A Trolls World Tour online nyitása 50 milliót hozott, már majdnem 100-nál tart

A Trolls elvileg nagyon jól nyitott kölcsönzőkben, ez volt a kommunikáció, erre azt hallani (a deadlineon), hogy ez 50 milliós nyitást jelentett, ennyi jött össze a 20 dolláros díjakból. Hát ez édeskevés ahhoz, hogy komolyabban felmerülhessen a 150 milliós blockbusterek ide tolása (WW84, Black Widow, vagy ilyesmi).

Update: közben a Wall Street Journal lehozta, hogy 3 hét alatt 100 milliónál jár a film, ami elvileg 77 milliós profit a Joblo szerint, de ebbe már a zenét és más termékeket is beleszámítják.

Hogy az Universal miért vállalta be? A rengeteg elköltött marketing pénz mellett túl sok más szerződés kötődött a filmhez, ami alatt “trolls” jelölésű termékeket, játékokat, McDonalds hülyeséget értünk. És hát valljuk be, a film nem a hatalmas nyitás felé tartott, szóval ha eltolják, és újra 30-40-kitudjamennyi dollárt marketingre kell költeniük, az tuti nem térült volna meg. Így lesz tényleg a legkisebb a veszteség.

3 hozzászólás a “A Trolls World Tour online nyitása 50 milliót hozott, már majdnem 100-nál tart” bejegyzéshez

  1. Ha jól tudom a digitális bevételekből jóval többet zsebel be a stúdió, mint a mozis bevételekből. de ez akkor se fogja megváltani a világot.

  2. walker: ebben igazad van, a Trollsnak ez erős nyitás amúgy, ennél moziban sem hozott volna többet, és abból még kevesebb is jutott volna nekik, csak egyben látszik is, hogy itt azért nem 100 milliós nyitásokról van szó, és ugye egyben rögtön warezba is kerül a film, míg moziban ott van, hogy máshol nem lehet megnézni rendes minőségben hónapokig.

  3. Én ebből azt vonom le, hogy a PG és 50-100 millás filmeket sikerre lehet vinni streamingen is.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Az írott szöveg (c) 2004- , a médiatartalmakkal az eredeti jogtulajdonosok rendelkeznek.