Roger Deakins kihívást keresett, az 1917-ben megtalálta

Sam Mendes új filmje, ami az I. világháborúban játszódik, és most már nem is titkolják, hogy az egész egy vágatlan jelenet lesz. Mármint ezt az illúziót mutatja majd sok rejtett vágással, mint a Birdman tette például. Csak ugye itt nem utcán rohanás, meg 1 épületes a móka, hanem terepre mentek, egy zajló háborút keltettek életre, két órát “real time”.

Aztakurva. Ez a videó főleg a forgatás nehézségeivel, meg a one shot dologgal foglalkozik, nem a spoilerekbe merül.

human
írta
2019. 09. 30. 17:22
megjelenés
13
hozzászolás


13 hozzászólás a “Roger Deakins kihívást keresett, az 1917-ben megtalálta” bejegyzéshez

  1. na egy ilyen info a filmrol engem nagyon be tud rantani
    pedig nem vagyok nagy rajongoja a haborus filmeknek (nem tudnam megfogalmazni mi a bajom veluk egyszeruen cask nem a kedvenceim, mindamellett van par orok klasszis darab elismerem)

    de vagatlanul? ez elkepeszto lenne (megha nem is szo szerint vagatlanul)

  2. Jól néz ki, olyan igazi régimódi mozi lesz, de kicsit félek, hogy felesleges bravúroskodás lesz ez az egy snitt, ami inkább elvesz, mint hozzáad.

  3. A gyengémek az 1 snittes jelenetek. Imádtam a Birdmant és a Revenantot is abban is rengeteg volt. Jöhet ez is.

  4. totoro: ez éles kontraszt ha összevetem azzal, amit a másik topikban vetettél fel. Érdekes megoldással egy nagyköltségvetésű nem Marvel film, tessék, adjál neki lehetőséget, ne írd le már előre, és lehet 3 jó moziban látottról 4-re nő az idei listád…

  5. 5 Igazad van, jogos, már én is észreveszem, hogy olyan vagyok mint a morgós vénemberek a muppet showban :)

  6. Tetszik az ötlet, amit eddig láttunk, az nagyon szép, viszont nem igazán értem Roger Deakinsnek mekkora volt itt a szerepe. A camera operator aki ugye cipeli a kamerát, és mivel nagyon dinamikusnak tűnik a film, szerintem nehéz irányitani, hogy végül is hogy nézzen ki, főleg hogy rohannak vele folyton, meg huzalon megy előre, meg ilyenek. Ettől függetlenül biztos szép lesz a fényképezés.

  7. minden shot meg van tervezve az utolsó beállításig. Szerinted a kamerával rohangáló dönti el mit csinál, sikerül ahogy sikerül? A többi filmjénél sem Deakins áll mindegyik kamera mögött, hanem mások kezelik a gépeket. Attól, hogy itt nem ő fut, az még semmit nem jelent.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Az írott szöveg (c) 2004- , a médiatartalmakkal az eredeti jogtulajdonosok rendelkeznek.