A Netflix iszonyat mélyen nyúlt ezek szerint a zsebébe, mivel Martin Scorsese gengszterfilmjénél már 175 millió fölött jár a költségvetés. Hiába a régi kedvencek, oszt majd De Niro és Pacino, akkor sem hiszem el, hogy ez megéri a “stúdiónak”. Eredetileg 125 millió volt a tervezett összeg, ez meg már majdnem +50%. És a zene még nincs is meg.
A legnagyobb pénzeket a flashback jelenetek vihetik el, amikben számítógéppel fiatalítva parádéznak De Niro-ék.
Sajnos csak 2019-ben látjuk majd meg, hogy megérte-e az egész.
Szerintem a Netflix magyon szivesen lenyeli a veszteséget olyan szinten presztízs projekt, Scorsese kétség kívül a világ egyik legjobb rendezője a mai napig, hatalmas szó, hogy straight to Netflix filmet csinál.
Lordviktor: Egyetértek. Jó reklám nekik már maga a film léte is, tuti, hogy már az első hír óta hasznot hoz nekik, a nézettségtől függetlenül.
jaj csak ne kúrják el légyszi :D
Scorsese nem hiszem hogy elkúrna valamit. Ő nem a bright, vagy akár melyik mostani fos film rendezője.
a Netflix most már bármit bevállal szerintem, csak legyen egy nagyköltségvetésű vállalható filmjük
Scorsese ide vagy oda, nem hiszem hogy manapság tolonganának a gengszterfilmekre, a 20 alattiakat szerintem nem érdekli a műfaj, kiment már a divatból, meg volt a maga korszaka mint a westernnek
ez a cgi-vel fiatalítás meg borzalmasan hangzik, ebből csak ilyen bajuszmentesített Cavill féle torzszülöttek születhetnek
vagy Zsiványos Carrie Fisher… Brr, néha még mindig álmodok vele
Lacus
Szerintem A kiütésben egész jól megoldották, Sly + De Niro volt ugye. Ha van pénz és idő meglehet ezt igényesen csinálni. A ligánál nem volt elég idő, a premiert nem akarták eltolni és szerintem pénzt se akartak többet beletolni.
Ez lesz a jövő zenéje. Az igényes alkotásokat elérhetjük VoD-on keresztül; a szuperhősös, fingós-hányós vígjátékok meg maradnak a moziláncoknak. Oda is valók!
Mit jelent az, hogy azért mert több CGI kell, sokkal többe kerül? Ilyen embertelen drága az effektesek órabére? A programok meg vannak írva, nem helyben kell dollár milliókért kifejleszteni… gondolom a géppark is adott, nem ott vesznek 500 NASA gépet ami bírja az eszetlen rendereléseket.
Azért a CGI arcokat már meg lehet szépen is csinálni. Lásd Rachael a Blade Runner 2049-ben.
én biztosan nem tudom felmérni mennyibe kerül fiatalítani a színészeket, de minden forrásban ezt emelik ki, ami az elcsúszó költségek legfőbb oka.
a színészek hiába “nagyágyúk” egyedül De Niro kérhet esetleg több pénzt, a többiek örülhetnek kábé, hogy komoly filmben van szerepük – szóval a gázsi sem indokolhatja ezt. díszletek? talán, de marad a CGI végül.
Ismét együtt a két szinészlegenda és Scorsese rendezésében! Ráadásul gengszterfilm !!!
Hatalmasnak kell lennie :-)
Ekkora baromságot, hogy miért nem játszák őket inkább fiatal színészek CGI helyett. Régen ezzel nem volt gond a filmekben, visszaemlékezésekben, látomásokban, stb. Ha valakinek fiatalabb verziója szerepelt, azt egy fiatal játszotta és kész, ha öregebb, akkor meg öregebb, vagy maszk. Mégis megértettük.
Baszni rá. Addig lehet nyálat csorgatni, míg ekkora legendák kollaborálnak egy tető alatt. DeNiro újra egy értékelhető filmben? Köszi.
“a Netflix most már bármit bevállal szerintem, csak legyen egy nagyköltségvetésű vállalható filmjük”
a vettek között már van, most hétfőn jött ki :D
“Mit jelent az, hogy azért mert több CGI kell, sokkal többe kerül? Ilyen embertelen drága az effektesek órabére? ”
igen? nem tudom te mit dolgozol, de gondolom te is kapsz érte fizetést.
Csak jó legyen. Erősen várós.
Human. Megnézted az annihilationt?
Kritika lesz?
A Netflix más mércével mér, mint a hagyományos filmstúdiók, ezzel együtt szerintem ez egy erősen bukásra ítélt projekt. 175 misit egy hagyományos stúdió se adna ki egy ilyen filmre, mert az életben nem látja többet, ez fix. Per pillanat semmi olyan nincs ebben a filmtervben, ami miatt leülnék megnézni. Pacino és De Niro már régen leépült (mindenféle szempontból), Scorsese meg 20 éve nem rendezett épkézláb filmet. Csak azért, mert mindannyian gyakorlatilag gengszterfilmekkel futottak be, nem jelenti azt, hogy most is akkorát fognak durrantani.
A NF-re meg nagyon ráférne egy hidegzuhany, mert sajnálnám, ha ilyen eleve hülye döntések miatt menne tönkre. Márpedig ha megnézitek a legutóbbi munkáikat, 1-2 kivétellel bőven várakozáson alul teljesítenek, a közönség meg egy idő után bele fog ebbe unni. Mihelyst megtorpan az előfizetők száma, be fog reccsenni az egész.
Nicki Santoro: lesz igen
Vox: Egyelőre azonban az a helyzet, hogy az előfizetőik száma nem hogy nem torpan meg, de egyenesen növekszik, és még hol van ennek a vége. A fejesek a Netflixnél meg is mondták, hogy addig fognak egyre több pénzt beleölni a saját gyártásokba, amíg be nem áll egy fix előfizetői réteg. Amit most látunk, az a kísérletezgetés időszaka, de ha valaki, akkor a Netflix meg is teheti, mert egyelőre a kritikákon kívül semmilyen más formában nem kaptak olyan visszajelzést, hogy nem lenne oké, amit csinálnak. Pénz formájában meg lekövethetetlen, marad tehát az előfizetők száma, ami továbbra is növekszik, akkor meg miért ne csinálnák továbbra is azt, amit eddig.
@22. Aratnok:
A NF most próbál előre rohanni; azért nyom irgalmatlan összegeket a saját filmekbe, mert néhány év és jönnek a stúdiók saját streaming szolgáltatásai és akkor mindenki maga teszi elérhetővé a saját filmjeit és sorozatait, így nagyjából ugyanott lesz a piac, mint a kábeltévé esetében: ha mindent látni akarsz, akkor fizess elő több helyen is. Az a baj, hogy ez a rohanás kapkodással vegyesen történik, és szerintem ezen kellene nagyon sürgősen változtatniuk. Pont azért van szerencsés helyzetben a NF, mert nem moziba készít filmeket, ergó a korhátárbeli kötöttségek rá nem érvényesek, plusz a bevételeket is máshogy realizálja, mint egy normál stúdió. Ez adja azt a helyzeti előnyt, amit most még élvez, de ha a minőség a mennyiség rovására megy, akkor az egész nem ért semmit.