Kis ígykészült a filmben használt LED technológiáról, ami fontos volt a látványhoz, hiszen segített minél többet már in camera jól megvalósítani, kevesebb utómunka kellett.
Kis ígykészült a filmben használt LED technológiáról, ami fontos volt a látványhoz, hiszen segített minél többet már in camera jól megvalósítani, kevesebb utómunka kellett.
Ez a következő lépés a zöld háttér után, legalábbis, ami stúdiós felvételeket illeti. Azon lehet vitatkozni, hogy mennyire kell ezt túltolni és nem kimenni helyszínre, de a pandémia helyzetben megértem, hogy inkábbra erre hagyatkoznak.
Regen lattam egy vigjatekot, meg a 90-es evekben lehetett, es abban volt poenkent pont ez a hatter LED falas megoldas. Ha jol emlekszem valami motoros filmet forgathattak es las vegasi utcat raktak a hatterbe. Csak a csavo volt a valodi, a tobbi mind a hatter ledfalon ment es tuti, hogy egyfajta fricska volt a szakma szamara, hogy hova fejlodhet a filmkeszites. Valaki tudja melyik lehetett az a film. Valami parodiafilm lehetett az emlekeim szerint.
Ohh így már értem, miért lett ilyen az autós üldözés. Sajna annak nagyon nem állt jól, oké hogy így vesznek fel közeliket a színészekről az autóban, de azért itt javarészt más megoldásra lett volna szükség. De remélhetőleg tanultak az első rész hibáiból.
Tildy : ez a jelenet a Kerge Kellyben 1993 volt