Megnézve Revenantot sajnos egyet kell értenem azzal, hogy maga a film brutál szép, de történetileg/alakításilag semmi extra.
szerencsére van kritika, ahol lehet a revenantról dumálni!
Csak gondoltam itt annyira nem off, ha már Oscarról van szó, de rendben.
A revenant nem is történettel operál, ezt maga Di Caprio is említette. Számára kifejezetten azért volt kihívás, hogy egy olyan történetet meséljen el, amelyben alig van dialógus.
Amikor a legjobb filmet díjazzák, messze nem csak a történetet díjazzák, hanem a megvalósítást, mögöttes munkát, erőfeszítést, tehát a komplex egészet. A revenant valóban sztoriban marha egyszerű, ellenben benne minden más borzasztóan összetett.
Ha csak abból indulsz ki, hogy a látvány miatt, szinte az összes helyen alig naponta fél-1 órát tudtak forgatni, hogy a megfelelő fényben legyen a jelenet, és ehhez a teljes felszerelést és stábot fellogisztikázni a világ leglehetetlenebb helyeire, szerintem elképesztő munka lehetett.
Egy legjobb film messze nem csak a történetről szól, arra ott a “legjobb eredeti forgatókönyv” díj. Hiszen lehet bármilyen jó forgatókönyvet, ha a kivitelezés, színészek gyengék.
Persze, nekem iszonyatosan tetszett épp ezek emiatt.
“Csak gondoltam itt annyira nem off, ha már Oscarról van szó, de rendben.”
Itt lassan már minden off. Próbálom megérteni de sajnos nem megy. Más oldalakon ilyenek miatt nem kell aggódni,hogy az ember leírja a véleményét és valaki rákoppint,hogy “ezt ne ide írd ezt máshova! Ezt ne írd mert ez már megbeszéltük” Természetesen ez human oldala, így úgy is az lesz, amit ő akar csak néha szeretném megérteni ezt a görcsösséget. Most tényleg mi van abban,hogy egy Oscar-os cikk alatt valaki az egyik esélyes filmről ír…Jézusom…. :)
Jó, értem én, van külön posztja, kibeszélő rész. Oké. De akkor is..
Kevesebb pénz kapsz ilyenkor vagy mi van?
más oldalakon amúgy szarnak a kommentelőkre, csak a meme baromságok mennek (vagy pl a starwarsnál sok helyen csak a rasszizmus ment), vagy nincs elég h igazi társalgás legyen, ha az jobb, akkor írj oda. Itt legalább néha tényleg kialakul valami értelmes párbeszéd, persze nem mindig, de hát ez van. A terv, és a moderálás mögött mindig az ennek megvalósulásába vetett hit áll. Rengeteg patternt láttam már, ezért van amiről úgy tűnik, hogy túl szigorú voltam, mert csak egy “apróság”, közben meg tudom mivel jár általában.
fentebbiben az volt az off, hogy ez itt igazából a 8 jelölt összehasonlítására lenne jó terep, nem random párbeszédre a revenantról, ami esetleg újra ismételgetné ami ott van a kibeszélőben. tök szívesen olvasok csak a revenantról értelmes kommenteket amúgy, akkor is, ha máshogy látta a filmet, mint én.
Vizuálisan elképesztőt adott a Renevant, de mondjuk ebben az évben ezzel kiemelkedni nehéz lesz, amikor ott van a Mad Max látványvilága, no meg a Room-é ami picit máshogy, de mégis nagyot üt. Renevant-Room kettősből bármelyik kapja, nem lesz rossz a szájíz, ha meg csoda folytán a Mad Max akkor örömtáncot járok a baráti társasággal. A The Big Short és a Spotlight kimaradt, remélem Oscar gáláig be lehet majd őket pótolni,
Ez katasztrófa számomra. A filmek biztos jók, de ez a montázs valami borzasztóra sikerült. Nagyon elrontotta hogy 10 másodpercenként változott a zene. Semmi összhangot nem láttam. Nyilván nem egy trailernek kéne lennie de ha már Oscar-ra jelölt filmek szerintem jobban is csinálhatták volna.
Jó volt a Mad Max nem azt mondom, de ha ilyen díjat nyer, akkor az max (hehe) azért lehet, mert az akadémia nyolcvanakárhány százalékát kitevő öregembereket elkapta a nosztalgia a korból mikor a régiek mentek a moziban :D
A Revenant meg nem rossz, de egy gyönyörűen fényképezett, naaaaagyon túltolt mystic torture porn felkapott(és tehetséges)színészekkel, nem lennék meglepve, ha ’em gyünne oszkár bácsi.
Szeretem ennek a Jacob T. Swinney-nek a vimeós cuccait, de ezt a zenék most szerintem nagyon elrontották. Az még oké, hogy a végén minden film alá a saját score-jából/soundtrack-jéből hallunk valamit, de az elején iszonyú klisések, elcsépeltek ezek a választások. Már vártam a James Brown-féle I Got You (I Feel Good)-ot. Annyi jó dal van a világon. Biztos lehet olyat választani, ami még nem a könyökünkön jön ki. Persze a zenére vágás mindettől függetlenül hibátlan, de ez nem újdonság a fickótól.
Leave a Reply
Hirdetés
Az írott szöveg (c) 2004- , a médiatartalmakkal az eredeti jogtulajdonosok rendelkeznek.
Megnézve Revenantot sajnos egyet kell értenem azzal, hogy maga a film brutál szép, de történetileg/alakításilag semmi extra.
szerencsére van kritika, ahol lehet a revenantról dumálni!
Csak gondoltam itt annyira nem off, ha már Oscarról van szó, de rendben.
A revenant nem is történettel operál, ezt maga Di Caprio is említette. Számára kifejezetten azért volt kihívás, hogy egy olyan történetet meséljen el, amelyben alig van dialógus.
Amikor a legjobb filmet díjazzák, messze nem csak a történetet díjazzák, hanem a megvalósítást, mögöttes munkát, erőfeszítést, tehát a komplex egészet. A revenant valóban sztoriban marha egyszerű, ellenben benne minden más borzasztóan összetett.
Ha csak abból indulsz ki, hogy a látvány miatt, szinte az összes helyen alig naponta fél-1 órát tudtak forgatni, hogy a megfelelő fényben legyen a jelenet, és ehhez a teljes felszerelést és stábot fellogisztikázni a világ leglehetetlenebb helyeire, szerintem elképesztő munka lehetett.
Egy legjobb film messze nem csak a történetről szól, arra ott a “legjobb eredeti forgatókönyv” díj. Hiszen lehet bármilyen jó forgatókönyvet, ha a kivitelezés, színészek gyengék.
Persze, nekem iszonyatosan tetszett épp ezek emiatt.
“Csak gondoltam itt annyira nem off, ha már Oscarról van szó, de rendben.”
Itt lassan már minden off. Próbálom megérteni de sajnos nem megy. Más oldalakon ilyenek miatt nem kell aggódni,hogy az ember leírja a véleményét és valaki rákoppint,hogy “ezt ne ide írd ezt máshova! Ezt ne írd mert ez már megbeszéltük” Természetesen ez human oldala, így úgy is az lesz, amit ő akar csak néha szeretném megérteni ezt a görcsösséget. Most tényleg mi van abban,hogy egy Oscar-os cikk alatt valaki az egyik esélyes filmről ír…Jézusom…. :)
Jó, értem én, van külön posztja, kibeszélő rész. Oké. De akkor is..
Kevesebb pénz kapsz ilyenkor vagy mi van?
más oldalakon amúgy szarnak a kommentelőkre, csak a meme baromságok mennek (vagy pl a starwarsnál sok helyen csak a rasszizmus ment), vagy nincs elég h igazi társalgás legyen, ha az jobb, akkor írj oda. Itt legalább néha tényleg kialakul valami értelmes párbeszéd, persze nem mindig, de hát ez van. A terv, és a moderálás mögött mindig az ennek megvalósulásába vetett hit áll. Rengeteg patternt láttam már, ezért van amiről úgy tűnik, hogy túl szigorú voltam, mert csak egy “apróság”, közben meg tudom mivel jár általában.
fentebbiben az volt az off, hogy ez itt igazából a 8 jelölt összehasonlítására lenne jó terep, nem random párbeszédre a revenantról, ami esetleg újra ismételgetné ami ott van a kibeszélőben. tök szívesen olvasok csak a revenantról értelmes kommenteket amúgy, akkor is, ha máshogy látta a filmet, mint én.
Vizuálisan elképesztőt adott a Renevant, de mondjuk ebben az évben ezzel kiemelkedni nehéz lesz, amikor ott van a Mad Max látványvilága, no meg a Room-é ami picit máshogy, de mégis nagyot üt. Renevant-Room kettősből bármelyik kapja, nem lesz rossz a szájíz, ha meg csoda folytán a Mad Max akkor örömtáncot járok a baráti társasággal. A The Big Short és a Spotlight kimaradt, remélem Oscar gáláig be lehet majd őket pótolni,
Ez katasztrófa számomra. A filmek biztos jók, de ez a montázs valami borzasztóra sikerült. Nagyon elrontotta hogy 10 másodpercenként változott a zene. Semmi összhangot nem láttam. Nyilván nem egy trailernek kéne lennie de ha már Oscar-ra jelölt filmek szerintem jobban is csinálhatták volna.
Jó volt a Mad Max nem azt mondom, de ha ilyen díjat nyer, akkor az max (hehe) azért lehet, mert az akadémia nyolcvanakárhány százalékát kitevő öregembereket elkapta a nosztalgia a korból mikor a régiek mentek a moziban :D
A Revenant meg nem rossz, de egy gyönyörűen fényképezett, naaaaagyon túltolt mystic torture porn felkapott(és tehetséges)színészekkel, nem lennék meglepve, ha ’em gyünne oszkár bácsi.
Szeretem ennek a Jacob T. Swinney-nek a vimeós cuccait, de ezt a zenék most szerintem nagyon elrontották. Az még oké, hogy a végén minden film alá a saját score-jából/soundtrack-jéből hallunk valamit, de az elején iszonyú klisések, elcsépeltek ezek a választások. Már vártam a James Brown-féle I Got You (I Feel Good)-ot. Annyi jó dal van a világon. Biztos lehet olyat választani, ami még nem a könyökünkön jön ki. Persze a zenére vágás mindettől függetlenül hibátlan, de ez nem újdonság a fickótól.