Heti mozibemutatók: november 3.

Az utolsó hét a Black Panther 2 előtt! Eléggé színes a felhozatal, bár blockbuster persze nincs közte.

  • The King’s daughter (A sellő és a Napkirály) – Pierce Brosnan és Kaya Scodelario meg XIV. Lajos király és a sellőfogás.
  • Le chêne (A tölgy – Az erdő szíve) – francia természetfilm, és egész sok moziban megy. WTF.
  • Ennio – Morricone életéről egy dokufilm.
  • Close (Közel) – belga-holland-francia drámában gyerekek idilli nyári vakációja után jön a kijózanító iskolaév, amikor elhidegülnek egymástól.
  • Nothing / Intet (Semmi) – dán thriller az élet értelméről és az elvesztett gyerekkori ártatlanságról.
  • A Stasi Comedy / Stasikomödie (Stasi – Állambiztonsági Komisztérium) – mindenképp német komédiát néznék egy háromszögbe kerülő Stasi ügynökről.
  • Szimpla manus – magyar vígjáték is jut a hétre, amiben egy gazdag házaspár találkozik a csórókkal.
human
írta
2022. 11. 03. 14:26
megjelenés
13
hozzászolás


13 hozzászólás a “Heti mozibemutatók: november 3.” bejegyzéshez

  1. Amikor októberben először észre vettem, hogy bemutató ügyileg milyen gyenge ez a hét, nem értettem, hogy miért. Aztán most hétfőn elkezdeték reklámozni, hogy moziünnep van a héten. Így mindjárt értelmet nyert a dolog.

  2. igazad van, de legalább van választék. mondjuk régen moziünnepen “idő előtt” is hoztak be blockbustert, ha jól emlékszem.

  3. @dzsoker76: Mondjuk idén volt már pár ilyen gyenge hét és akkor moziünnep sem volt.

    Azt mondja meg valaki, hogy a The Woman Kinget miért rakták át november végéről februárra. Ez majnem 5 hónap(!!!) késés az amerikai bemutatóhoz képest! Évtizedekkel ezelőtt voltak ilyen csúszások.

  4. most iszonyúan boomernek fogok hangzani, tudom :)
    de amikor a kolléga rámutat arra, hogy valamikor a 80as, 90es években voltak ilyen filmek a moziban, számomra azt jelzi, hogy mennyire nincs igény a mozikban az emberi történetekre. amikor nem valamelyik szuperhősről van szó, vagy hogy godzilla legyőzi-e king kongot, hanem emberi történetek, gyerekekről, felnőttekről, pratikus vagy cgi effektek nélkül. most már ilyesmiért nem mennek moziba az emberek.
    én ezt nem nevetem ki, de nem is siránkozok rajta. igazából tök jó lenne, ha újra elkezdené érdekelni az embereket ezek a földhöz ragadtabb történetek és moziba is megnéznék őket.

  5. Marcos: mivel már van warez, így végképp nincs értelme, de februárra-márciusra nagyobb drámát akkor is szoktak tenni, ha Oscar jelölésben bíznak. Nem tudom itthon mennyit szokott jelenteni az ilyesmi, de sok Oscar esélyest csak az Oscar környékén szoktunk megkapni.

  6. @Endymion: Rám is igaz, hogy általában a látványosabb filmekre ülök be, de aztán mindig meglepődöm, ha pl egy drámát nézek moziban, hogy néha egy egyszerű kamerabeállás, vágás stb. mennyire hatásos tud lenni nagyvásznon, kisképernyő meg mennyire nem adná át.

  7. The King’s daughter már vagy egy éve letölthető netről normál minőségben, azt hittem nem is kerül moziba csak VOD. Amúgy borzalmasan semmi, Brosnan egy irritáló ripacs benne, nagyon túljátssza a szerepét

  8. A “német vígjáték” kifejezés egy oximoron. Én még egyetlen német vígjátékot nem láttam ami viccesre sikerült volna, és nem is hiszem, hogy létezik ilyen. Szerintem feladhatnák már.

  9. 5. – amúgy igazad van, de aki akarja (én) megtalálja az emberi filmeket a művészmozikban, az a közönség inkább odaszokott már és kerüli a multiplexeket meg a csihipuhit.

    én csak annyit mondtam, hogy kurvavicces egymás alatt a francia természetfilm, a dán thriller, a dokufilm, a belga-holland-francia dráma meg német komédia. és hogy régen mindig ilyen volt a felhozatal.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Az írott szöveg (c) 2004- , a médiatartalmakkal az eredeti jogtulajdonosok rendelkeznek.