de ha vegignezzuk, hogy mikben szerepelt mindegyik kituno film es sokkal inkabb erdemelne szobrocskat mint Matthew aki szo se rola nagyon osszekapta magat de megiscsak kb 2 filmje van ami eljuthatott az akedmiaig.

  36. anthony711: Mindezt giccsesen, sablonosan és szájbarágósan elmesélve, hogy még egy 10 éves is rögtön megértse. Ne nevezzük már ezt komoly mondanivalónak.

  37. h1gh: De hiába volt Leonak temérdek kitűnő filmje, Matthew-nak meg “kb. 2” (erős túlzással élsz) értékelhető mozija, Matthew akár lehetett volna egész életében WC-pucoló, Leo meg a filmvilág királya, NEM SZÁMÍT!!! Mert ez nem életműdíj, könyörgöm, hanem a tavalyi alakítások, filmbéli teljesítmények értékelése, NEM ÉLETMŰ!!!!!!!!!! Akármelyikük lehetett akármi, Matthew alakítása a Dallas Buyers-ben akkor is jobb volt, mint Leo-é a Farkasban.

  38. Az alapvető baj az, human, hogy önmagában ez a “torz, aidses, analfabéta kisgyerek oscar még nem volt, tehát nem oscar recept volt” érvelés az egész problémának egy olyan szintű faékre redukálása, hogy egy hangárajtót is kitartana.

  39. akkor vezesd le máshogy, hogy megérett a polkorrekt döntést meg bla bla, mert szerinted a legtöbb ember aki beírja, hogy “A 12 Yearsben biztos voltam mert rabszolgás” az arra alapozza a véleményét.

  40. Ja eddig az volt, hogy nincs is ilyen, most meg az, hogy csak kevés. Aranyos:) Mellesleg nem kettő, hanem eddig kettőről derült ki. És igen, aláássa a díjat.

  41. kettő a 6000-ből az statisztikailag semmi, látom, hogy direkt akarod félreérteni, de hoyg minek azt nem értem.

    Gondold végig:

    Nyilván vagy 100 legalább azért szavazott mert white guilt, na de ők az előző években is ezt tették, és mégsem nyertek a nácis, rabszolgás, aidses filmek mindig, avagy most a normálisan szavazók is a 12 yearsre tették a voksuk, azok akik tavaly az Argo-ra a Beasts of the Southern Wild helyett

  42. Értem, amit mondasz, van is benne ráció, és nem is akarok olyanokat puffogtatni, hogy mi van ha ezen a pár szavazaton múlt, mert tök fölösleges. Csak szomorú, hogy egy ekkora eseményen van ilyen.

  43. Ineteq: honnan tudod, hogy az a két ember is a 12 years-re szavazott? Csak azt ne mondd már, hogy mindent elhiszel, amit az interneten olvasol… De amúgy hiába beszélek, mert aki összeesküvéselméleteket akar gyártani, annak mindegy, így, vagy úgy valamit ki fog találni…

  44. Hiába marakodtok itt és meglehet magyarázni, hogy de tényleg mégsem a buzis-rabszolgás-gonosznácis filmek tarolnak ilyenkor, oka van annak, hogy a népek mégis így éreznek. Ez egy korszellem, ami a halva született és gyépé polkorrektég és a pozitív diszkrimináció beteges elburjánzása miatt alakult ki. Ennek viszont igen is van alapja, és ebben az értelemben máris jobban érthető sokak hőzöngése. Magyarosan szólva: tele van a tökük a kisebbség meg ilyen-olyan nációk pofátlan és sokszor indokolatlan térnyerésével.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Az írott szöveg (c) 2004- , a médiatartalmakkal az eredeti jogtulajdonosok rendelkeznek.