A The Marvels minden idők legnagyobb esését hozta, a Songbirds pedig korrektet

Mivel egész alacsonyan kezdett a film a múlt héten a pénztáraknál, így azt hittem, hogy legalább a 2. heti bevétele nem lesz akkora mélyrepülés. Tévedtem.

A The Marvels a 2. hétvégéjén 10,1 milliót hozott Amerikában, ami 78%-os esés! Ez valami hihetetlen, ezzel a Morbius és a The Flash is alul lett múlva, avagy azoknál is nagyobbat esett. Marvelen belül nem is volt nagyon közeli adat, tippre 70%-nál rosszabb eddig. Külön érdekesség, hogy a The Marvels nézői az első hétvégén 61%-ban férfiak voltak, és ez csak javult, avagy a nők nem igazán mentek rá.

Ha már a rosszabb hírekkel kezdtem, akkor a Next Goal Wins, ami Taika Waititi új rendezése, 2,5 milliót tudott összegereblyézni. Nem erős adat, és a kritikusi fogadtatása sem hasít. Mivel 10 millióba került, és a reklámkampányt sem pörgették ezerrel, így nyilván mire kiköt valami streamingen már pénzüknél lesznek.

Ami talán rosszabb hír a YA franchiseokért nem rajongóknak, hogy a The Hunger Games: The Ballad of Songbirds & Snakes simán nyerte a hétvégét 44,6 millióval nyitva. Világszinten már 99,1 milliónál jár, ami nyilván elmaradt Katniss régi kalandjaihoz képest, viszont maga a film csak 100 millióba került, szóval még moziban zöldben lesz így ránézésre.

26 hozzászólás a “A The Marvels minden idők legnagyobb esését hozta, a Songbirds pedig korrektet” bejegyzéshez

  1. a The Marvelshez akkor az a hevenyeszett szamitasom ami itt mar jo helyen lesz. Szoval itt lassan tenyleg az lesz mar a tet hogy nem egyszeruen meg annal is nagyobb bukta mint akar csak a bemutato elott (mar egyebkent is rosszra szamitva) varni lehetett hanem abszolut mertekben is nagy bukas varhato. Vasarnap azt nezegettem (most nyilvan elnagyolt szamokkal, de amugy a film szamara meg a jobbakat veve) hogy kerult mondjuk 250 millioba, marketing legyen 100-150 millio. Ez 350-400 millio.
    Olyan joslatok olavshatoak hogy a bevetel otthoni mozikbol mondjuk 90 millio, ennek mondjuk a fele a studioe, az 45 millio. Kulfoldon olyan 135 millio, annak viszont csak mondjuk 40%a a studioe, az 54 millio. Tehat a brutal gyartasi plusz marketingkoltseggel szemben szumma 135 millio mozis bevetel…
    Perspektivaba helyezve, a legnagyobb bukasok orokranglistajan (a marketingkiadasok persze csak becsulhetoek, mint ahogy az egyeb bevetelek is), szoval hogy a nagysagrendeket el lehessen helyezni, inflacioval korrigalva, azaz mai arakon szamitva minusz 150 millioval mar top25 (-185 millioval meg mar top10)

    (meg azon gondolkoztam hogy a streaming miatt amugy lenne tere a kozmetikazasnak, leven amikor ez majd atkerul a disney+hoz akkor ott  majd valamilyen (fix vagy valtozo vagy stb) penzugyi konstrukciot tesznek majd mellé (hiaba egy anyaceg, penzugyileg attol meg olyan mintha egy kulsos filmet vennenek meg) es akar tok komoly erteket is megallapithatnanak ha az lenne a konyvelesi érdek, csak hat mivel a disney+ is eleve baromi rosszul teljesit anyagilag igy azert elsore nem valoszinu hogy ott akarnak eltemetni a veszteseget, de persze ezekbe a kartyakba ugysem lehet kivulrol belatni. Mindenesetre tisztan piaci alapon egy ekkora mozis bukas egy kulsos steramingszolgattatonak uzletileg nem sokat erne)

  2. Ezeket a buktákat, én leginkább a halasztgatott filmeknél vélem felfedezni, (persze lenne itt is kivétel, de azokat most hagyjuk).

    Nekem az a véleményem, hogy a legtöbb néző úgy van vele, hogyha a stúdiók ennyire leszarnak minket hogy nekik belefér ez a sok halogatás, akkor én minek törjem magam és a pénzem, hogy elrohanjak a filmre amikor nagy kegyesen mégis csak bemutatják…

    Persze ettől függetlenül megnéztem a Marvelleket, és nem volt rossz, de abszolúlt nem volt egy betervezett mozi, inkább csak egy véletlen egybe esés, hogy pont annyit kellet várnom, hogy akkor inkább azt egy moziteremben ültem ki…

  3. A legjobb ebben az egészben az, hogy semmiből sem fog tanulni a Marvel, nemhogy ebből. Éppen kukázzák a többéves terveiket egy főgonosszal egyetemben (ami szerintem jó döntés), de ugyanakkor hype-ot próbálnak generálni már most (minden létező hírrel) két, az elmúlt 20 évben teljesen bukott és kivéreztetett szuperhőscsapatokkal, amiket az utolsó mozis (le)szerepléseik után mélyre eltemetett egy másik stúdió (X-men, Fantastic4), mert vagy unalomba fulladtak, vagy senki nem tudott úgy hozzájuk nyúlni, hogy érdekesek legyenek. De persze most ezektől várják a megmentésüket pont ők, akiknek se koncepciójuk jelenleg, és bármelyik olcsó tucathorror több pénzt hoz lassan mint amennyit ezen filmjük hozott, szóval nem kis gondok vannak éppen. Pedro Pascal majd ott lesz ezúttal a forgatáson vagy csak az utómunkáknál mint a Mandalorian-nél felolvassa a szövegét? Valszeg a Deadpool jövő nyáron siker lesz, a stúdió meg azt fogja gondolni rosszul, hogy őmiattuk és verik majd a mellkasukat, hogy egy jó félév alatt feltámasztották a franchise-t a romjaiból, pedig ott a tudatosan és jól felépített brand viszi majd be az embereket a moziba, amit Ryan Reynolds nagyon ügyesen felépített maga köré, most pedig a legjobb barátjával fog ökörködni, és szerintem az működni fog mert az is évekig lett építve/megerősítve a közösségi médiában, és ezúttal a szája sem lesz bevarrva a filmvásznon, elvéve az egyetlen “erősségét” színészként. Ennél az egésznél tényleg csak egyetlen dolog tud érdekelni, hogy hogy a bánatban fogja James Gunn feltámasztani a DC-t és a szuperhősfilmeket, mert ha sikerül neki mindezek után mindkettőt nézve (Marvel & DC), akkor szerintem mondhatjuk, hogy egy zseni…

  4. Dehát pont az látszik, hogy a nézők fogényak a képregényszereplőkre még mindig, csak a rossz filmekre nem. Az Őrzők 3 siker lett és a Pókversum is, ahogy Teknősök új filmje is. Az van, hogy nemet mondanak a tucat alkotásokra már, megválogatják mire adnak pénzt, ennyi.

    Ha Gunn képes gyedi és jó történetet letenni, elmennek rá. Batmanre is elmentek.

  5. Ayrons: ez még oké is, de Gunn azt az “egyedi és jó történetet” Supermannel kezdi. Engem eskü érdekel mit hoz ki belőle, látva a többi bejelentett címet meg pláne, de nem tudom hányan fognak adni egy esélyt egy új(abb) Supermannek, illetve ha az nem ér fel az elvárosokhoz majd, akkor a nem annyira ismert többi címet is könnyen magával ránthatja az érdektelenségbe. Márpedig jót még csak csak lehet Supermanből csinálni, de egyedit…

  6. A Marvels kolosszális buktája teljesen várható volt, remekül látszott a trend az Endggame óta. Az üzemanyag kifogyott de a lendület vitte még a frencsájzt a sínen egy ideig.
    Mostanra viszont elfogytak a legacy karakterek, vagy mert kiszálltak, vagy mert maga a marvel alázta őket a földbe a színvonaltalan alkotásokkal. Minderre még rájön pluszban az a gyomorforgató marketingstratégia amit választottak és láss csodát itt tartunk.
    Tulajdonképpen egészen meghökkentő hogy milyen hatékonyan sikerült lehúzniuk a klotyón pár éve alatt amit egy évtized alatt felépítettek, de teljesen megérdemlik.

  7. Azt sejtettem a 4. fázis után, hogy a Marvel elindult a lejtőn, de az 5. fázist látva már mélységesen le vagyok döbbenve, mennyire hulladék lett ez az egész franchise. 2027-ben lesz Új Bosszúállók!! WTF??!! 2024-ben lesz egy Deadpool, ami még érdekes lehet és ennyi?? Pont kiöregszenek azok a színészek, akik miatt még be lehetett csábítani az embereket. És kinek fogják átadni a stafétát? Azoknak, akiket eddig bedobáltak a mostani Marvel filmekbe, mint a Hangya lánya vagy a fekete párduc 2ből Vasszív és társai?? Csak épp abszolút nem építik fel őket, nem teszik szerethetővé az új belépőket, így aztán a kutya sem lesz kíváncsi a kalandjukra, ahogyan most a Marvelekre sem. Örökkévalók, Shang Chi, Moonknight kuka. Még csak említés szintjén sem beszélnek róluk.

    Le merem fogadni, hogy a nagy finálékra vissza fogják hozni Vasembert és Amerika kapitányt és még szerintem Thanost is, hogy mentsék ami menthető.

  8. A képregényekben kb. ilyenkor szokott lenni egy reboot/relaunch, hogy eladják még egyszer ugyanazt csak kicsit más körítéssel.

    Viszont az emberek már azt is megunták hiszen a képregények piaci részesedése egy számjegyűre csökkent az USA-ban amíg a mangák letaroltak mindent.

    Itt kreativitásbeli problémák és agyonmenedzselt irányelveknek való kötelező megfelelés miatti megfulladás van.

    A rendszer ami a problémák gyökere sosem tud megoldást adni rá.

  9. Teljesen várható volt a bukta a Marvelektől. És meg is érdemli, mert egy hulladék volt a film. Az Endgame óta lejtmenet az egész. És egyszerűen felhígult a dolog.
    Egy dologban látok kiutat a Marvel részéről…A Tom Holland féle univerzumot külön leválasztják a nagy fősodorról és összemossák a Sony univerzumával, valamint az újonnan érkező Daredevil féle csapattal. Elindítanának egy kicsit sötétebb, véresebb folyamot, ahol Pókember van központban, aztán jöhetne Daredevil, Kingpin, The Punisher, stb.
    A “fősodorban” pedig Dr. Doom ellen mehetnének az új X-Men-ek, a Fantasztikus 4-es és a Deadpool féle brigád.

  10. Nem lehet, hogy úgy an-block megcsömörlöttek az emberek a harisnyás játékfiguráktól? Nem lehet, hogy pusztán azért ment nagyot ez a Marvel széria, mert jó pillanatban voltak jó helyen, és belevágtak egy nagy piaci résbe, amit aztán be is zártak maguk mögött? Úgy értem, hogy az egész harisnyás szuperhősök csak egy nagy high concept, amit egy szériában el lehet adni, de aztán kifújt az egész, felmelegítve már semmi érdekes nincs benne.,

  11. A Marvels-hez: “a nők nem igazán mentek rá”

    Ez is csak azt bizonyítja, bár Hollywood valószínűleg nem fog rájönni, hogy csak azért mert a főszereplők, a rendező és az író(k) is nők, még nem jelenti, hogy rohanni fognak rá a nők. Már anno is mondtam, hogy az első Marvel Kapitány film 1 milliárdos sikere nem azért történt mert annyira jó volt a film, hanem mert Feige jó helyre dobta be, a két Bosszúálló film közé, és mindenki tudta, hogy látni kell a Végjáték előtt. Most konkrétan semmi felvezetése nem volt és utóhatása se nagyon lesz gondolom (nem láttam még és nem is nagyon tervezem), szóval valószínűleg ez lehet talán a legnagyobb oka a bukásnak. A másik, hogy kezdik unni az emberek a képregényfilmeket. Szerintem az is csoda hogy több mint 10 évig sikert tudott kovácsolni a közepes copy paste filmjeiből a Disney/Marvel/Feige hármas.

    Kíváncsi vagyok, ezúttal kit hibáztatnak majd a bukás miatt, mert nem szimpla hanyatlás már, hanem durva pofára esés. Ha egész 2024-ben adnák a filmet a mozikban szerintem akkor sem biztos, hogy behozná a belefektett lóvét.

  12. totoro: egyetértek. Ugyanaz történt mint anno a “szandálos történelmi” filmekkel. Tipikusan addig nyomták, míg az emberek évtizedekre meg nem csömörlöttek tőlük. Ezért se értem, hogy mi ez a rengeteg új MARVEL/DC film terv. Gyakorlatilag az emberek kis túlzással, de ugyanazt a történetet nézték meg újra és újra, csak más és más szereplőkkel az elmúlt 15 évben. Ezután az év után sem mondhatjuk egyébként, hogy nincs igazuk a stúdióknak sajnos. Idei legnézettebb filmek moziban (Barbie, Mario, Oppenheimer után, szóval a 4. helytől):
    Guardians 3, Fast 10, Spiderverse 2, Little Mermaid, Mission Impossible 7, (Elemental – ennek örülök), Antman 3, John Wick 4, Meg 2 (bruhaha🤣), Indiana Jones 5, Creed 3… És ez a lista november legvégén, amikor azt se tudom számíthatunk-e még idén kasszarobbantásra bármitől is. Ha igen az mi is? Ja igen, “Aquaman 2: Endgame of the DC universe, time for a complete reboot/restart”. Nem a stúdiókkal van a baj, a közönség bármi szarra képes pénzt adni, csakhogy egy sötét moziteremben addig se egymással kelljen beszélgetni, abban a 2-3 órában, merthogy ezen filmeket nem a mozi varázsáért nézte meg senki az is biztos. Én őszintén reménykedem benne, hogy a Marvels buktája csak valami eljövendő jobbnak a kezdete, de mint tudjuk még sok filmnek kell ahhoz buknia: John Wick 5, Fast 11, Mission 8, Latin White and the 7 cgi not dwarfs, Lion King 1.5, és még reggelig sorolhatnám mik vannak készülőben…

  13. nem hiszem. a jó szuperhős filmek most is sikeresek, a hulladék nevetséges gagyik meg buknak, ahogy már írták mások is.

  14. “Nem lehet, hogy úgy an-block megcsömörlöttek az emberek a harisnyás játékfiguráktól?”
    biztos vagyok benne hogy nem. A Spider-Man – No way home majdnem 2 milliardot termelt, mar boven az Endgame utan (es akkor mar latszott hogy az mcu uj fazisanak a gyengesege)

    Az MCU sikerszeriaban az volt a nagy dolog hogy nem ilyen huzonevekbol epitkeztek, es osszeallt a mozis univerzum (valamint hogy nem csucs vilagsztarok voltak a legfobb foszereploik (akkoriban mennyi cikk volt hogy ez most mar tenyleg az a korszak hogy a franchise a fontos, nem a sztar) Meg meg lehetne egy csomo dolgot mondani, a lenyeg hogy az most mar latszik hogy az egy olyan bonyolult rendszer miatt lett ekkora gigasiker hogy aztan meg Kevin Feige is lehet hogy elhitte hogy nagyonerti mit csinalt es neki megvan a tudas meg a tuti recept es ezt barmikor barmivel barkikkel meg tudja ismetelni – de hát nem, nagyon nem.

    Szerintem ket nagy hiba egeszen biztos volt. Az egyik hogy bar az tovabbra is igaz hogy ezek a sztarok mar nem ugy vilagsztraok mint regen (pl. Chris Evans egyaltan nem penzmagnes, de RDJ is ezen kivul kb egyben volt meg sikeres, es az meg a Sherlock) , de hogy az Endgame-mel azert most mar latszik hogy ez a franchise elvesztette a ket tartopilleret (tehat mig az elejen biztos sokmindenkibol lehetett volna sikeres Vasmber vagy Amerika Kapitany, de annyi ev utan, foleg egyik pillanatrol a masikra meg nagyon nem)
    A masik pedig hogy azt mar a legelso Avengersnel irtak sok cikkben (es melyen egyet is ertettem vele) hogy egyreszt baromi szorakoztato de azert ugyanakkor filmes szempontbol kicsit szerencsejatek/borotvaelen tancolas ahogy annyi fo karaktert mozgat egyszerre. Es errol a pengevekony hatarrol aztan tizenevig nem estek le (sot jo utemmel adtak hozza meg elemeket) – na es ezt egyreszt szetbontotta az Endgame, masreszt baromi gyorsan (es akkor mar nem is csak moziban, hanem streamingen is) tulfujtak uj karakterek tomegevel , es meg amugy be is lengettek mindig a post-creditben ujakat (“legjobb” az Eternals ami egy rakat karakter, azt se lehet tudni hogy kapcsolodhat egyaltalan a nagy egeszhez (azon tul hogy egy mellekkarakter poszt-creditjeben lehet hallani egy jovobeni film foszereplojet….) ha szoval meg ennek a poszt creditjeben is bedobnak aztan megint uj karaktereket) Szoval itt azert elegge elhittek a fejesek hogy tudnak a vizen jarni es baromira eloreszaladtak tervezoasztalon…

    Es amugy persze a tortenetek sem jok, de azon tudnanak a legkonnyebben segiteni (vegulis 80 ev oriasi kepregenytermesebol valogathatnak amire epitkezni tudnak, az elso harom fazis gigasikere sem ezen mulott) Szerintem pl. a No way home alaptortenete is botranyos (egy teljesen bena kamaszproblemara valamiert jo otletnek tartjak hogy kozmikus lepteku “megoldast” probalnak, aminek amugy teljesen konkretan dramai kovetkezmenye lesz, ha ezt komolyan vennenk Pokembernek a ketharmadnal harakirit kellett volna elkovetnie) es megis hatalmas siker lett, azert mert stb stb stb. De nem a tortenet miatt, az sokkal sokkal lehetett volna (sot keleltt volna lennie)

  15. Az elozo hosszu lett, a kozvetlen lenyeg hogy nem ugy altalaban van a szuperhosokkel baj. Meg az utolso Pokember film is hatalmas siker volt, es nincs komoly ok azt gondolni hogy egy kovetkezo ezt folytato Pokember is jol fog majd szerepelni. Mint ahogy pl. valoszinuleg majd egy uj Batman sem lesz bukas.

  16. “ugyanakkor hype-ot próbálnak generálni már most (minden létező hírrel) két, az elmúlt 20 évben teljesen bukott és kivéreztetett szuperhőscsapatokkal”

    egy marvel bejelentést, igazi hírt nem láttam, csak a casting pletykákat, amiket eléggé felfújsz így.

  17. “A Tom Holland féle univerzumot külön leválasztják a nagy fősodorról és összemossák a Sony univerzumával”

    hatalmas ötlet a Venom 2, Morbius minőségét nézve.

  18. human
    Arra gondoltam, hogy 4 éve mióta a Disney megvette a Foxot halljuk, hogy “terveik vannak velük”, erre most, alig, hogy az írók sztrájkja véget ért idén, azonnal érkeztek a hírek szeptember 29-én, hogy “New X-Men Movie Is Reportedly Entering Early Development at Marvel Studios”, amit lehozott az IGN, DEADLINE, FORBES és még sokan mások hírként. Emellett már a Dr. Strange 2-ben, most a Marvels-ben, és jövőre a Deadpoolban is elkezdték használni a karaktereket. Valamint igen, a casting hírek is itt vannak Pedro Pascallal és a többiekkel, plusz ugye most jelent meg az a bizonyos hosszú Marvel cikk, amiben említve vannak, ráadásul a F4 nagy gonosztevője, dr. Doom is mint Kang pótló ötlet felmerülése is. “Marvel Studios’ Fantastic Four is slated for release on 2 May, 2025 having been pushed from its original date of 14 February, 2025. It will mark the second film in Marvel’s Phase Six, the third part of its over-arching Multiverse Saga.” Ez pedig egy egyértelmű bemutató dátum csúszása hír, ami azt jelenti, hogy a film elkészül, magyarul, ahogy írtam “hype generáló” HÍR. De javíts ki légyszíves, ha tévednék, hogy egy film premierdátumának bejelentése, a másik korai munkáinak megkezdése, castingok, pedig nem hírek meg hype építők, pláne, hogy a karaktereket már használják a filmjeikben, ja mire is: hype-ot generálni.😀

  19. Hyperól akkor beszélünk, ha agyon van valami promozva és mindenből az foly és a nézőket felcsigázzák arra, hogy majd xy jön meg ebben a filmben ez lesz. Várd meg és nézd meg, hogy a X-men és a F4 csapata miképpen akciózik a filmjeikben, addig csak kis jeleneteket, cameokat meg interjúkat kapsz belőlük.

    Na már most, ebből melyik teljesül? Konkrétan alig lehet tudni róluk valamit. Az Xmenek esetében a Foxos érából élnek, az új saját Xmenekről semmit nem tudunk.

    “A Tom Holland féle univerzumot külön leválasztják a nagy fősodorról és összemossák a Sony univerzumával” Szerintem jelentkezz a Sonyhoz, biztosan felvesznek. Kb ilyen fantasztikus ötleteik szoktak lenni.

  20. “Szerintem jelentkezz a Sonyhoz, biztosan felvesznek. Kb ilyen fantasztikus ötleteik szoktak lenni.”

    az eredeti kommentet amire human es te is valaszoltatok nem akarom vedeni mert az ott rogton hulyeseg hogy Spiderman nincs a Marvel Studios tulajdonaban (legalabbis ha ez nem mostanaban valtozott akkor csak hosszabbitotoak es tovabbra is csak licencbe kapják), na de a valaszod meg pont ezert nem ul, hiszen azt meg nagyjabol pont tudjuk hogy a Sony viszont amugy pont ebben gondolkozik (vagy legalabbis ez volt a terv). Az egy mas kerdes (de ezt ott szinten irtam) hogy a Venom, Morbius azok gyatra minoseguek (es pont ezert a jovore erkezoktol sem erdemes sokat varni), de a terv attol amugy az volt hogy ide majd ha mar eljott az ido, akkor osszehozzak Spidermannal (post-credit jelenetekben mar ossze is kotottek amugy)

  21. A Songbirds nekem kellemes meglepetés volt. Aki szerette a Katniss filmeket (akár csak a legelsőt), az nyugodtan nézze meg, ne tántorítsák el a lehúzó kritikák. Csodát nem tesz, vannak hibái, de hangulatos, érdekes, jók a színészi játékok is. A legnagyobb hibája, hogy meg kellett maradni a PG13 keretein belül.

  22. Zolsan: de egy csomó mindent keversz szerintem, hiszen nyilván a sztrájk után nekiállnak a már korábban bejelentett filmeknek, és a sztárjk miatt át kell rendezni a bemutatónaptárt is, Majors magánélete miatt pedig átnézni a terveket (de ezt sem jelentték be, csak lelépett a rendező, ami konkrétan negatív hype:). Egy 2026-os premier korai developmentje bőven elkezdődhet már, mint ahogy a tavaly ténylegesen bejelentett F4 filmnek is nyilván nekiállhattak, hiszen végre tárgyalhatnak a szerepekről a színészekkel.

    Azt se felejtsd el, hogy ezek a siteok is kattintásból élnek (még a Deadline is valszeg, de a másik kettő mindenképp), avagy ami teljesen normálisan következik (mivel vége a sztrájknak) azt is megírják, hiszen be fogsz kattintani. avagy nem biztosan csak a Marvel generál, hiszen ők semmit nem jelentettek be ténylegesen, max a Marvels bemutatójakor normálisan válaszoltak pár kérdésre, ennyiből szerintem eléggé ingatag alapokon áll a “ugyanakkor hype-ot próbálnak generálni már most (minden létező hírrel)”. Sőt, konkrétan szerintem most találják ki a jövőjüket, még nem tudnak ténylegesen generálni.

  23. raadasul Zolsan kommentje mar az elejetol teves, azzal hogy “A legjobb ebben az egészben az, hogy semmiből sem fog tanulni a Marvel, nemhogy ebből” , mikozben az utobbi hetekben mar nyiltan szolnak cikkek arrol hogy nagyonis tudjak a marvel studiosnal hogy baj van. (es ez nyilvan nem most kezdodott csak most jutott mar ki annyi hogy cikkeket lehetett belole irni) Ebbol persze az nem kovetkezik hogy sikerul is visszajonniuk, de hogy tanulnak es valtoztatni akarnak az egyszeruen nem is kerdes.

    (mint ahogy Zolsan X-Men es F4-re vonatkozo dolgait sem ertem, vagy akkor ezt megis Zolsan ugy kepzeli hogy a birtokukba kerultek ilyen IP-k es akkor majd csak nezegetik es nem akarnak belole csinalni semmit?)

  24. Scorpion82 köszi az infót pont ezt kerestem. A sok marvel rizsa között azt hittem másról nem esik szó :)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Az írott szöveg (c) 2004- , a médiatartalmakkal az eredeti jogtulajdonosok rendelkeznek.