A Fast X már 340 millánál jár

Igen, a következő Fast and Furious 340 millióba kerül, reklám előtt. Az előző rész elvileg 200 körül volt, plusz persze rá a reklám, de így is hozott 720 milliót.

Nyilván lehet vállat vonni, meg “ennyit nem ér meg”-et dobni, tudjátok, a 9-es szerintem sem jó, de elnézve a számokat, egyrészt lehet ismét milliárd fölé megy majd a film, másrészt ha csak annyit hoz, mint az előző, akkor is kb. legfeljebb nullánál lesznek.

Azért persze minden észérv mellett is durva, hogy ennyi pénzt Vin Dieselhez vágtak.

human
írta
2022. 11. 17. 19:41
megjelenés
15
hozzászolás


15 hozzászólás a “A Fast X már 340 millánál jár” bejegyzéshez

  1. Pedig pont Diesel a leggyengébb láncszem ebben a sorozatban. Kb. mindenki 3x tehetségesebb nála. Persze megértem, hogy minden pénzt ki akar sajtolni ebből az egészből, mert ha ennek vége, akkor nem marad számára semmi. Talán a Riddick-kel próbálkozhat még, de az nem annyira népszerű.

  2. Amúgy azt sosem értettem, a reklámköltség miért nincs benne egy film költségvetésében?

  3. Cirka 130 milliárd forintról beszélünk. Csak hogy egy hazai lottónyereményhez vagy bármihez lehessen viszonyítani. Kiindulva az előző részekből nem feltétlen a pénzen múlik a látványosság vagy egy jó sztori. Értem én hogy plusszos a széria de akkor sem fogjuk a végeredményen látni ezt az összeget.

  4. Mondjuk a “legfeljebb nullának” mi értelme van?
    Pénzmosás?
    Mert ezek elvileg befektetések, valami profitot kellene termelniük a stúdiónak..

  5. Mekkora a kontraszt az első filmmel, ahol – mint ahogy a fenti képen látszik – még az autókba sem merték a színészeket beültetni, amikor azzal ténylegesen menni / gurulni kellett, nehogy valami kár keletkezzen bennük…

    Komolyan, a jobb oldali faszi még egy wishről rendelt Paul Walkernek sem megy el… :D

  6. “ha csak annyit hoz, mint az előző, akkor is kb. legfeljebb nullánál lesznek.”

    De ennek meg mi értelme van?
    Nyilván nem fog már közel sem annyit hozni, látjuk miként változtak a mozis szokások, és bevételek, a 7. rész óta folyamatos a csökkenés a franchise-ban.

  7. Csigusz: az előzőt még akkor mutatták be amikor a covid nem csengett le a mozikban, szóval gondolom abban reménykednek, hogy visszamegy milliárd fölé.

  8. @vbalazs91

    mert az marketing költség, nem pedig az, hogy ennyibe került a film ELKÉSZÍTÉSE.
    ráadásul hogyan és miért lenne benne? a film már rég kész, de a marketing majd bemutató előtt indul be 1-2-3 hónappal. az, hogy mennyit költ rá a stúdió, nem a film elkészítésének költségvetését jelenti. pl. ad egy filmre 120 milliót, a marketing meg majd lesz annyi, amennyi, akár 0 (ha dobozolják) vagy 100 millió.

  9. Szerintem ez azert ennyi, amiert egy eskuvoi torta is minimum a duplaja egy szuletesnapi tortanak.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Az írott szöveg (c) 2004- , a médiatartalmakkal az eredeti jogtulajdonosok rendelkeznek.