Ad Astra

Minden férfi egy sziget? Minden ember az? Mindenki magában kell boldoguljon? Hogy ábrázolható ez jól? Hát ha a végtelen űr veszi körül, ahol a sokáig halottnak hitt, de most látszólag mégis élő apja felkutatására adja a fejét.

Rögtön oda vágnék, hogy a trailerekel ellentétben ez a film közel sem az a tipikus blockbuster. Bár az egyszerű történet, elő kell keríteni az űrben az apját, adja magát a látvány mellé, de ez nem akciókat jelent azért. Sajnos még az utóforgatásokat is érezni az Ad Astra-n, bár most nem voltak nagyobb szivárgások erről a helyzetről, vagy legalábbis nem mindenki ide figyelt, pedig 80 milláról feldobta 100-ra a film költségvetését, szóval nem kis dologról volt szó, amire Pitt rá sem ért.

Végig azt érezni, hogy valami nagyon mélyre akart nyúlni a film, a rendező ugye a Heart of Darkness-t emlegette. A szereplők néha konkrétan a mélységbe tekintenek, az a tükröződés a sisakon ütős, nem is lep meg, hogy képileg erős a film, hiszen Hoyte Van Hoytema (érdemes szemezgetni a karrierjét) fényképezte.

Visszakanyarodva a mondanivalóhoz, sajnos túlságosan belementek. Vagyis szájbarágták. Lehet dobálózni apák bűneivel, de nem nehéz, mivel ezt tette Pitt is. Konkrétan narráció is van a film alatt végig, ha valamit nem értenénk esetleg. Szinte látni, hogy a lényeg az eredetileg a növekvő pulzusú, nyugalmát elvesztő főszereplőn kellett volna átjöjjön, de ezt valamiért nem érthette a fókuszcsoport. Bár ha a Heart of Darkness lebegett a rendező előtt, akkor nem az előbbi volt a helyzet, viszont az a rosszabb.

Bár úgy tűnik ekézem a filmet, de most jön a de: nekem bejött. Egyrészt az első 2/3-a iszonyat gyönyörű, és ott még bármi lehetne belőle, nem érződik 100%-osan a szájbarágás. Fogták azt, hogy filozofálgatnak, beledobtak pár akciójelenetet, és teljesen elkapott az egész. Konkrétan a kezdőjelenet hatalmas, ráharapós csali. Ez a lassú, de valahogy mégis hatásos hangulat egészen a főbb úti cél felé elindulásig kitartott.

Viszont most újranéztem az első előzetest, aki látta a filmet, annak javasolt, és úgy tűnik sokkal hagyományosabb sci-fi volt ez eredetileg, és elég durván belenyúltak a főszereplő jellemébe, tették magányos szigetté, hogy változhasson a film végére, ne csak egy sima őrültre akadjon.

Mindezek miatt hiába tűnik úgy, hogy a puskapor nem volt elég, vagy mittomén, kicsúszott a rendező ujjai között, ezerszer inkább ilyen ambiciózus vállalkozásokat néznék, mint a sokadik rebootot. Már csak az is felhúzza a filmet, hogy milyen siralmas blockbusterekkel volt tele a nyár, és hát a múltkori It 2 sem volt az az átütés.

42 hozzászólás a “Ad Astra” bejegyzéshez

  1. Teljesen egyetértek a kritikáddal….nekem a vége nem ütött akkorát sajnos…vártam a katarzist,egy ötletesebb,ütősebb befejezést….de az odavezető út szépen felett építve…megtekintése IMAXben ajánlott!

  2. bemásolnám egy másik ember kommentjét,aminél én sem tudtam volna jobb megfogalmazni:
    SPOILER:
    “Láttam, szerintem szörnyű ez a film, pedig imádom a jóféle elmélkedős scifit. De ez:
    SPOILER ALERT!!!!
    – szájbarágós szar, erőltetett, béna szöveg és párbeszédek – Brad kb 20szor mondja ugyanazt a vacak monólógot (láttam a majomban az apám dühét!!)
    – röhejes és indokolatlan jelenetek sora – ŰRMAJOM bazmeg?? Kiviszlek a rakétáig, majd mássz be a marsi!!! víztározóba, ússz el a rakétáig, alulról mássz be az indítóállványon lévő, éppen induló rakétába, majd lövöldözz benne?
    – Tommí lee meg ott kóvályog 20 éve a naprendszer peremén, és a parányi űrhajója azért bombázza szét ATOMsugárzással a földet!!!!, mert ÖSSZEVEREKEDTEK és valamit felrúgtak???? és ő 20 éve nem bírja leállítani ezt a szart, ezért inkább bujkál a földi irányítás elől, míg Brad be nemállít egy ATOMbombával, hogy jólvan fater akkor felrobbantjuk ezt a picsába, és jó lesz? De az öreg inkább aszongya engedj el gyerke mert sose érdekeltél se te se az anyád se a föld, és kirepül az űrbe, mert nincs kedve hazamenni?
    – Mad max a holdon :DDD
    – ócska klisék sokasága, pl. hogy a holdon is ugyanolyan reklámmal telebaszott város lesz mint bármelyik földiben
    – teljesen irreális űreszközök – 70-es évekbeli NASA dizájn az állítólagos jövőben, miközben néha befigyel egy tablet,
    – ezer filmből összeollózott jelenetek és látvány (armstrong film, fejvadász 2049)
    – nulla sztori, öncélú ömlengés
    Ennél sokkal mélyebb és elgondolkodtatóbb scifik vannak, sajnos ez a film igenis arról szól, hogy adjunk Bradre szkafandert, az elviszi a hátán – plusz lehet hogy a rendező akart egyet űrművészkedni, aztán jött a stúdió és megpróbálta akcióval felturbózni, de borzasztóra sikerült. Malik Élet fájt emlegetik a film kapcsán – nos annyi a hasonlatosság, hogy Brad Pitt játszik abban is (sokkal jobban), és vannak benne monológok (sokkal jobbak).”

    Ez kb teljesen le írtja mit éreztem a film nézése közben. Nagyon sablonos minden,mélység nulla,néha pár közhely elpuffogtatva az oraveczkoelho összesből. Pitt nagyon jó volt,néha nagyon szép a film,de kb ennyit tud. Én imádom a lassú filmeket,de ez üres volt.

  3. sajnos Evil9nél van sok jogos meglátás.
    az tuti hogy nagyon szépen néz ki a film, azt meg kell adni neki. tényleg ígéretes az első kb fele, hogy ott még akármi is lehet belőle.
    de aztán szerintem egy kipukkant lufi.

    SPOILER

    nem nagyon értettem, mire akarnak kilyukadni a fater karakterével. én itt éreztem volna indokoltnak valami szájbarágást, mert gőzöm sincs, mi volt a drámája azon kívül, hogy “még mindig nem fedeztünk fel idegen létformákat”. na és? hát akkor majd tíz év múlva egy még újabb technológiával. nem?
    addig még működött a film, amíg azt lehetett hinni, hogy a fater direkt bombázza a földet, és akkor majd a végén elmondja, hogy miért. mire jött rá, amire ez volt részéről az elfogadhatónak tűnő reakció? ez izgalmas kérdésnek tűnt. aztán kiderül hogy csak véletlen rúgtak bele az izébe pont így, és nem tudja megjavítani. jaj nemár.

    a majmos az volt a +20 milliós jelenet? hogy legyen benne plusz akció? tök felesleges volt az egész, azért igazán kár volt.

  4. Szerintem egy igazán szép képekkel operáló film lett az Ad Astra, de tényleg hiányzott belőle az igazi mélység. Inkább kicsit unalmasnak mondanám, amit néhány oda nem illő akciójelenettel igyekeztek fogyaszthatóbbá tenni. Bár, a majmos jelenet baromi jó volt, de pl a Holdon kergetőzős – valóban 70-es évekbeli lunar rovert idéző designú – holdkocsis nekem is furcsa volt. És tényleg a narráció sem volt olyan erős, Tommy Lee Jones karaktere pedig így tényleg fura volt.
    De: Pitt remekül játszott, a látványvilág szuper, és van egyfajta jó hangulata az egésznek.

    Részemről 6/10

    Ui. Utóforgatás körüli kavarás engem is érdekelne. Miről van szó pontosan?

  5. spoiler

    nekem az elején az jött le, hogy az űr az Roy lelke igazából, így néztem végig és kiváló szórakozás volt, kicsit olyan volt mint az annihilation, az is ha úgy nézed hogy meteor becsapódás , akkor kb érthetetlen katyvasz, ha úgy nézed, hogy a rák metaforája, akkor nagyon mély film

  6. Már majdnem elmentem rá, köszönöm a kommentelőknek, hogy nem kell. És basszus, milyen durva, hogy nem éri már meg kritikákat olvasni, még messze Human volt a legkorrektebb, amit aztán szépen kiegészítettek számomra a hozzászólók. A többi kritikus csak mismásolt, meg nem pontozott stb. nehogy elessen a szponzorpénzektől.

  7. Megértem ha valakinek nem tetszik de azoknak javaslom az agyatlan blockbustereket. Inkább 100 ilyen kellene a mozikba mint az a sok sz@r.

    Mivel idén még igazán jó filmet nem láttam ezert en az összes hibája ellenére a mozi élményért megadom a 10 est

  8. Nem vagyok nagy mozibajáró, mégis elmentem rá, és erre a filmre azt mondanám, hogy nagy vásznon kell látni!
    Sok igazság van a fenti kritikákban, mégis, egy nappal a film megnézése után is még hatása alatt vagyok! Ez az elmúlt egy év filmjeit nézve, nem sokszor volt elmondható! Sokmindenben magamra ismertem, sokmindenben a társadalmunkra, a világunkra, és a végső következtetés bizony nem túl bizalomgerjesztő…
    Szóval, a hibái ellenére is, szerintem ez egy nagyon jó film volt! Érdemes volt moziban megnézni!

  9. Jó volt. Nem kell ezt túlragozni. Menjetek el, nézzétek meg, alkossatok utána véleményt. Ha meg akartad nézni, egy kritika és 5 hozzászólás ne vegye el a kedved. Ez egy sci-fi-be csomagolt apa-fiú dráma, de nem az a sírós fajta. Gyönyörű képekkel ráadásul.

  10. daniba: Sose értettem ezt a felfogást, hogy akinek egy adott, mélynek tűnni akaró film nem tetszik, azok forduljanak az agyatlan blockbuster-ökhöz. Szerencsére nem csak Ad Astra meg agykikapcsolós marhaság van a világon.

    Ez a film sok esetben gyönyörű képekkel operál, azt meg kell hagyni neki (habár ha az összetettebb blockbuster-büdzséből készült filmeket nézzük, találunk sokkal szebbeket is nála). Érdekes a felvázolt világ is, de a narráció és a többi szájbarágós elem miatt annyira mesterséges, szándékolt hatása van, hogy ugyan végig tudtam, mit érez Roy az apjával kapcsolatban, egyszer se éreztem. Aranyos a mondanivaló meg minden, de ezt ennyire az arcunkba tolva, és totál random akciójelenetekkel sűrítve szerintem nem volt túl jó ötlet tálalni.

  11. Szerintem ez a film a forgatókönyvön csúszott el, de nagyon.
    Mármint egyszer érdemes volt megnézni nagyvásznon (de örülök, hogy nem IMAX-ben néztem, mert tuti rosszul lettem volna a sok forgástól, meg ez így is elég szép volt).

    Valahogy az volt az érzésem, hogy ami eredetileg a koncepció lehetett azaz egy filozofálgatós apa-fiú dráma szépen fényképezve az űrben, azt nem merték bevállalni önmagában. Ezért jöttek a random akciójelenetek, az értelmetlen és béna fordulatok. Valószínűleg ha jól értem, akkor ezt a vonalat akarta erősíteni a stúdió. Kár érte.

    SPOILEREK

    A narrációval nem volt nagy bajom, kivéve a végén, amikor megint a szánkba lett rágva, hogy ‘love is everything’ (ezt már az Interstellarban is nehezen viseltem). Az is tetszett, hogy milyen kis apróságokkal tudták összerakni ezt a nem túl távoli jövőbeli világot. Gondolok itt arra, amikor Pitt-től megkérdezik, hogy volt e háborúban, mire a válasza, hogy volt pár évet az Északi-sarkon (vagy valami ilyesmi).

    Ez tényleg egy egyszemélyes film és Pitt, mint mindig, remek volt. Azt viszont tényleg sajnáltam a végén, hogy nem volt meg a katarzis. Éreztem, hogy most nagyon át kellene éreznem a helyzetet, de nem ment. Szerintem ezen úgy tudtak volna segíteni, ha messzebbről indítják a sztorit vagy több flashbacket rakna bele Pitt gyerekkoráról. Mert itt, ahogy el is mondja, többről volt szó, mint hogy az apja lelépett ufókat keresni, amikor ő 16 volt.

    Nagyjából olyan 7/10. Akit érdekel valamennyire is, az szerintem mindenképp moziban nézze meg, mert ha még a látványt is kivesszük belőle, akkor tényleg nem sok minden marad a filmből.

  12. Én nagyon élveztem,voltak benne hibák,de összességében végre egy olyan filmet kaptam amit vártam egy igazi scifi,egy nagyon jó színésszel.
    Én mindenkinek ajánlom aki egy kicsit is scifi rajongó.

    Szőrszálhasogatás amiket írtál a kritikában,örülnöd kellenne hogy végre láttál egy ilyen filmet.
    Majd a Star Wars-t dícsérheted,az való itt a legtöbb embernek.
    Évekig nem fogsz látni ilyen filmet…

  13. Én is olyan 70-80%-ig élveztem ezt a filmet és valóban szép volt a képi világa, de szintúgy a vége nem jött be. Lehet én vártam valami furcsábbat, bátrabbat a végére, de ez így csalódás lett. Amúgy meg semmilyen érzelmet nem váltott ki belőlem ez a film, pedig én a Lego Movie második részén is képes voltam sírni, de itt egy karakter se fogott meg, hogy örüljek, hogy túlélte vagy sírjak. Nem tudtam az újraforgatásokról, de talán ez megmagyarázza miért kellett egy asztalnál ülős 4 mondatos szerep Natasha Lyonnenak, gondolom nagyobb volt egy picit de kivágták vagy ilyesmi.

  14. Feelgood: De csak az utóbbi pár évben összetett és az Ad Astránál majdnem minden értelemben jobb sci-finek ott volt az Arrival, a Blade Runner 2049, az Ex Machina, az Under the Skin, a Snowpiercer, az Annihilation így kapásból. Miért feltételezed, hogy human nem látott még ilyen jó filmet? Csomó jó dolog volt benne, az kétségtelen, de látványban is, sztoriban is, zenében is, érzelmi vonulatban, a felvetett gondolatok mélységében és rendezésben is veri a fentebb felsorolt filmek jó része. Nekem egyáltalán nem jönnek be az új Star Wars-filmek, se az MCU-filmek nagyja, de az Ad Astrát is csalódásként éltem meg. Most akkor ki, mi lehetek, valami enigma?

  15. Egy rövid trailert láttam csak, nekem az elég volt, hogy elmenjek a moziba. Nekem nagyon tetszett a film (kivéve két dolgot).

    SPOILER!!!

    Nekem bejöttek a metaforák és kontrasztok: űr – apa hiánya, McBride higgadt összeszedettsége kontra belső elveszettsége, ember és teremtő, idegen/magasabbrendű életforma keresése – és hiánya, a Hold kolonizálása és széjjelb@szása, a gyáva másodpilóta, meg a saját vesztét okozó, lövöldöző/késsel hadonászó crew, stb…
    Kereshet az emberiség kiutat a földi (lelki és természeti) nyomorból akár a csillagrendszerben is, de magunk elől nincs menekvés.
    Ami nem tetszett az a nyálas “love is everything” vég. És az űrpáviános sztori banalitása. (facepalm)
    Amúgy miért kellett pont Liv Tyler erre a szerepre… na mindegy.

    SPOILER VÉGE

    Az idei felhozatalban mindenesetre eddig simán dobogós az Ad Astra.

  16. Palacka

    Te valami másik műsort néztél.
    Neked az Ex machina,Arrival meg az Under the skin vagy a snow piercer voltak a legjobb scifi? XD
    Nektek minden scifi amiben elektromosság van xD

  17. ” jobb sci-finek ott volt az Arrival, a Blade Runner 2049, az Ex Machina, az Under the Skin, a Snowpiercer, az Annihilation így kapásból. Miért feltételezed, hogy human nem látott még ilyen jó filmet? ”

    sőt, ezt mindet láttam :D

  18. Feelgood: Nem, nem azt írtam, hogy a legjobbak, hanem hogy kapásból jobbak számomra, mint az Ad Astra. A saját premisszájukat sokkal következetesebben betartják, végigviszik, érdekesebb, kiforrottabb filmek kevesebb pózőrködéssel. Teljesen oké és elég mondanivalónak, hogy az ember társas lény, és hogy erre nem feltétlen ébred rá elég hamar, de ezt nagyon túltolt, nagyon gyakran felcsendülő és költőinek szánt narrációval elszúrták számomra. A látvány tetszett, főleg az első harmadában-felében, Brad persze remek volt, de ennyi. Örülök, ha valakinek bejött ettől még, nem gondolok róla kevesebbet és nem is röhögöm ki. Az átlagnál jóval könnyebben elérzékenyülök filmeken, néha az egészen gagyikon is, de itt csak néha sikerült pár másodpercre, és egyszer se Brad narrációja miatt. Nyilván sokkal jobb, mint egy átlagos film, ami mozikba kerül, de nem csak ez van meg a totál agykikapcsolós Star Wars így ellenpólusként. Tök sok jó és érdekes film kerül mozikba, semennyivel se kevesebb, mint “régebben”.

  19. Látvány jó, rendezés jó, színészek jók, írás egy sapka szar.
    Vártam hogy valami fordulat legyen vagy magyarázat, nem pedig ez a gagyi. Kár érte.

  20. Hm, ezek ellenére is érdekel a film, sajnos hétvégén nem jött össze a mozi, de jövő héten, ha nem lesz semmi mindenképp pótlom. Meg gondolom ez is olyan scifi, amit moziban érdemes nézni nem? Azért a látvány a vásznon elég ütős lehet.

  21. Számomra az identitás-zavaros film mintapéldája. Családi és pszichológiai drámának nem elég mély, akciófilmnek nem elég pörgős,tudományos fantasztikumnak pedig ostoba.

    SPOILER
    A feszültség keltés minden lépcsőfoka hiteltelenségektől szenved, kezdve attól hogy Donald Suderland elárulja az igazságot,a marsi szökésen át, a nagy találkozásig. A 124 percet csak az viszi előre, hogy az emberben fel sem merül,hogy céltalanul kell eltűrnie a bugyutaságokat. Márpedig ez történik.

    SPOILER

    Nyilvan ízlések és pofonok. A számomra értelmetlen reboot és szuperhős filmek világában is az volt az érzésem, hogy kár volt ennek a filmnek elkészülnie. Talán mert végre ki akartam szakadni belőle.

  22. Tipikus sznob film álművelt embereknek, mindenki azt lát és magyaráz bele amit akar de egyébként full üres. Páran mashol írták h micsoda mondanivalója van holott egy nagy semmi.

  23. Jó film volt, mindenképpen moziban nézős, de nem az a vasárnap délutáni. Nagyon beszippantott a film. Itt tényleg nem egy Interstellar féle csavar jön a végén, hanem egy felismerés, és igen, kicsit jobban szájbarágósra sikeredett.

  24. Én átverve éreztem magam pont az első trailer miatt, azt követően nem néztem új releaseket annak érdekében, hogy jobb legyen az élmény. Erre kaptam egy filozofálós művészfilmet amihez abszólut nem volt hangulatom. Ráadásul így ebben a formában az “akció” jelenetek teljesen kilógtok ebből az elgondolkodtató irányból.
    Csalódás ez a film számomra.

  25. Csatlakozom, azok táborához akik vártak valami “nagyobb katarzist/csattanót a végén”. Értem, hogy miről szólt meg minden, azonosulni is sikerült, de egy kicsit merészebb csavart vártam a végén.

    Spoiler:

    Tetszett a gondolat, mikor Pitt a holdbázison a vírushoz hasonlítja az emberiséget. A fentebb egyik kommentben elhangzott: “ócska klisék sokasága, pl. hogy a holdon is ugyanolyan reklámmal telebaszott város lesz mint bármelyik földiben” pont itt érzékeltette a film hogy pont ugyan azt próbálja lemásolni mint a Földön is van és így tovább. (kolonizálás), csak úgy mint a holdon a “kalózok” jelensége.

    Spoiler end

    A képi világ nagyon tetszett, órákig tudtam volna még nézni azokat a jeleneteket, kövezzetek meg, de nekem bejött a holdjárós “madmax” :D viszont a majmos húzást nem tudtam hova tenni.

    Tény, hogy nem egy közönségfilm, jól mutatja az is, hogy a premier hetén alig voltunk a moziban vasárnap este.
    Béke

  26. Hatalmas csalódás volt, aktívan felhúzott, pedig jellemzően közömbös vagyok azokkal a filmekkel kapcsolatban, amik nem tetszenek. Viszont azt nehezen tudom megbocsájtani egy alkotásnak, ha a kiindulási pontja a probléma (forgatókönyv) és itt sajnos így éreztem.

    Belefulladtam a film végére a giccsbe, túlságosan szájbarágós (és a téthez képest jelentéktelen méretű) volt a fő konfliktus, enélfogva az üzenet is. Megnéztem volna narráció nélkül szívesen a filmet, simán el tudom képzelni, hogy ha én jövök rá a háttérben megbújó konfliktusra, a film nézése közben magam rakom össze a motivációkat akkor bejön a végeredmény. Van egy olyan filmkészítési alapvetés, hogy “show, don’t tell”, na ezt a nem túl magas lécet nem sikerült megugrania az alkotásnak. így inkább kényelmetlenül oldalbabökős, kacsintgatós volt a cselekmény, ami véletlenül se engedte meg, hogy egy pillanatra is másra akarjak fókuszálni, teszem azt a csodálatos látványra vagy Brad Pitt amúgy zseniális játékára.

    De ez csak én vagyok, ahogy olvasom a kritikákat sok embernek bejött és sokak el tudtak vonatkoztatni a giccességtől, meg a plot által vezérelt cselekménytől, vagy legalábbis nem akkora jelentőséget tulajdonítani nekik. Ha zavarnak az olyan mondatok, hogy “mostantól a lényeges dolgokra fogok koncentrálni, szeretni fogok és élni” akkor kerüld el messziről, de ha nem, simán lehet, hogy tetszeni fog.

  27. Gyonyoruen fenykepezett mozi
    – Coelho es Muller Peter nyomdokain vergodo, hipszter- sznob szajbaragos mondanivaloval.

    Az a duhito, hogy picivel tobb effort es egy rohadt jo film lehetett volna ebbol.

  28. Nagyon vártam. Nagyot csalódtam. Egy látványos blöff a film, ami nagyon okosnak akar tűnni, de a faék egyszerűségű történet egy banális, csattanó nélküli végbe torkollott. Ritkán idegesít, hogy egy film rossz, de itt a potenciál miatt még három nappal a megtekintés után is feldühít.

  29. Valóban helyenként szájbarágós volt, de ettől függetlenül moziélménynek szinte tökéletes. Szigorúan véve nincs ott az év legjobb filmjei között, sőt, de mégis úgy fogok rá emlékezni, mint 2019 egyik emlékezetes fmozijára, egy remek alakítással Pitt-től. Remélhetőleg legalább egyik idei dobásáért Oscarra jelölik.

  30. Tudtam, hogy egy lassú folyásu, de látványos filmre számíthatok, de ezt kritikán aluli volt. Aludtam rá, emésztettem mielőtt ezt írom. A látványt az IMAX se tudta megmenteni.Rémesen logikátlan, fos volt. Ezt a látványt nagyon igényes National Geographic filmekben is látni már. Fájt a fejem végére, amikor épp nem aludtam el a sok baromság miatt. Brad jól színészkedik,,, ennyi.

  31. jézusom, mennyire felesleges egy ócska üres semmi film ez is, az isten verje meg már. totális nihil, nulla, mi a szart akar mondani ugyan már, ehhez nem kell elkölteni dollár tízmillókat és két és fél óráig kínozni a fizető nézőket egy moziban. nem csak közömbösen hagyott, de fel is bosszantott ez a blöff.

  32. Hát hát hát…
    Human 2/3-os bekezdésével értek egyet. Azazhogy amíg elindult a Neptunuszra na odáig jó volt. A hangulat, a zene, a kérdések hogy na mit fog találni vagy egyáltalán mi lesz. Engem az akciók sem zavartak, ha több lett volna azzal se lett volna bajom. Az utó forgatásokat sem érzékeltem. Talán a lejtmenetbe fordulópontnál amikor azt mondja a nő 5 órája van felkészíteni a hajót 2 perccel később meg lövik fel amire Pitt felkapaszkodik… hogy aztán belemenjünk egy üres unalmas utolsó félórába. Na az nagyon fájt. Kár érte. Kiváló film is lehetett volna.

  33. Kár érte.
    A marsig nekem is működött a film elhitette ,hogy van valami titok a hátérben vagy valami amit rejtegetnek de sajnos a végére csalódnom kellett. Ennyire nem kellett volna csak Pitt karakterére építeni mindent kicsit érdekesebbé tehették volna nem zavartak az akció jelenetek az elején az antennás és a holdas jelenetet is kiválónak éreztem kár ,hogy a film utolsó harmada nagyon gyenge lett pedig ígéretes volt.

  34. Nálam is 9 pontról ment a film folyamatosan lefelé, aztán a végén valahol 4 pont körül állt meg. Felejtsük el.

  35. Halló, van itt valaki? Aki ezt olvassa, az nézze meg a Captive State-et. Az Ad Astra látszik, hogy hangulat kérdése lesz, van akinek elég, hogy berántsa a film, gondolom tud egy jót gondolkodni rajta, nekem kevés volt (nincs probléma az apámmal való kapcsolatomban, de szeretem a lassú gondolkodós filmeket), nem is lett meg a végén a nagy szivárvány vége. A zenéje is olyan volt, hogy ebből is egy kicsit, abból is egy kicsit, legyen sejtelmes, de fennkölt hangzás is, elektronikus, de néhol azért organikusabb is, … nem bánom, hogy megvettem, de ez egy befejezetlen mondat.

    A Captive State viszont egy jó thriller, nem akció, ne úgy nézd, és akkor jól fogsz szórakozni.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Az írott szöveg (c) 2004- , a médiatartalmakkal az eredeti jogtulajdonosok rendelkeznek.