A hét legviccesebbje azt volt, hogy a pletykák szerint Daniel Craig beszólt Ted Sarandosnak, a Netflix egyik CEO-jának, hogy moziba kéne küldeni a Knives Out filmeket tényleg, és “Your model is fucked!”. Mindezen azért mosolyogtam, mert a Netflix nem véletlenül fizetett végtelen pénzt egy nyomozós filmért, és nem véletlenül kap minden részért több pénzt Craig: mert a Netflix nem akarja rendesen moziba küldeni, ezt kompenzálják, és ez a céljuk nem fog megváltozni.
Közben Greta Gerwig is aggódik már, hogy a Netflix nem küldi rendesen mozikba a Narnia filmeket, amiket csinál nekik.
A The Hider novella adaptálásába Robert Downey Jr.-t akarja megnyerni az Universal. Andrew Barrer és Gabriel Ferrari írja ezzel a rezümével: Ant-Man and the Wasp, Transformers One, No Exit.
A Song Sung Blue egy musical lesz Hugh Jackman & Kate Hudson főszereplésével. A film igaz történetet dolgoz fel, amikor két nem túl szerencsés zenész összefogott, és alapított egy Neil Diamond emlékzenekart, bebizonyítva, hogy sosem késő szerelmet és álmokat találni.
Josh Brolin lesz a gonosz az Edgar Wright által készített The Running Man remakeben, amiben amúgy Glen Powell a főszereplő. A reality vezetője lehet Brolin, vagy az egyik fő ellenfél a tényleges terepen? Ezen kívül Lee Pace is benne lesz.
A Radio Silence rendező páros visszatér a Ready or Not 2-re, és Samara Weaving is ott lesz szerencsére.
Az Until Dawn játékfeldolgozás jövő áprilisban jön majd mozikba.
Chris Sanders rendező azt mondja, hogy már most vannak terveik a Wild Robot folytatására.
A Leigh Whannell által rendezett Wolf Man januárban kerül mozikba, és már hivatalos is R besorolással.
Ben Schwartz is benne lesz a Mike & Nick & Nick & Alice filmben, méghozzá mellettük: Vince Vaughn, James Marsden, Eiza Gonzalez, Keith David, Jimmy Tatro, Arturo Castro. Egy akció-komédia ami az alvilágban játszódik.
The Running Man csak jobb lehet mint az eredeti, az iszonyat kínos pedig én imádom a régi filmeket.
“Your model is fucked!” ? Mármint? A streaming? Nem úgy tűnik.
Mondjuk a Netflixet sem értem. Ha még lecsöpög egy kis pénz a mozis bevételekből az miért is baj? 2-3 hétig futtatják, aztán meg 2-3 évig ott lehet az oldalon. Amúgy amikor a szerződést írták alá, akár Craig, akár Gerwig nem nézték meg az apró betűs részt. Hogyha esetleg mégse lesz moziba, akkor ne lepődjetek meg… gondolom a Netflix valahogy úgy fogalmazta meg, hogy mozibemutató lehetséges, de nem kiváltképp az a cél…
Gerwiget nem igazán értem. Vagy tudta az elejétől, hogy nem küldik moziba vagy mást mondtak neki…
Craig és Gerwig vagy nem olvasták át rendesen a szerződésüket vagy csak több pénzt akarnak.
ez a színjáték nagyon erôltetett, a street cred miatt muszáj picit nyavajogni a mozi hiánya miatt, miközben minden résztvevô tudja hogy nem arra szerzôdött. sokkal ôszintébb lenne ha bevallanák hogy ‘one for me one for them’ taktikával építik a karriert, amiben nincs sztem semmi kivetnivaló.
Watchmen: a Netflix azt szeretné, hogy ne legyenek mozik.
“‘one for me one for them’ taktikával építik a karriert, amiben nincs sztem semmi kivetnivaló.”
szerintem itt az a gond, hogy a Knives Out volt a “one for me”, és pl a Bond filmek a One for them.
@human
igen, de az nem a netflixnek készült. a folytatásokért pedig ha jól emlékszem 500 milliót fizetett a netflix? ez azért messze van már a one for me-tôl.
Én úgy emlékszem, hogy 400 milliót, de azt akkor sem Craig, hanem Rian Johnson cége kapta, akik a következő 2 filmért kapták ezt a pénzt.
Szóval lehet, hogy Craig aláírt még 2 filmre (vagy eleve 3-ra, de ezt kevésbé sanszos), de attól még a gyártó cég dönti el, hogy kinek adja el a jogokat. És aki a jogokat megveszi, az dönti el hogyan futtatja meg a filmeket. Illetve a Netflixtől is láttunk már limitált mozis bemutatókat.
kicsit olyan mintha a netflix ügyvédje lennék, de már belekeveredtem :D
szóval:
According to entertainment insiders, Craig, 56, accepted $25 million for the initial installment — but inked a deal for four times that amount for the blockbuster’s two sequels.
szóval 100 m$ a két folytatásért, ami nyílván azért ekkora összeg mert streaming és nincs profit participation. ráadásul nyilván Johnson megegyezett vele is mielôtt eladta a netflixnek, mivel nélküle kicsit nehéz lenne ezt folytatni.
ezt írtam én is röviden, tudták mit írnak alá, hiszen több pénzt is kaptak, mivel nincs a végén a bevételből semmi.
A Wild robotot mindenkinek ajánlom!Persze mi is a gyerekek miatt néztük elsősorban, de egy gyönyörű szívmelengető rajzfilm!
Jöhet a második rész azonnal, ugyanattól az alkotó gárdától!
Az elmúlt (sok) évek legkiemelkedőbb rajzfilmje számomra!
Ugyan, Craig ez a kommentet is jópénzé’ tette. Ne legyenek illúzink. Kk van ez mérve már patikamérlegen.
The Wild Robot fantasztikus volt, az egyik legjobb film idén számomra (igen, eljutottam arra a szintre, hogy jobban értékelek egy animációs filmet, ami tele van szívvel-lélekkel, jó sztorival, tanulsággal, társadalomkritikával, humorral, ugyanakkor drámával is a megfelelő arányokban).
VISZONT az is egy sikeres és elismert (gyerek)könyvsorozatból van, három részből áll, ragaszkodniuk kell a könyvekhez ha tartani akarják a színvonalat és ha elfogynak a könyvek akkor le kell állniuk. Remélem nem cseszik el.
A Netflixes témához meg annyit, hogy vicc. Ha aláírsz egy szerződést arról, hogy túlfizetett “videótékás színész/rendező” leszel pár film erejéig, akkor ne akarj mozisztár/rendező lenni ugyanazon filmekkel és köpködni a munkaadódat csak mert elkezdte sérteni az egódat az általad aláírt szerződés. Egyébként ennyi nyomozós sorozatot/filmeket nézve, én nem hiszem, hogy elmennék moziba erre, pláne, hogy tudom két héten belül streamingen lesz, nagyon plábe meg a Glass Onion után, nekem az csalódás volt (Nem, nem azt mondom, jogy rossz volt, csakhogy majdnem még itthon is sajnáltam rá azt a 2 és negyed túlnyújtott órát az életemből egy nyomozós filmre, amiben még rejtély és effektív nyomozás is alig volt. Jól volt megcsinálva, de baromi üres és felejthető volt, főleg annyiért amennyibe került – saját vélemény).
Ready or Not 2??? Whaaaaaaaat?
Ne értem minek, meg hogy, de oké, jöhet :D