Bay, eltűnt város, Point Break dátum, Aaron Paul és Limitless

Charlie Hunnam lesz a The Lost City of Z főszereplője Robert Pattinson és Sienna Miller mellett. A film Percy Fawcett ezredesről szól, aki az Amazonas mentén kereste Z városát, és rejtélyes körülmények között eltűnt 1925-ben.

Felicity Jones esélyes a Gareth Edwards (Godzilla) által rendezett Star Wars spinoff egyik főbb szerepére. A férfi főszerepre pedig Aaron Paul (Breaking Bad, Need for Speed) esélyes.

A Point Break remake csúszik 5 hónapot és csak 2015 decemberében kerül a mozikba, méghozzá 25-én, ahonnan ugye elköltözött a Mission Impossible a Star Wars miatt. Úgy gondolja a stúdió, hogy lesz igény akciófilmre akkor?

A Rock Spinoffot, a Creed pedig novemberben nézhetjük, amiben Apollo Creed ükunokáját készíti fel a bunyóra Rocky. Ez utóbbi is durva ellenfeleket kap, hiszen Scott jön a The Martiannal és a Pixar a Good Dinosaurral ugyanazon a hétvégén.

Az Independence 4 második részének az írói James A. Woods és Nicolas Wright ültek neki a Stargate reboot forgatókönyvének.

Marc Webb az Amazing Spiderman 2 után mit rendez? A Limitless-film sorozatos feldolgozásának a pilotját.

És a végére a robbantások mestere, Michael Bay, aki ismét kisebb pénzből forgat. A film címe 13 Hours lesz, és a 2012 szeptember 11-én, amikor terroristák támadtak a CIA egyik építményére Líbiában, de 6 biztonságis feltartóztatta őket. Most kiderült, hogy Pablo Schreiber (Orange is the New Black) csatlakozott John Krasinskihez a hősöket alakítók közé.

26 hozzászólás a “Bay, eltűnt város, Point Break dátum, Aaron Paul és Limitless” bejegyzéshez

  1. @DvDvDv akkor a Godzilla rendezőjétől nézd meg a Mosters filmet. A Godzilla szerintem a stúdió miatt lett olyan sz*r. :(

    Más: Na majd most Bay megint megmutatja mennyire tud filmet rendezni! Majd most elhallgattatja a sok Bay hater-t (mint amilyen én vagyok)! Nem…nem fogja.
    “Kéne valami új film, hmmm.. Líbiában még nem robbantgattam, ezaz! Most felrobbantom Líbiát!”

  2. wow stargate !!! nagyon szükség van rá, hihetetlen kidolgozott háttérvilága van, most szereztem be egy stargate szerepjátékkönyvet és vagy 800 oldal baszott sok infóval, tökéletes scifi alap

  3. Szerintem Roland barátunk nagyon mellé fog nyúlni. Bár az ötlet tőle származik, a Stargate mindenkinek a sorozatot jelenti, nem a filmet. 17 évadnyi Csk után mit akar ez még 2 folytatást egy 20 éves bukott filmhez?

    Hunnam-nek örülök, bírom a srácot, kapjon csak filmszerepeket.

    Aaron Paul-nak tényleg kéne egy sikeres film, hogy végre megvesse a lábát Hollywoodban, de SW-ban pont nem tudom elképzelni.

    Creed valszeg bukta lesz, pedig ki lehetne hozni belőle valami érdekeset, a főszereplő srác tehetséges és Sly is tudna jó sztorit írni még, ha kicsit helyretenné az agyát és tényleg nem róla szólna a film.

  4. A Godzilla nem volt rossz. A kasszáknál remekül teljesített. Egyetlen hiba ami felróható az az emberi szerepek egysíkúságga. Ami inkább csak kiemeli a címszereplőt. ;)

  5. Bayt le lehet szólni, h szarok a filmjei, de üzleti szempontból az egyik legnyereségesebb rendező vagyis tudja mi kell a népnek. Főleg a kevésbé szofisztikált rétegnek :P

  6. DonMaros : ne haragudj, de szerintem nincs igazad, én sosem láttam egy részt sem a stargate sorozatból, így nem tudnám megmondani, hogy jó volt-e vagy rossz, de a film iszonyat király, vagány akció, látványos, profi scifi hangulat, jól kitalált lények, szóval klasszis, akkoriban mindenkinek tetszett, szóval nyugodtan lehet alapozni arra is

    hallak65 : most te pont rossz tulajdonságokat állítasz be pozitívumként, nézőként annak kéne örülnünk, hogy a Godzillában nem volt olyan főszereplő akivel azonosulni lehetett volna, vagy hogy Michael Bay sok pénzt keres szar filmekkel? azért ne már, ne a negatívumoknak kelljen már örülni, biztos vagyok benne, hogy több Michael bay akciófilmért nem fogok pénzt kiadni a moziban, nem vagyok kíváncsi az üzleti szempontokra, mikor régen simán össze tudták egyeztetni az üzletet a szórakozással vagy a művészettel, amit csinálnak az teljes visszafejlődés

  7. a kisebb pénz részt kihagytátok, Pain & Gain magasság elvileg, szóval nem fog mindent felrobbantani

  8. @zsoltiabéka
    Az tény, hogy a film megteremtett egy egyedi világot ezt nem vitatom. Még a maga módján egész szórkoztató is volt. Sőt még egy szolid siker is volt (55millió budget/196 millió bevétel világszinten). De amit ma szerintem az emberek többsége csillagkapuként ismer, azt a sorozat teremtette meg. Fogta a filmben megteremtett világot és 17 évadon keresztül bővítette, miközben nagyon jó karktereket hozott létre (szerény véleményem szerint Richard Dean Anderson és Michael Shanks sokkal jobban hozza a karktereket a soriban). Mint írtam ehhez kellet a film, aminek elvitathatatlan érdeme az univerzum megteremtése, de itt már nincs olyn történet, ami indokolna 2 filmbeli folytatást vagy egy rebootot. Megint kapunk egy 150 milliós látványfilmet ami tönkretesz egy franchise nevet de a jajdecsodásaztakurva cg látványon kívül semmit nem fog tudni hozzátenni se a karakterekhez se a történethez. Ez csak egy újabb cashgrab, amiktől már nagyon tele a tököm.

  9. zsoltiabéka:
    Minden éremnek két oldala van. Valaki negatívumnak veszi, valaki követendő példának. Godzilla magáról Godzilláról szólt, ahol az emberi karakterek csupán! mellékszereplők voltak, akik megalapozták a hatalmas belépőjét. Nem volt szükség, arra hogy kötődjünk hozzájuk, mert az egész film egy HATALMAS tisztelgés az eredeti Godzilla filmek előtt. Azok se a hűdenagy karakterizációról híresek.
    Transformer széria üzleti sikere előtt meg miért ne hajtsak fejet? Baynek egy olyan szegmensben sikerült nagyot teremtenie, amit sokat az alkossunk maradandót hozzáállásuk miatt elhagytak. Pontosabban visszahozta AZ akciófilmet. Amiben csak elnagyoltan moralizálnak és a fő hangsúly egy jól irányzott leszámoláson van. Az Idiocracy jövőképe jut róla eszembe :). De fenébe is! Agy kikapcsol és marha jól szórakoztam a látványorgián%(Megjegyzem, a világ legsikeresebb filmjét, az Avatart is ezért nézte meg mindenki.)Izé! Ha régen simán össze tudták egyeztetni az üzletet a szórakozással vagy a művészettel, de most nem, akkor az hogy visszafejlődés? I
    Én nem temetem Bayt, sőt kiváncsi vagyok a következő filmjeire is, mert hollywood kevés rendezői közül ő az egyik, akinek saját hangja van.

  10. hallak65
    Mindig meglep ha fogalmazni legalább alapszinten tudó emberek egyszerű dolgokról hatalmas hülyeséget írnak. Bay-ben semmi tisztelendő nincs,megtalálta legnagyobb számban jelen lévő embertípust célközönségnek a világon,a hülyéket. Nekik gyártja filmjeit,így lesz sikeres.
    “Pontosabban visszahozta AZ akciófilmet.”
    Ne haragudj,de ez most komoly? :D
    ” Ha régen simán össze tudták egyeztetni az üzletet a szórakozással vagy a művészettel, de most nem, akkor az hogy visszafejlődés? ” Ez egy kurvajó kérdés.
    Szerintem ha csak a nyereség a lényeg egy filmnél(minőség,tartalom,művészi érték az nem),az semmi más csak a közönség szembehúgyozása.
    A legnagyobb baj a bay filmekkel mégsem ez.
    Lehet,hogy naív szemlélet,de a filmeknek valamilyen szinten nevelő hatásuk is van,ezért valamit,legyen bármennyire közhelyes,közvetítenie kell ami jóra tanít vagy legalább elgondolkodtató(se7en). Ez teljesen kimarad az összes bay filmből és ehelyett szántszándékkal megtölti olyan dolgokkal amiknek közük nincs a valódi értékekhez(látvány,amerikai fatalpatriotizmus,csöcsök-mondjuk ez pont az :D ). Azt hiszem az új bay filmek mindegyikére igaz az,hogy kirekesztő,rasszista, az erőszakot mint valami totemet tiszteli és nem utolsósorban szexista.
    Egy utolsó dolog , a közönség elment egy olyan irányba,hogy szinte nem is ciki ezeket a fosokat imádni…sőt divat felhozni az agykikapcsolós szöveget(ez kb olyan szint mint a “csinálj jobbat”). Ez szomorú.

  11. a bad boys is sikeres volt anyagilag és azt aztán tényleg bármikor megnézheti az ember, jól fog szórakozni

  12. és régen az akciófilmek humorosak voltak, kurva jó karakterek voltak bennük és ahogy evil9 is írja értéket képviseltek, tök jó, hogy fejlődik a technika meg minden, csak bármelyik 20 évvel ezelőtti film lesöpri hangulatban meg szórakoztatásban a maiakat, akkor ez hogy is van? tényleg fejlődünk-e ?

  13. @ .LnB: Gondoltam már rá, hogy megnézem majd valamikor. Nem tudtam, hogy ő rendezte. De remélem többet látni a szörnyekből, mint a vele egy lapon emlegetett Cloverfield-ben (vagy épp Godzillában). Lehet, hogy a stúdió hibája, nem tudom. Mondjuk az a baj, hogy annyira nem vagyok benne, hogy ki miért felel, ki mit mondhat meg, meg ilyenek, hogy nagyjából bárki hibája lehet a film minősége.

  14. evil9:
    Sajnálatos, ha egy vitában megfelelő érvek hiányában inkább személyeskedés választjuk…
    A művészetek, közötte a filmművészet mindig is az emberek érzelmeit táplálták és fogják is. Ez nem feltétlen jelenti, hogy minden esetben el is gondolkodtat. Legtöbb esetben csak menekvést nyújt a szürke mindennapokból. A mozi mindig is ez volt. Az egyszerű embereket elérő varázslat. Bay pont ezért az egyszerű ember művésze. Attól, hogy a magas lovon ülő lenézi a kisembert, nem lesz nagyobb nála. Mindenkit megillet a szórakozás. Valakit ezért lenézni, ez kulturális rasszizmus.
    Nem olyan régen csináltak egy tesztet. Egy jó környék metro aluljáróba kiállítottak egy világ klasszis hegedűst, mint névtelen utcazenészt. Az alatt a pár óra alatt összesen 10 ember ha megállt hallgatni. Néha egyszerűbb szavakkal több embert lehet megszólítani.
    Így erős túlzás, hogy a Bay filmeknek nincs mondanivalójuk. Egyszerű értékeket közvetítenek az egyszerű emberek felé látványos és szórakoztató formában. (család, összetartozás)
    Rasszizmussal dobálózni manapság túl könnyű és divatos. Viszont maga Hollywood rasszista. Csak egy apró példa romantikus kapcsolat nő és férfi között a filmekben. Hány olyan film van, ahol afro-amerikai férfi létesít romantikus, nem plátói kapcsolatot egy fehér nővel? És hány olyan van, ahol az afro-amerikai férfi színész egy nem fehér nővel?
    A közönség nem ment el egy olyan irányba,hogy szinte nem is ciki ezeket a fosokat imádni. A közönség mindig is ott volt. De csak is a jó ‘fosokat’ imádta, mint régen és mint most is. Van itt valaki aki jót tud mondani a szintén Hasbro-s GI Joe-ról? Vagy van aki nincs jó véleménnyel Terence Hill és Bud Spencer munkásságáról? Vagy nem tartja ikonikusnak Rambót?

    zsoltiabéka
    Minden akció film tényleg humoros volt? Vagy csak a korszaknak megfelelő és elvárt egysoros özön? A régen és mostot nehéz egy kalap alá venni. Mindig minden változik. Régen az volt a divat. Mára az egyre gyorsabb és gyorsabb tónusú, látványos akciófilmeké a jövő, mint pl az Avengers, a GotG és a F&F filmek. Transformers filmek ennek a trend egy előfutára voltak. Mérföldkövek, de nem jelentéktelenek. Könnyed mozis kikapcsolódás, ami megérte a ráköltött pénzt, semmi több.

  15. “17. evil9 says: megtalálta legnagyobb számban jelen lévő embertípust célközönségnek a világon,a hülyéket. ”

    Attól hogy valaki szereti a Bay filmeket, vagy a transformerst még nem lesz hülye.

    Másik, hogy attól hogy valaki nem ír helyesen nem feltétlen buta is, tudod van ilyen betegség diszlexia a neve.
    Nem a rajongókkal, meg a helyesírással kellene hogy foglalkozz, hanem magaddal.

    Ha a filmről van véleményed azt írd le bátran, de azt hogy a másik tud-e helyesen írni vagy nem, vagy hogyha neki tetszik valami akkor ő hülye te meg nem … azt inkább tartsd megmagadnak.

    Köszönöm!

  16. hallak65 : igen humorosak, szétröhöghetted magad rajtuk simán, szerintem megállítasz bárkit az utcán, tudna idézni pár vagány poént bármelyik régi filmből… gyorsabb és gyorsabb tónust mondasz ? ehhez képest mondjuk a Kommandóban ha max 5 perc üresjárat van ha jól emlékszem, míg megreggelezik a kislányával, meg talán míg a néger csajszival kivesznek egy motelt, max 5 perc van a filmben akciójelenetek nélkül, de millió példát mondhatnék, a Predator elejétől végéig akció, a filmek nem gyorsabbak lettek, hanem lassabbak, tele vannak felesleges beszélgetésekkel és rinyálással, az akciófilmekbe drámát tettek

    én ezeket már nem könnyed kikapcsolódásnak érzem, hanem bugyuta baromságoknak, nagyon sokat esett a szint, és egyre lejjebb megy

    a fenti példád meg nem értem mit akar jelenteni? hogy nem hallgatnak sokan komoly zenét vagy nem az embereket nem érdeklik a csövesek? mondjuk ezen se kell csodálkozni, ha manapság komolyzene alatt sokan hegedűstechnot, meg hasonló vásári előadókat értenek

    na mindegy, egyszerűen alapvető emberi értékek vesznek el és halnak ki folyamatosan, és ez a folyamat egyre jobban felgyorsult, én nem éreztem hogy a Godzillában vagy a Transformers 4-ben bármi emberi vonás lett volna, ezek a filmek inkább totális másolatai voltak korábbi alkotásoknak, a T4ben atomjaikra hullanak szét a robotok majd összeállnak? nem túl eredeti…..

    azért a mozi ne menjen már le x-faktor szintre, mindegy én nem sírni akarok, biztos nagyon fárasztó, egyszerűen kevesebbet fogok moziba járni, annak ellenére, hogy az utóbbi években szinten mindent moziban néztem, de nem érzem úgy, hogy sok élménnyel gazdagodtam

    ezt a pénz dolgot se értem, hiszen manapság azért szép lassan,de talán egyre több pénze van mindenkinek, pont ezért már nem kéne, hogy számítson, szerintem Michael Bay gazdag ember, és nem feltétlen az anyagi megélhetéséért forgat, valahol az öröm veszett el az egészből

  17. Azért ennyire élesen nem lehet szétválasztani a múltat és a jelent. Nem az a baj, hogy az akciófilmeket telenyomták drámával. A drámától csak jobb lesz egy film. Például a Halálos Fegyberben elég kemény szál Riggs öngyilkossági hajlama, amit egy szinházi alapokkal is rendelkező Mel Gibson adott elő baromi jól. Az első Rambo is sokkal inkább szólt a háború utáni viszonyulásról a veteránokhoz, mint a lövöldözésről. Sőt még a nem olyan régi Taken első része is jól használta a családi drámát, hogy Neeson papa ledaráljon mindenkit, akinek köze volt a lánya elrablásához. Ettől még mind jó szórakozást nyújtott, csak több volt, mint egy egyszerű akciófilm. A legtöbb mai film a studió miatt lesz szar. Mivel a bevétel az úr, így a lehető legközépszerűbbre kell csinálni, hogy a legtöbb embernek tettszen. Nincsenek benne igazi drámák, karkterfejlődés, sőt néha rendes karakterek sem. A látvány az, ami bevonzza az embereket a moziba, ezért arra erősítenek rá a legjobban. Én nem gondolom azt, hogy ha valaki élvez ezeket, az buta. Én is szoktam nézni őket, mert bizony van amikor csak bambulni akarok és élvezni a látványt, mert az agyam mást nem fogad be. A probléma az, hogy mára ezek a filmek képviselik az uralkodó irányzatot. Ezek a filmek csk azért készülnek, hogy pénzt termeljenek, ha kezdetben volt is valamennyi alkotói kreativitás bennük, azt a studió tuti kiöli a végére. Nem bj az, ha valaki élvezi ezeket a filmeket, de ha már csak ezek jelentik számára a filmművészetet, ott bizony már gondok vannak. Bay papápak pedig van stílusa, csak rossz filmekben alkalmazza, ha csinálna megint egy Bad Boys vagy Szikla szintű filmet, én tuti mennék a moziba. Egy kis elemzés ról, ha valakinek van hozzá kedve:
    https://www.youtube.com/watch?v=2THVvshvq0Q

  18. Köszönöm a mindkettőtöknek a hangnemet. Öröm volt ilyen megfontolt hozzászólásokat olvasni. Szerintem mindkettőtöknek igaza van. Erre alapoz a mai filmkészítés is. Mindenki megtalálja azt amit keres, még ha nem is épp mainstream alkotás lesz. Remélem a magyar film is megtalálja a saját hangját és többé nem csak amerikai rendezőkön kell vitázni.

    Zsoltibéka
    Gyors válasz, a flame war elkerülésére. A hegedűs teszt tanulsága, hogy a tehetséget nehéz felismerni, ha rossz közegben tálalják.
    A pénz dolog, meg olyan, hogy ha egy filmnél nem azt kapom, mint amire számítottam és rossz szájízzel távozom, az számomra pénzkidobás. Ilyen volt pl a Karib tenger 4 is. Kár érte, nagyon vártam.

  19. senki sem sajnálná a tetves béjtől a tetves pénzt ha jó filmeket csinálna.
    de a TF 3-4 az egy látványos de nagy szar film.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Az írott szöveg (c) 2004- , a médiatartalmakkal az eredeti jogtulajdonosok rendelkeznek.