Godzilla: King of the Monsters

Már megint a két szék esete? Pedig csak igyekeztek hallgatni a visszajelzésekre. Mondjuk lehet ott követték el a hibát? De ez egy sokkal nagyobb téma ugye, a netes rajongói faszságokkal törődés a filmkészítésben, a reakciós (bár sokak szerint demokratizált) alkotás.

Itt ugye az volt a fő gond a 2014-es Godzillával a nézők szerint, hogy kevés volt benne a szörny, és sok a körítés. Hát ennek megfelelően most több a szörny, ami jó, viszont a körítést nem voltak hajlandóak elengedni.

Inkább az a probléma a King of The Monsters-szel, hogy egyrészről egy komolyabb Bay-hamet akartak ránkereszteni, egy audióvizuális túlterhelést, ami sikerült is, csak közben meg komolykodtak, meg mondanivalóztak az emberek vonalán, szerencsétlen módon elnagyoltan. Próbáltak csalit tenni a horogra, berántó érzelmi vonalat hozni a főszereplők személyes tragédiájával, de valahogy mégsem lehetett átérezni a dolgot. Nem is tudom hogy írjam le spoilerek nélkül, de ami felé és ahogy tartottak, az annyira nevetséges volt, hogy igazi mélységet nem tudott adni. És még az Avatart szidjuk a gyerekes környezetvédelmi üzenete miatt…

Viszont a mérleg két teletömött oldalához egyszerűen túl hosszú lett a film. Ha már hallgattak a “népre”, akkor ezt all in, mindent bele módon kellett volna tenniük, és tényleg megmetszeni az emberek szálát. Akkor nem egy ilyen közepes semmi lett volna a végeredmény, hanem egy igazi rajongói film, piff-puff kisgyerek játszik a szőnyegen móka. Mert az a része működött valamennyire. Tényleg a két szék a gondom, mert a pusztítás audióvizuálisan ütött. Csak ez nem elég 2 órára, vagy fél órát ki kellett volna dobni az emberi drámából, ígyis-úgyis elnagyolt gagyi volt, és tényleg elköteleződni a pusztításpornó mellett. Ehelyett próbálkoznak folyamatosan a szupergépen (Antarktisztól Boston mennyi volt nekik? Csak, hogy a plot miatt ott legyenek.) mindenhol ott termő emberek szemszögén át léptéket adni a szörnyek harcának. Mindent alárendeltek a szerintük értelmes történetnek, amivel próbálták felfőzni a látványos harcokat egy ívre, csak ez nem sikerült.

Abba meg tényleg bele se menjünk, hogy anno miért is jött létre Godzilla a filmtörténelemben, és most hogy viszonyult az atomhoz.

A végeredmény egy néhol szórakoztató, de inkább a semmi felé hajló film. Nem bántóan rossz, kicsit sokallom a temetését, de hogy 1 év múlva arra sem fogunk emlékezni, hogy mi történt benne, az is biztos. Már most is nehéz volt, pedig tegnap láttam, egyszerűen, és ez a hatalmas bűn: iszonyat felejtős a darab. Lehetne beszélni spoileresen a főszereplő család motivációjáról, van mögötte talán érdemes gondolat, de egyszerűen nem érdekes. Szürke mindenki, és túl komolyan is vették velük a filmet.

Na de majd a Kong vs. Godzilla, mert ugye itt is bejön, hogy akármi is történt itt, nem igazi a vég, csak egy sorozat új részét láttuk. Van végefőcím jelenet, meg hát már bejelentették a következő filmet is.

40 hozzászólás a “Godzilla: King of the Monsters” bejegyzéshez

  1. Nekem meg bejött nagyon. Az előző 2014-es részt utáltam, az egy kalap szar volt. Ebből kifolyólag kicsit félve is mentem el rá, de itt meg pont hogy pozitívan csalódtam, végig lekötött, jó vizuális pornó volt, jobbak voltak a szörnyek és számomra akkor lett volna gagyi, ha kihagyják a drámázást. Akkor csak egy csip csup agyatlan szörnyfilm lett volna.

  2. A történet óriási kereténség volt, akárcsak az emberi szál és a gonoszok motivációja. Gyakorlatilag nem is voltak karakterek csak expoziciót felböfögő robotok. Az volt a legszebb mikor kész prezikkel nyomatták, mindenkinek be volt készítve egy kisfilm vagy powerpoint, sírtam. A főszereplő csávó true MacGyver volt, mindent mindenkinél is jobban tudott. Igaz semmi rangja vagy poziciója nem volt mégis mindenki, katonától tudóson át vakon követte. Elég zs volt a sztori no.
    De valljuk be kit érdekelt ez? Engem nem nagyon, amit vártam azt megkaptam. Baszott jól nézett ki a dögök aprítása IMAX-ben. Ghidorah és Rodan vitte a pálmát nálam, főleg Rodan első repülése. A hangok eszméletlenül jól el lettek találva. Nem éreztem túl hosszúnak sem.
    6 pontot adok rá.

  3. “számomra akkor lett volna gagyi, ha kihagyják a drámázást. Akkor csak egy csip csup agyatlan szörnyfilm lett volna.”

    Süci: de hát így is az volt :D SPOILER

    “a gyerekem elvesztettem egy szörny miatt, ezért aktiválom a többi szörnyet, mert erről az emberek tehetnek” kezdéstől indítva.

  4. Tehát a film olyan lett, mint amilyen az eredeti japán Godzilla filmek. Csak itt a szörnyek nem jelmezbe bújt színészek, hanem CGI karakterek. És itt a béna ember szereplők még mindig nagyobb figyelmet kapnak, mint maguk a címszereplő szörnyek.

  5. Én még nem láttam,valszeg hétvégén megnézem.
    Az elöző rész elment,de nem várok tőle sokat,egészen pontosan egy godzilla filmet szeretnék megnézni :)
    Nem értettem akkor sem a negatív kritikát,valamennyire megértem a csalódást,de mégis mi a tökömet vártok egy godzilla filmtől?

    A legutóbbi King Kong is egy agyatlan baromság volt,meg az előtti is.

    Transformers is egy agyatlan baromság és a Pacific Rim is ugyanerre épült.

    Mit vártok amikor beültök egy ilyen filmre? xDd

  6. ott írom, hogy mi a baj vele. nem az elvárás, hanem hogy a film sem tudja mit akar kiszolgálni. szerintem érthető ez a megállapítás.

  7. Valaki le tudja írni, hogy mit kell előzetesen tudni a filmről, ha már nagyon elfeledtem mi történt a 2014-es részben?

  8. SPOILER!

    @7. Ron: Jonah (Charles Dance) meg a haverjait néhány Isla del Mar-i halász odavezeti King Gidorah letépett fejéhez, amit azok megvesznek.

    A film amúgy tényleg totál ostoba, ha kivágnák belőle az összes jelenetet, ahol emberek beszélgetnek, Kyle Chandler könnyes szemmel néz az apokalipszis küszöbén egy néhány éves home videót, M.B. Brown Elevenként pislog, vagy Ken Watanabe nyom valami szerencsesütis bölcsességet, akkor egész szórakoztató. A csörték mindennel együtt szórakoztatóak, a CGI helyenként problémás, de elvoltam rajta és végre valami más, mint amit a mainstream-től az utóbbi években megszoktunk.

  9. Ez a tízcsilliomodik alkalom, hogy a körítést egy széthullott vagy válságban élő család adja. Mintha ez már valami műfaji alapkövetelmény lenne, hogy egy világégés közepén legyen egy elhidegült pár plusz egy szenvedő gyerek. Egyszerűen röhejes és elcsépelt.

    Ugyanazt érzem, amit a 2014-es Godzillánál: nem tudok szabadulni a gondolattól, hogy ezek a filmek eredetileg jobban meg voltak írva, csak lebutították őket.
    Nem kéne félni mélységet adni ennek az univerzumnak, mert a dilemmázós-moralizálós részei a filmnek most is olyanok voltak, mintha direkt hatévseknek írták volna. Pedig érezhetően lehetett volna ütősebb.

  10. Feelgood:
    Hát azért a Transformers-nél már az agyatlanság nem elfogadható. Mert annál azért többet is kilehet hozni az alapanyagból.

  11. A benga szörnyek és az emberi drámák egyensúlyát kínosan nehéz eltalálni és valahol felesleges is keresni.
    A 2008-as Cloverfield és a 2010-es Monsters az emberi oldalról volt erősebb, működtek a karakterek, a szörnyek meg elvoltak kvázi mellékszereplőként, háttérként.
    A 2014-es Godzilla, a legutóbbi King Kong és a Tűzgyűrű is csak a látványban jeleskedett, a szereplők (akikért és akikkel együtt izgulni kellett volna) azonban lazán felvázolt, mondvacsinált karakterek, alibik voltak, hogy kijöjjön a játékidő.
    Ebből a hármasból még talán a Tűzgyűrű próbálkozott jobban, de igazából ott is mindegy volt, hogy éppen ki mitől szenved, kivel vitatkozik vagy ölelkezik, csak jöjjön már a zúzás.
    Ideje lenne beismerni, hogy aki egy “óriáslények szétrúgják egymás seggét” filmet akar látni, az tojik bele a drámába, főleg ha olyan szinten van tálalva, mint egy dél-amerikai szappanopera vagy a Szulejmán valamelyik epizódja.
    Ha viszont mindenképpen akarnak bele valami emberi vonatkozást, akkor nem ártana egy olyan írót is szerződtetni, aki érti ezt a műfajt (és nem megkötni a kezét).
    Persze nem mintha 1998-ban Emmerich Godzillája ne esett volna ugyanebbe a hibába a szimplán idegesítő és humorosnak álcázott bábocskáival (azok a dialógusok, OMG). :)

  12. Én még nem láttam a filmet, de nem értem, hogy amikor egy vizuálpornó film kap negatív kritikát, akkor rendre vannak emberek, akik azzal jönnek, hogy “nagy robotok szétb@sszák a várost, mire számítottatok?” , meg “Nagy szörnyek szétb@sszák a várost, mire számítottatok?”… Mintha a vizuálpornó filmekben tök mindegy lenne, hogy mi történik, hogyan van rendezve, ugyanaz az összes. Ilyen alapon nem kell különbséget tenni mondjuk az új King Kong , meg a Transformers 4 között, mert hát nagy dolgok mennek és rombolnak, úgyhogy azon felül, hogy nagy dolgokat látunk zúzni a vásznon, ne számítsunk semmire, de legalábbis NE MERJÜK KRITIZÁLNI ha ennél többet nem kapunk… Hülyül a világ.

  13. Én ezt nem láttam és nem is nagyon érdekel.

    Viszont az elöző rész pont addig volt számomra igazán jó, amíg Godzilla gyakrolatilag nem is volt a filmben.

  14. Nekem pont az volt a bajom a filmmel, hogy túl sokat szerepeltek az emberek. Az első fél óra kurva fölösleges volt. Amikor láttuk a szörnyeket, akkor is csak ordibáltak. Alig volt benne szörnybunyó.

  15. Nem tudom mit sírtok, már az előzetesek alapján is látható volt, hogy ez egy ipari hulladék lesz…

  16. Én bátran ajánlom, simán megérte a mozit annak ellenére, hogy nem hibátlan alkotás.

  17. Szerintem a film legnagyobb hibája a játékidő hossza volt. Ha másfél órás lett volna, de a szörnyek ugyanannyit szerepeltek volna, mint ebben a változatban, akkor összességében egy egész jó mozi kerekedhetett volna ki belőle. De sajnos túl sok a volna.
    Nekem a szörnyes jelenetek nagyon adták, tudtam izgulni Godzilláért, aztán amikor bunyóztak, akkor volt odabaszás rendesen. Viszont az emberi szál túl lett nyújtva, mint egy elcseszett rétestészta. Konkrétan a haverom elaludt a tengeralattjárós résznél…
    Remélem a Godzilla vs Kong-nál a kis “Natalie Portman” kevesebbet lesz a képernyőn…

  18. vzsryl: igen-igen, én is erre jutottam “Csak ez nem elég 2 órára, vagy fél órát ki kellett volna dobni az emberi drámából” :D

  19. A történetet hagyjuk. De ne haragudjatok 2019-ben ilyen gagyi Film+ CGI-t hogyan lehet moziba küldeni?? A szörnyes jelenetek 90%-a olyan volt mint egy Playstation 2 játék átvezető videója.

  20. @22. human: Az első részben összességében sokkal több volt az emberi szál, ami legalább ennyire gagyin hatott, mint ebben a részben, de ott emiatt nem zavart a film hossza, mivel jól felhergeltek a végső harcra. Itt viszont nem kellett volna ezt-azt megmagyarázni, meg felvezetni. Tudjuk mi a szitu, csak menjen a zúzda. Nem értem, hogy miért akar hollywood minden tech-demóba beleölni valami végtelenül tré emberi szálat. Ilyen szempontból ügyesebbek a japánok pl. az animékkel kapcsolatban, lásd Pikachu vs Pokémon sorozat. A sorozat arról szólt, hogy a főhős addig ment, amíg össze nem gyűjtötte/szét nem verte az összes zsebszörnyet a sajátjaival. A film meg próbált drámázni a családi hülyeséggel…

  21. Na megnéztem a filmet,szerintem teljesen korrekt volt,az elözőhöz képest biztos,hogy jobb,valóban kicsit túltolták az emberi szálat,de összességében egy jó kis blockbuster volt végre egy fasza Godzillával.

    Mondjuka végefőcím jelenetet kivártam,de nem tudom mi lesz még ebből kivancsian várom.

    Annyit még hozzátennék,hogy nyilván megtudják oldani milyen arányban lesz bunyó King Kong-al,de elvileg ebben a formában mindenképpen Godzilla győzne,meglátjuk.

  22. kb 2x gondoltam hogy kijövök mert olyan unalmas volt.4-5x bebólintottam.Az idei év eddigi legszarabbja volt számomra.Agyatlan pusztítás minden sötétben játszódik pedig alátvány az szép volt.
    2/10

    totális unalom.

  23. Dumáljunk róla. Olyan szégyen érzet kerülgetett kifele jövet… nem csodálom hogy csak hatan voltunk a szombati vetítésen. Ehez képest az első rész is egy mestermű, pedig én aztán utálom azt.
    Város rombolás miatt ültünk be, de abból elég keveset kaptunk, a körítés meg iszonyatosan kínos volt. Minden emberi szereplő halálát kívántam, aztán már a Dágiét is. Godzilla kb egy dagadt nyomi boxzsák volt a filmben. A cgi meg tényleg durván kilógott, főleg a három fejű süsünél. Félelmetes egyik sem volt, kínomban vihogni és forgolódni kezdtem. Ahogy előttem is írták rohadt unalmas, óranézős volt az egész. 3/10

  24. Én se értem miért kell erről dumálni? Ahogy írtad totál felejtős, én még a moziból is úgy slisszoltam ki, nehogy meglássák, hogy ott voltam pedig nem voltunk sokan!! (IMAX premier napon….)

  25. Klasszisokkal jobb film volt, mint az első rész. Egy dolog zavar igazán, és ez most nagyon drasztikus lesz… Egy ilyen filmbe minek kell emberi dráma? Nevetségessé teszi az egész szörnyes zúzást, amikor 2 felhőkarcoló lerombolása között elkezd “Anya, anyázni” a kiscsaj…Egyszer a Warner helyében megpróbálkoznék egy olyan filmmel, amiben nincsenek emberek…
    IMAX-ben néztük, szerintem pazar volt a látvány, szépen kibővítették az univerzumot. Várom Kongot:)

  26. Gyanítom az a sok szép poszter kreatívabb önmagában,mint az egész film… :/

  27. Spoileres lesz.

    Hát bakker. Olyan jól indult. Mothra lárva, Charles Dance a kegyetlen gonosz. Anzu gépe. Ghidorah elég komoly belépője, antarktiszi bunyó amiről gyakran elvágnak hogy a béna családot mutogassák, és akkor még azt gondolod, hogy azért, mert nem akarnak mindent megmutatni a finálé előtt… Hát…
    Anyu csavara, hogy ő a gonosz, de jó lett volna. Főleg ha ténlyeg gonosz, nem egy hülye. Ha tartja magát. Ha nem az van hogy szól a gyerek, hogy nem kéne, és akkor azt mondja, hogy ja, tényleg nem kéne.
    Rhodan ébredése állat, a várospusztitás, a repülőgépes jelenet, kapaszkodsz a székbe, olyan, aztán jön Ghidorah a bazinagy viharban, egymásnak esnek, és… ELVÁG a film a repcsiben sikitozó hülyékre.
    Elszabadul mind a 17 titán, és mit kell nézni? Egy tengeralattjárón okoskodó japánt meg a hisztiző gyereket. A gyerek honnan tudta, hogy a géppel a stadionba MIT fog odacsalni.
    Amikor már atlantiszra mennek, hát az már bazmeg volt, ott ültünk hogy mi lesz már.
    Ennyit életemben nem sóhajtottam még, mint azon jelenetek alatt amikor a főszereplő faszi ecseteli a néger katonáknak vagy a japánnak hogy “a családom” meg a “kislányom”.
    Japán faszi elfojtott hangon magyaráz. Amcsi faszi mond valami bazi okosat. Japán faszi rámered aztán maga elé aztán a képernyőre és megint mond valami okosat. Ez a jelenet vagy husszor benne a filmben.

    Végre final battle, na ez jó lesz. Jön Ghidorah, Mothra, erre… MEGINT ELVÁG. Keressük a kislányt a romok között meg a gépet.

    Mothra minden jelenete a trailerben van, nem baj. Megy a fight. ÉS még mielőtt három komolyabb ütés eldördülne, MEGINT ELVÁGUNK, mert a kislány hazaszaladt.

    Legalább a final fight eleje és vége benne volt. Rhodan most le lett szurva avagy sem. Godzilla felrobban, de amugy is, sugárzik a szörny, és atombomba a lehellete. Sétáljunk vidáman miközben ezt kifújja. Japán bácsi keze se olvad csontig mikor megsimogatja.

    Charles Dance mindeközben olajra lép a forgatókönyvből.
    Kemény zsoldos, aki gátlás nélkül fejbelő mindenkit, de hagyja hogy anyunak a gyerek dirigáljon, és anyu egyébként is büntetés nélkül fegyvert fogjon rá.

    Az operatőröknek meg adjanak már egy kis vodkát, nagyon nagyon remeg a kezük mikor óriásszörnyeket kell filmezniük. Senki se szólt neki hogy ezek csak statiszták?

    Ja közbe meg pár bevágott jelenettel úgy megy az univerzumépités, ahogy a Mummy csinálta és bele is bukott. Szájbarágás. Visszasírom a KOngot, ott legalább végigment a bunyó.

  28. Azt hiszem én leszek a kivétel, de nem értek egyet a többséggel. Nem elhanyagolható vagy kihagyható elem az emberi dráma, más kérdés, hogy meg lehetne írni sokkal kreatívabban, ötletesebben, hogy ne csak időhúzó, ostoba, logikátlan töltelék legyen. De alapvetően ez egy nagy költségvetésű, moziba szánt szórakoztató film, amivel rohadt sok pénzt kell keresniük. Nem lehet benne nettó 120 perc szörnyharc. Ez csak elképzelve tűnik nagyon menőnek, a valóságban 10-20 perc után élvezhetetlen lenne, mert az emberek többsége, például azok a 10-en éves kölykök, meg a családok, meg a tinicsajok, akik pl. körülöttünk ültek a moziban, képtelenek lennének értelmezni.

    A természetfilmben sem azért antropomorfizál a narrátor, hasonlít emberekhez, emberi érzésekhez, meg rendezik a felvételeket értelmezhető sztori line szerint, mert így fun, hanem mert az emberek így képesek azonosulni azzal, amit látnak. Egy óriási háromfejű szörnnyel viszont nem tudnak, igazából felfogni sem nagyon tudják. Nem véletlen harcol minden szörny a metropolis belvárosának kellős közepén (nyilván dramatizálni is kell a dolgot, kit érdekelne ha a sivatag közepén zúznának, ahol kb. semmiben nem tennének kárt?), apró emberek és óriási épületek között. Kellenek a méretarányok, kell a hasonlítási és viszonyítási alap, kell valami, ami megfoghatóvá, befogadhatóvá teszi az átlag számára is. Kapcsolódni tud hozzá. Az antarktiszi jelenet pl. ilyen szempontból máris nehezebben volt követhető, kevesebb volt a tereptárgy.

    Ráadásul iszonyú költséges lenne elkészíteni. Ha csak azt nézzük, hogy max. 2 szörny full designt kell legyártani, folyamatos animációval, mozgással, interakcióval… És nem akármilyen animációval, nem lehet rossz minőségű, mert sok ember még ennél a filmnél is megjegyzi utólag, hogy szar volt a CGI. Ami egyébként egész egyszerűen nevetséges. Nem tudom milyen varázsszemük van, de szerintem egy bizonyos minőség felett már szinte elhanyagolható dolgok ezek, pláne egy ilyen direkt sötét és kaotikus film esetében. Nem véletlen van mindig minimálisra szorítva a szörnyharc ideje, van sok vágás vagy remeg a kamera, sokkal kisebb a rizikófaktor, hogy röhejessé válik, amit az emberek látnak. Arról nem is beszélve, hogy nem nagyon van mit mutatni, a 10. egymásnak feszülés, lökdösődés, sugárokádás után elfogy a mondanivaló, az izgalom.

    Arról nem is beszélve, hogy nem nagyon van mit mutatni, a 10. egymásnak feszülés, lökdösődés, sugárokádás után elfogy a mondanivaló. Ezek a harcok az állatvilágban sem tartanak túl sokáig, harcolnak, amíg az egyik meg nem hal. És utána mit mutatna a kamera? Ghidorah üvölt az égre 10 percben? A Behemoth nevű Titan 5 km/h sebességgel lépked A-pontból B-pontba?

    Én igazi monster movie fan vagyok, de még így is azt mondom, hogy a King of the Monstersben szerintem sok ugyan olyan szörnyharc volt. De ami nagyobb baj, hogy dinamizmusban baromi aránytalan volt. Ghidorah és Rodan grandiózus kiszabadulása és zúzása után a fináléra hagyott harc érdektelen és harmatgyenge lett, tét nélkül. Viszont volt benne 1-2 olyan lélegzetelállító jelenet, látvány és hanghatás szempontjából… de én hiányoltam belőle a 2014-es film földhözragadtságát és apró finomságait.

  29. Iszonyatosan gyenge volt.
    Nekem tetszett az előző, nagyon vártam a folytatást.

    A forgatókönyv akkora szemét, hogy tanítani kéne belőle.
    A dialógusok különönsen gyatrák (magyar szinkron hatványoz mondjuk…)

    A felétől folyamatos facepalm és ásítozás jellemzi.
    És sajnos Ghidora kicsit leesik a képről. Ez egyszerűen nem elég jó ma már.
    Godzilla jól néz ki.

    Egy átgondolatlan katyvasz, helyenként nem lehet érteni, ami nagy bravúr egy popcorn szörny-filmtől. Nagy kár érte.

    Várom azért a Kongos összecsapást.

  30. Vegyes, de inkább pozitív érzéssel jöttem el.

    Az összes létező Godzilla filmet láttam és ez a jobbak közé tartozik. A humán sztori követhető és teljességgel érdektelen. Nyugati szemmel nézve tényleg elég felejthető, de a japán filmeknél megszokott humán sztorik többségének minőségét megüti.
    Érződik rajta, hogy fel akarták tekerni a fan-servicet a japán sorozat rajongói számára. A nukleáris meltdown rész full vs Destroyah előtt tisztelgés, a szörnyek nyugatra adaptálása is tiszteletteljes és a stáblista utáni jelenetben belengetett Mecha Ghidorah is mind megmelengetheti a rajongók szívét. Bear McCreary soundtrackje elég erős lett, néhol kicsi generikus, de vannak benne nagy pillanatok és tisztességgel megidézi Akira Ifukube munkáját is.

    Amik szerintem nem stimmeltek:
    – A filmhez gyönyörű plakátok készültek, némelyik valódi műalkotás, de a hazai (vagy közép-európai, nem tudom) forgalmazónak sikerült a lehető leggyengébbel kiplakátolnia a várost. Szomorú.
    – Az utóbbi 10 év egyik legirritálóbb trendje a narancs – kék szín túlhasználata mert jól mennek egymáshoz, viszont ezzel sajnos itt is visszaélnek. Ghidorah színe a narancs, Godzilla kékes és a csatákban ez szépen ki is jön és így is kell lennie, de emellett teljesen feleslegesen a humán sztoriban is agyonhasználják és ezzel csökkentik a hatását összességében. Szomorú.
    – Kissé tartok tőle, hogy ellőtték a puskaport a következő film előtt, mégegy ugyanilyen gyepálásos témát nem hiszem, h elbír a franchise, nagyon remélem, h a vs Kongra van valami kiemelkedő ötletünk, főleg ha a harmadik filmen túl is terveznek ezzel a monsterverse dologgal.

    A moziteremben egyébként pár sorral előttem valaki a film háromnegyedénél elkezdett instagraamozni, és nem is csodálom, nem lett egy igazán inkluzív film, rétegnek szól, mint amilyen én is vagyok és mi joggal leszünk elégedettek, de ez nem alkalmas új nézők behúzására.

  31. Nem volt kérdés egy percig sem, hogy Imax-ben nézős, és ez javított is a végső megítélésén nálam.
    Szóval amiért mentünk, a szörnybox az hatalmas és nagyon hangos volt (még ha a 90%-a sötétben, füstben, esőben történik is).
    A körítés, a plot, a színészek, meg úgy általában az emberi szál totálisan érdektelen/szar. A drámai “csavart” a tréler el is lőtte, semmi hűha faktor nem volt benne.
    (A Gidorah – gonorrhea ‘poénért’ munkatábor járna)

    Mindent összevetve jól szórakoztam, de teljesen megértem ha egy kaiju-kért nem rajongó azt mondja rá, hogy ez egy rossz film.
    First world problem tudom, de nekem fájt, hogy a ’14-essel ellentétben itt nem futotta saját Imax visszaszámlálóra… Legalább a régit visszatehették volna ha már… (Bár azt megfigyeltétek, hogy ebben a részben Godzi alig üvöltött?)
    Mothra és Rodan viszont kellemes csalódás lettek, tőlük végképp semmit nem vártam, de jól használták fel őket.

    6/10

  32. Elolvassa még valaki ha írok róla?
    Szögezzük le az elején hogy mind a szörnyfimek mind a CGI rombolás az általam szeretett témákhoz tarozik, ezt csak azért szeretem volna leírni mert ennek ellenére én képtelen voltam élvezni ezt filmet.
    A színészek nagyjából hozták a karakterük által előírt szerepet, de egyrészt senki sem domborít valami különlegeset, mászrészt tényleg senkivel nem lehet azonosulni, a történet… borzalom (számomra) én nem tudtam megemészteni ezt a hülyeséget, a dialóguok nagyon suták, ráadásul a elég sokszor betolt, fölösleges poénkodás csak méginkább ront a helyzeten. Itt már a pontszám nagyon nagyon alacsonyan jár, de ami leviszi a tengerfenékre, mint az örvény a tengeralattjárót a filmben, az a elmúlt 10 év legocskább CGI-je. Ghidorah tényleg olyan mintha egy Film+ -os B movie-ból emelték voltan át ide. Ahogy már mások is éltek ezzel a hasonlattal feljebb. Egyszereűen borzalom hogy nézett ki, ilyen rossz “sárkány” (Bocsánat) animációt nem tudom mikor láttam utoljára, ráadásul a GOT finálé évében?
    Nem spoiler: amikor a vége felé Bostonban megjelenik Ghidorah előtte a füst/köd, vagy mi ahogy belepi a várost azt a jelenetet ennél természetellenesebbre meg se csinálhatták volna. ÉS lehete sorolni napestig. Mindez egy 170 millió dolláros blockbuster-nek szánt filmtől.
    Godzilla ebbe is alig szerepelt, ráadásul szerintem nem is így nézett ki az előzőben. Vagy ez is csak a béna animáció. Amúgy meg a szörnyharcokban semmi, húha, ez igen, faktor nem volt…. inkább csak ásítás.
    Összegezve: alig vártam hogy végelegyen, nem akartam és nem vártam többet mint egy látványos pusztításpornó nagyjából épkézláb körítéssel. Megse tudta közelíteni eme magas elvárásaimat. Nyomtam rá egy 1/10-et IMDB-n. Sajnálom, nagyon rosszfilm .

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Az írott szöveg (c) 2004- , a médiatartalmakkal az eredeti jogtulajdonosok rendelkeznek.