A Netflix úgy döntött, hogy kipróbálja milyen, ha a Stuber rendezője tovább garázdálkodik.
Ezt tényleg minden szinten lehet érteni, egyrészt mert a Stuber szerintem elment, de akinek nem tetszett, az mindenképp hagyja ki Coffee & Kareem kalandját, hiszen egyrészt pont olyan bland, másrészt mert Michael Dowse karrierje eléggé hullámzó, a Goont is neki köszönhetjük, szóval akár igazán jó is lehetett volna.
A történet szerint egy fehér zsaru, érdekes névválasztás a Coffee hozzá, egy fekete nővel jár, akinek a fia Kareem ezt a viszonyt nem viseli túl jól. A kölyök terve, hogy pár gengsztert felfogad: verjék meg a férfit. Csak hát az üzlet lebonyolítása közben szemtanúja lesz egy gyilkosságnak, és így kénytelen Coffee-val közösen menekülni egy nagyobb, piszkos zsarus ügy mellékvonalán.
Igazi haverzsaru filmes alap, persze klisés, de nem a sztorival van baj, az biztos. Vagyis igazából semmi komoly gondom nincs a filmmel, azon kívül, hogy Ed Helms nem a legjobb főszereplő, közte és a kölyök között nem volt annyira erős a kémia.
Ellenben tipikus egyszernézős szórakozásként simán elment a film. Ahogy az Ubernél, úgy itt is teleszórták popkult utalással és poénnal, amik közül nyilván nem mind, de jó pár működik. Ezek közül amúgy a politikai korrektséggel hülyülés szerintem magasan kiemelkedik. Az összes pillanat remek, amikor a túlérzékenységet villantó zsaru nem tudja mit szabadna mondania bizonyos helyzetekben, mi nem hangzik rasszistának. Annyira abszurdan viccelnek vele, hogy az ütött.
Ahogy a “nagy fordulatokkal” teli történet hiába szedhető szét, és valójában tét nélküli, mert egyszer sem meri kifordítani a nézői elvárásokat. Viszont mindeközben a mellékszereplők kicsit ellopják a showt. A komoly szálakat tök viccesen ellensúlyozza, vagy épp súlytalanítja Betty Gilpin. Sőt, szerintem” King Bach” is rohadt vicces volt.
Igazából a végére el is jutok a film fő bajához, azon kívül, hogy a másolat másolata kicsit, egyszerűen a nagy haverzsarus filmekhez esélye sincs felnőni, pont azért, mert eltolják a Haláli fegyver-humor felé sokszor, pedig a zsaru+ gyerek + anya vonalon lehetett volna igazi érzelem is mögötte, amivel téteket is tudtak volna bele tenni. Vagy annyira el kellett volna szállniuk korábban, mint a végső leszámolásnál tették.
Ellenben mégsem bántam meg, hogy megnézem. Elment, párszor vigyorogtam, nyilván 1 év múlva nem ezt fogjuk ajánlgatni, de most az időzítése remek volt egy ilyen popcorn limonádénak, amiben azért rengeteget káromkodnak és párszor durván fröcsög a vér.
Ha már a Halàli fegyvert említetted: a humora ahhoz van közelebb, vagy az aggresszívebb, túlzasba vitten káromkodós, véres baromság inkább? Mert az előbbi humora hozzám pl jobban illik.
Ritkán irritálnak annyira színészek, mint ez a ütnivaló Ed Helms. Garancia az időm elpocsékolására minden film amiben nagyobb szerepet vállal.
eandre: akkor semmiképp se nézd meg, főleg, hogy most még ez a bajsza is van, még pofoznivalóbb
Kakarotto: nem tudják ők sem, de van benne pár undorító jelenet, az biztos, szóval nem véletlen R besorolás, vagyis TVMA
Kiscsávó dumáján azért lehetett röhögni, egynek elment, de nem az a “mennyi van még hátra nézegetős”, kikapcsolódni szórakozni ideális.
A Stuber rém gyenge volt szerintem, de ennek az előzetese + a kritikád meggyőzött, úgyhogy meg is fűztem rá esti programként az asszonyt. :D
– a Goon-ból fél órát, ha bírtam (Scott számomra egyedül a The Rundown-ban elviselhető casting)
– a Stuber lehet, hogy jó lett volna, ha működne a két főszereplő között a “kémia”, és a poénok időzítése, mert egyik rosszabb volt, mint a másik
– Ed Helms-t a Hangover óta (illetve azzal együtt) utálom
szóval asszem, ez nem az én filmem
amúgy csak szerintem nem volt soha vicces ez a “nagydumás feka dagi gyerek” karakter bármilyen filmben?