A Variety értesülései szerint a Warner azért nem vette ki a Wonder Woman 1984-et decemberről (ugye minden más nagyobb film dobbantott onnan), mert meg akarják tartani a bemutatót, és rövid mozis sugárzás után januárban kidobni a filmet HBO Max-ra. Ez biztos hatalmas anyagi veszteség benyelése is, hiszen naiv lenne azt gondolni, hogy 40-50 millió ember hirtelen előfizet miatta az HBO Max-ra. Konkrétan az HBO Max jelenleg 8,6 millió aktiválásnál jár. Ellenben egy nagy sláger lehetne, olyasmi amiatt felfigyelnek az emberek a szolgáltatásra.
A Warner által fontolgatott másik lehetőség, hiszen egyre valószínűbb a vakcina, hogy 2021 nyarára tolják a bemutatót, de ugye elég sok film csúszott, szóval dugig lesznek a hónapok.
Random illusztráció:
“Random illusztráció:” :D :D
Azert ezt lehetett sejteni, elozo posztoknal is írtam, de csak nem hittetek nekem.
Tőzsde is szamit itt mar erősen, nem csak a film bevetel. Ha erősnek, magabiztosnak latszik a studio az ertekesebbe teszt őket
“It’s not about the money. It’s about sending a message. (Everything burns!)”
A Disney hivatalosan is 5MILLIÁRD dollárt bukott idén
Az Uratok: De ennek komoly részét nem a filmes részleg miatt ugye.
Adják ki mihamarább lemezen is!!
@Az Uratok: csak 5 milliárd? Az nem is vészes. Volt olyan év 2016-ban és 2018-ban is, hogy 7 milliárdos bevételt átlépték. És ez ugye csak a mozibevétel volt szigorúan.
Ezt a kis negatív mínuszt annyira azért nem érzik meg.
Lordboxi:
“Azert ezt lehetett sejteni, elozo posztoknal is írtam, de csak nem hittetek nekem.
Tőzsde is szamit itt mar erősen, nem csak a film bevetel. Ha erősnek, magabiztosnak latszik a studio az ertekesebbe teszt őket”
hol mutatkozik meg ebben az erősség, magabiztosság? :) a részvényesek nem hülyék, a mostani körülmények között senki nem fogja azt mondani közülük, hogy ez igen, ez hősies, bátor megmozdulás volt, senki nem mer blockbustert bemutatni, de ti igen, na ezért fogadok erre a stúdióra. a Tenet az volt, erődemonstráció, de ennek semmi köze a magabiztossághoz már.
ahogy korábban is sakkoztunk, valószínűleg szerződés kötheti a gyártót, vagy bizonyos piaci részesedésre van szükségük (amit most nem nehéz elérni) és ezért be kell áldozniuk filmeket. ez valószínűleg soha nem fog kiderülni, csak ha valaki később szivárogtat majd a stúdiótól.
ez pedig magához a cikkhez:
“A Warner által fontolgatott másik lehetőség, hiszen egyre valószínűbb a vakcina, hogy 2021 nyarára tolják a bemutatót, de ugye elég sok film csúszott, szóval dugig lesznek a hónapok.”
nem tudom őszintén, hogy ettől mennyire kell tartani. lesz egy rövid periódus, amíg feltorlódnak a blockbusterek, de utána meg kialakul egy vákuum, mert a forgatások is leálltak/elcsúsztak, szóval nem tudnak olyan mértékben termelni a piacra, hogy ez nagyon hosszú időszakra elhúzódjon. aki megteheti, hogy most dobozol és nincs valami fentebbről jövő nyomás a bemutató miatt, az szerintem elücsörög a befektetésen – érdekes kérdés nyilván, hogy ezt manapság ki teheti meg. de mivel a nagy franchise-ok is csúsznak, ezért komoly versenyelőnyt még a DC sem veszítene, ha csak jövő év végén hozná a következő moziját.
én inkább úgy érzem, hogy ők most a streaming szolgáltatókra fogadnak a mozizás helyett és úgy gondolják, hogy a klasszikus mozizás most akkora sebet kapott, amiből nagyon lassan állnak csak fel – ezért pumpálják az HBO Maxot. Nem tudom rossz döntés-e, a Netflix pl. iszonyatos pénzeket költ saját tartalmakra és a filmes részlegük inkább nyelte ezt a pénzt, mert már mindenki röhög a blockbustereiken (a Brightra még felkaphatta mindenki a fejét és bevonzották az előfizetőket, de megnézném egy Power milyen számokat hozott mostanra). Ha az HBO Max meg objektívan realizálható profitot termel a JL – WW2 párossal, akkor lehet fordítanak a piaci trendeken és átállnak streamingre.
abelh: teljesen igazad van, a kérdés, hogy egyáltalán visszamennek-e az emberek moziba a vakcina után. Ellenben sztem (erről szól a következő szakmaiatlan podcast) a streamingben nincs annyi pénz, hogy 200 milliós blockbusterekkel legyen tele, még annyi előfizetőnél sem, mint ami a Netflixnek van.
Ha nem is tele, de a Red Notice már 150 millió, lehet ez a következő lépcsőfok. (Vagy több, ha igaz, hogy ez lesz a legdrágább, mert akkor üti a Six Undergroundot).
Tudom, hogy ehhez először a Netflix közelébe kéne érni, de ha jó filmeket hoznak, akkor pár év és működhet is. Tippelgetek, nem tudom :)
abelh: oké, de a Netflix blockbusterei inkább erőfitogtatások, nem ténylegesen megérő darabok, amit simán kitermel a streaming piac.
mi van ha mégsem lesz értelmes vakcina? akkor örökre bennragadnak a filmek , vagy mi a terv ?
morden: nyilván idővel eldöntik majd, egyelőre a vakcinána játszanak, ha biztosan nem lesz akkor meg majd arra reagálnak. Itt tényleg 300 milliós veszteségek benyeléséről beszélünk, nyilván nem sütik el csak úgy habókra a dolgokat.
díjnyertes a fotóválasztás.
Ha valaha lesz olyan vakcina, amitől nem világítanak majd az emberek, biztosan visszamegy a nép a moziba (is), mert vannak olyan rétegek, akik igénylik az effajta szórakozási lehetőséget is és hosszú távon nem lehet lekenyerezni mindenkit egy szimpla streaming szolgáltatással, mint ahogy házhozszállítással se, ha épp étteremre vágyik valaki. Csak ha időben gondolkodom, ez a helyzet nem biztos, hogy hónapok, sokkal inkább egy évtized múltán áll helyre – ha azt veszem, hogy sok mozi csődbe fog menni..