The Hateful Eight

Az ember mindig nagy elvárással ül le egy Tarantino-film elé. Erről nyilván az a 7 mű tehet, ami eddig letett az asztalra. Talán pont ezért is csalódás a Hateful Eight.

KurtRussellSamuelLJacksonHatefulEight

De tényleg, bár igyekszem nem kiemelten pontozni mostanában, de a Hateful Eight olyan jobb fajta 7/10, amit az ember végig élvez, de nem nézne rögtön újra. Na de Tarantino-tól többet várunk!

Igazából egy kicsit úgy tűnt, hogy túl szabad kezet kapott. Bár szerintem ez szinte minden filmjére áll a Jackie Brown utániakból, viszont most rosszul élt vele. Mondjuk nem először, hiszen a Deathproofnál is megszaladt az a forgatókönyv kicsit, ami az oda tervezett filmnél végül rosszul sült el.

Az nem véletlen, hogy maga Tarantino is színdarabot akar a hateful Eightből készíteni mostanra. Hiába gyönyörűek a hóban forgatott részek, gondolom 70mm-es vetítésen még jobban, ha igazából csak a szereplőkkel teletömött fogadóban játszódó részek az érdekesek.

russ-leigh

A történet röviden: egy fejvadász 10 000 dollárt érő foglyot vonszol át a télies vadnyugaton. A havas tájon pár elakadt emberre akad, és kénytelen velük közösen meghúzódni egy fogadóban, mivel hatalmas hóvihar közeledik. Viszont a 4 fal között már van pár vendég.

Szerintem megtippelhető, hogy valaki a fogoly kiszabadítása miatt van ott. És ez a rejtély lesz a film mozgatórugója onnantól. Persze jók a párbeszédek addig is, de igazából a plusz töltet fényében kezdenek érdekesebbek lenni az események, és domborulnak ki a jobb alakítások.

Viszont a “beindulásig”, érdekes részekig vagy 1 óra telik el a filmből, és van benne egy olyan törés is, ami aztán főleg felesleges, erre vagy 30 percet áldoz rá a rendező. Arról nem is beszélve, hogy a végére teljesen Tarantinosan elborul, a rejtély feloldásakor. Egy keményebb kezű editor kellett volna ide, talán már a forgatókönyv szintjén is, bár a párbeszédekhez neki sem kellett volna hozzányúlnia.

walton-goggins-hateful-eightjpg-6bc7d757dee2b8df

A szereplőgárda parádés. Szerintem egyedül Michael Madsen lógott ki, meg kicsit Tim Roth, hiszen ő a Klondikeban is tök hasonló volt. Meg szinte mindenhol. Viszont Madsen egyszerűen rossz volt, vagy csak rosszul használta őt Quentin kivételesen.

Szóval értem, hogy mi volt itt a terv, az agresszív üzenet mellett pár régebbi westernre utalást még én is kiszúrtam (mondjuk a The Thing is feltűnt, nem csak Russell meg a bezártság, de a kifeszített köteles jelenet pl.), de nem éreztem a 3 órás beszippantást az anyagban. Egy keményebb 2 órában, tömörebben az jobban ütött volna.

53 hozzászólás a “The Hateful Eight” bejegyzéshez

  1. Nagyjából ennyi. Hateful 8 = Reservoir Dogs + The Thing + egy tetszőleges Agatha Christie regény.

  2. Tarantino a Kill Bill óta lejtmenetben van. Nem mondom, hogy azóta szar filmeket csinált, de egyre gyengébbeket…

  3. Fantasztikus élmény volt a moziban. A film hangulata még velem volt a mozi után órákig.

    Igazi felüdülés volt a “szórakoztató” Django után.

    Azért jó látni, hogy korunk egyik legjobb rendezője továbbra is a toppon van.

  4. hát vlmi okosat akartam most ide irni de Dr Báró megoldotta egy mondattal (gratula hozzá!!!) a film sajna most tényleg csak ennyit ad

  5. Tim Roth két első mondata után nekem az üvöltött, hogy ezt a szerepet Christoph Waltzra írták, csak nem ért rá. És ő legalább jobban is csinálta volna. Meg azért nem uncsi zsinórban 3. filmben egy ugyanilyen szerep? Kifinomult, cirkalmas mondatokat használó kőkemény figura? Pff…

  6. általában egyet szoktam érteni az itteni kritikákkal, de most nem így van. keveslem azt a 7-et. 9/10. szerintem nagyon jó film. az elejétől a végéig lekötötte a figyelmem. magával ragadott a hangulata, ennyi. simán újra nézném már most (lehet meg is teszem majd a napokban).
    ja és noamyval abszolút egyet tudok érteni a Christoph Waltz dolgot illetően.

  7. noamy
    Dettó ugyan ezt éreztem én is. Gáz volt. Waltz érezte, hogy 3x nem menő ugyan azt játszani, gondolom ezért nem vállalta, erre jön Roth és eljátsza tök ügyan azt… :/

  8. Nekem írtóra tetszett.

    Nagyon jó a hangulata, gyönyörű táj-jelenetek, korhoz illő atmoszféra.Nem tudom milyen szinkronosan, de az eredeti hang baromi jó.
    Sokan írták, más olvastam kritikáknál, hogy az eleje vontatott, és ezt is a film egyik negatívumának veszik.
    De nekem egyáltalán nem volt az. Szerintem jól összerakta, kellő arányban volt, hogy ne tűnjön számomra nyújtottnak.
    A kocsis rész bennem a Roman Polanski féle – Vámpírok Bálja(egyik személyes kedvencem) kezdő jelenetei elevenedtek fel.
    Valószínűleg azért lett ilyen hosszú a film első harmada, mert szerette volna hogy minél több dolgot tudunk meg a szereplőkről, annál bizonytalanabbak legyünk a végkimenetelt illetően.

    A középső (fogadós) rész teljesen rendben volt, még több szereplőt ismerünk meg, még jobban bonyolítják a szálakat. Teljesen jó atmoszféra, hangulatos jelenetek, (kávézás, evés) mind jól hozzá teszik magukat az egészhez.

    Végül a harmadik rész egyfajta tipikus QT stílus, ezt annyira nem kell ecsetelnem.
    A zene végig rendben volt. A színészek jók voltak.

    Mégha ez most hülyén is hangzik de én simán tudtam volna még nézni.
    (Nem gondoltam voln hogy az a majd 3 óra így el tud telni.)
    Nálam: 9/10

  9. Nem értek egyet. Szinte mindenhol lehúzzák a filmet. Nem annyira, de röpköd sok helyen a 7/10, amit nem értek. Ez egy nagyon jó film, amivel Tarantino visszanyúlt a gyökereihez (Kutyaszorítóban), és feldobta ezeket a szokásosan kultklasszikus párbeszédekkel. Remek zene, gyönyörű operatőri munka, 1 percig nem unalmas pedig csak beszélgetnek a film 80%-ában. Mi ez, ha nem teljesítmény?

  10. Tarantino fogta a Becstelen Brigantik kocsmajelenetét és elhúzta 2,5 órára. Nem kellett volna. Jónak jó, de tud ő ennél jobbat is.

  11. Kyp: Tud ennél jobbat? Ez volt eddig a legkifinomultabb filmje.

    Ez a “túl szabad kezet kapott” kicsit erős volt nem? Nem ezt kéne épp megbecsülni, hogy egy rendező úgy rendezi meg a filmjét ahogy akarja? Tarantino csak szimplán elindította a szelektálást a rajongói körében azzal, hogy nem azt hozza amit elvárnak tőle. Ezért sokaknak “furcsa” mód csalódás az Aljas nyolcas, amely egyébként az egyik legkiforrotabb munkája a Becstelen óta.

  12. Valóban sokhelyütt elégedetlenkednek, és én sem vagyok teljesen elégedett a filmmel, de szerintem azért nem annyira komor a helyzet. A nézésekor azt éreztem, hogy valóban hosszú a film, néhol lehetett volna azért a zsírt lecsapdosni róla, hogy csinosabb legyen.

    Aztán a végén nem tetszett a rejtély megoldása, olyan “hmm, oké…” érzete volt. Az sem segített rajta, hogy ahogy human említi (bár nem tudom, ugyanarra gondol-e), de a film vége felé, amikor éppen kicsúcsosodna a film, jön egy félórás flashback, ami teljesen megtöri a film lendületét és momentumát. Ez nagyon zavart. Ami utána történt, azt már más szájízzel néztem, kicsit olyan “fhúú, oké, na jó, legyen mostmár vége…” érzésem volt.

    Tetszett viszont nagyon az, hogy Tarantino-nak talán eddig ez a legpolitikusabb filmje. Gyönyörűen fel van festve az “egész Amerika egy szobában” alapötlet, és végig is van vezetve, megkoronázva az ehhez passzoló, zseniális befejezéssel. Az áthallások, a véleménye a polgárháborúról, meg az egész rasszizmusról újfent (aki ezt a filmet rasszistának érzi, az valamit nagyon félreért) nagyon betalálnak, azonban egy egész más stílusban és hozzáállással, mint a Django. Kicsit aggódtam, hogy QT újra westernt csinál, de már az elején érződik, hogy ez egészen más. Itt inkább a komolyabb, amerikai darabok fel nyúlt a spagetti helyett, s ugyanazoknak a nagy legendáknak a lenyomata érződik itt is: hatalmas tájakkal, nagyból eljutunk az egész kicsibe, intimbe (alá Rio Bravo, Ford-összes, stb.).

    A 70mm megtette a hatását, főleg a közeliknél, valamint Morricone eredeti zenéje nagyon betalál, és csak alátámasztja a film rendkívül gonosz, alávaló mivoltát. Ez talán QT eddigi leggonoszabb, legsötétebb filmje: nincs kinek szurkolni, nincs jó karakter, ami érzékenység addig ezért minden filmjében megvolt (Anyatigris, Django+Szerelme, stb.). De ez pont illik ahhoz a műfajhoz, amit ő itt igyekszik megidézni.

    Az egésznek valóban az tett volna jobbat, ha tényleg jobban rendbe van szedve, nagyobbat ütött volna. Bár élvezem az összes megmozdulását, meg az összes párbeszédét, annyira a vérében van a filmtörténelem, azért tényleg jót tett volna az az olló.

    Nem, nem QT legjobb filmje, az eddig a Django Unchained (bár nekem a Kill Bill a kedvencem). De az biztos, hogy a legfókuszáltabbja, tematikailag a legegységesebbje (amikor bejött a narráció, az már-már idegennek hatott) a Reservoir Dogs óta, amolyan back to basics. Szóval voltak már jobb filmjei, ez valahol a középmezőnyben helyezkedik el számomra: megvan benne az X-Faktor, de sok dolog túl van tolva. Én olyan 8/10 körül helyezném el, viszont nagyon szívesen újranézném, mert elsőre nem igazán tudtak ülepedni, megragadni a dolgok.

  13. oyy, nekem tetszett, tökjókat szórakoztam rajta. Egyedüli gyenge pontja az volt, h Roth el akarta játszani Waltzot és ez sikított róla végig. Utóbbi úriember nagyon hiányzott nekem, egyáltalán nem éreztem volna, h 3x játssza el ugyanazt. (Ezer és millió hálát adok Tarantinonak, h megmutatta és felfedezte a világnak azt az embert)

  14. Znealk: a legkifinomultabb munkája a Kill bill 1 volt. Amit ott csinált a színekkel, képekkel, vágással és a zenével az gyönyörű volt. Tarantino zsenialitása az ezek között megteremtett összhangban van.

    Ez az összhang hiányzott nekem a a nyolcasból. Szép a havas táj, tényleg jó vásznon látni, de eltűnik az egész műben, ha nem volna benne úgy is működne. Lehetne szimplán csak a kocsi, csak a kocsma. Színészek jók, (ahogy human is írta, egyet vagy kettőt leszámítva) de csak a jó szövegeik kevesek voltak, mert nem volt meg a kellő kooperáció.
    A csattanó meg, hogy ki is aki a rabbal van nem szólt nagyot. Nem voltak kellően eladva a karakterek, hogy ez bármennyire is meglepő legyen. Mondhatod hogy minek kell meglepőnek lennie? Hát mert Tarantino arra hegyezte ki.
    Egyébként az utolsó előtti jelenet, miszerint hogy is érkezik meg a csapata másik fele kellett? Nem. Nem adott semmi pluszt a történethez, simán ki lehetett volna vágni.
    Tarantino túl sok mindent akart belevinni a műbe, de nem lett meg az összhang. Pedig tudjuk hogy abban jó, tud ő ennél jobbat is.

    Az mondod, hogy ez a “legkiforrotabb munkája a Becstelen óta”. Ok lekörözöte a Djangót, de semmi mást a korábbiak közül :)

  15. Egyébként, az akkori észak dél ellentétet tényleg jól mutatja be, a saját szájízével :).

  16. Nekem 8.5/10 volt, de megértem azokat is, akiknek annyira nem jött be. Engem szerencsére nem zavart személy szerint a hosszúsága se, lekötött végig a film, nagyon jó volt a hangulat este 10-től hajnal 1ig a mozi teremben. Természetesen eredeti hanggal néztük, gyanítom a szinkron legalább 1 pontot levon a film értékéből, hisz végig csak beszélnek szinte ugyebár, tehát elég fontos szerepe van ennek, különösen az akcentusok miatt is.

    anthony711: a Django nekem az egyik kedvencem Tarantino-tól, de a legjobb filmje az a Ponyvaregény.

  17. Egyébként csak én jelölném oscarra Samuel L. Jackson-t ? Amit ez a faszi művelt az beszarás :D

  18. blablablablablalblablbalblalblbablablablablablablabla – bumm bumm.

    Összefoglalva a film. Hatalmas csalódás.

  19. Tim Roth ripacskodó Waltzoskodása irto gáz szvsz.. Kíváncsi vagyok Waltz mire gondolhatott amikor önmaga paródiájat latta a film nézése közben. Ugyanezt a figurat sokal finomabbn hozná az 100.

  20. Pontosan az volt a véleményem a film megnézése után,mint Dr. Barónak és noamynak összegyúrva…(Kiegészítve a teljesen szubjektív véleményemmel)

    Hateful 8 = Reservoir Dogs (Legmaradandóbb Tarantino film) + The Thing (Felejthető) + egy tetszőleges Agatha Christie regén(Bármelyik,bármikor,imádom)

    És pontosan azt gondoltam én is,hogy Tom Roth zseniális színész,de úgy tűnt,mintha ő ért volna csak rá Christoph Waltz helyett…

    A karakteret szerintem rendben voltak és érdekesek voltak,a látvány pazar,de pontosan az hiányzott nekem a végén,ami egy jó Agatha Christie regényt meghatároz…Egy kisebb-nagyobb csavar a végén és egy méltó lezárás,ami megadja a súlyát a történetnek.

    De valamiért úgy érzem,hogy még meg fogom nézni párszor :)

  21. Szörnyen unod, vontatott, tele lesz a tö.hócipőd a 3/4-énél, legszívesebben kinyírnál már mindenkit a kunyhóban csak mehessél végre. Aztán hoppá. Eltelt 3 és fél óra, mégsem tudsz elszámolni vele. Te lettél/voltál végig a hateful ninth, aki miatt fennmaradt a történet, mert el tudott végül sétálni onnan.

    Csak tud ez a film azért valamit…

  22. Nálam 10/9. Ez egy remek film, szerencsére sok zseniális párbeszédekkel. Aki Tarantinot nem a párbeszédekért szereti, az így járt, nézzen Marvelt.

  23. Nagyon nehezen bírom a magyar szinkront de itt átlag feletti lett. Gáspár nagyon jó Russell-ként.

  24. Nem mondom hogy ez a kedvenc, de az a helyzet hogy Samuel Jackson annyira jó volt, hogy én végig élveztem.

  25. Nálam sokkal alacsonyabb az elért pontszám. Ha a Ponyva és a Kutyaszorítóban 8,5-9 körül van, akkor ezt 5/10-re tenném.
    Tényleg kellett volna egy társíró legalább. Valahogy azt éreztem, hogy nem voltak igazán jól kitaláltak a karakterek és hiába volt zseniális a szereposztás, valahogy a színészek sem tudtak ezzel megküzdeni. A párbeszédekből hiányoltam a tarantinora jellemző zsenialitást. Olyanokat, mint pl a Brigatyk elején, vagy Koons százados az óráról, vagy Mr Pink, stb…
    Mondandóját tekintve sem tartom érdekesnek. Míg a legutóbbi filmjeiben leszámolt a tipikus holokauszt/rabszolga filmes klisékkel, itt nem igazán történt semmi. Egyszerűen nincs tanúlság, nem jutunk A-ból B-be, nekem ez nagyon hiányzik, ráadásul a csavar is elég tufára sikeredett, valahogy sokkalta rafkósabbat vártam. Nagyon vártam, de nagyon nem jött át. Szerintem ezen még dolgozni kellett volna.

  26. szerintem is kb. 7/10-es a film. Egyetértek hogy ha kivágják belőle azt a fölösleges 30 percet semmivel nem lenne kevesebb a film értéke.

    Egyébként kellemes meglepetés volt tarantinotól ez a film :)
    Bár nekem tipikus alkonyattól pirkadatig feelingje volt a filmnek.
    A film első fele nyugis helyenként poénos utazgatás. Utána meg vérfürdő :D

  27. Én másnap simán újra tudtam volna nézni. Egyedül abban tudok egyetérteni humannal, hogy Madsen enyhén szólva sem alakított maradandót és az a bizonyos rész is egy kicsit megtörte a ritmust a vége előtt.
    Aki meg úgy foglalta össze, hogy “blablablablabla – bumm bumm”, nos, hát ajánlanám a Transformerst, abban egy egy bla van.

  28. Molroth: “Mondandóját tekintve sem tartom érdekesnek. Míg a legutóbbi filmjeiben leszámolt a tipikus holokauszt/rabszolga filmes klisékkel, itt nem igazán történt semmi. Egyszerűen nincs tanúlság, nem jutunk A-ból B-be, nekem ez nagyon hiányzik”

    Erre válaszként idézek a kommentemből: “Tetszett viszont nagyon az, hogy Tarantino-nak talán eddig ez a legpolitikusabb filmje. Gyönyörűen fel van festve az “egész Amerika egy szobában” alapötlet, és végig is van vezetve, megkoronázva az ehhez passzoló, zseniális befejezéssel. Az áthallások, a véleménye a polgárháborúról, meg az egész rasszizmusról újfent (aki ezt a filmet rasszistának érzi, az valamit nagyon félreért) nagyon betalálnak, azonban egy egész más stílusban és hozzáállással, mint a Django. Kicsit aggódtam, hogy QT újra westernt csinál, de már az elején érződik, hogy ez egészen más. Itt inkább a komolyabb, amerikai darabok fel nyúlt a spagetti helyett, s ugyanazoknak a nagy legendáknak a lenyomata érződik itt is: hatalmas tájakkal, nagyból eljutunk az egész kicsibe, intimbe (alá Rio Bravo, Ford-összes, stb.).”

    Chacky: szerintem a Ponyvaregény idején még nem volt eléggé szabad keze a munkái felett, éppen ezért az még nem viseli olyan szinten magán az ő jegyeit, mint a későbbi filmjei. Az éppenhogy csak a kezdete mindennek. Szerintem azért sokaknak a kedvence, mert az a leghozzáférhetőbb a hétköznapi néző számára is.

    Mondjuk szerintem Tarantino egyre élvezhetetlenebb lesz azok számára, akik nem jártasak a filmekben, és ugyanezért nem is értik sokan, hogy miért rajonganak érte.

    Pokeroller & Dr. Baro: az, hogy a film hasonlít a Reservoir Dogs-hoz, még nem jelenti azt, hogy koppintás lenne… Pusztán visszatért a rendező a gyökereihez. Megteheti, hiszen azt a filmet is ő csinálta.

  29. @anthony711:

    Értem, amit írsz, de továbbra is azt mondom, hogy “Mondandóját tekintve sem tartom érdekesnek. Míg a legutóbbi filmjeiben leszámolt a tipikus holokauszt/rabszolga filmes klisékkel, itt nem igazán történt semmi. Egyszerűen nincs tanúlság, nem jutunk A-ból B-be, nekem ez nagyon hiányzik”

    vannak filmek, amik sokkal jobban nyúltak ehhez az Amerika témához. A polgárháború, meg a többi meg már a gumicsont kategória.
    Tényleg lehet, hogy hülye vagyok ehhez, de szerintem több mindent látnak bele sokan ebbe a filmbe, mint ami ténylegesen lenni szeretne. És én aztán a legutóbbi filmjeit tényleg szeretem, még a Deathproofot is. :D szóval nem valami Pulpfiction fanboy vagyok.

  30. Nekem tetszett. Durva, hogy mindenki belelátja Waltz-t Roth szerepébe. Én is egyetértek vele, de szerintem jól hozta a figurát. A legszembetűnőbb mozdulat amikor elengedi a nőt. :)

  31. Nekem nagyon tetszett, elrepült az a kb 3 óra. Bírtam, hogy egy krimiszerűség lett belőle, meg KR és a hóvihar miatt egyből a The thing is eszembe jutott. SLJ játéka nagyon jó volt, a többiek hozták a megszokott elég jót, csak sajnos Madsen volt gyenge, de ő ugye nem egy nagy színésztalentum. Vagy csak nem jól írta meg QT a karaktert (más filmekben azért játszott már angyot ő is).
    A zene megfelelő, ahogy QT minden filmjében, bár itt ugye eredeti, nem pedig válogatás. EM még mindig jó.
    Tetszett, hogy minden amcsi klisé karaktert felvonultatott:
    – szadista fejvadász, aki örömmel zúzza le akár a nőket is és egyfolytában a halálra emlékezteti a rabokat
    – exészaki fekete katona, aki hogy-hogynem fejvadásznak állt, az embereket hátbalőve (ahogy elhangzik) szereti “elkapni”, ebben éli ki a fehérek iránti megvetését
    – boszorkánynak is megfelelő gonosz szuka
    – keménykalapos úriember
    – tehenészlegény
    – mexikói figura
    – tipikus tenyeres-talpas fogadós és léha ura
    – rablóból lett pandúr
    – stb.stb
    Jah, meg QT kedvence, Zoe Bell, akinek juttatott némi szerepet, csak, hogy a csajszi produkálhassa magát.

    A dialógusok nagyon bejöttek, a sztori is megfelelt, minden apróság a helyén volt. Igen, még az 1 szem cukorka a padlón is értelmet nyert/meg lett magyarázva.

    Aki még tetszett: JJL, a csajszi elég mókásan nyomta, függetlenül, hogy karakterét akasztani vitték.

    Szinkron: nekem nem jött be, nagyon zavart, hogy nem a megszokott színészek adták hangjukat a szereplőknek, nem tudtam beleélni teljesen emiatt magam, kénytelen leszek eredeti hanggal is megnézni, mikor kijön lemezen.

    Jah, Goggins. Végre főszerepet kapott, nem csak statiszta volt, mint a Djangoban vagy a Predator 3-ban. Jackson mellett még ő volt a legjobb és legkiforrottabb figura. Valamint lubickolt a szerepben. Ő többet érdemelne, sajna mivel nem szépfiú, nem is foglalkoztatják annyit.

    Egy szó mint száz, az idén ismét meg fogom nézni még1x.

  32. Hát szerintem minősíthetetlenül rossz volt a szinkron. Nekem tetszett a film, de ahogy már valaki említette, minimum 1 pontot levont a film élvezeti értékéből.
    Az biztos,hogy számomra ez is olyan lesz, mint a Becstelen brigantik (bár szerencsére ennek csak a trailer-ét láttam szinkronosan) SOHA nem fogom (még 1x megnézni szinkronosan.Mikor megveszem blu-ray-en (remélem lesz) felirattal biztos rongyosra nézem ezt is, mint a többi filmjét.

    De mivel nagy fan vagyok: Tarantino 4 president!

  33. A Becstelen Brigantik után már nem sokat vártam a mestertől, szörnyű volt a mélyrepülése a Kill Bill utáni munkáiban. Ám ez most nagyon tetszett, régóta nem éreztem már azt a Tarantínó érzést, esetleg nyomokban. Ez végig lekötött, végig élvezetes volt, és a feszültséget is jól vezette le a végén. Kiváló színészek, kiváló alakítások, talán Michael Madsen kivétel. De ez számomra ez ismét mesterű lett.

  34. Nem ereztem azt, h egy kurva jo filmélményben részesültem. Nem volt rossz de a brigantik jobban bejött. 10/6

  35. QT mar bizonyított, elérte azt a szintet hogy olyan filmet Keszithessen amilyet csak akar, ez pedig nem mas mint egy rajongói film es mivel en hatalmas QT rajongó vagyok (1.QT 2.Nolan 3. Martin) ezert minden egyes pillanatát imádtam :)

  36. Walton Goggins téma, ha már valaki említette.

    Nagyon sajnálom hogy nem nyomják jobban hálivúdban, 10x férfiasabb mint a jelenleg futó férfi színészek 98%-a (feleségem szerint is iszonyú jó pasi :) ) és baromi jó színész, sorozatokban már bizonyította erősen.

  37. Fura hogy itt mindenki a brigantikkal jön, szerintem messze az a leggyengébb filmje, ez annál fényévekkel jobb.

  38. 8 ember kb 2 órás beszélgetéséről szól a film emberek!

    Ettől függetlenül megszakított rendezői kommentárral, fél órás flashbackel ami a film csattanója ha nem esik le a három órás játékidő első órájában és legalább 2 óra üresjárattal (olyan beszélgetés aminek csak nagyon nehezen megmagyarázva van köze az alapkonfliktushoz) van a film elkészítve. Eleve a konfliktus szinte rendezői utasításra történik, én legalábbis nem értettem honnan jött az itt legalább 2-3 ember áruló feltevés azok után hogy mindenki elmondta a nevét.

    Oké hogy dialógusok, de ez így egy szarul megfilmesített szövegkönyv.
    Tartom hozzá magam, hogy ezt a filmet nem hogy 70mm-es kamrával de alapvetően kamerával is fölösleges volt leforgatni.

    Ez egy színdarab, sablon QT szereplőkkel. Ne értsetek félre ez színdarabnak jó lett volna. Az amerika egy szobában analógiát átalakítva én inkább azt mondanám QT összes színésze megszokott sablon szerepeiben egy szobában. Hozzá tehetném azt is hogy amerika összes konfetti hója, és a legszebben fényképezett hódomb + 1db fa kompozíciója. És szigorúan mintha 30 éve készült volna a film.

  39. Most, hogy már láttam én is a Hateful eight-et (korábban már kommenteltem is), gondolkodtam a Tarantino listámon, sorrendben így nézne ki, bár nem könnyű (szubjektív, kinek mi, hangsúlyozom ez az én véleményem):

    1. Ponyvaregény
    2. Django elszabadul
    3. Becstelen brigantik
    4. Kill Bill 1-2
    5. Aljas nyolcas
    6. Kutyaszorítóban
    7. Jackie Brown
    8. Halálbiztos

  40. asd:
    Ott a végén a lényeg. Ha ezt a filmet 18 évesen, vagy 18 éve láttam volna, akkor ez lenne számomra a FILM. De mivel eltelt az a fránya két évtized (és benne ikszezer könyv és film) ezért én sem dobok rá 5/10-nél többet. Banyek a Justified második évada részenként hozta ezt a szintet x2.

  41. A felénél majdnem kimentem. A kevesebb több lett volna, ripacs színészek, rossz arányok a kibontott/kibontatlan háttérsztorik miatt és egyszerűen senki nem hisz el semmit senkinek.

    Eredeti hanggal néztem, de nem fogom újra.

  42. Ja és az egész vége olyan volt a feloldás után, mintha a színészek rögtönöztek volna, mert “haver, figyu, még van 7 perc a filmből”

  43. Ritkán írok ilyet, de Tarantino, ide, vagy oda, a film valóban túl hosszúra sikerült. Bár szerintem a vágó, így is a belét kidolgozhatta mire végzett vele.
    Tetszett, de az előző kettő, a Briganty-k, és a Django jobban.

  44. A Christoph Waltz- Tim Roth párhuzamhoz még annyit ,hogy a szinkronhangja ugyanaz volt Roth nak mint Waltz-nak szokott lenni . :(

  45. Nem volt rossz film, de nem fogom sokszor újranézni, sajnos nagyon leült a csupán részletkérdéseket megmagyarázós visszaugrásnál, és nem tudta már összeszedni magát.

    “Viszont Madsen egyszerűen rossz volt, vagy csak rosszul használta őt Quentin kivételesen.”

    “Totál leszarom” játéka volt sajnos, kiégett, vagy mi. :( Kár, pedig nagy kedvenc volt mindig.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.


Az írott szöveg (c) 2004- , a médiatartalmakkal az eredeti jogtulajdonosok rendelkeznek.